Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0506-C01
Project Name Development of management capacity and growth in "IZOTSERVICE - STARA ZAGORA" Ltd
Beneficiary 123151375 "IZOTSERVICE - STARA ZAGORA" Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 13.03.2017
Start Date 13.03.2017
End Date 22.01.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Стара Загора, гр.Стара Загора

Description

Brief description
ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД е създадена през 1999 г. Дейността стартира с продажба, гаранционен и извънгаранционен сервиз на електронни системи с фискална памет, електронни касови апарати и компютърни системи. Фирмата се специализира и в разработването и поддръжката на софтуерни системи за обслужване на бензиностанции и газ станции, ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД се занимава и с изработка, монтаж и гаранционна и извънгаранционна поддръжка на инсталации за продажба на светли горива и газоснабдителни станции. Компанията извършва и ремонт на съдове работещи под налягане, помпи и разходомери за пропан-бутан и светли горива, изгражда и поддържа промишлени инсталации. Дейностите по проекта са:
1.Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет посредством внедряване и ре-сертификация на системи за управление в съответствие с изискванията на новите ревизии на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 
2. Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет посредством внедряване и сертификация на система за управление на информационната сигурност в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 27001:2013
3.Дейности за насърчаване използването на ИКТ и услуги, които включват дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятието.
4. Дейности за визуализация-мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Регламент ЕС № 1303/2013.
Очакваните резултати са подобряване на капацитета на фирмата за успешно присъствие на външни пазари чрез въвеждане и прилагане на системи за управление, ИКТ базирана система за управление на бизнеса и придобиване на сертификати за ре-сертифицираните и нововъведена системи за управление; получаване на лиценз за въвежданата ИКТ система от избрания доставчик.
Activities
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието, чрез услуги по въвеждане на Системa за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013: Основна цел на дейността е разработване и въвеждане на Системa за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013. Необходимостта от планираната дейност пряко кореспондира с естеството на работа и информацията, с която дружеството оперира, както и изискванията на гаранции от страна на контрагенти за конфиденциалност и съхранение на корпоративна информация, тъй като в сферата на информационните технологии и конкретно пазарът, на който оперира ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД се характеризира с изострена конкуренция и стремителна динамика. Изключително важно е при изпълнението на определено задание от страна на клиента да гарантираме сигурността, както на предоставяната информация от клиента(лични данни, ноу хау, технологии), така и на ценната фирмена информация и ноу хау. Това налага внедряване на Система за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013, както и техническа и технологична осигуреност на предвидения за внедряване ИКТ базиран софтуер, за покриване изискванията на стандарта. По този начин контрагентите и всички заинтересовани страни, ще получат реални гаранции за информационна сигурност за всеки един елемент от нашата дейност, включително и по отношение на електронните услуги и информационните активи, с които работим. Необходимостта от разработване и внедряване на Система за управление сигурността на информацията се поражда и от факта, че през последните години броят на потребителите, устройствата и информацията предавана чрез Интернет нараства лавинообразно, с което правопропорционално нарастват заплахите от пробиви в сигурността, вируси и шпионски софтуер и компрометиране на информацията, която вече за почти всички компании е основен актив, гарантиращ непрекъсваемостта на бизнес процесите. Въвеждането на Системa за управление на сигурността на информацията ще даде на организацията по-голяма сигурност за запазване на конфиденциалността, цялостта и наличието на генерираната в процеса на работа информация, както и нейната достоверност и надеждност, като рисковете са сведени до минимум. Проектното предложение в частта консултантски услуги, свързани с разработване и въвеждане на системa за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013 и подготовка за сертифициране на системата, ще бъде изпълнено посредством използването на външна организация с необходимата компетентност и специфична експертиза и ще премине през следните етапи: I. Избор на изпълнител за предвидените услуги в съответствие със ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и подзаконовите нормативни актове, Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата схема и указанията на УО, а именно-публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020, респективно служебна публикация на Единния информационен портал на съобщението. 1.Практическо въвеждане на системa за управление на сигурността на информацията - консултантската организация ще съдейства на фирмата в практическото приложение на разработените документи – електронни и на хартиен носител. 2.Вътрешен одит - провеждане на финален вътрешен одит на Системa за управление на сигурността на информацията, от екип с представители на Консултантската организация и представители на дружеството. По време на вътрешният одита се идентифицират необходими коригиращи и превантивни действия (когато има такива) за отстраняване на несъответствията и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на одита. 3.Преглед от ръководството - Консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед на на системa за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013. Чрез Прегледа от ръководството, компанията декларира готовност за сертификация. , Contracted Amount: 12 400.00 , Reported Amount: 12 350.00
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез услуги по сертифициране на Системa за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013;: След достигане на фаза за готовност за сертификационен одит на Системa за управление на сигурността на информацията, съгл. изискванията на ISO/IEC 27001:2013 в ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД, ще бъде извършен сертификационен одит от независим сертифициращ орган, акредитиран за сертификация на системи за управление. Дейностите за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез услуги за сертификация на системи за управление на сигурността на информацията в съотв. с изискванията на ISO/IEC 27001:2013 ще бъдат изпълнени посредством използването на външна организация с необходимата компетентност и специфична експертиза и ще преминат през следните етапи: I.Избор на изпълнител за предвидените услуги за сертификация в съответствие със ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и подзаконовите нормативни актове, Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата схема и указанията на УО, а именно-публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020, респективно служебна публикация на Единния информационен портал на съобщението. Ще бъде поставено изискването услугите за сертификация да бъдат извършени от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021:2011, а след 14.06.2017 г. по ISO/IEC 17021-1:2015 от: - националния орган по акредитация на Република България - Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация”, от национален орган по акредитация на друга държава-членка на ЕС, от национален орган по акредитация – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство и Конфедерация Швейцария или от национален орган по акредитация на държава, която е страна по Споразумението за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация – EAMLA в област сертификация на системи за управление или страна по IAF MLA (International Accreditation Forum, Multilateral recognition Agreement). II. Процесът на сертификация ще премине през следните етапи: 1.Подготовка и подаване на заявление за сертификация към сертификационна акредитирана организация. 2.Определяне на подходящ одиторски и екип и планиране на дати за извършването на сертификационен одит от страна на сертификационната компания на място във фирмата. 3.Провеждане на същинския сертификационен одит на място във фирмата, включващ: Преглед на документираните на Системaта, за да се провери дали цялата документация,която се изисква от стандарта и се отнася до организацията е разработена, внедрена и контролирано документирана.Оценка на степента на ефективно внедряване на Системa и потвърждение,че съответстват на изискванията на международния стандарт ISO/IEC 27001:2013 и предмета на дейност на компанията.Преглед на основните процеси и дейности на фирмата – одиторският екип извършва оглед на технологични, производствени, управленски и спомагателни процеси и дейности, интервюта с ключови служители и работници и преглед на документи и записи. Оценява се тяхното съответствие спрямо стандарта и нормативните изисквания.Преглед на програми, доклади и протоколи за Вътрешен одит и Преглед от ръководството, за да се потвърди, че са съставени и проведени така, че да гарантират ефективността на внедрената Системa и на изискванията на ISO/IEC 27001:2013 и предмета на дейност на компанията.Доклад от сертификационен одит и констатации от ВО, относно несъответствията (ако има такива) и препоръките за подобряване.Крайното решение на одиторите за препоръка към сертифициращата организация за издаване на сертификат за съответствие с изискванията на ISO/IEC 27001:2013 и предмета на дейност на компанията ще бъде основано върху доказателствата, събрани по време на сертификационния одит.След преглед на докладите на одиторите и след приемането на предложените коригиращи действия спрямо евентуално повдигнатите несъответствия,сертифициращата организация следва да одобри сертификация спрямо ISO/IEC 27001:2013 и да издаде сертификат на ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД., Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 11 900.00
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез консултантски услуги, свързани с актуализиране на съществуващите в предприятието системи за управление в съответствие с изискванията на новите версии на стандартите ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 и подготовка за тяхната ре-сертификация: Проектното предложение в частта консултантски услуги, свързани с актуализиране на съществуващите в предприятието системи за управление в съответствие с изискванията на новите версии на стандартите ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 и подготовка за тяхната ре-сертификация, ще бъде изпълнено посредством използването на външна организация с необходимата компетентност и специфична експертиза и ще премине през следните етапи: I. Избор на изпълнител за предвидените услуги в съответствие със ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и подзаконовите нормативни актове, Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата схема и указанията на УО, а именно-публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020, респективно служебна публикация на Единния информационен портал на съобщението. II.Актуализирането на съществуващите в предприятието системи за управление в съответствие с изискванията на новите версии на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 вкл. следните основни етапи: 1. Преглед на съществуващите системи за управление в предприятието, чиито наръчник, процедури и документи следва да бъдат приведени в съответствие с новата версия/ревизия на стандартите ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. Целта на този преглед е консултантският екип да се запознае с предходните внедрени системи и да оцени необходимостта от тяхната промяна и актуализация в съответствие с новите ревизии, както и проучване на съществуващите практики и процедури на ръководството, анализиране на предходни несъответствия (ако има такива). 2. Актуализиране на съществуващите в предприятието системи за управление посредством разработване на нова документация на СУК и СУОС, включваща наръчник, процедури, политики, програми, документи и др. с нова, актуална версия на документите, в съответствие с новата версия/ревизия на стандартите ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. В този етап консултантската организация следва да прецизира кои от документите от СУК и СУОС ще бъдат електронно генерирани, като се съобразят и вземат под внимание предвидените функционалности и на разработваните ИКТ базирани софтуерни приложения за управление на бизнес процесите в предприятието. 3.Практическо въвеждане на СУК и СУОС - консултантската организация ще съдейства на фирмата в практическото приложение на разработените в предишната фаза документи – електронни и на хартиен носител. 4. Вътрешен одит - провеждане на финален вътрешен одит на актуализираните СУК и СУОС, от екип с представители на Консултантската организация и представители на дружеството. По време на вътрешният одита се идентифицират необходими коригиращи и превантивни действия (когато има такива) за отстраняване на несъответствията и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на одита. 5. Преглед от ръководството - Консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед на СУК и СУОС, съгласно изискванията на новата ревизия на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. Чрез Прегледа от ръководството, компанията декларира готовност за ре-сертификация. Планираните дейности за актуализиране на съществуващите в предприятието системи за управление в съответствие с изискванията на новите версии на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 гарантират продължаващо подобряване на моделите на управление и организация на основните процеси в дейността на фирмата чрез прилагане на ефективни системи за управление и по този начин осигуряване на обективни гаранти за качество на продуктите, услугите и процесите, за устойчиво развитие, щадящо околната среда. Реализацията на планираните дейности гарантират мониторинг и управление на процесите, имащи значимо въздействие върху качеството и ОС; управление на дейностите, свързани със значимите аспекти на ОС и гарантиране, че се извършват в дефинирани и управляеми условия и че ключовите характеристики, които могат да имат съществено въздействие, се наблюдават и управляват., Contracted Amount: 17 500.00 , Reported Amount: 17 400.00
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез услуги за ре-сертификация на системи за управление в съответствие с изискванията на новите ревизии на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, предоставяни от акредитирана организация: След достигане на фаза за готовност за ре-сертификационен одит на СУК И СУОС в съответствие с изискванията на новите ревизии на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 в ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД ще бъде извършен ре-сертификационен одит от независим сертифициращ орган,акредитиран за сертификация на системи за управление. Дейностите за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез услуги за ре-сертификация на системи за управление в съответствие с изискванията на новите ревизии на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015,ще бъдат изпълнени посредством използването на външна организация с необходимата компетентност и специфична експертиза и ще преминат през следните етапи: I.Избор на изпълнител за предвидените услуги за ре-сертификация в съответствие със ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и подзаконовите нормативни актове,Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата схема и указанията на УО,а именно-публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020, респективно служебна публикация на Единния информационен портал на съобщението. Ще бъде поставено изискването услугите за ре-сертификация да бъдат извършени от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021:2011, а след 14.06.2017 г. по ISO/IEC 17021-1:2015 от: - националния орган по акредитация на Република България - Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация”, от национален орган по акредитация на друга държава-членка на ЕС, от национален орган по акредитация – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство и Конфедерация Швейцария или от национален орган по акредитация на държава, която е страна по Споразумението за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация – EAMLA в област сертификация на системи за управление или страна по IAF MLA (International Accreditation Forum, Multilateral recognition Agreement). II Процесът на сертификация ще премине през следните етапи: 1. Подготовка и подаване на заявление за ре-сертификация към сертификационна акредитирана организация. 2. Определяне на подходящ одиторски екип и планиране на дати за извършването на ре-сертификационен одит на място във фирмата. 3. Провеждане на същинския ре-сертификационен одит на място във фирмата, включващ: Преглед на документираните СУК и СУОС, за да се провери дали цялата документация, която се изисква от стандартите и се отнася до организацията, е разработена, внедрена и контролирана.Оценка на степента на ефективно внедряване на СУК и СУОС, и потвърждение че съответстват на изискванията на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 и предмета на дейност на компанията. Преглед на основните процеси и дейности на фирмата–одиторският екип извършва оглед на технологични, производствени, управленски и спомагателни процеси и дейности,интервюта с ключови служители и работници и преглед на документи и записи.Оценява се тяхното съответствие спрямо стандартите, СУК, СУОС и нормативните изисквания.Преглед на програми, доклади и протоколи за Вътрешен одит и Преглед от ръководството, за да се потвърди,че са съставени и проведени така,че да гарантират ефективността на внедрените СУК и СУОС, и на изискванията на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 и предмета на дейност на компанията. Доклад от ре-сертификационен одит и констатации от ВО,относно несъответствията (ако има такива) и препоръките за подобряване.Крайното решение на одиторите за препоръка към сертифициращата организация за издаване на сертификати за съответствие с изискванията на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 ще бъде основано върху доказателствата,събрани по време на ре-сертификационния одит.След преглед на докладите на одиторите и след приемането на предложените коригиращи действия спрямо евентуално повдигнатите несъответствия, сертифициращата организация следва да одобри сертификация спрямо международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, и да издаде сертификати на ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД. , Contracted Amount: 12 700.00 , Reported Amount: 12 600.00
  • Activity: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите ERP система;: Дейността е насочена към подобряване на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на ERP софтуерна система за управление на бизнеса. Необходимостта от осигуряване на такава система пряко кореспондира с изключително динамичния сектор, в който оперира ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД, както и с нарастващите нужди на компанията във връзка със софтуерното управление на протичащите бизнес процеси. Основни характеристики и функционалности на софтуерната система за управление на бизнеса специално разработена за организацията, заложени в проектното предложение и съобразени с нуждите на организацията са следните: Модул Управление на клиентите, вътрешната и външната комуникация: Модул Финанси и планиране: Модул Разходи; Модул Управление на задачи и проекти; Модул Справки и отчети; Модул Управление на отпадъци; Допълнителни функционалности на системата са пряко обвързани с обезпечаване на плануваните за въвеждане системи за управление. Дейността за използването на услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията и конкретно разработване и въвеждане на ERP система ще допринесе за увеличаване на конкурентоспособността и експортния потенциал на предприятието и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ и ще премине през следните етапи: I. Избор на изпълнител за услугата: 1.Съгласуване и одобрение на проект на тръжна процедура в съответствие с ПМС 160/01.07.2016г 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класирания на първо място кандидат 4.Подписване на договор с избрания изпълнител. II. Разработване и внедряване на системата: 1.Определяне на техническите характеристики и необходимите функционалности за Софтуер за управление на производствените процеси. На този етап ще бъдат извършени: •Анализ на съществуващите софтуерни и хардуерни ресурси •Уточняване на параметрите на средата за работа и начина на изпълнение •Дефиниране на цели и задачи за изпълнение •Изготвяне на задание за разработване на Софтуер за управление на бизнес процесите ERP система •Потвърждаване на окончателното техническо задание и етапите на изпълнение. Този етап приключва с утвърдено техническо задание за разработване на Софтуер за управление на бизнес процесите ERP система 2.Разработване и внедряване на системата. На този етап ще бъдат извършени: •Изработване на системата съгласно изискванията на предприятието; •Създаване на база данни и номенклатури за артикули, клиенти, доставчици, ценоразписи; дефиниране на права и привилегии за профили на потребители и групи; конфигуриране на достъпа; •Тестово и окончателно внедряване – включва конфигуриране спрямо параметрите, зададени от предприятието, инсталация, тестване, създаване на профили на потребители и групи и финални настройки Дейността приключва с инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на Софтуер за управление на бизнес процесите ERP система и подписване на приемно-предавателен протокол за услуги, лицензи и друга приложима документация. Системата представлява уеб-базирано решение за управление на бизнес процесите и автоматизиране и ускоряване на потока на работа в организацията.Специализирана е за основните дейности по управление на бизнес процеси/ проекти - проектиране, получаване и изпълнение на задачи, средства за мониторинг на изпълнението.Една от основните характеристики на софтуерната системата, за разлика от останалите програмни пакети, предлагани на пазара, са възможностите за пълно адаптиране към нуждите и изискванията на клиента и специалното и изработване конкретно за нуждите на организацията., Contracted Amount: 98 000.00 , Reported Amount: 98 000.00
  • Activity: Дейности за визуализация: Дейностите за визуализация се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет пространството, с цел разпространение сред обществеността непосредствено след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския фонд за регионално развитие и Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, ще бъде направена публикация в печатно издание, която ведно с изготвянето на информационни табели и плакати по проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител, в съответствие с приложимата процедура от ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и подзаконовите нормативни актове, а именно-публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020, при спазване изискванията на Договарящия орган, посочени в Ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. Софтуерната система ще бъде визуализирана съгласно изискванията. Управителят на компанията ще бъде отговорен за стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата, разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта. Визуализацията на всички документи има задължителен характер и контролът ще се осъществява от него. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на ЕСИФ и по-специално на Европейския фонд за регионално развитие. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и се изпълнява по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създават условия, които да гарантират прилагането на хоризонталните политики определени в чл. 7 и чл. 8 от Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Дейностите за визуализация представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК и ЕФРР. Действията, предвидени за изпълнение са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет пространството и в печатно издание, ще бъдат изработени и поставени на видно място 1 брой информационна табела и 2 броя плакати-изпитани способи за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа, получена по ОП „Иновации и конкурентоспособност”. , Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 1 980.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KONFORMITI KONSULTING Ltd., Contracted Amount*: 68 600.00 , Reported Amount**: 98 000.00
  • Contractor: PROMOOR Ltd., Contracted Amount*: 1 386.00 , Reported Amount**: 1 980.00
  • Contractor: ZED Bulgaria LTD, Contracted Amount*: 20 825.00 , Reported Amount**: 29 750.00
  • Contractor: EMERGENCY CERTIFICATION Ltd., Contracted Amount*: 24 500.00 , Reported Amount**: 24 500.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 23 713.71 , Reached amount: 23 657.33

Financial Information

Total Project cost 154 600.00 BGN
Grant 108 220.00 BGN
Self amount 46 380.00 BGN
Total actual amounts paid 107 959.81 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Консултантски услуги, свързани с разработване и внедряване на: 1.Системa за управление на сигурността на информацията в съответствие с изискванията на стандарта ISO/IEC 27001:2013 - 1 бр. 2.Система за управление на качеството ISO 9001:2015 – 1 бр. 3.Система за управление по околна среда в съответствие с изискванията стандарт ISO 14001:2015 – 1 бр. , Estimated Amount: 29 900.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1. Предоставяне на консултантски услуги, свързани с въвеждане на системa за управление на информационната сигурност с ISO 27001:2013
    Contractor: ZED Bulgaria LTD
    Contract total funded value: 20 825.00
  • Differentiated position 2: Об. позиция 2. Предоставяне на консултантски услуги, свързани с актуализиране на съществуващата в предприятието система за управление с изискванията на новата версия на стандарта ISO 9001:2015
    Contractor: ZED Bulgaria LTD
    Contract total funded value: 20 825.00
  • Differentiated position 3: Об. позиция 3. Предоставяне на консултантски услуги, свързани с актуализиране на съществуващата в предприятието система за управление с изискванията на новата версия на стандарта ISO 14001:2015.
    Contractor: ZED Bulgaria LTD
    Contract total funded value: 20 825.00
Procedure 2 Subject to due process: Предоставяне на услуга за визуализация на проекта, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуги за визуализация, включващи: 1. Информационна табела - 1 брой; 2. Плакат - 2 броя; 3. Публикация в печатно издание - 1 брой.
    Contractor: PROMOOR Ltd.
    Contract total funded value: 1 386.00
Procedure 3 Subject to due process: Предоставяне на услуги за: 1. Сертифициране на системa за управление на сигурността на информацията в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO/IEC 27001:2013 - 1 бр. 2. Ре -сертификация на система за управление на качеството в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 9001:2015 – 1бр. 3. Ре-сертификация на системa за управление на околната в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001:2015 - 1 бр., Estimated Amount: 24 700.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1. Предоствяне на услуги по сертифициране на система за управление на информационната сигурност с ISO 27001:2013
    Contractor: EMERGENCY CERTIFICATION Ltd.
    Contract total funded value: 24 500.00
  • Differentiated position 2: Об. позиция 2. Предоставяне на услуги във връзка с ре-сертификация на система за управление в съответствие с изискванията на новата версия на стандарта ISO 9001:2015
    Contractor: EMERGENCY CERTIFICATION Ltd.
    Contract total funded value: 24 500.00
  • Differentiated position 3: Об. позиция 3. Предоставяне на услуги във връзка с ре-сертификация на система за управление в съответствие с изискванията на новата версия на стандарта ISO 14001:2015.
    Contractor: EMERGENCY CERTIFICATION Ltd.
    Contract total funded value: 24 500.00
Procedure 4 Subject to due process: Разработване и внедряване, инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на Софтуер за управление на бизнес процесите ERP система – 1 брой; , Estimated Amount: 98 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуги за разработване и въвеждане на Софтуер за управление на бизнес процесите ERP система
    Contractor: KONFORMITI KONSULTING Ltd.
    Contract total funded value: 68 600.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN