Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1501-C01
Project Name Promoting entrepreneurship in human health through Medical center "Bileva" Ltd.
Beneficiary 205400146 MEDICAL CENTER "BILEVA" Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 01.08.2019
Start Date 01.08.2019
End Date 07.09.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Благоевград, гр.Благоевград

Description

Brief description
Медицински център  - "БИЛЕВА" ЕООД е дружество, създадено през 2018 г. с основна икономическа дейност, попадаща в обхвата на КИД Q 86.22. Дейности на лекари специалисти.

Настоящият проект има за своя основна цел осигуряване на устойчивото и конкурентоспособно развитие на дружеството посредством реализиране на пазара на предприемаческа идея, попадаща в секторите, свързани с преодоляване на европейските и регионални предизвикателства, а именно: Q 86.22. Дейности на лекари специалисти - Медицински център за доболнична медицинска помощ за предоставяне на здравни консултации, диагностика и лечение на амбулаторни пациенти от лекари с призната специалност, включващ Акушеро-гинекологичен кабинет и Педиатричен кабинет.

Реализацията на предприемаческата идея ще има пряк положителен социален и екологичен ефект, като тя съответства и на тематична област Индустрия за здравословен живот и биотехнологии, ИКТ и информатика и Мехатроника и чисти технологии на Иновационната стратегия за интелигентна специализация.

Проектът ще се реализира посредством изпълнение на следния комплекс от дейности:
Дейност 1: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на която ще бъде:
- сформиран екип от квалифициран персонал, необходим за реализация на предприемаческата идея;
- реализирани инвестиции в ДМА, създаващи необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея;
- създадена Интернет страница на Кандидата, популяризираща предприемаческата идея и подпомагаща пазарната й реализация;

Дейност 2: Дейност за визуализация на проекта - в резултат на която ще се осигури публичност и визуализация на проекта.
Activities
  • Activity: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти – услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал - 4 броя експерти; - закупуване на ДМА; - външна услуга за създаване на Интернет страница на кандидата) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на Специфични цели 1, 2 и 3 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на трудов договор (ТД) на квалифициран персонал - 4 броя лица: Квалифицираният персонал, предвиден да бъде нает на трудов договор в рамките на проектната реализация, ще бъде отговорен и ще обезпечи цялостната дейност по реализация на предприемаческата идея - за предоставяне на услугите по доболнична медицинска помощ, обхващаща предоставянето на здравни консултации, диагностика и лечение на амбулаторни пациенти от лекари с призната специалност, включващ Акушеро-гинекологичен кабинет и педиатричен кабинет. Квалифицираният персонал ще работи с планирания за закупуване ДМА - ехограф, който е с приложение за целите на акушерството и гинекологията и педиатрията и е необходим за реализация на предприемаческата идея (ПИ) на пазара. В рамките на екипа,необходим за реализиране на ПИ, са включени: Предприемачът (На длъжност Лекар, специализант акушерство и гинекология) и 2 лица (Лекар, педиатрия (специалист) и Лекар, акушерство и гинекология), които предстои да бъдат наети на трудов договор в дружеството-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация предприемаческата идея. Освен тях, за целите на успешната реализация на пазара на предприемаческата идея и за обезпечаване на дейността на кабинетите, ще бъде наето още 1 лице на ТД в рамките на проектната реализация на длъжност Медицинска сестра. 2.Закупуване на ДМА: С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за предоставяне на услугите, включени в обхвата на медицинския център, в рамките на проекта е предвидено закупуване на следното съвременно и високотехнологично оборудване: - Ехограф - 1 брой Ехографът ще създаде необходимите технологични предпоставки за точна диагностика и съответно - разглежда се като ключов фактор за високо качество на предоставяните услуги. Ехографът е с приложение както в областта на акушер-гинекологията, така и в педиатрията. Посредством него, в АГ, ще могат да бъдат извършвани както рутинни акушеро-гинекологични прегледи, така и високоспециализирани изследвания - фетална морфология в първи триместър на бременността, т.нар.ранен скрининг и фетална морфология във втори триместър; високоспециализирано ехо-кардиографско изследване на плода; изледване на млечни жлези. Ехографът ще предоставя възможност за триизмерна и четириизмерна визуализация - както за наблюдение на плода, така и за целите на ранна диагностика на туморни формации в акушер-гинекологията, което дава възможност за много по-точна диагноза и представа за локализацията и произхода на туморния процес. Дори при фоликули, планираният за закупуване ехограф ще дава възможност за автоматизирано измерване на големината на фоликулите. Той ще направи възможно откриване и измерване на: туморни формации, фоликуларни ендометриозни кистични формации, измерване на фоликули-фоликулометрия, ще служи също за целите на диагноза на ранна и напреднала бременност. Приложението на ехографа в педиатрията е свързано с изследване на ПОС педиатрията и ехокардиографско изследване на новородени деца в доболничната помощ, ехографско изследване на детски тазобедрени стави., Contracted Amount: 249 920.00 , Reported Amount: 244 013.96
  • Activity: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти – услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал - 4 броя експерти; - закупуване на ДМА; - външна услуга за създаване на Интернет страница на кандидата) - ЧАСТ 2: 3.Външна услуга за създаване на Интернет страница на Кандидата: С оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради обстоятелството, че целеви потребители на услугите на МЦ са както български, така и чуждестранни граждани, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език.Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат,описание на предоставяните услуги, данни за контакт, форма за запитвания, график на специалистите,възможност за онлайн проверка на резултати от изследвания. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение-с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви,както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание-във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. При предоставяне на външната услуга по създаване на Интернет страница на Кандидата ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 2 броя): Дейността води до постигане на специфична цел 4 и на общата проектна цел. В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на планирания за закупуване в рамките на проекта актив, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. - към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение., Contracted Amount: 60.00 , Reported Amount: 57.60

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Format Vision Ltd., Contracted Amount*: 46.08 , Reported Amount**: 57.60
  • Contractor: SOPHARMA TRADING, Contracted Amount*: 158 390.40 , Reported Amount**: 197 988.00
  • Contractor: CODE PLUS Ltd., Contracted Amount*: 1 584.00 , Reported Amount**: 1 980.00
Subcontractors
  • Subcontractor: GE Healthcare Bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.61 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 3 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 131.64 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 244 071.56 BGN
Grant 195 257.28 BGN
Self amount 48 814.28 BGN
Total actual amounts paid 195 257.28 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА, необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея - ехограф 1 брой", Estimated Amount: 198 000.00
  • Differentiated position 1: "Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА, необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея - ехограф 1 брой"
    Contractor: SOPHARMA TRADING
    Contract total funded value: 158 390.40
Procedure 2 Subject to due process: "Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга за създаване на интернет страница на Кандидата - 1 брой", Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: "Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга за създаване на интернет страница на Кандидата - 1 брой"
    Contractor: CODE PLUS Ltd.
    Contract total funded value: 1 584.00
Procedure 3 Subject to due process: "Избор на изпълнител на дейности по осигуряване на публичност и визуализация", Estimated Amount: 60.00
  • Differentiated position 1: "Избор на изпълнител на дейности по осигуряване на публичност и визуализация"
    Contractor: Format Vision Ltd.
    Contract total funded value: 46.08

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN