Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, посредством разработване и внедряване "ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите " - 1 брой: В изпълнение на предвидената дейност ще разработим и внедрим ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите (ERP система с CRM модули). Процесите по планиране могат да бъдат подпомогнати с развитието на модул, който да предоставя детайлна информация относно отделните фактори. На база на генерираната аналитична информация, ползвайки данни въведени в други модули (склад, финансово-счетоводен, човешки ресурси и др.) предприятието ще може да планира по-ефективно. Чрез тази информация, производителят може да получава максимално точно прогнозно време за реализация на съответния продукт.
Модули на системата:
Модули и функционалности
Финансов модул:
- Изготвяне на балансови форми за даден период от време
- Изготвяне на справки за разходи и приходи
- Изготвяне/генериране на фактури
- Издаване на международни фактури
- Нотификации за предстоящи плащания
- Следене на финансовите взаимоотношения с неограничен брой клиенти
- Нотификации за просрочени задължения от страна на клиенти
- Изчисляване на себестойност по продукт, услуга
- Изготвяне на годишни финансови отчети
- Визуализация на информация за клиент
- Пресмятане на ДДС
- Автоматично начисляване на амортизации
Модул Доставки
- Генерирана приемателни протоколи, складови разписки
- Данни за доставчици, справки по покупки , оферти, кореспонденция
- Управление на доставки – история оферти, цени, артикули
- Автоматично генериране на заявки при заявка клиент
- Генериране на протоколи от доставки и печат на бланки
- Логове на извършени действия от служители
- Автоматично изписване към склад
Модул Склад
- Складови наличности
- Автоматично обновяване на складови наличности на база поръчки, доставки и фактури
- Местоположение
- Генериране на дневни, седмични и месечни справки за точни наличности на всички артикули/продукти
- Нотификации при намаляване на наличности на склад
Модул Производство:
- Управление на производствен процес, производствени документи,
- Автоматично генериране на маршрутни карти
- Лимити за нужните материали
- Технологични етапи за производство на продукт
- Определяне на разходи, норми на времена за операции и труд за цялостен продукт, по технологични фази и количества
- Степен на завършеност, отклонения от срокове и разходи.
- Справки за незавършено производство
Модул Човешки ресурси
- Генериране на бланки за договори, отпуск, анекси, длъжностни характеристики, болнични листове
- Генериране на заплати на база часова ставка
- Експортиране на данни за служители
- Печат на всички видове документи за служители
МОДУЛ УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИЕНТИ- CRM
- Управление оферти, договори , вземания
- История на клиента -кореспонденция, срещи, протоколи;
- Управление оферти, договори , вземания
- Документи към продажбата- сертификати, специални указания др.
- Управление контактни лица-длъжности, координати, лични предпочитания
подмодул "Маркетинг мениджмънт"
- Управление на целеви групи
- Управление на маркетингови кампании към Facebook и Google
- Анализ на маркетингови кампании и средства за тях
- Управление на комуникация с клиентите
- Възможност за създаване на йерархия на клиента
- Генериране на планове за продажби
Модул Управление на Отпадъци
- Групиране и изчисляване по стойност и количество на генерирани отпадъци
- Управление и анализ за по вид, количество , времеви диапазон и др.
- Актуални екологични национални и европейски нормативни документи
- Управление на договорите за изкупуване, извозване на отпадъци от други фирми
- Изчисляване на такси и данъци и
- Генериране на документи в електронен и хартиен носител
Модул Администриране
- Управление на потребители
- Управление на права на потребители
- Управление на поръчки
- Управление на номенклатури
- Преглед на пълни логове за действия на служители
- Създаване на нови страници в системата и менажиране на новини към служители |
545 000.00
|
545 000.00
|
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ДМА, необходимо за функционирането и внедряване "ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите" - Сървърна конфигурация 1 брой: В изпълнение на предвидената дейност ще закупим необходимото оборудване за безпроблемното функциониране на "ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите" - Сървърна конфигурация 1 брой.
EООД не разполага със сървърна конфигурация, която да покрива минималните технически изисквания за нормална работа и функционалност на софтуерната система за управление.
Предвидената за внедряване сървърна конфигурация за съхранение на данни е необходима за обезпечаване на работоспособността и функционалността на внедряваната в ЗИИУ Стандарт софтуерна система, представляваща ИКТ базиран софтуер - ERP система с CRM модули.
Наличието на сървър е предпоставка за правилното и надеждно функциониране на ERP системата. Необходимо е той да бъде с достатъчно голям капацитет, за да не се налага да се изчакват заявките на отделните служители. Също така сървърът ще съхранява цялата информация по всички процеси в предприятието, като всеки един служител ще намира на него всички необходими справки.
|
4 400.00
|
4 400.00
|