Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Developing management capacity in the company ZIIU "Standard"
The company ZIIU "Standard" carries out its main activities in the sector Metal products and it is the market leader in measuring instruments in Bulgaria. The sector is characterized by strong competitive environment, which requires periodic investments and unremitting efforts to maintain and expand the market position of market participants. The company is focused on using innovative solutions to improve its products and optimize the cost of their creation.
To increase its sales and expand the market share of the company, it is necessary to improve the efficiency of the company. The business processes optimization is only possible through improved activities of decision making. 
The business processes optimization will allow competent action by management to achieve the objectives. The presence of conditions for making the right management decisions will ensure sustainability, development and expansion of market positions.
Within the project, the company plans to introduce software for managing business processes closely linked to the specifics of its activities. Proposed to implement ICT system is a fully integrated web-based  solution, including management of all main processes on which depends a successful development that meets the contemporary needs of our company.
The lack of ICT softwear solution to support the successful implementation of all main processes of does not allow increasing the efficiency of the company. There is a risk of admission gaps in operational performance and difficulties in planning of current and long term tasks.
The implementation of project activities will contribute to the overall development of the organization, will improve its management and will expand its market position in the domestic and foreign markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, посредством разработване и внедряване "ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите " - 1 брой: В изпълнение на предвидената дейност ще разработим и внедрим ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите (ERP система с CRM модули). Процесите по планиране могат да бъдат подпомогнати с развитието на модул, който да предоставя детайлна информация относно отделните фактори. На база на генерираната аналитична информация, ползвайки данни въведени в други модули (склад, финансово-счетоводен, човешки ресурси и др.) предприятието ще може да планира по-ефективно. Чрез тази информация, производителят може да получава максимално точно прогнозно време за реализация на съответния продукт. Модули на системата: Модули и функционалности Финансов модул: - Изготвяне на балансови форми за даден период от време - Изготвяне на справки за разходи и приходи - Изготвяне/генериране на фактури - Издаване на международни фактури - Нотификации за предстоящи плащания - Следене на финансовите взаимоотношения с неограничен брой клиенти - Нотификации за просрочени задължения от страна на клиенти - Изчисляване на себестойност по продукт, услуга - Изготвяне на годишни финансови отчети - Визуализация на информация за клиент - Пресмятане на ДДС - Автоматично начисляване на амортизации Модул Доставки - Генерирана приемателни протоколи, складови разписки - Данни за доставчици, справки по покупки , оферти, кореспонденция - Управление на доставки – история оферти, цени, артикули - Автоматично генериране на заявки при заявка клиент - Генериране на протоколи от доставки и печат на бланки - Логове на извършени действия от служители - Автоматично изписване към склад Модул Склад - Складови наличности - Автоматично обновяване на складови наличности на база поръчки, доставки и фактури - Местоположение - Генериране на дневни, седмични и месечни справки за точни наличности на всички артикули/продукти - Нотификации при намаляване на наличности на склад Модул Производство: - Управление на производствен процес, производствени документи, - Автоматично генериране на маршрутни карти - Лимити за нужните материали - Технологични етапи за производство на продукт - Определяне на разходи, норми на времена за операции и труд за цялостен продукт, по технологични фази и количества - Степен на завършеност, отклонения от срокове и разходи. - Справки за незавършено производство Модул Човешки ресурси - Генериране на бланки за договори, отпуск, анекси, длъжностни характеристики, болнични листове - Генериране на заплати на база часова ставка - Експортиране на данни за служители - Печат на всички видове документи за служители МОДУЛ УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИЕНТИ- CRM - Управление оферти, договори , вземания - История на клиента -кореспонденция, срещи, протоколи; - Управление оферти, договори , вземания - Документи към продажбата- сертификати, специални указания др. - Управление контактни лица-длъжности, координати, лични предпочитания подмодул "Маркетинг мениджмънт" - Управление на целеви групи - Управление на маркетингови кампании към Facebook и Google - Анализ на маркетингови кампании и средства за тях - Управление на комуникация с клиентите - Възможност за създаване на йерархия на клиента - Генериране на планове за продажби Модул Управление на Отпадъци - Групиране и изчисляване по стойност и количество на генерирани отпадъци - Управление и анализ за по вид, количество , времеви диапазон и др. - Актуални екологични национални и европейски нормативни документи - Управление на договорите за изкупуване, извозване на отпадъци от други фирми - Изчисляване на такси и данъци и - Генериране на документи в електронен и хартиен носител Модул Администриране - Управление на потребители - Управление на права на потребители - Управление на поръчки - Управление на номенклатури - Преглед на пълни логове за действия на служители - Създаване на нови страници в системата и менажиране на новини към служители 545 000.00 545 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ДМА, необходимо за функционирането и внедряване "ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите" - Сървърна конфигурация 1 брой: В изпълнение на предвидената дейност ще закупим необходимото оборудване за безпроблемното функциониране на "ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите" - Сървърна конфигурация 1 брой. EООД не разполага със сървърна конфигурация, която да покрива минималните технически изисквания за нормална работа и функционалност на софтуерната система за управление. Предвидената за внедряване сървърна конфигурация за съхранение на данни е необходима за обезпечаване на работоспособността и функционалността на внедряваната в ЗИИУ Стандарт софтуерна система, представляваща ИКТ базиран софтуер - ERP система с CRM модули. Наличието на сървър е предпоставка за правилното и надеждно функциониране на ERP системата. Необходимо е той да бъде с достатъчно голям капацитет, за да не се налага да се изчакват заявките на отделните служители. Също така сървърът ще съхранява цялата информация по всички процеси в предприятието, като всеки един служител ще намира на него всички необходими справки. 4 400.00 4 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).