Identification

UMIS Number BG05SFPR002-2.001-0051-C04
Project Name Care at home in Maglizh Municipality
Beneficiary 000817867 OBSHTINA MAGLIZH
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 30.11.2022
Start Date 01.12.2022
End Date 01.01.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Мъглиж

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора. Предоставянето на услугите ще бъде разширено и в контекста на ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19 и възникването на пандемични ситуации като цяло.
Activities
  • Activity: Грижа в дома: По изпълнението на тази дейност ще се предоставят следните допустими услуги: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти, при необходимост; 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Услугите ще бъдат предоставяни от Звено "Социални дейности", Дирекция УРХДЕОС към общинска администрация Мъглиж. Основната цел на дейността е да бъдат предоставени качествени комбинирани социално-здравни услуги на потребителите, които да обхванат в максимална степен техните потребности. В рамките на 23 месеца в различни населени места от общината се предвижда предоставянето на услуги по грижа в дома, според дефинираните нужди на потребителите. За определяне на вида услуги, които ще получават лицата от целевата група, ще бъде извършена оценка на потребностите на всяко едно от тях. Резултатите от оценката ще бъдат изразени с конкретни точки и въведени в протокол по низходящ ред. Така ще бъдат определени участниците в проекта и евентуалните резерви, ако има подадени повече заявления за участие, отколкото е капацитетът на мулти-дисциплинарния екип по проекта. Проектът ще стартира с два подготвителни месеца, през които ще се извърши оценка на допустимостта и нуждите на потребителите и ще бъде назначен персонал за предоставяне на услугите. Същинското предоставяне на услугите ще започне от трети месец и ще продължи 23 проектни месеца. Общата продължителност на проекта е 25 месеца. Оценката ще бъде извършена от "Координатора на услугата", "Социален работник" и "Технически сътрудник". Това налага назначаването им в проекта да се извърши още в първи проектен месец. "Счетоводител" към екипа на услугата също ще бъде назначен от първи проектен месец, тъй като разходи по проектната дейност ще бъдат извършвани от самото начало. Основната работа с потребителите ще бъде извършвана от служители на длъжност "Домашен помощник", като е планирано техният брой да е поне 10, а при необходимост, може да бъдат назначени и допълнително домашни помощници. Другите ключови длъжности за предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа са "Здравен асистент", "Психолог", "Рехабилитатор" и "Консултант" за здравословен начин на живот, като ще бъде назначено по едно лице на всяка от тях. За нуждите от предоставяне на услуги по домовете, ще бъде назначен "Шофьор", който ще извършва транспорт на служители до домовете на потребителите на територията на Община Мъглиж, според установената необходимост. Някои от потребителите в селата имат нужда от закупуване на лекарства, което може да стане само в общинския център, а в някои от селата е затруднен достъпът до хранителни продукти, затова шофьорът ще има ангажименти и по доставката на лекарства и храни. С цел повишаване и поддържане на компетентностите на мултидисциплинарния екип, ще бъдат извършвани супервизии (индивидуални и/или групови) и проведени въвеждащи и надграждащи обучения, съобразно установените необходимости на персонала, предоставящ здравно-социални услуги. Услугата по осигуряване на супервизии и обучения ще бъде възложена на външен изпълнител. За изпълнението на дейността ще бъдат закупени необходимите материали, консумативи, работно облекло, гориво, лични предпазни средства и други допустими съобразно единната ставка разходи., Contracted Amount: 661 647.94 , Reported Amount: 345 653.12

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Disadvantaged participants, with an improved living conditions as a result of an ESF+ intervention, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 64.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 64.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 661 647.94 BGN
Grant 661 647.94 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 391 420.27 BGN
Percentage of EU co-financing 82.17 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN