Identification

UMIS Number BG16RFOP002-3.001-0259-C01
Project Name SUSTAINABLE ENERGY DEVELOPMENT IN KASKADA LTD.
Beneficiary 115813726 KASKADA Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 18.08.2017
Start Date 18.08.2017
End Date 18.04.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Марица, с.Царацово

Description

Brief description
Изпълнението на проект "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД" ще доведе пряко до подобряване на енергийната ефективност и повишаване на конкурентоспособността и устойчивото развитие на КАСКАДА ООД посредством прилагане на конкретните мерки за енергийна ефективност и въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт в дружеството в съответствие с международния стандарт ISO 50001 за системи за управление на енергията.

В тази връзка проектът предвижда реализацията на следните основни дейности:
- дейности, свързани с инвестиции за изпълнение на 3-те предвидени мерки за енергийна ефективност, включени в обследване за енергийна ефективност;
- дейност по въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт в съответствие с международния стандарт ISO 50001 за системи за управление на енергията;
- дейности, необходими за изпълнението на проекта, включващи извършване на енергиен одит по образец, публичност и визуализация, одит на проекта.
Дейностите ще се реализират чрез закупуване на специализирано оборудване и предоставяне на съответните консултантски и професионални услуги.

Очакваните резултати вследствие всички реализирани дейности за подобряване на ресурсната ефективност са да се постигне намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране, да се оптимизира и подобри производството на крайни полимерни продукти, както и да се повиши ефективността на производствените разходи.
Activities
  • Activity: Дейност 1. Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на Мярка 1, включени в обследването за енергийна ефективност (Автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух, 1 бр.): Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на първата специфична цел на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД", а именно да се внедрят съвременни технологии и ново оборудване за подобряване на енергийната ефективност в съответствие с нуждите на КАСКАДА ООД и съгласно препоръките от Мярка 1 "Закупуване на нова автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух" в доклада от енергиен одит. Важно е да се отбележи, че Мярка 1 има потвърден ефект енергийни спестявания от над 5% с изчислен фактор на енергийните спестявания конкретно за мярката от 65,73%. Като част от дейността ще бъде извършена доставка и внедряване на: - Автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух, 1 бр. Разходите, планирани за закупуване на актива са посочени в бюджетно перо 2.1 и са на обща стойност от 1 802 500.00 лв. Предложеното съоръжение ще доведе до извеждане от експлоатация на перална инсталация и пералня 2, закупуване на нова автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух, съдържаща компоненти от конвейерна и калибрираща техника, както и техника за оптично сортиране, интегрирани в автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси. Целта на автоматичното сортиране се състои в калибриране (отделяне на фина фракция), разделяне на материалите по вид и цвят, както и в премахването на различни видове метали от пластмасата. Предимствата на новата машина са, че ще има по – висока производителност и ще може по – прецизно да сортира пластмасата по вид и цвят, както и автоматично да отделя различни видове метали. Предвидената за закупуване по проекта Автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух, 1 бр., значително ще понижи консумацията на електрическа енергия и отпадане на разходите за вода, необходима на пералните машини, както и разходи за ремонт и резервни части. Автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух включва и конкретни дейности за рециклиране на бракувана продукция и използването на рециклирани суровини. Поради това посочения по-горе актив е пряко свързан и необходим за успешната реализация на проекта. Реализацията на настоящата Дейност 1 допринася значително за подобряване на ресурсната ефективност, включително за рециклирането на бракувана продукция и използването на рециклирани суровини, като изпълнението на дейността ще има положително въздействие в опазването на околната среда. Планираната доставка на описаните активи е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка, изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Contracted Amount: 1 802 500.00 , Reported Amount: 1 802 500.00
  • Activity: Дейност 2. Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на Мярка 2, включени в обследването за енергийна ефективност (Газокар, 2 бр., Мотокар (тип 1), 2 бр., Мотокар (тип 2), 1 бр.): Изпълнението на тази дейност също ще допринесе пряко за постигането на първата специфична цел на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД", а именно да се внедрят съвременни технологии и ново оборудване за подобряване на енергийната ефективност в съответствие с нуждите на КАСКАДА ООД и съгласно препоръките от Мярка 2 "Закупуване на нов вътрешно заводски транспорт - мотокари" в доклада от енергиен одит. Важно е да се отбележи, че Мярка 2 има потвърден ефект енергийни спестявания от над 5% с изчислен фактор на енергийните спестявания конкретно за мярката от 52,55%. Като част от дейността ще бъде извършена доставка и внедряване на: - Газокар, 2 бр. - Мотокар (тип 1) 2 бр. - Мотокар (тип 2), 1 бр. Разходите, планирани за закупуване на тези дълготрайни материални активи са посочени в бюджетни пера 2.2, 2.3 и 2.4 и са на стойност от 225 000,00 лв. Докладът от енергиен одит препоръчва извеждането от експлоатация на пет мотокара и два газокара, доставка на два нови газокара и три мотокара, които се се характеризират с ниска консумация на гориво, висока продуктивност и притежават система за активна стабилност, както и система за автоматично хоризонтиране на товара, позволяваща бързо манипулиране и намаляваща риска от повреждане на товара поради лошо позициониране. Посочените активи са пряко свързани и необходими за успешната реализация на проекта. Реализацията на настоящата Дейност 2 допринася пряко за подобряване на ресурсната ефективност, включително за рециклиране на бракувана продукция и използването на рециклирани суровини, като изпълнението на дейността ще има положително въздействие в опазването на околната среда предвид по-добрите характеристики и качества на новия вътрешно заводски транспорт. Планираната доставка на описаните активи е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка, изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Contracted Amount: 225 000.00 , Reported Amount: 225 000.00
  • Activity: Дейност 3. Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на Мярка 3, включени в обследването за енергийна ефективност (Товарен автомобил (тип 1), категория N3, 1 бр. и Товарен автомобил (тип 2), категория N3, 2 бр.) : Изпълнението на тази дейност също ще допринесе пряко за постигането на първата специфична цел на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД", а именно да се внедрят съвременни технологии и ново оборудване за подобряване на енергийната ефективност в съответствие с нуждите на КАСКАДА ООД и съгласно препоръките от Мярка 3 "Закупуване на нов заводски транспорт – товарни автомобили" в доклада от енергиен одит. Важно е да се отбележи, че Мярка 3 има потвърден ефект енергийни спестявания от над 5% с изчислен фактор на енергийните спестявания конкретно за мярката от 56,42%. Като част от дейността ще бъде извършена доставка и внедряване на: - Товарен автомобил (тип 1), категория N3, 1 бр. - Товарен автомобил (тип 2), категория N3, 2 бр. Разходите, планирани за закупуване на тези ДМА са посочени в бюджетни пера 2.5 и 2.6. и са на стойност от 432 000,00 лв. Докладът от енергиен одит препоръчва извеждане от експлоатация на два товарни автомобила, доставка и въвеждане в експлоатация на два товарни автомобила (Товарен автомобил (тип 1), категория N3, 1 бр. и Товарен автомобил (тип 2), категория N3, 2 бр.). Новите товарни автомобили се характеризират с: - Ниска консумация на дизелово гориво; - Спирачна система с въздушен компресор с отопляем изсушител; - GPS система; - Технология за изгорелите газове; - Окисен катализатор; - Стандарт на вредни емисии Евро 6; - Електронна ситема за максимална стабилизация на стабилност. Посочените активи са пряко свързани и необходими за успешната реализация на проекта. Реализацията на настоящата Дейност 3 допринася пряко за подобряване на ресурсната ефективност, включително за рециклиране на бракувана продукция и използването на рециклирани суровини, като изпълнението на дейността ще има положително въздействие в опазването на околната среда предвид по-добрите характеристики и качества на двата типа товарни автомобили. Планираната доставка на описаните активи е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка, изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Contracted Amount: 432 000.00 , Reported Amount: 432 000.00
  • Activity: Дейност 4. Консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на системи за енергиен мениджмънт в предприятието (дейност по въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт в съответствие с международния стандарт ISO 50001 за системи за управление на енергията): Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на втората специфична цел на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД", а именно да се въведе и приложи система за енергиен мениджмънт в съответствие с международния стандарт ISO 50001 за системи за управление в КАСКАДА ООД. Като част от дейността се предвижда да бъдат въведени следните поддейности: 1. Въвеждане на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001; 2. Сертифициране на въведената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001. Необходимо е осигуряване на съответния административен капацитет за внедряване и сертифициране на системите за управление чрез предоставяне на подкрепа за следните специализирани услуги, планирани за реализация в производствената база на предприятието в с. Царацово (община Марица): 1) Услуга по въвеждане на система за енергиен мениджмънт изискванията на международен стандарт ISO 50001, 1 бр. Описание: Предоставяне на външна услуга за въвеждане на система за енергиен мениджмънт изискванията на международен стандарт ISO 50001 в КАСКАДА ООД и интеграция (при необходимост) със съществуващите системи за управление, която да включва: - Провеждане на преглед на състоянието на компанията за установяване съответствието с изискванията на стандарта; - Съдействие при попълване на записите по внедряване на системата за енергийно управление; - Разработване на необходимите индивидуални и общи документи от системите за управление (политики, процедури, формуляри и други помощни документи, инструкции); - Провеждане на обучение по внедряване (на ръководния персонал и на специалистите, отговорни за внедряването); - Допълнителни консултации и оказване съдействие при внедряването, вкл. изменения в документацията; - Подготовка за сертифициране, вкл. извършване на вътрешен одит, доклад и консултиране за провеждане преглед от ръководството. Разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 20.1 и е на стойност 2 000.00 лв. 2) Услуга по сертифициране на въведената система за енергиен мениджмънт в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 50001, 1 бр. Описание: Предоставяне на външна услуга за извършване на акредитирана сертификационна оценка и сертификация на внедрената и интегрирана система за енергиен мениджмънт изискванията на международен стандарт ISO 50001 в КАСКАДА ООД. Услугата трябва да бъде извършена от акредитирана за предоставяне на този тип специализирани услуги организация. Разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 20.2 и е на стойност 3 000.00 лв. Въвеждането и прилагането на система за енергиен мениджмънт в съответствие с международния стандарт ISO 50001 за системи за управление на енергията в дружеството ще доведе до подобряване на енергийните характеристики, използването и потреблението на енергията и други свързани въздействия върху околната среда, както и на енергийните разходи чрез систематично управление на енергията. Това ще гарантира устойчиво развитие и високи резултати на организацията както и ще въведе индивидуален инструментариум за опазването на околната среда и енергийната ефективност на всички нива в компанията. Поради това изброените по-горе услуги, а именно - услуга по въвеждане и услуга по сертифициране на въведената система за енергиен мениджмънт в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 50001 са пряко свързани и необходими за успешната реализация на проекта. Всички планирани услуги са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 4 942.14
  • Activity: Дейност 5. Извършване на енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност"): Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за изпълнение на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД" в съответствие с поставените по процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" изисквания. Дейността е проведена в периода след откриване на процедурата до подаване на проектното предложение, като обхваща следните поддейности: 1) Избор на изпълнител за извършването на енергиен одит по образец, съобразно Условията за кандидатстване и препоръките във Въпроси и отговори на УО Съгласно изискванията е проведен избор на изпълнител, описан подробно в т. 10. План за външно възлагане. Избраният изпълнител отговаря на изискванията и е лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. 2) Подготовка на Доклада за енергиен одит по образец и съгласуване и одобрение на документа от АУЕР Услугата по извършване на енергиен одит по образец от избрания изпълнител е предоставена съгласно условията на сключения договор, като е изготвен Доклад от енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност"), в съответствие с изискванията. Разходът, планиран за тази дейност е посочен в бюджетно перо 19.1 и е на стойност 19 500.00 лв. Дейността е извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Contracted Amount: 19 500.00 , Reported Amount: 19 500.00
  • Activity: Дейност 6. Одит на проекта: Изпълнението на тази дейност също ще допринесе пряко за изпълнение на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД" в съответствие с поставените по процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" изисквания. Тъй като стойността на безвъзмездна финансова помощ е над стойността от 750 000 евро (1 466 872,5 лв.) и разходът за финансов одит е включен в бюджета на проекта. Като част от дейността се предвижда да бъде проведен избор на изпълнител за провеждането на финансов одит, описан подробно в т. 10. План за външно възлагане. Избраният изпълнител ще отговаря на изискванията и ще бъде лице - правоспособен дипломиран експерт-счетоводител или специализирано одиторско предприятие, вписани в специалния регистър към Института на дипломираните експерт-счетоводители в България или еквивалентна организация. Предвидено е осъществяването на независим одиторски контрол чрез външен финансов одит на счетоводната документация по проекта. Одиторът ще провери и удостовери дали декларираните от дружеството разходи са действително извършени и платени, дали са точни и допустими, и дали са в съответствие с договора за безвъзмездна финансова помощ и изискванията на УО. Поради това е необходимо осигуряване на съответния административен капацитет чрез предоставяне на подкрепа за специализираната одиторска услуга, планирана за реализация в края на изпълнението на проекта. Разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 22.1 и е на стойност 2 000.00 лв. Посочената външна услуга е свързана и необходима за успешната реализация на проекта, като ще гарантира добрата финансова отчетност на проекта и спазването на всички изисквания във връзка с разходването на публичните средства. Услугата също така е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 1 800.00
  • Activity: Дейност 7. Публичност и визуализация: Дейността цели да се популяризира финансиращата програма и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект. В изпълнение на дейността по информиране и публичност, КАСКАДА ООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, а именно: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) и националното финансиране, чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на ЕФРР, ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г., по които се финансира проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност; - наименованието на проекта, както и стойността на финансовата подкрепа в лева на европейското и национално финансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената подкрепа, като: - ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на КАСКАДА ООД - http://www.kaskada-bg.com/ - на видно място в производствения комплекс, където ще е мястото на изпълнение на проекта ще бъдат поставени 2 бр. билборда (с формат минимум А2) с информация за проекта и приноса на ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г., ЕФРР и националния бюджет на Р. България; - на всички места на изпълнение на проекта в производствените участъци ще бъдат поставени плакати (общо 10 бр.) с информация по проекта (минимално размер А3), в които се посочва финансовата подкрепа на ЕС; - ще бъдат поставени стикери/табели/етикети на закупеното по проекта оборудване (общо 40 бр.); - ще бъдат проведени минимум 2 бр. публични събития (информационни дни и/или пресконференции) за представянето на проекта, като съобразно изискванията ще бъде изпратена покана и предварителна информация до най-близкия офис от мрежата от 28-те информационни центъра. Също така информацията за събитията ще бъде анонсирана по подходящ начин чрез разпространение на прессъобщение до средствата за масово осведомяване. - в документацията по проекта, включително доклади, отчетни документи от изпълнители и други подобни документи ще бъдат включени информация и графично оформление, съответстващи на изискванията и целите на проекта; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на целевата група и участващите в процедурите за избор на изпълнители планирани по проекта. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г., ЕФРР и националния бюджет на Република България. Предвидено е възлагане на изработка и печат на билборд (2 бр.), плакатите (10 бр.) и необходимите за проекта стикери/табели/етикети (40 бр.), като разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 23.1 и е на обща стойност от 500.00 лв., Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 495.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: EUROMARKET KARRY, Contracted Amount*: 135 000.00 , Reported Amount**: 225 000.00
  • Contractor: ENERGY SAVING Ltd., Contracted Amount*: 17 550.00 , Reported Amount**: 19 500.00
  • Contractor: AUDIT PRIME Ltd., Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: TUV Nord Bulgarien, Contracted Amount*: 2 692.93 , Reported Amount**: 2 992.14
  • Contractor: SDRUZHENIE SEA-SOFENA, Contracted Amount*: 1 755.00 , Reported Amount**: 1 950.00
  • Contractor: EKOGEN Ltd., Contracted Amount*: 259 200.00 , Reported Amount**: 432 000.00
  • Contractor: MIRTANI INVESTMENT GROUP Ltd., Contracted Amount*: 445.90 , Reported Amount**: 495.00
  • Contractor: GEBRUEDER PASCHEV, Contracted Amount*: 1 081 500.00 , Reported Amount**: 1 802 500.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 GHG reduction, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 1 275.93 , Reached amount: 1 275.93
Indicator 2 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Measure Unit: т./год., Base Value: 261.48 , Target amount: 240.00 , Reached amount: 240.00
Indicator 4 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 6 Energy audits performed, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 7 Expected energy savings in enterprises as a result of completed projects, Measure Unit: MWh/y, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 990.98 , Reached amount: 1 990.98

Financial Information

Total Project cost 2 486 500.00 BGN
Grant 1 500 000.00 BGN
Self amount 986 500.00 BGN
Total actual amounts paid 1 499 538.30 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на товарни автомобили, Estimated Amount: 432 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на товарни автомобили
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на товарни автомобили
    Contractor: EKOGEN Ltd.
    Contract total funded value: 259 200.00
Procedure 2 Subject to due process: ДОСТАВКА, МОНТАЖ И ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ОБОРУДВАНЕ, Estimated Amount: 2 459 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 "Специализирано оборудване, Мярка 1"
    Contractor: GEBRUEDER PASCHEV
    Contract total funded value: 1 081 500.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 "Специализирано оборудване, Мярка 2"
    Contractor: EUROMARKET KARRY
    Contract total funded value: 135 000.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 "Специализирано оборудване, Мярка 3"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Извършване на енергиен одит по образец, Estimated Amount: 19 500.00
  • Differentiated position 1: Извършване на енергиен одит по образец
    Contractor: ENERGY SAVING Ltd.
    Contract total funded value: 17 550.00
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на услуги за въвеждане и сертифициране на системи за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001, одит на проекта, публичност и визуализация, Estimated Amount: 7 500.00
  • Differentiated position 1: Консултантски услуги за въвеждане на системи за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001
    Contractor: SDRUZHENIE SEA-SOFENA
    Contract total funded value: 1 755.00
  • Differentiated position 2: Консултантски услуги за сертифициране на системи за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001
    Contractor: TUV Nord Bulgarien
    Contract total funded value: 2 692.93
  • Differentiated position 3: Услуга по провеждане на одит на проекта
    Contractor: AUDIT PRIME Ltd.
    Contract total funded value: 1 800.00
  • Differentiated position 4: Услуга по провеждане на публичност и визуализация на проекта
    Contractor: MIRTANI INVESTMENT GROUP Ltd.
    Contract total funded value: 445.90

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN