Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.078-0002-C02
Project Name Healthier labour conditions and social benefits in PETYA-IN Ltd and in IRINPRO Ltd
Beneficiary 113057721 Petya-In Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 24.03.2020
Start Date 24.03.2020
End Date 24.12.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Радомир, гр.Радомир

Description

Brief description
Реализацията на настоящия проект има за цел допълнително да повиши производителността на работещите в "ПЕТЯ-ИН" ЕООД и "ИРИНПРО" ЕООД, чрез въвеждане на мерки, целящи подобряване на здравословното състояние и създаване на по-добри условия за отдих и хранене. Чрез Дейност 5 „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; в т.ч. за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труда, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите, както и за подобряване на социалния климат", поддейност 5.1. Осигуряване на средства за колективна защита, в т.ч. модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд", ще се заменят наличните луминесцентни тела в "ИРИНПРО" ЕООД със светодиодно-тип LED осветление. По този начин ще се намали риска от влошаване на зрението, нервната система и психиката на трите работещи лица и управителя. Ще се подобри микроклиматът както в склада, така и в магазина и административната част на "ПЕТЯ-ИН" ЕООД, с въвеждането на значително по-добра система за отопление и охлаждане. Системите за мълниезащита и пожароизвестяване ще осигурят превенция срещу евентуални природни бедствия. Вентилационната система в "ИРИНПРО" ЕООД ще подобри обмена на въздуха чрез по-добро съотношение между кислород и въглероден двуокис. Новата система за отопление и охлаждане, както и преградните стени в навесите на цеха на "ИРИНПРО" ЕООД ще подобрят значително микроклимата, който е сериозен проблем. С помощта на Дейност 5, поддейност 5.3.Подобряване на социалния климат в предприятието чрез предоставяне на възможности за отдих, почивка, спортуване и улесняване на служителите по време на работния процес в предприятията, ще се оборудват двете обособени помещения за хранене и почивка в "ПЕТЯ-ИН" ЕООД. Това ще повиши значително комфорта на 20 работещи лица и управителя.
Activities
  • Activity: Дейност 1. „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; Поддейност 1.1.1. Осигуряване на средства за колективна защита, включително модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения свързани с подобряване на условията на труд в "Петя-ИН" ЕООД: Складовата база на "Петя - ИН" ЕООД се намира в гр. Радомир, ул. Райко Даскалов 75 и е с площ 3,617 декара. В този имот има павилион за обществено обслужващи дейности с размери 6 м. на 9 м. или 54 кв. м застроена площ, навес с площ от 360 кв. м. и автомобилна работилница с площ 30 кв. м. Понастоящем, помещенията в складовата база се отоплява с обикновени електрически печки- тип "духалки", което нито е енергийно ефективно, нито може да осигури необходимия здравословен микроклимат в сравнително голямата като площ складова база. В складовата база на "Петя-ИН" ЕООД се съхраняват строителни материали, които могат да се запалят и да предизвикат пожар. Ето защо е необходимо закупуването на пожароизвестителна система, която да дава ранно предупреждение за подобна опасност и по този начин да послужи като превенция по отношение на евентуална трудова злополука. Необходимо е търсене на решение за подобряване на микроклимата и в магазина за промишлени стоки и административните помещения на Петя - ИН ЕООД, чиято база се намира в гр. Радомир, ул. Дупнишка 18 и е с обща застроена площ от 550 кв. м. и разгъната застроена площ от 870 кв. м. В тази застроена площ се намират търговска зала, санитарни помещения - два броя, съответно на първи етаж с квадратура - 15,45 кв. м., на втори етаж с квадратура 9,70 кв. м. и едно битово помещение с квадратура 9,40 кв. м. и два офиса-, съответно счетоводство - 12,60 кв. м. и управител - 22 кв. м. В момента офисите и битовото помещение се отопляват с ел. печки тип "духалки", докато в магазина липсва система както за отопление, така и за охлаждане. Нашите проучвания показват, че най-доброто отопление през зимата за магазина е топловъздушен апарат модулационен газов, с топлообменник, произведен от S-образни тръби и максимална изходяща мощност - 49,5 KW - 2 броя газови отоплители за помещенията в магазинната и административна част. Отоплителите ще бъдат монтирани в двата края на помещението и ще бъдат закрепени за стенни конзоли, хоризонтално въртящи и въртящи напред двата уреда. За нуждите на магазинната и административна част ще бъде закупен и монтиран също и 1 брой газов стенен котел с мощност 28 KW с терморегулатор. Котелът ще бъде монтиран в помещение, намиращо се на първия етаж, като димоотвеждането ще бъде изведено извън сградата. За нуждите на помещенията в складовата база ще закупим 1 брой топловъздушен апарт на пропан - 20А с директно отопление с непосредствено вдухване на отоплителния въздух в помещението и отдадена мощност 52,2 KW. Топловъздушният апарат ще бъде с модулационно регулиране. Същият ще бъде оборудван с цифров модулационен термостат, който осигурява постоянна температура в помещението. Подробна информация за отделните елементи и съоръжения на оборудването за отопление и охлаждане е налична в приложените оферти, от които е видно, че не е налице промяна в цените. Ще закупим система за мълниезащита за магазина и система за пожароизвествяване за складовата база, с каквито в момента не разполагаме, като превенция срещу евентуални природни бедствия. Организацията на настоящата дейност ще премине през следните етапи: 1. Проучване за избор на доставчици, договаряне и изпращане на възлагателни писма за оборудването, без отоплителната система, 2. Авансово плащане /при необходимост/, 3. Доставка и монтаж на колективните предпазни средства, без оборудването за отопление и подписване на приемо-предавателни протоколи, 4. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за оборудването за отопление и охлаждане и сключване на договор с избрания изпълнител, 5. Доставка и монтаж на оборудването за отопление и подписване на приемо-предавателен протокол., Contracted Amount: 54 895.78 , Reported Amount: 54 895.78
  • Activity: Дейност 1. „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; Поддейност 1.1.2. Осигуряване на средства за колективна защита, включително модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения свързани с подобряване на условията на труд в "Иринпро" ЕООД: Цехът за бетонови изделия на Иринпро ЕООД се намира в гр. Радомир, ул. Райко Даскалов 75. Помеценията в цеха са две на брой, квадратурата е 239,40 кв.м. застроена площ. Проблемът с микроклимата и вентилацията е най-сериозният проблем на цеха за бетонови изделия на партньора "Иринпро" ЕООД. Едното помещение е офис от 3 кв. м и в момента се отоплява с електрически уред, тип "духалка", което не е в състояние да осигури нормална температура в зимните месеци. Производственият цех е с площ 236,40 кв. м, като в цеха липсва каквото и да било отопление. Нашите проучвания показват, че най-доброто отопление през зимата за цеха е закупуване и монтаж на 2 броя топловъздушни апарати на пропан - 20А с директно отопление с непосредствено вдухване на отоплителния въздух в помещението и отдадена мощност 52,2 KW. За нуждите на цеха ще закупим 2 броя топловъздушен апарат на пропан - 20А с директно отопление с непосредствено вдухване на отоплителния въздух в помещението и отдадена мощност 52,2 KW. Топловъздушните апарати ще бъдат с модулационно регулиране. Същите ще бъдат оборудвани с цифров модулационен термостат, който осигурява постоянна температура в помещението. Подробна информация за отделните елементи и съоръжения на оборудването за отопление и охлаждане е налична в приложената оферта, от която е видно, че не е налице промяна в цената. За да бъде вентилирано, предвиждаме да закупим 1 брой центробежен прахов вентилатор с изнесен двигател. По този начин ще осигурим надеждна превенция срещу заболявания на дихателните пътища. Здравословен риск съществува и по отношение на зрението, нервната система и психиката на работещите. Съществуващата в "Иринпро" ЕООД осветителна система се състои от луминисцентни лампи - 4 броя с по 2 тип пури /120 см./, които не могат да осигурят нужната осветеност. Бихме желали да заменим тези остарели осветителни тела с нови 33 на брой, тип LED осветление. LED светлината е много по-близка до естествената слънчева светлина, като същата не генерира вредни ултравиолетови и инфрачервени (топлинни, IR) лъчи. Светодиодните осветителни тела не се нагряват при употреба и не повишават допълнително температурата в помещението. При избора на LED лампи са взети в предвид височината на помещенията и нивата на лампите и работните повърхности, с цел постигане на максимален ефект - LED лампата излъчва насочена светлина. За всяко помещение е избран оптимален брой осветителни тела, които да дадат умерено интензивно осветление, благодарение на което може да се вижда всичко перфектно, но без да има натоварване за очите. LED лампите не излъчват вредна синя светлина. Организацията на настоящата дейност ще премине през следните етапи: 1. Проучване за избор на доставчици, договаряне и изпращане на възлагателни писма за оборудването, без системата за отопление и охлаждане, 2. Авансово плащане /при необходимост/, 3. Извършване на строително-монтажните работи /СМР/, 4. Доставка и монтаж на колективните предпазни средства /вентилатор и LED осветителни тела/, без оборудването за отопление и охлаждане и тяхното приемане с приемо-предавателни протоколи и извършване на окончателни плащания, 5. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за оборудването за отопление и охлаждане на цеха за бетонови изделия и сключване на договор с избрания изпълнител, 6. Доставка и монтаж на оборудването за отопление и охлаждане, приемането му с приемо-предавателен протокол и извършване на окончателно плащане., Contracted Amount: 36 400.44 , Reported Amount: 36 400.44
  • Activity: Дейност 5. „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; Поддейност 5.3. Подобряване на социалния климат в предприятието чрез предоставяне на възможности за отдих, почивка, спортуване и улесняване на служителите време на работния процес в предприятията.: Петя-ИН ЕООД е малко предприятие, което не може да предложи условия за столово хранене. Проблемът за осигуряване на нормални условия за преобличане, отдих и хранене е важен както от г.т. на мотивацията на лицата да продължат да работят при нас, така и по отношение на тяхното здраве и тяхната производителност. В настоящия момент разполагаме с две обособени помещения за хранене и почивка. Първото помещение се намира в битовата стая на ул. Дупнишка 18, в административната част, която се използва за хранене и почивка и е с квадратура 9,40 кв. м., оборудвана с маса, два стола и скара за сандвичи. В складовата база се използва помещението, обособено за авто работилница, в което редом с инструментите има и маса с четири стола. Същото е 6 кв.м. Това помещение е обособено до голямата работилница. И двете помещения не са оборудвани. Тези обстоятелства налагат да бъдат взети мерки за осигуряване на максимални удобства на работниците и служителите за съхранението на храната, която те са си приготвили в домашна обстановка. За тези, които не са успели да си приготвят храна в къщи, бихме искали да създадем условия за бързо приготвяне на топла храна в стаята за хранене. В помещенията за отдих и хранене до този момент липсват елементарни условия не само за съхраняване и приготвяне на храната, но и нормални условия за самия процес на хранене. Периодичните почивки по време на работа налагат условия за отдих, каквито до момента не сме успели да създадем. Необходимо е също да осигурим и максимално удобен и достатъчен достъп до питейна вода. Бихме желали да мотивираме допълнително нашите работници със закупуването на кухненско обзавеждане и електрически уреди, които ще могат да осигурят максимален комфорт както за работещите в магазина и административната част на ул. Дупнишка №18, така и за работещите в складовата база на ул. Райко Даскалов №75. Проблем е отоплението и в двете помещения. Осигуряването на система за отопление и охлаждане, предвидена в рамките на дейност 5..1.1 ще даде възможност на работещите не само да работят, но и да почиват и се хранят максимално удобно. За тази цел предвиждаме да бъдат закупени 2 броя трапезни маси, 8 броя трапезни столове, 2 броя стенни панели за кухня, 2 броя плотове за кухня, 2 броя кухни от МДФ фурнир, 22 броя метални дръжки, 2 броя фурни за вграждане, 2 броя стъклокерамични плотове, 2 броя абсорбатори, 2 броя кухненски мивки и 2 броя смесители за кухня. Всички тези придобивки ще бъдат разпределени по равно между двете помещения за хранене и почивка- в магазина и административната част и в складовата база. Освен това, за нуждите на работещите в магазина на ул. Дупнишка №18 се предвижда закупуване на 1 брой миксер-блендер, 1 брой тостер, 1 брой кана електрическа, 1 брой автомат за вода и 1 брой хладилник-фризер. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Проучване за избор на доставчик, договаряне и изпращане на възлагателни писма, 2. Закупуване на оборудването и обзавеждането- доставка и заплащане на доставчиците, 3. Ползване на социалните придобивки от страна на работещите в Петя-ИН ЕООД. , Contracted Amount: 8 850.96 , Reported Amount: 8 850.96

Participating Organizations

Partners
  • Partner: IRINPRO Ltd, Contracted Amount*: 36 400.44 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: TECHNO KOMERS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 574.17
  • Contractor: A and A Enginering Ltd, Contracted Amount*: 71 266.78 , Reported Amount**: 71 266.78
  • Contractor: Rumen Dimitrov- Rumtronik ST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 278.67
  • Contractor: TELMamp;CO Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 023.74
  • Contractor: RAPID GRUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 276.79
  • Contractor: SILMES EOOD, Contracted Amount*: 3 714.44 , Reported Amount**: 12 727.03
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници, чието положение на пазара на труда в рамките на шест месеца след напускане на операцията е по-добро, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 13.00
Indicator 2 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 3 Participants of the supported enterprises in employment six months after leaving the operation, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 13.00
Indicator 4 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 25.00
Indicator 5 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 6 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 110 161.90 BGN
Grant 110 161.90 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 110 161.90 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на оборудване за газово отопление за нуждите на работещите в „ПЕТЯ-ИН“ ЕООД и „ИРИНПРО“ ООД, Estimated Amount: 71 266.78
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Закупуване на система за газово отопление и охлаждане на магазина и административната част на "ПЕТЯ-ИН" ЕООД
    Contractor: A and A Enginering Ltd
    Contract total funded value: 71 266.78
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Закупуване на оборудване за газово отопление на складовата база на „ПЕТЯ-ИН“ ЕООД
    Contractor: A and A Enginering Ltd
    Contract total funded value: 71 266.78
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: Закупуване на оборудване за газово отопление за цеха на "ИРИНПРО" ЕООД
    Contractor: A and A Enginering Ltd
    Contract total funded value: 71 266.78

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN