Identification

UMIS Number BG16RFOP001-8.006-0005-C01
Project Name Support of Pleven Municipality for effective and efficient implementation of the RDP
Beneficiary 000413974 Pleven Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 06.07.2023
Start Date 06.07.2023
End Date 07.03.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Плевен

Description

Brief description
С настоящото проектно предложение ще се осигури подкрепа на Община Плевен при подготовка и изпълнение на проектни предложения по ПРР 2021-2027, чрез изпълнение на дейности свързани с участие в специализирани обучения, програми за обмен на опит и добри практики, семинари, работни групи в страната и чужбина, в т.ч.  с други общини за подготовката на инвестиции за градско развитие и функционални зони; изготвяне на анализ „Разходи и ползи“ за разработване на предпроектно проучване и финансов анализ за проект „Интегриран градски транспорт на Плевен“, с цел гарантиране на добро финансово планиране и управление на инвестиционни намерения на Община Плевен през програмния период 2021-2027, във връзка с участие с проектни предложения по ПРР 2021-2027; закупуване и доставка на компютри в т.ч. периферна техника, за обезпечаване на работата на структури и лица от Община Плевен, отговорни за подготовката и изпълнението на проектите по ПРР 2021-2027г., вкл. в качеството ѝ на бенефициент по Приоритетна ос 1 и териториален орган по ПО 1 на ПРР .
Activities
  • Activity: Дейност 1: Участие в специализирани обучения: Дейността включва следните поддейности: ПД 1.1: Провеждане на семинар и работни групи в страната, вкл. организиране, провеждане и участие в семинар и работни групи на служители от администрацията на Община Плевен и други съседни общини - Ловеч, Враца, Троян. С оглед придобиване на познания и умения по отношение на нововъведенията в програмен период 2021 - 2027 г. в разработването и изпълнението на инвестиционни и др. видове проекти и програми в условията и в областта на ЕФСУ/ИТИ. Подобряване и надграждане/укрепване на натрупания в изминалите програмни периоди административен опит/капацитет на общинските служители за ефективно съвременно администриране на проектните процеси и процедури.Бенефициента ще организира, проведе и участва в семинар и работни групи, в рамките на 3 дни, на теми по подготовка и прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие/разработване на концепции за ИТИ, идентифициране на идеи, структуриране на партньорства във връзка с разработването на проекти за периода 2021-2027 г. по ПРР.Продължителност на семинар и работни групи: 18 академични часа, разпределени в 3 дни, за 20 човека, от които 12 човека, служители на Община Плевен, останалите 8 човека от посочените три общини; форма на обучение: дневна, присъствена; място на провеждане: на територията на Република България. Предвижда се обучението да бъде изнесено за постигане на максимален ефект от дейността. Цена на обучението за участник – 1710, 00 лв. с ДДС или общо за 20 човека - 34200 лв. с ДДС. Посочената стойност не включва дневни и пътни разходи. В цената са включени: разходи за лектори и организатор, оборудвана учебна зала, учебни материали и документи, удостоверяващи проведеното обучение, настаняване в хотел (минимум 3 звезди) с включени кетъринг и кафе паузи (2 нощувки, 2 закуски, 2 обяда, 2 вечери). Документи за отчитане на обучението: учебна програма, присъствени списъци на обучаемите, сертификати на обучените лица, снимков материал, изготвен доклад за проведеното обучение. Срок на провеждане: до 15.12.2023 г. ПД 1.2: Организиране участието в обучение за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие: включва организиране, провеждане и участие на представители на Община Плевен в обучение за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие. • Продължителност-до 4 дни; • Брой участници-до 12 човека, служители на Община Плевен; • Място на провеждане-територията на държава-членка на ЕС; • Цена-за участник-5430,00 лв.с ДДС -общо за 12 човека - 65160,00лв. с ДДС. В цената са включени-транспортни разходи (самолетни билети), разходи за трансфер, настаняване в хотел (3 нощувки със закуска), разходи за такси за обучения, др. разходи за логистично обезпечаване, вкл. осигурен превод, свързани с участието в обучението, за обмен на опит и добри практики. Срок на провеждане-до 30.11.2023 г. Обучението в чужбина предвижда разходи за командировъчни (дневни), съгласно Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина, за 12 човека за 4 дни по 56 евро на ден-общо разход от 5260,00лв., при курс на еврото 1,95583 лв. Осигуряване на средства за възмездяване на хонорар-лекторски чужбина (при невъзможност за "Про боно")–6000, 00 лв. Абсолютната обща стойност на дейността е 110 620,00 лв.(вкл. командировъчни и хонорар), Contracted Amount: 110 620.00 , Reported Amount: 52 655.92
  • Activity: Дейност 2: Изготвяне на анализ „Разходи-Ползи“, разработване на предпроектно проучвания и финансов анализ : Дейността предвижда изготвянето на анализ „Разходи - Ползи“, финансов анализ, предпроектно проучване, с цел осигуряване на добро и компетентно документално обезпечаване на проект „Интегриран градски транспорт на Плевен“, имащ потенциал да генерира приходи и съответстващ на интегрираната градска стратегия – План за интегрирано развитие на Община Плевен (ПИРО) и на регионалните приоритети и нужди, идентифицирани в Интегрирана териториална стратегия за развитие на Северозападен регион, с оглед участието на посоченото проектно предложение по ПРР 2021-2027. Средната стойност от пазарното проучване получено от две оферти е в размер на 69 969,00 лв. без ДДС или 83 962,80 лв. с ДДС. Размерът на заложената стойност в бюджета за дейността е закръглена до индикативната стойност на предвидената обществена поръчка в размер на 70 000,00 лв. без ДДС и е в съответствие със стойностните праговете по чл.20 от ЗОП. Стойността на дейност 2 е в размер на 84 000,00 лв. с ДДС. Основната цел на дейноста е изготвяне на набор от документи, необходими за подготовката, разработването и реализацията на Проект „Интегриран градски транспорт на Плевен“, която ще включи преглед и анализ на съществуващото положение и изготвяне на целесъобразен и ефективен вариант (сценарий) на проект „Интегриран градски транспорт на Плевен“ за финансиране от ПРР 2021-2027 в съответствие с политиките за градско развитие и международните стандарти, както и надграждане на политиките за модернизиране на интегрирания градски транспорт, чрез ефективно и устойчиво подобряване на предоставяната услуга „градски транспорт“ и регулиране на трафика и безопасността на движението в Плевен. Изготвянето на гореописаните документи следва да се разглежда, като пакет съдържащ ги, същите не трябва да се третират като отделни самостоятелни документи, а като взаимно свързани и произтичащи един от друг по отношение на проектната готовност. , Contracted Amount: 84 000.00 , Reported Amount: 78 666.00
  • Activity: Дейност 3: Закупване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и ИТ оборудване: В рамките на дейността ще бъде закупено и доставено ново ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.), компютри (хардуер и софтуер) за по-доброто и съвременно, техническо и технологично обезпечаване на работата на структури/лица от Община Плевен, отговорни и пряко ангажирани с подготовката и изпълнението на проектите по ПРР 2021-2027 г. (вкл. като териториален орган по Приоритетна ос 1 на ПРР). След доставката на закупеното оборудване, бенефициента ще постави стикер с дизайн, съдържащ задължителните елементи съгласно „Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ Предвижда се закупуване и доставка на следното оборудване, общо 34 бр.: - Преносим компютър (лаптоп) с Office пакет и Антивирусен софтуер – 12 бр.; - Многофункционално лазерно устройство – 5 бр.; - Скенер бързооборотен – 6 бр.; - Лазерен принтер цветен- 3 бр.; - Мулти медеен проектор – 1бр.; - Многофункционално устройство мастиленоструен принтер цветен А3 – 3 бр.; - NAS устройство – 1 бр.; - Хард диск за NAS устройство – 2 бр.; - Интерактивен дисплей за зала за конференции и обучения – 1бр. Общата стойност от интернет пазарно проучване е в размер на 69 999,00 лв без ДДС. Размерът на заложената стойност в бюджета за дейността е закръглена до индикативната стойност на предвидената обществена поръчка в размер на 70 000,00 лв. без ДДС и е в съответствие със стойностните праговете по чл.20 от ЗОП. Стойността на дейност 3 е в размер на 84 000,00 лв. с ДДС. Ще се подобрят условията на работната среда за осигуряване функционалните задължения на 12 служителя от административните структури на Община Плевен, чрез посоченото по-горе IT оборудване. Горе описаното оборудване в частта си компютри, периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства са необходими за обезпечаване и подобряване на технико-технологичната среда в дейността и функциите на служителите ангажирани с оперативната работа по изпълнение на проекти по ПРР 2021-2027 г. вкл. като териториален орган по Приоритетна ос 1 на ПРР. Пълното индивидуално оборудване на работните места ще даде възможност и ще гарантира качествено и ефективно изпълнение на поставените задачи с оглед обема на документооборота. Преносимия компютър дава възможност за ползването му независимо от времето и мястото. Специализираното компютърно оборудване включва доставка на мултимедиен проектор, NAS устройство с два хард диска и интерактивен дисплей. Предвидения проектор предоставя възможност за презентиране на проектни идеи и използване при дейности по публичност и информация в мобилен вариант, докато интерактивния дисплей ще бъде монтиран в зала на Община Плевен която се използва за конференции, обучения, заседания, работни срещи и др. по ПРР. NAS устройство с 2 бр. хард диск ще се използва за надеждното съхранение и архивиране на информация генерирана по време напланиране и изпълнение на проектите по ПРР. , Contracted Amount: 84 000.00 , Reported Amount: 74 064.00
  • Activity: Дейност 4: Извършване на дейности за публичност и информация по проекта: Община Плевен като бенефициент ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че бюджетната линия/проектът се съфинансира от ЕС. Дейностите за информация, комуникация и публичност ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и целят да информират и осигурят видимост на финансовия принос на Европейския съюз сред широката общественост. Те ще включват адекватни и приложими за процедурата мерки, с реквизити в съответствие с Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвидените мерки, свързани с информация и публичност на бюджетната линия включват: - Публикуване на информация за бюджетната линия на интернет-страницата на Община Плевен - http://www.pleven.bg/ - кратко описание на бюджетната линия, на нейните цели и резултати с упоменаване на финансовата подкрепа от Европейския съюз; - Изработване и поставяне на плакат с размер - формат A3, съдържащ информация за бюджетната линия и споменаване финансовата подкрепа от Европейския съюз, на видно за обществеността място (в сградата на Община Плевен); - Поставяне на стикер (лепенка) на повърхността на доставеното и придобито по бюджетната линия оборудване/артикули; - Във всеки генериран документ/инфоматериал и/или по повод публично изявление, свързани с изпълнението на проекта, ще се посочва и/или визуализира финансовата подкрепа от ЕС – когато се популяризират действията и резултатите от тях, като се предоставя последователна, ефективна и пропорционална целева информация на различни видове публика, включително медиите и обществеността. Срокът за изпълнение на дейността е 7 месеца и е обвързан с общата продължителност на проекта. Финансиране на дейността: без финансово изражение., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: RIN CONSULT, Contracted Amount*: 51 360.00 , Reported Amount**: 51 360.00
  • Contractor: CNSYS, Contracted Amount*: 74 064.00 , Reported Amount**: 74 064.00
  • Contractor: D AND M CONSULT, Contracted Amount*: 78 666.00 , Reported Amount**: 78 666.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Trained people from beneficiaries, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 24.00 , Reached amount: 24.00
Indicator 2 Закупени и/или доставени компютри (хардуер и софтуер) и/или ИТ оборудване, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 34.00 , Reached amount: 33.00
Indicator 3 Изготвени анализи, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 205 385.92 BGN
Grant 205 385.92 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 205 385.92 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Възлагане и осигуряване на средства за заплащането на дължими такси на територията на РПортугалия във връзка с осигурен/и от Изпълнителя квалифициран/и лектор/лектори в град/община Фамаликао за 2 (два) календарни дни - за периода 22 – 23 ноември 2023 г., относно провеждане на обучение във връзка с организирано участие в посещение/програма за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие в страни членки на ЕС – Португалия“, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: „Възлагане и осигуряване на средства за заплащането на дължими такси на територията на РПортугалия във връзка с осигурен/и от Изпълнителя квалифициран/и лектор/лектори в град/община Фамаликао за 2 (два) календарни дни - за периода 22 – 23 ноември 2023 г., относно провеждане на обучение във връзка с организирано участие в посещение/програма за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие в страни членки на ЕС – Португалия“
    Contractor: RIN CONSULT
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 2 Subject to due process: „Закупуване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и ИТ оборудване във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-8.006-0005 „Подкрепа на Община Плевен за ефективно и ефикасно изпълнение на ПРР“, Estimated Amount: 84 000.00
  • Differentiated position 1: „Закупуване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и ИТ оборудване във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-8.006-0005 „Подкрепа на Община Плевен за ефективно и ефикасно изпълнение на ПРР“
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 74 064.00
Procedure 3 Subject to due process: „Изготвяне на анализ „Разходи-Ползи“, разработване на предпроектно проучване и финансов анализ за проект: „Интегриран градски транспорт на Плевен“, Estimated Amount: 84 000.00
  • Differentiated position 1: „Изготвяне на анализ „Разходи-Ползи“, разработване на предпроектно проучване и финансов анализ за проект: „Интегриран градски транспорт на Плевен“
    Contractor: D AND M CONSULT
    Contract total funded value: 78 666.00
Procedure 4 Subject to due process: „Организиране и провеждане на специализирани обучения за Община Плевен“, разделена на 2 (две) обособени позиции: обособена позиция 1: „Организиране участието в програма за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие“; обособена позиция 2: „Организиране и провеждане на семинари и работни групи в страната, по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие“, Estimated Amount: 99 360.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Организиране участието в програма за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие“
    Contractor: RIN CONSULT
    Contract total funded value: 33 840.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Организиране и провеждане на семинари и работни групи в страната, по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие“
    Contractor: RIN CONSULT
    Contract total funded value: 11 520.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN