Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.008-0002-C03
Project Name Construction of Social Housing in the fourth microregion
Beneficiary 000024695 Municipality of Blagoevgrad
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 21.11.2016
Start Date 21.11.2016
End Date 12.02.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Благоевград, гр.Благоевград

Description

Brief description
Проектът "Изграждане на социални жилища в IV - ти микрорайон" предвижда изграждането на съвременни социални жилища за настаняване на уязвими, малцинствени и социално слаби групи от населението и други групи в неравностойно положение, както и осигуряването на допълващи социални услуги за наемателите (образование, заетост, здравеопазване, социално приобщаване). 
Чрез реализирането на проекта Община Благоевград ще изпълни своето задължение към обществото и ще осъществи дейност в обществена полза, а именно осигуряване на подслон и нормални условия на живот на гореспоменатите групи от населението, които не могат да си позволят собствен дом или жилище под наем и на практика нямат друга алтернатива. Новопостроените социални жилища ще бъдат разграничени от общия общински жилищен фонд, като определянето на наема ще се базира на принципа за осигуряване на достъп до жилище на най-крайно нуждаещите се, което ще позволи освен фактическото ползване на жилище, така и задоволяване на всички останали битови потребности на неговите ползватели. 
Настоящото проектно предложение ще бъде изпълнено в съответствие с Националната стратегия на Република България за интегриране на ромите 2012 - 2020 г.  Мерките за осигуряване на социални жилища за маргинализирани групи, в т. ч. роми, ще бъдат съчетани с други видове интервенции, включително такива в областта на образованието, здравеопазването, социалното приобщаване и заетостта, което само по себе си води до прилагането на интегриран подход. Освен това, избраното местонахождение на жилищното строителство ще осигури пространствена интеграция на представителите на целевите групи като цяло и няма да допринесе за тяхната сегрегация, изолация или изключване.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Основаната цел на дейността е осигуряване на необходимата управленска организация, административна подготовка и мобилизация на необходимите ресурси за правилното, навременно, целесъобразно и законосъобразно изпълнение на проекта. Чрез изпълнението на дейността ще се гарантира оптимизираното използване на проектните ресурси, постигането на ефективна координация и комуникация с изпълнителите на проектните дейности, осигуряването на прозрачност при управлението на проекта, добра отчетност и контрол върху изпълнението му. Дейността ще се реализира в следната последователност: 1) Формиране на екип за организация и управление на проекта (ЕОУП): Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейности през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: Ръководител на екип - 1, Координатор на проекта - 1, Юрист на проекта - 1, Счетоводител на проекта - 1, Архитект - 1, Експерт СМР - 1, Технически сътрудник на експерт СМР - 2, Експерт "Обзавеждане и оборудване", Експерт "Връзки с обществеността" - 1, Технически сътрудник на проекта - 2. Екипът по проекта ще провежда регулярни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Като част от тази мярка се предвижда и актуализация на графика за изпълнение на проектните дейности, уточняване на възможните рискове, които биха довели до забавяне изпълнението на проекта и набелязване на възможностите за тяхното преодоляване. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. 2) Административна организация за изпълнение на проекта: Тази мярка ще включва създаване на необходимата административна организация за изпълнение на проекта; мобилизиране на необходимите ресурси (финансови, човешки и материални); организиране на счетоводна отчетност; изготвянето на процедури на проследяване и мониторинг, правила за документооборота и архивиране. 3) Отчетност на проекта: В рамките на тази мярка ще бъдат изготвени необходимите технически и финансови отчети, справки и други документи по проекта., Contracted Amount: 145 279.36 , Reported Amount: 115 323.24
  • Activity: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители на дейностите по проекта: В рамките на тази дейност ще бъдат проведени процедури за избор на изпълнители за заложените по настоящото проектно предложение дейности, които изискват специфични компетенции и експертиза, при спазване на принципите на равнопоставеност, свободна и лоялна конкуренция и прозрачност съгласно Закона за обществени поръчки (ЗОП). Юристът по проекта ще има ангажимент да разработи тръжни документации за провеждане на следните процедури по ЗОП: 1) Процедура за избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг - проектиране, ведно с авторски надзор и изпълнение на строителство; 2) Процедура за избор на лицензиран консултант за упражняване на строителен надзор; 3) Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието; 4) Процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на социални жилища; 5) Процедура за избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност; 6) Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на одит по време на изпълнението на проекта. 7) Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на Анализ разходи-ползи;, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг – проектиране, ведно с авторски надзор и изпълнение на строителство на три сгради, предназначени за социални жилища : Дейността включва проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строителство на три сгради, предназначени за социални жилища от избран изпълнител по реда на ЗОП. Проектирането ще осигури изготвянето на три броя инвестиционни проекти, които ще бъдат одобрени и съгласувани със заинтересованите експлоатационни дружества. Инвестиционните проекти ще бъдат предадени на избран изпълнител за изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието (Дейност 4 "Изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието"). На база одобрени и съгласувани инвестиционни проекти ще бъдат издадени Разрешителни за строеж за обектите, предмет на интервенция. За начало на СМР, съобразно издадени Разрешителни за строеж ще се счита денят на съставяне на протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво. В процеса на изпълнение на СМР ще участват Възложителят, Строителят, Проектантът, Консултантът, Техническият ръководител и Физическо лице, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна" и Доставчици. Горепосочените участници ще носят отговорност съгласно правомощията, предвидени в ЗУТ. Общата стойност на проектирането на трите сгради ведно с авторския надзор е в размер на 174 000 лв. с ДДС. , с единична цена на кв. м. за всяка от сградите така както следва: - Сграда в УПИ VIII-601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 130 кв/м. – 42 000 лв. без ДДС или 19,72 лв. на кв/м; - Сграда в УПИ IX-601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 920 кв/м. – 58 000.00 лв. или 19,86 лв. на кв/м; - Сграда в УПИ X-601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 390 кв/м. - 45 000.00 лв. или 18,83 лв. на кв/м. Необходимите финансови средства за проектиране, авторски надзор и извършване на СМР са в размер на 5 670 685,50 лв. без ДДС и 6 804 822,60 с ДДС., Contracted Amount: 6 804 822.60 , Reported Amount: 7 286 350.82
  • Activity: Изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието: За издаване на Разрешителни за строеж на 3 броя жилищни сгради е необходимо да има изготвени комплексни доклади за Оценка на съответствието на основание чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ и Оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Разходите, предвидени за тяхното изготвяне, възлизат на 39 627,50 лв. без ДДС и 47 553.00 лв. с ДДС, с единична цена на кв. м. за всяка от сградите така както следва: - Сграда в УПИ VIII-601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 130 кв/м. - 13 431.00 лв.; - Сграда в УПИ IX-601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 920 кв/м. - 14 399.00 лв. - Сграда в УПИ X-601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 390 кв/м. – 11 797,50 лв. , Contracted Amount: 47 533.50 , Reported Amount: 47 553.00
  • Activity: Упражняване на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ), по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория (категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ), е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Лицето, упражняващо строителен надзор ще носи отговорност за: законосъобразното започване на строежа; осъществяване на контрол относно пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд по време на извършване на СМР; подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение съгласно Наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството; изготвяне на окончателен доклад до Възложителя. Сградите, предназначени за социални жилища ще бъдат въведени в експлоатация съгласно разпоредбите на действащия Закон за устройство на територията (ЗУТ)., Contracted Amount: 161 796.28 , Reported Amount: 157 438.60
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: В рамките на дейността се предвижда да бъде доставено и монтирано подходящо оборудване и обзавеждане, свързано с осигуряване на основните битови условия, а също така и мерки за облагородяване на прилежащото околно пространство за обектите на интервенция по проекта. Апартаментите, състоящи се от спалня, дневна и кухня и баня с тоалетна, ще бъдат снабдени с всички необходими мебели, ел. уреди и др. за осигуряване на нормални условия на живот на наемателите. Задоволяването на техните основни битови нужди ще бъде предпоставка за постигане на социалното им включване и интегрирането им в обществото., Contracted Amount: 1 444 505.67 , Reported Amount: 1 733 406.80
  • Activity: Осъществяване на мерки за информация и публичност: В обхвата на дейността попада изпълнението на конкретните мерки за представяне на проекта, неговата същност, цели и очаквани резултати. Целта на дейността е: • Осигуряване на максимално информационно покритие в Община Благоевград и извън нея за конкретните предстоящи дейности по проекта; • Осигуряване на информация и публичност за финансовия принос на ЕС чрез ЕФРР и ОПРР 2014 - 2020 г. за реализацията на проекта; • Осигуряване на прозрачност и информация от практическо значение за идентифицираните целеви групи и цялата общественост; • Осигуряване на прозрачност на процеса на реализация на проекта. Мерките ще се прилагат съгласно Правилата на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и Съвета от 17.12.2013 г., Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. и задълженията на бенефициента за осигуряване на информация и публичност. За изпълнението на дейността са планирани следните мерки: - Провеждане на пресконференции - 3 бр.* 490.00 лв.= 1 470.00 лв. без ДДС и 1 764.00 лв. с ДДС. Предвижда се първата конференция да се проведе при стартирането на проекта. На нея ще бъдат представени целите, предстоящите дейности и очакваните резултати от проекта, финансиращата програма и екипът за управление. На събитието ще бъдат поканени различни местни и регионални медии, както и представители на целевите групи и други заинтересовани страни. Втората конференция ще бъде междинна с цел оповестяване на постигнатите до момента резултати и информиране относно последващите за изпълнение дейности. При приключване на проекта ще бъде организирана заключителна пресконференция, на която ще бъдат представени крайните резултати и постигнатия ефект от реализирането на всички заложени дейности и мерки по проекта. - Официални церемонии - 2 бр.*1 080.00 лв. = 2 160.00 лв. без ДДС и 2 592.00 лв. с ДДС - Първата ще се проведе за оповестяване ефективния старт на проекта - "Първа копка", а втората за откриване на обектите. - Подготвяне на преспакети, съдържащи хартиена торбичка, тефтер и химикалка. Всеки отделен компонент от съдържанието на преспакета ще бъде брандиран - 250 бр.*5,40 лв. = 1 350,00 лв. без ДДС и 1 620,00 лв. с ДДС. - Поставяне на билбордове - 3 бр.*2 810.00 лв. = 8 430.00 лв. без ДДС и 10 116.00 лв. с ДДС - Поставяне на постоянни обяснителни табели - 3 бр.*180.00 лв. = 540.00 без ДДС и 648.00 лв. с ДДС - Информационна дизайнерска табела - 1 бр.*2 700.00 лв. = 2 700.00 лв. без ДДС и 3 240.00 лв. с ДДС - Публикации и репортажи във вестници и радио - 14 бр.*200.00 лв. = 2 800.00 лв. без ДДС и 3 360.00 лв. с ДДС - Телевизионни репортажи в местна телевизия - 5 бр.*340.00 лв. = 1 700.00 лв. без ДДС и 2 040.00 лв. с ДДС. - Подготовка и разпространение на информационни брошури - 500 бр.*1,45 лв. = 725.00 лв. без ДДС и 870,00 лв. с ДДС - Изготвяне на плакати - 50 бр.*3,95 = 197.50 лв. без ДДС и 237.00 лв. с ДДС - Изработване на флаш-памет (USB) - 16 GB - 330 бр.*9.80 лв. = 3 234.00 лв. без ДДС и 3 880.80 лв. с ДДС - Чаши - 100 бр.*4,80 лв.= 480.00 лв. без ДДС и 576.00 лв. С ДДС - Чадъри - 100 бр.*17,70 лв. = 1 770,00 лв. без ДДС и 2 124.00 лв. с ДДС - Информационни стикери - 10 000 бр.*0.24 лв. = 2 400.00 лв. без ДДС и 2 880.00 лв. с ДДС - Ключодържатели - 100 бр.*4,90 = 490,00 лв. без ДДС и 588,00 лв. с ДДС - Бизнес чанти – 100 бр.*42.00 лв. = 4 200.00 лв. без ДДС и 5 040.00 лв. с ДДС - Периодично публикуване на страницата на Община Благоевград информация относно напредъка на проекта. Общият размер на финансовите средства, необходими за изпълнение на дейността възлиза на 34 646,50 лв. без ДДС и 41 575,80 лв. с ДДС , Contracted Amount: 41 575.80 , Reported Amount: 31 411.80
  • Activity: Финансов одит на проекта: Основната цел на дейността е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Община Благоевград разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими. Допустимостта на разходите в случая ще се определя като правилно и коректно изразходване на финансовите ресурси в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на независим одитор. Той ще бъде избран, чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител при спазване изискванията и разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при спазване на критериите за най-добра цена, гаранции за качество на работата и време за изпълнение. , Contracted Amount: 41 400.00 , Reported Amount: 41 400.00
  • Activity: Изготвяне на Анализ разходи-ползи: Предназначението на Анализа разходи - ползи е да идентифицира и даде финансово изражение на всички възможни въздействия (финансово, икономическо, социално, екологично и др.), с цел определяне на разходите и ползите от изграждането на социални жилища в рамките на настоящия проект. Финансовият анализ към анализа разходи - ползи осигурява съответствие със следното условие: Размерът на наема не следва да превишава разходите за поддръжка и осигуряване функционирането на сградите и прилежащите им пространства, т.е доказва „социалната поносимост” (цената на услугата е на социално приемливо ниво) на новоизградената социална инфраструктура., Contracted Amount: 33 600.00 , Reported Amount: 33 600.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Svetlana, Contracted Amount*: 2 717.78 , Reported Amount**: 2 088.45
  • Contractor: Alexandra, Contracted Amount*: 3 091.63 , Reported Amount**: 2 921.59
  • Contractor: Gergana, Contracted Amount*: 10 793.39 , Reported Amount**: 9 980.34
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 8 756.41 , Reported Amount**: 6 309.69
  • Contractor: Snezhina, Contracted Amount*: 10 521.29 , Reported Amount**: 7 429.66
  • Contractor: Tanya, Contracted Amount*: 10 793.39 , Reported Amount**: 8 075.61
  • Contractor: Mariyana, Contracted Amount*: 9 727.66 , Reported Amount**: 4 874.46
  • Contractor: STROITELSTVO I SANIRANE-INZHENERING-KONSULT EOOD , Contracted Amount*: 2 214 678.60 , Reported Amount**: 2 374 896.74
  • Contractor: "KAVANGARD" Ltd., Contracted Amount*: 33 600.00 , Reported Amount**: 33 600.00
  • Contractor: DZZD VIPS, Contracted Amount*: 1 944 744.00 , Reported Amount**: 2 080 876.08
  • Contractor: "DMI DEVELOPMENT" LTD., Contracted Amount*: 41 575.80 , Reported Amount**: 31 411.80
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 3 665.82 , Reported Amount**: 3 306.55
  • Contractor: Emil, Contracted Amount*: 15 893.42 , Reported Amount**: 5 215.89
  • Contractor: Angel, Contracted Amount*: 20 951.61 , Reported Amount**: 18 723.21
  • Contractor: ZAHARINOVA NEXIA LTD., Contracted Amount*: 41 400.00 , Reported Amount**: 41 400.00
  • Contractor: "BLAGOEVGRAD INVEST 2016" Ltd., Contracted Amount*: 180 105.00 , Reported Amount**: 180 105.00
  • Contractor: Martin, Contracted Amount*: 12 153.90 , Reported Amount**: 8 312.79
  • Contractor: BRAVO-STROY OOD, Contracted Amount*: 2 645 400.00 , Reported Amount**: 2 830 578.00
  • Contractor: DELEN-A EOOD, Contracted Amount*: 38 801.12 , Reported Amount**: 38 801.12
  • Contractor: Asen, Contracted Amount*: 8 775.30 , Reported Amount**: 4 991.25
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 12 153.90 , Reported Amount**: 11 509.17
  • Contractor: Pavlina, Contracted Amount*: 14 210.88 , Reported Amount**: 6 473.78
  • Contractor: "PRESTIG BISINESS -93" OOD, Contracted Amount*: 1 694 605.68 , Reported Amount**: 1 694 605.68
  • Contractor: Vasil, Contracted Amount*: 21 555.26 , Reported Amount**: 5 661.84
  • Contractor: Iva, Contracted Amount*: 9 976.96 , Reported Amount**: 9 976.96
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: STILSTROY-M , Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: VIP-2004 EOOD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma, with improved housing conditions, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 261.00
Indicator 2 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Rehabilitated housing in urban areas, Measure Unit: жилища, Base Value: 0.00 , Target amount: 202.00 , Reached amount: 183.00

Financial Information

Total Project cost 7 064 887.47 BGN
Grant 7 064 887.47 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 7 501 683.65 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 110 733.93 0.00 110 733.93 СТРОИТЕЛСТВО И САНИРАНЕ-ИНЖЕНЕРИНГ-КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 132 270.00 0.00 132 270.00 БРАВО-СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 97 237.20 0.00 97 237.20 ДЗЗД ВИПС
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 50 301.53 0.00 50 301.53 ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 70 799.81 0.00 70 799.81 ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 48 359.23 0.00 48 359.23 ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9 700.28 0.00 9 700.28 «ДЕЛЕН-А» ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 070.00 0.00 2 070.00 ЗАХАРИНОВА НЕКСИА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 442 935.72 0.00 442 935.72 СТРОИТЕЛСТВО И САНИРАНЕ-ИНЖЕНЕРИНГ-КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 529 080.00 0.00 529 080.00 БРАВО-СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 388 948.80 0.00 388 948.80 ДЗЗД ВИПС

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на кухненска посуда на три сгради, предназначени за социални жилища, Estimated Amount: 34 495.50
  • Differentiated position 1: Доставка на кухненска посуда на три сгради, предназначени за социални жилища
    Contractor: DELEN-A EOOD
    Contract total funded value: 38 801.12
Procedure 2 Subject to due process: Организация и управление на проекта, Estimated Amount: 145 279.36
  • Differentiated position 1: Ангел Димитров Даилов
    Contractor: Angel
    Contract total funded value: 20 951.61
  • Differentiated position 2: Мария Росенова Покровнишка
    Contractor: Mariya
    Contract total funded value: 12 153.90
  • Differentiated position 3: Ива Миткова Цветанова
    Contractor: Iva
    Contract total funded value: 9 976.96
  • Differentiated position 4: Павлина Стефанова Боюклийска
    Contractor: Pavlina
    Contract total funded value: 14 210.88
  • Differentiated position 5: Васил Павлов Тинчев
    Contractor: Vasil
    Contract total funded value: 21 555.26
  • Differentiated position 6: Гергана Иванова Параскова
    Contractor: Gergana
    Contract total funded value: 10 793.39
  • Differentiated position 7: Асен Борисов Любенов
    Contractor: Asen
    Contract total funded value: 8 775.30
  • Differentiated position 8: Марияна Владимирова Георгиева
    Contractor: Mariyana
    Contract total funded value: 9 727.66
  • Differentiated position 9: Елена Петрова Николова
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 3 665.82
  • Differentiated position 10: Снежина Павлова Цветанова
    Contractor: Snezhina
    Contract total funded value: 10 521.29
  • Differentiated position 11: Таня Красимирова Маркова
    Contractor: Tanya
    Contract total funded value: 10 793.39
  • Differentiated position 12: Мартин Красимиров Крачунов
    Contractor: Martin
    Contract total funded value: 12 153.90
  • Differentiated position 13: Николай Любенов Циров
    Contractor: Nikolay
    Contract total funded value: 8 756.41
Procedure 3 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на социални жилища по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.471 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ X 601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград” Обособена позиция № 2 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.472 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ ІX 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград” Обособена позиция № 3 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.473 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ VIII 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград” Обособена позиция № 4 "Доставка на кухнеска посуда на три сгради, предназначени за социални жилища"., Estimated Amount: 1 448 219.91
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.471 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ X 601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Contractor: "PRESTIG BISINESS -93" OOD
    Contract total funded value: 503 015.28
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.472 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ ІX 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Contractor: "PRESTIG BISINESS -93" OOD
    Contract total funded value: 707 998.08
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.473 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ VIII 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Contractor: "PRESTIG BISINESS -93" OOD
    Contract total funded value: 483 592.32
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 "Доставка на кухнеска посуда на три сгради, предназначени за социални жилища".
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на Анализ разходи - ползи, Estimated Amount: 28 000.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на Анализ разходи - ползи
    Contractor: "KAVANGARD" Ltd.
    Contract total funded value: 33 600.00
Procedure 5 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието , Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието
    Contractor: "BLAGOEVGRAD INVEST 2016" Ltd.
    Contract total funded value: 47 553.00
Procedure 6 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг - проектиране, ведно с авторски надзор и изпълнение на строителство по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.471 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ X 601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград” Обособена позиция № 2 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.472 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ ІX 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград” Обособена позиция № 3 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.473 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ VIII 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”, Estimated Amount: 5 901 349.07
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.471 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ X 601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Contractor: STROITELSTVO I SANIRANE-INZHENERING-KONSULT EOOD
    Contract total funded value: 2 214 678.60
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.472 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ ІX 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Contractor: BRAVO-STROY OOD
    Contract total funded value: 2 645 400.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.473 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ VIII 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Contractor: DZZD VIPS
    Contract total funded value: 1 944 744.00
Procedure 7 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност по обособени позиции: Обособена позиция №1 Изработване на брошури, плакати, информационни стикери и преспакети; Обособена позиция №2 Организиране на събития, публикации, изработване на табели, билбордове, рекламни материали., Estimated Amount: 47 300.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 Изработване на брошури, плакати, информационни стикери и преспакети
    Contractor: "DMI DEVELOPMENT" LTD.
    Contract total funded value: 5 607.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 Организиране на събития, публикации, изработване на табели, билбордове, рекламни материали
    Contractor: "DMI DEVELOPMENT" LTD.
    Contract total funded value: 35 968.80
Procedure 8 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на одит по време на изпълнението на проекта, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на одит по време на изпълнението на проекта
    Contractor: ZAHARINOVA NEXIA LTD.
    Contract total funded value: 41 400.00
Procedure 9 Subject to due process: Процедура за избор на лицензиран консултант за упражняване на строителен надзор , Estimated Amount: 111 000.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на лицензиран консултант за упражняване на строителен надзор
    Contractor: "BLAGOEVGRAD INVEST 2016" Ltd.
    Contract total funded value: 132 552.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN