Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

IT Soft 2017 Ltd is registered at the end of 2017 in Pleven and sole owner is a woman at the age of 61. The main activity iof the company is: developing program products.
The activity of IT Soft 2017 Ltd is in the definition of entrepreneurs in the initial phase, which define their product as new for a certain sector of users, which is not provided by many other representors of the business
Subject of the current project proposal is the development of IT Soft 2017 Ltd, by creating a team of experts and purchase of Long term tangible and intangible assets and with the aim of developing a standard software for watching online multimedia content of different internet sources. The program product is for mass use and will not be reporting the specifications in the user: physical person or corporate clients(cable operator, security companies, etc.)  
The program product will be developed as a mobile app, that will be released on the market. License for physical person will be free. When developing the product, will be set functionalities, that will ease its use by elderly people.
As a market niche with the biggest potential for realization of the entrepreneur’s idea in short term plan is defined the telecommunications sector.
The described entrepreneurial activity falls within the priority areas of the ISIS thematic areas, namely in "Informatics and ICT" and in particular in "web, hybrid and" native "applications, web based applications for creating and exploiting new services and products.
The main activities will be:
1) Entrepreneurial Ideas Marketplace - Standard software for viewing online multimedia content
2) Information and publicity of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея: Стандартен софтуер за гледане на онлайн мултимедийно съдържание : Ай Ти Софт 2017 ООД е новосъздадена фирма, която има за цел да реализира на пазара предприемаческа идея - разработване на Стандартен софтуер за гледане на онлайн мултимедийно съдържание. Програмният продукт е предназначен за масова употреба и не отчита спецификите в дейността на конкретните потенциални потребители. Необходимо условие за ползване на продукта е да има наличен интернет. Дейността на дружеството ще бъде предоставяне на "Приложен софтуер, зареждан по електронен път". Политиката на фирмата ще включва предоставяне на лицензионни права за ползването на продукта на клиентите си, като допълнително ще бъдат договаряни броя на крайни абонати, които могат да бъдат свързани при ползване от корпоративни клиенти. Идентифицирани потенциални корпоративни клиенти са кабелни оператори, охранителни фирми и фирми предоставящи видео наблюдение, които чрез използването му ще разширят възможностите за увеличаване на клиентската си база от абонати, които да имат достъп до предоставяната услуга "мултимедийно съдържание" от всяка точка на света и по всяко време. Настоящата дейност включва: 1) Сформиране на екип от квалифициран персонал Чрез изпълнение на настоящата дейност ще се осигури разработването на програмен продукт, състоящ се от няколко модула, който ще даде възможност на клиентите на компанията да предоставят услуга по пренос на мултимедийно съдържание, използвайки само интернет. За целта в екипа се включват: предприемача, който е експерт в ИТ технологиите и ще разработи архитектурната основа на приложението; експерт по телекомуникации, който ще е отговорен за функционалността; програмист и специалист по тестването. Разпределението на задълженията им е описано в раздел Екип. В рамките на един месец след сключване на административния договор, ще бъдат назначени на трудови договор следните експерти - 4 броя: – Експерт "Сложни системи" - Предприемач - на 4 ч. тр.дог. за 2 мес. (БТВ) = 600 лв./мес; Осиг. - 113,52 лв.) – Експерт "Бизнес процеси" - подлежащ на оценка - на 4 ч. тр.дог. за 12 мес. (БТВ) = 1300 лв./мес; Осиг. - 245,96 лв.) – Програмист - на 8 ч. тр.дог. за 12 мес. (БТВ = 1180 лв./мес; Осиг. - 223,26 лв.) – Специалист тест на функционалността - на 4 ч. тр.дог. за 6 мес. (БТВ = 400 лв./мес; Осиг. - 75,68 лв.) 2) Закупуване на ДМА и ДНА: – Сървърни конфигурации – 2бр. – (1 бр. х 70 500лв. без ДДС). 1) На единия сървър ще бъдат инсталирани стандартни среди за разработка и на него ще бъде разработено и реализирано решение за транскодиране на мултимедийни потоци в реално време. На този сървър ще бъде реализиран също и клиентски web portal (административен), решение за стриймване на канали в реално време, както и самото мобилно приложение. Този сървър няма да има достъп до интернет с цел повишаване на сигурността. 2) Вторият сървър ще бъде тестов сървър, на който ще се инсталират разработените модули във всеки един етап и ще се подлагат на тестове за стабилност и производителност, както и ще се следи състоянието, сигурността и натоварването на машината. Така също ще бъде изградена и публична web страница с представяне на компанията, описание на софтуера и линкове за сваляне и документация. Този сървър ще бъде използван за демо сървър на компанията и ще има пряк нефилтриран излаз до интернет. - Лиценз за неограничен брой профили на библиотека за транскодиране (едновременно възможни канали за транскодиране) - осигурява извършването в реално време на транскодиране, трансрейтинг, смяна на контейнера на източника, смяна на формата на източника, филтриране и др. - 1 бр. х 50000лв. без ДДС. Изпълнението на настоящата дейност е необходимо условие за изпълнение на всички предвидени дейности в настоящия проект, които ще доведат до постигане на поставената цел: създаване на екип от специалисти и закупуване на ДМА, което ще доведе до реализиране на пазара на продукт, с висок потенциал за реализация. Екипът активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 230 671.71 183 771.14
Дейност по визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела – плакат (1 бр.) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (2 броя) върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. 600.00 430.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).