Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0193-C03
Project Name Developing management capacity and growth to "Victory - 2000" Ltd
Beneficiary 104585972 VICTORY 2000 LTD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.03.2017
Start Date 06.03.2017
End Date 22.01.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Свищов, гр.Свищов

Description

Brief description
„ВИКТОРИ 2000” ЕООД изработва широк спектър от ароматизатори с марката "Fresh Way" в следните основни производствени направления:
-"Сухи ароматизатори"
-"Течни ароматизатори с дървена капачка"/съкратено:ТАДК/
-"Гел ароматизатори тип "консерва"
-"Модифицирани ароматизатори"
Компанията е изправена пред въпросa за подобряване на управленския й капацитет по отношение на:
-Производство на продукти с едно и също високо качество на изработка, като по този начин фирмата се стреми да удовлетвори потребителите си;
-Подобряване на ефикасността на контрола на потреблението на ресурсите с цел намаляване на разходите и смекчаване влиянието върху околната среда;
-Оптимизириране на бизнес процесите в предприятието.
За подобряване на управленския си капацитет и след провеждане на процедури за избор на изпълнители, съгласно изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС №160, дружеството ще инвестира в:
*въвеждане и сертификация по ISO 9001:2015 и по  ISO 14001:2015;
*професионални услуги за разработване и въвеждане на Интегрирана софтуерна система за управление на бизнес процесите (ИССУБП) във Виктори-2000 ЕООД.

За повишаване на управленския капацитет на кандидата са предвидени две дейности:
1."Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет,чрез въвеждане и сертифициране на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015"
2."Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на ИССУБП във Виктори - 2000 ЕООД"
След успешна реализация на дейностите по проекта, фирмата ще постигне съответствие с международните стандарти за качество и околна среда; ще оптимизира ефективността на бизнес процесите и работните потоци в предприятието; ще повиши производителността си; ще увеличи средните генерирани приходи от износ и нетните си приходи от продажби. По време на изпълнението на проекта ще бъдат спазени всички изисквания, свързани с визуализация.
Activities
  • Activity: 1."Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015": Дейността е пряко свързана както с подобряване на качеството, организационните и бизнес процесите в дружеството, така и с оптимизация на резултатите по отношение на околната среда. Поради значителния обем и асортимент (над 600 крайни продукта)ароматизатори ,които компанията произвежда, се наблюдават отклонения в еднаквостта на качеството при различните партиди,като негодните се бракуват.Това води до загуби на енергия и суровини от невъзобновяеми източници,а причините за това не се регистрират систематично,което води до повтаряемост на грешките.Поради това е необходимо да се унифицират производствените процеси за различните продукти с оглед на постигане на еднакво качество и да се изготви набор от процедури за регистриране и подобряване на ефективността при разходването на ресурсите, необходими за производство.Към момента липсва ясно разписан модел за действие, както по отношение на организационните и бизнес процесите, така и във връзка с процесите свързани с околната среда.От друга страна, част от контрагентите, опериращи на националния (хипермаркет Kауфланд) и международния пазар (хипермаркети АШАР и КОРА) са уведомили Виктори 2000 ЕООД, че от 2018г. ще изискват валидни сертификати по ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 от фирми, реализиращи над 50 000бр. продукти годишно в техните обекти. Поради тези причини, компанията ще инвестира във въвеждане и сертификация на интегрирани системи съгласно изискванията на международните стандарти за управление на качеството ISO 9001:2015 и за управление на околната среда ISO 14001:2015. С въвеждането и сертификацията по ISO 9001:2015 ще се подобрят организационните и бизнес процесите в дружеството, ще се съкрати времето за вземане на решения и тяхното изпълнение, а качеството на продуктите ще се подобри в резултат на системния подход за постоянно усъвършенстване на работните операции при спазване на процедури по текущ и последващ контрол.Тези подобрения ще обхванат поне: документооборота,записите,планирането,отговорността на ръководството,човешките ресурси,работната среда, работните операции,политиката по качеството с насоченост към клиента и реализиране на продукта,вътрешни връзки,взаимоотношения с клиенти,дистибутори и т.н. В резултат на въвеждането и сертификацията по ISO 14001:2015 ще бъдат регистрирани причините за загубите на енергия и суровини в следствие на брака и ще се подобри и оптимизира съществено управлението на процесите по отношение на околната среда.Тези подобрения ще обхванат поне:политика по околна среда;аспекти на околната среда;процедури за намаляване на загубите на енергия, горива и суровини от невъзобновяеми източници;правни и други изисквания; програми за управление на околната среда, документооборот и т.н. Компанията очаква в следствие на внедряването на стандарта и постигне спад на брака с ≈ 2% и на влаганите ароматизиращи суровини с ≈ 3% на год.база. За целта и след провеждане на процедура за избор на изпълнител на услуги ще бъде/ат избрана/и организация/и, която/ито да анализира/т процесите в предприятието и да разработи/ят наръчник/ ръководство ,процедури,методи и всички документи на системата за управление на качеството по ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. Тяхното наличие и организацията на процесите са условие за сертифициране на компанията по горепосочените стандарти. Самият сертификационен одит ще бъде извършен след провеждане на процедура за избор на изпълнител на услуги ще бъде/ат избран/и орган/и по сертификация, акредитиран/и съгласно ISO/IEC 17021:2011 и/или други приложими стандарти в областта. Дейността приключва след успешното провеждане на два сертификационни одита и издаване на по 1бр. сертификат за съответствие спрямо ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. По този начин компанията ще отговори и на нуждите на своите контрагенти на националния (Kауфланд) и международния пазар (хипермаркети АШАР и КОРА), имащи изискване за сертификация по ISO 9001 и ISO 14001 при възлагане на поръчки в големи обеми. , Contracted Amount: 68 355.00 , Reported Amount: 32 900.00
  • Activity: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на Интегрирана софтуерна система за управление на бизнес процесите във Виктори - 2000 ЕООД 1бр.: В рамките на дейността ще бъде разработена и въведена Интегрирана софтуерна система за управление на бизнес процесите (съкр.ИССУБП) във Виктори 2000 ЕООД- 1бр.Инвестицията е крайно необходима с оглед на цялостната оптимизация на бизнес процесите и преодоляването на предизвикателствата, подробно описани в т.11 от настоящия проект. Тъй като към днешна дата на пазара не се предлага съществуващо софтуерно решение,което да удовлетвори коплексните нужди на предприятието,Виктори 2000 ЕООД планира след провеждане на процедура за избор на изпълнител/и на услуги да избере организация/и, която да разработи и въведе едно цялостно бизнес решение от типа „всичко-в-едно“.По своята същност Системата ще представлява BPM (Business Process Management) с интегрирани ERP функционалности,позволяващи управлението на всички ключови за компанията ресурси - доставки, производство, маркетинг и продажби, финанси, счетоводство, документооборот, и то достигайки до всички специфични аспекти от фирмената дейност.Разработването на ИССУБП ще стане по индивидуално задание изготвено от екипа по проекта.То ще бъде изцяло съобразено с нуждите на предприятието. Предвижда се Системата да разполага поне със следните основни функционални характеристики,които са сепарирани в отделни модули: - "Адмистративен"- управлява всички админ. процеси,както и всички входящи и изходящи документи с партньори, клиенти и институции; обменът на документи между отделите,както и външни на фирмата страни. -"Финансово-счетоводен"-тясно свързан със счетоводството на фирмата и управлява всички финансови процеси,като:Фин.документи; Парични потоци; Аналитичност; Сметкоплан; Счет. отчети. -"Клиенти и дистрибутори"-класическа CRM функционалност с възможност за съхраняване на данни за клиентската листа, както и за всички събития и друг вид информация, която е важна, но е разпръсната между отделните служители. Модулът ще може да създава и поддържа персонификация на поне 2000 клиентски профила, съдържащи контактна информация,минали и предстоящи събития от корпоративно значение. -"Доставчици и склад"-Той ще следи наличните артикули и техните себестойности, минималните количества на склад и има възможност за съставяне на заявки за поръчка на материали и суровини при намаляване на наличностите.Модулът може да създава,поддържа и персонифицира поне 2000 профила на доставчици, съдържащи контактна информация,ценова листа и срок на доставка. -"Управление на проекти"-Проектите са организационни обекти в системата, които на най-високо ниво групират задачи, процеси, документи, преписки, потребители и други информационни обекти, с цел постигане на определена бизнес цел - напр. разработване на нов продукт. Модулът ще може да поддържа различни типове задачи в зависимост от нуждите. По този начин системата подпомага служителите в управлението на техните индивидуални задачи и взаимодействието им по време на работа с други служители. Те ще биват уведомявани за нови задачи, насочени към тях за изпълнение,като статуса и евентуалното просрочване ще се следи в реално време. -"Управление на работни процеси"-Работният процес в софтуерната среда e предварително дефинирана последователност от задачи спрямо произвеждания продукт, като резултатът от всяка задача определя посоката на разклонение на работния процес и съответно следващата задача, която ще се генерира за изпълнение. Във всеки работен процес могат да бъдат включени различни типове задачи и производствени операции, според нуждите и спецификата на крайното изделие. Други важни характеристики, с които системата трябва да разполага са: - Възможност за управление на документи и процеси спрямо ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 - Пълна интегрираност между различните функционални модули; - Управление на потребители и нива на достъп; След разработване на ИССУБП за нуждите на Виктори - 2000 ЕООД, тя ще бъде внедрена и пусната в предприятието спрямо изготвено от екипа по проекта задание от изпълнител избран чрез съответната процедура за подбор спрямо ЗУСЕСИФ., Contracted Amount: 172 000.00 , Reported Amount: 168 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ECOM SERVICE, Contracted Amount*: 117 600.00 , Reported Amount**: 168 000.00
  • Contractor: Certification and Inspection Bulgaria Ltd., Contracted Amount*: 9 310.00 , Reported Amount**: 13 300.00
  • Contractor: INTERSIN ELECTRONICS LTD, Contracted Amount*: 13 720.00 , Reported Amount**: 19 600.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 36 867.47 , Reached amount: 30 816.03
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 206 755.00 BGN
Grant 144 728.50 BGN
Self amount 62 026.50 BGN
Total actual amounts paid 140 630.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Предоставяне на услуги за: 1. Разработване на Интегрирана софтуернa система за управление на бизнес процесите във Виктори - 2000 ЕООД; 2. Въвеждане на Интегрирана софтуернa система за управление на бизнес процесите във Виктори - 2000 ЕООД" , Estimated Amount: 172 000.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на услуги за: 1. Разработване на Интегрирана софтуернa система за управление на бизнес процесите във Виктори - 2000 ЕООД; 2. Въвеждане на Интегрирана софтуернa система за управление на бизнес процесите във Виктори - 2000 ЕООД"
    Contractor: ECOM SERVICE
    Contract total funded value: 117 600.00
Procedure 2 Subject to due process: Въвеждане на международeн стандарт ISO 14001:2015 , Estimated Amount: 20 475.00
  • Differentiated position 1: Въвеждане на международeн стандарт ISO 14001:2015
    Contractor: INTERSIN ELECTRONICS LTD
    Contract total funded value: 13 720.00
Procedure 3 Subject to due process: Сертифициране на международен стандарт 14001:2015, Estimated Amount: 14 280.00
  • Differentiated position 1: Сертифициране на международен стандарт 14001:2015
    Contractor: Certification and Inspection Bulgaria Ltd.
    Contract total funded value: 9 310.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN