Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

By developing of this project proposal, "TETBRYULE 2" Ltd. aims to improve the working environment of employees at the company, with workplace Yambol city and  Sliven city - the target group for this project, by optimizing the organization and human resources management , improvement of work and health status of employees, introduction an measures for easier reconciliation of private and professional life, extending the working life for older workers (over. 54 years) and reduceing the negative impact on the environment. Achieving such targets will be realized by implementing the following activities included in the proposal:
1. Implementation an effective integrated human resources management system - in focus on improving the management and development of human resources through the optimization of business processes, incl. the implementation a flexible employment practices enabling the support for older workers (over 54 years).
2. Providing a safe and healthy working conditions, improving work and health status of employees - such as measures to prevent the risk of injuries and accidents in the workplace;
3. Create a socio acquisitions - to increase morale and motivation, and reduce the stress of working on target group;

The expected result of the project is to meet the needs of the target group to improve the quality of their jobs at implementing the development strategy of " TETBRYULE 2 " Ltd. to provide stable employment and increasing the productivity at the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
"Оптимизиране на системата за управление на човешките ресурси": Дейността е насочена към оптимизация на управлението на човешките ресурси в "ТЕТБРЮЛЕ 2" ООД. Действащата в момента системата за управление на човешките ресурси в дружеството не отговаря на неговите нужди, заради значително увеличената численост на заетите в дружеството през погледнатите две години. Необходимостта от въвеждане на промени в системата е обвързана със стратегията за развитие на дружеството за постигане на устойчив растеж, която освен с подобряване на качеството на предлаганите услуги, е насочена и към подобряване на работната среда за служителите и намаляване негативното въздействие върху околната среда. Целта на настоящата дейност е да бъде изградена ефективно функционираща система за управление на човешките ресурси, чрез създаване на вътрешно фирмена нормативна уредба, обслужване на процеса по подбор и наемане, обучение и преквалификация на персонала, дистанционно отчитане на труда при прилагане гъвкави форми на заетост, комуникационни канали и взаимовръзки, контрол на работното време, анализи, прогнози и др., която да бъде управлявана от специфично разработен софтуер. Акцентът при въведените нови мерки за управление на човешките ресурси в "ТЕТБРЮЛЕ 2" ООД ще бъде поставен върху: * Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост – предвидените промени в системата за управление на човешките ресурси ръководството на дружеството цели оптимизира раб. процеси, като: 1. Въведе гъвкави граници на работното време; 2. Въведе гъвкави работни часове за определен период; 3. Въведе възможност за ротация на длъжности в рамките на организацията; 4. Въведе възможност за промяна на трудовите задължения в рамките на длъжността; Горепосочените въведения са пряко обвързани с дейността на дружеството по охрана на обекти. Чрез въвеждането на тези мерки ще бъде осигурен възможност, на лицата от целевата група, за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот, както и възможност за учене на работното място. * Насърчаване на по-възрастните служители и удължаване на професионалния им живот - възрастните работещи са съществена част от работната сила в развитите общества. В тази връзка, а и като част от политиката на дружеството по отношение на служителите над 54-годишна възраст, ръководството на "ТЕТБРЮЛЕ 2" ООД ще въведе мерки, свързани с адаптирането на личните работни задачи съобразно силните страни, нуждите и възможностите на възрастните служители, като: 1. намаляване на физическото натоварване; 2. въвеждане на кратки почивки в работния процес; 3. менторство от страна на по – възрастните по отношение на младите и неопитни служители. С успешното изпълнение на дейността ще допринесе за развитие на политиката на дружеството в областта на опазването на околната среда, чрез ресурсна ефективност - виртуализиране на голяма част от документооборота на хартиен носител. 96 000.00 191 000.00
"Закупуване на ЛПС и специално и облекло": Служителите на "ТЕТБРЮЛЕ" 2 ООД разполагат със задължително униформено облекло указано в Наредба за безплатното работно и униформено облекло приета с ПМС № 10 от 20.01.2011 г., ЛПС съобразено с Наредба №3 от 19 април 2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място и допустимите от ЗЧОД защитни средства - палки, белезници, късоцевно и дългоцевно бойно оръжие, бронирани жилетки, противогази, и електрически фенери. В рамките на дейността ще бъдат закупени ЛПС за заетите в предприятието служители на длъжност "охранител". Въз основа на извършена оценка на риска, определените рискове при различните извършвани трудови дейности, допълнителните рискове и политиката на "ТЕТБРЮЛЕ" 2 ООД , насочена към подобряване на професионалния и здравен статус на работниците, се предвижда закупуването на ЛСП, които отговарят на всички изисквания на приложимото законодателството в областта на безопасните условия на труд. Предвидените за закупуване лични предпазни средства ще заменят наличните такива, които с оглед периода на износване и интензивността на работния процес на служителите, вече са загубили част от защитните си качества и представляват риск за осигуряване здравето и безопасността на работещите. Необходимостта от подмяна на наличните лични предпазни средства е породена от амортизация на значителна част от тях вследствие на продължително им използване при лоши атмосферни условия на открито (дъжд, сняг, кал, горещина, студ, влага). 29 500.00 29 500.00
"Обзавеждане и оборудване на стаи за краткотраен отдих": Към момента дружеството не разполага с налични стаи за краткотраен отдих, в които охранителите от патрулните автомобили да почиват според на утвърденият физиологичен режим на труд и почивка (ФРТП). Целта на дейността е да се обособят две наети от фирмата помещения в градовете с концентрация на автопатрули - съответно в гр. Ямбол и гр. Сливен. Ръководството на "ТЕТБРЮЛЕ 2" ООД взе решение за обособяване на мяста за целта, с приблизителни квадратури - 14кв.м. и 16кв.м., като освежителните ремонти ще са за сметка на фирмата и не са част от разходите по проекта. Следваща стъпка ще е закупването закупуването на необходимото обзавеждане и оборудване. Поради спецификата на дейността стаите ще са на разположение на целевата група денонощно. Един от служителите в гр. Ямбол е лице с увреждания, което има проблем с двигателно опорната система и за нормалната употреба на санитарният възел към стаята за почивка е необходимо в поставянето на дръжки за плавно сядане и изправяне. 10 055.00 10 555.00
"Информираност и публичност": Дейността е свързана с прилагане на мерки за осигуряване на информираност, публичност и комуникация по проекта. Чрез тях ще бъдат популяризирани - настоящия проект, неговите цели, изпълнените дейности, постигнатите резултати, както и осигурената финансовата подкрепа от Европейският съюз. Мерките ще бъдат времево съобразени с напредъка по проекта, с цел гарантиране на прозрачност при изпълнението и взимането на решения. Информация ще достигне до клиентите, партньорите и служителите на "ТЕТБРЮЛЕ" 2 ООД , както и до широката общественост. Повишената обществена осведоменост ще да доведе до интерес и сред други работодатели, които е възможно да реализират някой от дейностите заложени в проектното предложение. Като резултат ще се подобри качеството на работните места и в други предприятията, респективно ще се повиши общото ниво на производителност на труда в частният сектор. 1 930.00 1 930.00
"Организация и управление на проекта": Контрола по изпълнението на проекта ще се осъществяват от Ръководителя, според описаните му задължения в секция „9. ЕКИП“ от формуляра за кандидатстване. Той ще бъде ангажиран за 12 месеца, за което са предвидени 5594.40 лв. Воденето и изготвянето на техническата и финансовата документация по проекта ще са обект на възлагане по реда на ЗУСЕСИФ -с прогнозна стойност 7 500 лв. - избор без провеждане на процедура - събиране на оферти. Като избраният изпълнител следва да: - Координира проекта, като изготвя и архивира протоколи от проведени оперативни срещи на екипа. В тях отразява: всички обсъждани въпроси; взетите решения; евентуалните пречки и проблеми, които възникват в процеса на изпълнение; всички проверки на място и срещи от страна на ДО, УО, МЗ, както и всички препоръки и насоки дадени от тях. Следва да поддържа и „Книга за мнения и препоръки” достъпна за всички лица от целевата група, както и задължителен архив по проекта. Когато е необходимо разработва въпросници, анкетни карти и др., като следи за попълването им и анализира резултатите от тях. Изготвя месечни справки, както и всички технически доклади за отчет на проекта пред УО; - Изготвя цялата необходима документацията за провеждане на всички процедури за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ - Осчетоводява проекта, като води подробен финансов отчет на изразходваните по проекта средства и следи аналитично движението им. За всяка извършена услуга да изисква разходно-оправдателен документ, приемно-предавателен протокол и/или договор, а при извършена доставка на оборудване и гаранционна карта. По отношение на назначените служители - изготвя ведомости за заплати; изчислява и плаща задължителни осигурителни вноски; изготвя всички справки и декларации за подаване към НОИ и НАП. Своевременно изготвя всички финансови отчети и доклад по проекта, както и искания за плащане към УО; Цялата документация ще се събира и класифицира и ще бъде на разположение в офиса на "ТЕТБРЮЛЕ" 2 ООД при поискване за проверка. Направените разходи по проекта ще се отчитат съгласно изискванията на българското законодателство и правилата на Структурните фондове. 13 094.40 13 250.74

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).