Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0187-C02
Project Name Support for a better life
Beneficiary 000159554 Municipality Dimovo
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 18.12.2015
Start Date 01.01.2016
End Date 01.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Димово, гр.Димово

Description

Brief description
Проекта предвижда създаване на център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, който от една страна да предоставя интегрирани услуги за хората над 65 г. възраст с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане и от друга страна да осигури заетост на безработни лица в трудоспособна възраст. Предоставяне на интегрирани услуги за хората над 65 години с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане, които да съчетават комплексни действия в посока осигуряване на дългосрочна грижа, включително и социални и здравни услуги в общността или в домашна среда. Подобряване качеството на живот на възрастните и лицата с увреждания, чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности. Предоставяне на възможности за връщане на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания.
Activities
  • Activity: Набиране на експерти : Дейността включва набиране и подбор на обучител за провеждане на шестдневно обучение на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители в общността или в домашна среда и набиране и подбор на психолог за осигуряване на мотивационна и/или психологическа подкрепа на потребителите на социални услуги и психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Набиране на екип за работа в Центъра: Дейността включва набирането на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: един координатор, грижи за възрастни хора в общността, един сътрудник, социални дейности, един медицински специалист 1/2 щат и един рехабилитатор 1/2 щат. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Набиране на домашни помощници и лични асистенти за работа с потребители: Дейността включва набирането на персонал за работа с потребители в общността или в домашна среда: 18 домашни помощника и 49 лични асистенти. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Обучение на домашни помощници: Провеждане на 6 дневно обучение на лицата, които ще предоставят услугата домашен помощник, разпределени в две групи по 9 човека, като всяка от групите ще се обучава в рамките на 3 дни. Дейността по провеждане на предвиденото по проекта обучение, ще е съвместно организирана от Кандидата и Партньора, с оглед използване и прилагане на опита на партньорската организация в предоставянето на социални услуги и организиране и провеждане на обучения в социалната сфера., Contracted Amount: 559.75 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изготвяне на индивидуални социални оценки на потребителите: Индивидуалните социални оценки на потребностите на потребителите, ще бъдат изготвени на два етапа от екипа на Центъра. Първия етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, е в рамките на един месец от стартирането работата на Центъра. От общия брой кандидат-потребители ще бъдат оценени 36 лица. Втория етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, ще стартира в края на проект "Нови алтернативи". Ще бъде направена нова оценка на потребностите на лицата ползвали услугата по проект "Нови алтернативи" общо 78 лица. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на текущ ремонт : Извършване на СМР на съществуващи помещения, находящи се в с. Арчар, ул. Кирил и Методий № 7. Помещението е част от сграда публична общинска собственост, предоставено за целите на проекта с Решение на Общинския съвет № 440, взето с Протокол № 56/30.06.2015 г. Предвиждаме текущ ремонт в помещението, което е с обща площ 95 кв.м., т.к. състоянието му, не позволява протичане на нормален работен процес за екипа на Центъра, от една страна и работа с потребители от друга., Contracted Amount: 24 480.00 , Reported Amount: 24 478.92
  • Activity: Обзавеждане и оборудване на Центъра: Помещенията, в които ще се ситуира Центъра, освен от ремонтни дейности, имат нужда и от цялостно оборудване и обзавеждане. За обособяване на работни места за екипа на Центъра и създаване на оптимални условия за предоставяне на услуги в новосформирания Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда, ще бъдат закупени и доставени бюра; столове; дивани; масички; етажерки за документи; кошчета; закачалки; табуретки; конферентна маса; компютърни конфигурации; мултифункционално устройство; принтери; конвекторни печки и др., Contracted Amount: 14 980.00 , Reported Amount: 14 875.54
  • Activity: Функциониране на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги: Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда ще осигури подкрепа в ежедневието на лица, които не могат самостоятелно да организират собствените си дейности и занимания; подкрепа, която обхваща целия спектър на потребности на лицето, свързани с неговия живот и бит и се предоставя в домашната среда на лицето; осигуряване на условия лицето с увреждане да продължи да живее в домашната си среда, като се осигурят необходимите условия за това, позволявайки на лицето да бъде по-самостоятелно или близките му да бъдат облекчени в оказването на грижи за него; здравна подкрепа изразяващеа се в осигуряване на амбулаторни сестрински грижи и рехабилитация; предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги, както и мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според индивидуалните им потребности., Contracted Amount: 422 039.89 , Reported Amount: 404 770.15
  • Activity: Публичност на проекта: Предвиждаме изготвяне и печат на плакати за информиране на обществеността за ролята и финансовия принос на Европейския съюз и държавата. Изработка и печат на листовки и брошури за информиране на обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата за подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни на хора с увреждания и хора на д 65 години в невъзможност за самообслужване, с цел преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността и не на последно място предоставяне на възможности за връщането на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания. Печат на обяви за предстоящи събития и дейности. Изработка на табели съдържащи информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, партниращата организация, периода на изпълнение на проекта и др. задължителни елементи, съгласно изискванията на единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. За закупеното оборудване и обзавеждане на Центъра ще бъдат изработени стикери, съгласно изискванията на УО., Contracted Amount: 2 544.00 , Reported Amount: 2 045.00
  • Activity: Управление и администриране на проекта: Сформиране на екип за управление и администриране на проекта в състав: ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Дейността на екипа ще осигури необходимото ниво на организация, координация и управление на проектните дейности. За осъществяването на избор на изпълнители, по правилата посочени в Закона за обществени поръчки, действащото българско законодателство и изискванията на УО ще бъде нает юрисконсулт, който да изготви тръжната документация за избор на изпълнител/и за доставки и/или услуги предвидени по проекта., Contracted Amount: 35 014.90 , Reported Amount: 37 038.21

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Association "Equal chance for children at risk", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: ANJELA, Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 9 338.32
  • Contractor: ULIA, Contracted Amount*: 288.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SILVANA, Contracted Amount*: 6 720.00 , Reported Amount**: 7 471.94
  • Contractor: NER LTD, Contracted Amount*: 10 410.00 , Reported Amount**: 10 410.00
  • Contractor: SILVIA, Contracted Amount*: 864.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EKVITAS KOMERS LTD, Contracted Amount*: 24 478.92 , Reported Amount**: 24 478.92
  • Contractor: TONEL 67 LTD, Contracted Amount*: 5 775.00 , Reported Amount**: 1 370.14
  • Contractor: ZLATKA, Contracted Amount*: 864.80 , Reported Amount**: 146.11
  • Contractor: PCMARKET LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 465.54
  • Contractor: AL TRANS 13 LTD, Contracted Amount*: 2 120.00 , Reported Amount**: 2 045.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 77.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 143.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 77.00 , Target amount: 114.00 , Reached amount: 143.00

Financial Information

Total Project cost 499 618.54 BGN
Grant 499 618.54 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 467 591.60 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN