Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.001-1325-C01
Project Name Improving the production capacity in "KONFORMITY KONSULTING" Ltd.
Beneficiary 200590250 "CONFORMITY CONSULTING" Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 20.06.2016
Start Date 20.06.2016
End Date 26.01.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
КОНФОРМИТИ КОНСУЛТИНГ ООД е създадена през 2009 г. Дейността на дружеството е в сферата на информационните технологии. Основните продукти и услуги, които дружеството предлага включват:
•	Консултиране, проектиране, разработка, внедряване и поддръжка на софтуерни и уеб приложения
•	Изграждане, поддръжка и диагностика на мрежи
•	Доставка и поддръжка на хардуер, консултантски услуги.
Планираните дейности по проекта включват подобряване на производствените процеси и внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност, и ще бъдат реализирани посредством доставката и въвеждане в експлоатация на оборудване за диагностика и тестване на мрежи – Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение, Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод, Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели и Уред за селекция на кабел от сноп кабели. Предвиденото оборудване е високотехнологично и нито една фирма на територията на страната към момента не разполага с такъв тип технологии за изграждане, поддръжка, настройки, обновяване и подобряване на характеристиките на работа за всички видове мрежи - от малки до цялостна информационна система, включително защита на информационната инфраструктура срещу неоторизиран достъп. Предвиденото оборудване е иновационна технология, която прецизно локализира повреди и слаби места по мрежата, като спестява време и средства и същевременно е щадящо за околната среда, тъй като предотвратява премахването на вече положени метални кабели. Предвиденото за закупуване оборудване за диагностика на мрежи ще ни даде осезаеми конкурентни предимства, като ни предостави възможност да обслужваме бързо и прецизно както малки, така и големи компании, чиито проблеми ще бъдат разрешавани за часове.
В рамките на проекта са предвидени и подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013
Activities
  • Activity: Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение-1 бр, Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод-1 бр, Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели-1 бр и Уред за селекция на кабел от сноп кабели-1 бр): Предвижда се в рамките на дейността да бъде закупена и въведена в експлоатация: 1. Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение–1 брой 2. Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод-1 брой 3. Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели-1 брой 4. Уред за селекция на кабел от сноп кабели-1 брой Дейността ще допринесе за подобряване на производствените процеси и за подобряване на услугите чрез увеличен технологичен капацитет посредством Aвтоматизирана система за тестване и откриване на повреди и уредите към нея, като дейността ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната процедура (от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура за избор на изпълнител/и, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класирания/ите на първо място кандидат/и (от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор с избрания/те изпълнител/и (от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол за доставки (от 8-ми до 14 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за доставки (от 9-ми до 16-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху активите, закупени по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, както и други дейности за визуализация в съответствие с Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация. Предвиденото оборудване е високотехнологично и представлява иновационна технология, която прецизно локализира повреди и слаби места по мрежата, като спестява време и средства и същевременно е щадящо за околната среда, тъй като предотвратява премахването на вече положени метални кабели. Проектът и планираните дейности се отнасят до областта Информатика и ИКТ на актуализираната Иновационната стратегия за интелигентна специализация. Аргументите в подкрепа на изложеното са заложени в самия проект, който представлява подкрепа за ускорено усвояване на технологии, методи и др. подобряващи ресурсната ефективност и прилагането на ИКТ в предприятието-Иновационното оборудване превъзхожда всички познати досега технологии за локализиране на повреди в мрежи. Информационните и комуникационни технологии (ИКТ) са един от основните двигатели за изграждането на конкурентоспособна икономика, основана на знанието и иновациите, а целите и дейностите на проекта са в пълен унисон с целите на ИСИС-инвестиции във високотехнологични области. КОНФОРМИТИ КОНСУЛТИНГ ООД и дейностите й са в приложното поле на Информатика и ИКТ, а предвиденото оборудване е върхова технология както в бранша, така и ИКТ, в резултат на което се получават много ниски експлоатационни разходи. Областите за приложение на ИКТ са неограничени и водят пряко до подобряване на ефективността на бизнеса. , Contracted Amount: 343 900.00 , Reported Amount: 343 900.00
  • Activity: Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес(ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматизирана система за тестване и откриване на повреди по кабели-1бр, Уред за точно определяне на мястото на повредата-1бр, Уред за трасиране и определяне на местоположението на кабели-1бр и Уред за селекция на кабел от сноп кабели-1бр): Предвижда се в рамките на дейността да бъде закупена и въведена в експлоатация: 1. Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение–1 брой 2. Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод-1 брой 3. Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели-1 брой 4. Уред за селекция на кабел от сноп кабели-1 брой Дейността ще допринесе за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес и конкретно на технология, която щади околната среда. Дейността ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедура за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната процедура (от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура за избор на изпълнител/и, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класирания/ите на първо място кандидат/и (от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор с избрания/те изпълнител/и (от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол за доставки (от 8-ми до 14 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за доставки (от 9-ми до 16-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху активите, закупени по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, както и други дейности за визуализация в съответствие с Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация. Оборудването е отнесено към дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес поради високите диагностични възможности на предвиденото оборудване, което чрез прилагането на върхови технологии подобрява ресурсната ефективност и ефикасност в множество направления. Посредством използването на Aвтоматизираната система за тестване и откриване на повреди и уредите към нея само за период от една година може да бъде предотвратено бракуването на: 640 метра кабели със сечение 10 /мм2/ или 115,20 кг. метални отпадъци от тях; 1440 метра кабели със сечение 16 /мм2/ или 367,20 кг. метални отпадъци от тях; 720 метра кабели със сечение 25 /мм2/ или 252 кг. метални отпадъци от тях. В следствие на внедряването на Aвтоматизираната система за тестване и откриване на повреди и уредите към нея само за период от една година ще бъде предотвратено бракуването на 734,40 килограма метални отпадъци от кабели, които биват медни, алуминиеви или композитни., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: AVAL Ltd, Contracted Amount*: 240 730.00 , Reported Amount**: 343 900.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Measure Unit: т./год., Base Value: 0.73 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 46.61 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 52 749.98 , Reached amount: 52 750.79
Indicator 4 Нарастване на производителността, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 28.05 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Вътрешна норма на възвръщаемост, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.04 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 7 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 8 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.01 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 343 900.00 BGN
Grant 240 730.00 BGN
Self amount 103 170.00 BGN
Total actual amounts paid 240 730.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на: 1. Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение–1 брой 2. Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод-1 брой 3. Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели-1 брой 4. Уред за селекция на кабел от сноп кабели-1 брой, Estimated Amount: 343 900.00
  • Differentiated position 1: Доставка и въвеждане в експлоатация на: 1. Автоматизирана еднофазна система за тестване и откриване на повреди по кабели средно и ниско напрежение- 1 брой; 2. Уред за точно определяне на мястото на повредата по акустичен метод- 1 брой; 3. Уред за трасиране и определяне на местоположението на положени кабели- 1 брой; 4. Уред за селекция на кабел от сноп кабели- 1 брой.
    Contractor: AVAL Ltd
    Contract total funded value: 240 730.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN