Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1142-C01
Project Name New jobs in Mista Ltd.
Beneficiary 175144558 Mista Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 24.08.2016
Start Date 24.08.2016
End Date 24.01.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Основната цел на проекта е подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места. Насочен е към търсещите работа и
неактивните лица, включително трайно безработни, както и към устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, в частност тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение. 
За постигане на основната цел на проектното предложение, ще се предприемат следните СЦ:
› Закупуване на оборудване, необходимо за създаването на нови работни места за представителите на целевата група;
› Наемане на 15 безработни или неактивни лица, като 50 % от тях ще бъдат от следната група:
- Продължително безработни и неактивни лица; безработни младежи до 29 годишна възраст вкл.
› Обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужд език" - Английски език
Предвидени дейности и мерки: 
* Дейност 1: Организация и управление;
* Дейност 2: Доставка на оборудване /инструменти/ необходими за новите 15 работни места; 
* Дейност 3 Наемане на работа на безработни лица или неактивни лица;
* Дейност 4: Обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужд език“ - Английски език;
* Дейност 5: Визуализация на дейностите по ДБП:

Резултати: чрез разкриването на 15 нови работни места,  тяхното ресурсно обезпечаване, както и повишаване на знанията, се постига:
(1) По-висока и по-качествена заетост.
(2) Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване.
(3) Модернизиране на публичните политики.
Този резултат пряко ще рефлектира върху повишаване на конкурентоспособността на МИСТА ООД и общото му представяне и участие на пазара, ще разшири обхвата на предлаганите услуги с по-високо качество. С успешното изпълнение на проекта ще се повиши  ефективността на пазара на труда, тъй като представителите на целевата група ще придобият нови професионални умения и знания по ключови компетентности. 

Принципи: Равни възможности и недопускане на дискриминация; Равенство между половете; Гъвкави форми на заетост и гъвкаво работно време.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление - създаване на организационен механизъм на договора за БФП и изпълнението на дейностите по проекта в съответствие на Насоките за кандидатстване, приложимото законодателство и принципите на прозрачност и добро финансово управление, Оперативното ръководство и др.: Управлението е дейност, съпътстваща всички останали и по своята същност е подготвителна и заключителна част на всяка една задача. Управлението има за цел да следи за изпълнението и спазването на заложените в проекта срокове, да контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществява контрол за постигане на резултатите. В подготвителния етап ще се актуализира проектния график с точно фиксиране на датите на стартиране начало на проектните дейности. Ще се сформира екип, притежаващ експертен опит и необходимите компетенции за успешно реализиране на дейностите по проекта, който ще участва в подбора на изпълнители/ доставчици на стоки и услуги съгласно действащата нормативна уредба; ще осъществява мониторинг и вътрешна оценка; ще изготвя текущи вътрешни отчети; ще осигурява необходимата публичност по проекта. Непосредствено след одобрението на проектното предложение ще се разпределят ясно задълженията на всеки един от членовете на екипа и ще се предприемат мерки за осигуряване на публичност и информиране на обществеността, както и мерки за избор на изпълнители. Екипа ще се състои от: Ръководител: 765 часа общо за проекта - бюджет 9180 лв. Координатор; 765 часа общо за проекта - бюджет 6120 лв. Счетоводител; 765 часа общо за проектаа - бюджет 4590 лв. Сформираният експертен екип ще работи за ефективно организиране, управление и изпълнение на дейностите по проекта, ще следи за точното спазване на графика и ще изпълнява задачите си. Задачите пред екипа са: 1. Организиране на работни срещи между членовете на екипа, между представителите на целевата група, между обществеността и медиите; Всички срещи ще бъдат документирани, като действията, произхождащи от взети решения по време на тези срещи, ще бъдат съгласувани и одобрявани съответно от ръководителя на проекта. 2. Текуща отчетност. Ще се извърши текуща отчетност по време на цялостното изпълнение на проекта. Екипът ще изготвя междинни и технически доклади, както и окончателен технически и финансов доклад. Те ще дават пълна информация за степента на изпълнение на проектните дейности за съответния период, съгласно изискванията на Общите условия към ДБП по ОП РЧР. Отчитането на разходите по извършените дейностите, предвидени в проекта, няма да противоречат на правилата, описани в ПМС № 119/20.05.2014г. 3. Провеждане на процедура по ПМС 118 / 2014г. за изборът на изпълнител за реализираните дейности (услуги и/или доставки е извършен в съответствие с действащото нац. и с европейското законодателство; Предвидени са процедури за избор на: * Доставчици на оборудване необходимо за новите работни места; * Изпълнител за провеждане на Обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужд език“ - английски език * Специализирана фирма за изготвяне на информационна табела и стикери; 4: Мониторинг. Механизмът за наблюдение и вътрешна оценка на проекта съобразно и дефинираните индикатори за изпълнение включва: определяне на етапи за наблюдение на всяка отделна дейност, съгласно плана за изпълнение на дейността; определяне на наблюдаващо лице, което извършва предварителна и оперативна работа по наблюдението – връзка с изпълнителите по проекта, събиране на необходимите документи по изпълнението: предварителни и междинни доклади, счетоводни документи, приемо-предавателни протоколи; съгласуване на всички приключени етапи по изпълнението с ръководителя на проекта преди приемането на дейността; изготвяне на оценка на изпълнението на всяка дейност – оценка на изпълнението на посочените индикатори (абсолютни фактори) и субективни фактори, евентуална необходимост от оперативни промени във връзка с изпълнението; окомплектоване и проверка на документацията, свързана с изпълнението на дейностите – кореспонденция, доклади, счетоводни документи, снимки и видео материали, мостри на материалите за визуализация и публичност., Contracted Amount: 19 890.00 , Reported Amount: 1 071.00
  • Activity: Дейност 2: Доставка на оборудване необходимо за новите 15 работни места. : Дългогодишният опит на дружеството в сферата на монажната работа се сблъсква с недостиг на финансови средства за оборудване на работниците с инструменти, за осъществяване на обичайната им дейност. Това от своя страна води до невъзможност да се осъществява основната дейност по длъжностна характеристика на монтажистите. Пълен комплект от инстументи за длъжността е: 1 Акумулаторен ударен гайковерт 2 Акумулаторен ударно-пробивен винтоверт 3 Комплект акумулаторни инструменти в L-BOXX 3 батерии 4 Камера мобилна 5 Акумулаторен перфоратор 6 Перфоратор 7 Ъглошлайф 8 Къртач със SDS-max 9 Къртач 10 Прободен трион 11 Циркуляр за рязане чрез потапяне 12 Работна маса 13 Шлайфмашина за гипсокартон 14 Винтоверт 15 Удaрен гaйковерт 16 Компресор 17 Трамбовка бензинова 18 Виброплоча 19 Генератор 20 Ъглошлайф(фугорез) 21 Моторен трион 22 Моторен трион 23 Моторен свредел 24 Машина за обдухване 25 Банциг 26 Алуминиево мобилно скеле 27 Резбонарезен к- кт 28 Ръчна радиална преса 29 Каналопочистваща машина 30 К - кт каналопочистващи инструменти 31 Инспектираща система за тръби 32 Комплект дюзи 33 Ремарке за пренос на машина 34 Машина за отпушване с вода под налягане 35 Комплект тръбни ключове 36 Поялник за заварка на PP,PB,PE,PVDF к-кт 37 Телоподаваща заваръчна машина 38 Бутилка CO2 39 Редуцир вентил 40 Маска 41 Инвенторна заваръчна машина 42 Бутилка АR 43 Редуцир вентил 44 Маска 45 Апарат за плазмено рязане 46 Бояджийска машина 47 Нафтов калорифер 48 Нафтов калорифер 49 Перфоратор 50 Трион циркулярен 51 Трион прободен - Зеге 52 Винтоверт-бормашина акумулаторен 53 Винтоверт-бормашина акумулаторен 54 Акумулаторен ударен гайковерт 55 Пневматичен пистолет за пирони 56 Пистолет за топъл въздух в куфар 57 Акумулаторен ъглошлайф 58 Къртач Предвиденото в проекта оборудване, ще се използва от всички монтажници в обичайната им работа. Комплекта инстументи е неразделна част от разхода при обособяване на работната позиция. В процеса на работа, тези инструменти се използват с различен интензитет и честота и са неразделна част от работният процес и от работото място. ОСНОВНИ ТРУДОВИ ФУНКЦИИ. ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА 1. Да монтира всички видове окачени тавани, преградни стени и монтажни обшивки по стени и колони. 2. Да крои и съчетава елементи, детайли и конструкции необходими за монтажа. 3. Да изработва схеми за монтаж на стени и окачени тавани. 4. Да работи с механизираните инструменти и уреди за разкрояван монтаж. 5. Да дава указания и проверява за изправността на монтажните скелета. 6. Да знае техническите характеристики на използваните за монтажа материали и готови елементи. 7. Да може да проектира конкретни тавани и стенни монтажни облицовки. При бюджетирането се извърши проучване на пазара относно ценова и техническа характеристика на заложените активи за закупуване. Спазиха се изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. Събраха се ценови оферти, като се приложи добрият опит на дружеството в управлението и доброто познаване на пазара. Предвижда се избор на доставчик след проведена процедура по ПМС 118/2014г., сключване на договор, извършена доставка при наличието на всички необходими разходооправдателни документи. , Contracted Amount: 59 531.59 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3: Наемане на работа на безработни лица - Сключване на 15 бр.трудови договори с МИСТА ООД за срок от 12 месеца и стартиране на изпълнение на служебните им ангажименти. : Дружеството познава своите нужди и предвижда разкриването на 15 нови работни места. За осъществяването на тази дейност е необходим подбор на кадри и сключване на 15 броя трудови договори на 8-часов работен ден с представителите на целевите група на следните позиции: 31233001 Технически ръководител - 1 работно място; 73222006 Монтажник - 13 работни места, като 3 са предвидени за безработни младежи на възраст до 29 г и 4 работни места са за Продължително безработни и неактивни лица; 33413004 Офис мениджър - 1 работно място, предвидено за младежи до 29 годишна възраст. Средствата за трудовото възнаграждение са съобразени със следните обстоятелства: 1. МОД 2015. 2. Очаквано повишение на МОД 2016/2017. 3. Очаквано повишение на данъчно осигурителната тежест. 4. Клас професионален опит. Наетите лица ще получат необходимия първоначален инструктаж и ще започнат същинската работа. Минимални изисквания към длъжността: 31233001 Технически ръководител - 1 работно място бюджет 8 707.78 лв. 1.Знания, умения и опит: 1.1. Вид и равнище на образованието- минимум средно специално. 1.2. Трудов опит- не по- малко от една година. 1.3. Специални умения- да познава Правилника за документооборот и конкретните правила за работа на предприятието. 1.4. Поведенчески характеристики- оперативност, комуникативност, отговорност, етичност. 73222006 Монтажник - 13 работни места, като 3 са предвидени за безработни младежи на възраст до 29 г и 4 работни места са за Продължително безработни и неактивни лица; бюджет 109 158.19 лв. 1. Завършено образование - вид и равнище * Завършено: минимум основно; * Референция за добро изпълнение на възложена работа. * Придобити специализирани професионални умения ще са с предимство при липса на горното сключване на договор със срок на изпитване. 33413004 Офис мениджър - 1 работно място, предвидено за младежи до 29 годишна възраст; бюджет: 8 707.78 лв. 1. Завършено образование - вид и равнище: * Завършено висше образование, степен "бакалавър" или "магистър". 2. Допълнителна професионална квалификация: * Специализации в областта на умения за работа в екип. * Административни и организаторски умения. * Отлично владеене на български и английски (или друг) език - писмено и говоримо. * Умения за работа с Word, Exсel и Internet и при необходимост и със специализирани софтуерни продукти - (според дейността на фирмата). * Умение за работа с офис техника. 3. Професионален опит: * Опит, като офис мениджър или друга подобна позиция е предимство., Contracted Amount: 126 573.74 , Reported Amount: 66 196.00
  • Activity: Дейност 4: Обучения по ключови компетентности * Ключови компетентности 2 „Общуване на чужд език“ - Английски език.: Предвидени са обучения за 1 (един) представител на целевата група по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужд език” - Английски език, бюджет 1 броя х 700,00 лв общ бюджет 700,00 лв. Обучението е предвидено за 33413004 Офис мениджър. Представителят на целевата група ще има възможността да участват в курсове по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужд език” - Английски език, което е в основата на бъдещата му професионална реализация. Ще се проведе индивидуален тест за определяне на ниво и ще се подсигури индивидуална програма. Обучението ще бъде съобразено с изискванията на Насоките за кандидатстване и няма да бъде по-малко от 300 учебни часа. Английски език е част от политиката на МИСТА ООД и е част от изисквания за заемане на длъжността, като в практиката се среща трудност да се намерят специалисти с добро ниво на езика, МИСТА ООД предпочита да заложи на личностни качества и други умения, а да инвестира в езика допълнително. Обученията ще се съобразят с работният процес, така че той да не се нарушава. Чрез предоставената възможност на ОП РЧР и мярката "Ново работо място", ще може да се постигне квалификация на персонала, която е от съществено значение за МИСТА ООД и за поддържане на стандарта, който Кандидатът предлага. При завършване на курса, обучаващият се ще получи съответния доказващ документ /диплома, сертификат, уверение, удостоверение и др./ При бюджетирането се извърши проучване на пазара. Спазиха се изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. , Contracted Amount: 700.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 5: Визуализация на дейностите по ДБФП: : С оглед спазване на задълженията си съгласно условията на ДБП и правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, относно мерките за информация и комуникация, МИСТА ООД ще изпълнява дейността по информиране и публичност през целия проект. При изпълнението на всички дейности по проекта екипът на предприятието ще спазва изискванията и приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в настоящата процедура. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще бъде упоменаван финансовият принос на Европейския социален фонд чрез ОП РЧР 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. На фирмения уеб-сайт ще бъде публикувана информация за проекта, кратко описание, целите и резултатите, като се посочи финансовата подкрепа от ЕС. Върху всеки един ДМА, доставен по проекта, ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че закупеното оборудване е доставено по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана чрез ЕСФ. На видимо за обществеността място ще бъде поставена информационна постоянна табела , която ще указва, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС. МИСТА ООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от ЕСФ чрез ОП РЧР 2014-2020., Contracted Amount: 800.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Azuken Ltd, Contracted Amount*: 21 420.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 10.00

Financial Information

Total Project cost 207 495.33 BGN
Grant 207 495.33 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 53 611.14 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 0.00 0.00 0.00 0.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на външен изпълнител на услуга по управление на проекта за две позиции: 1. Позиция 1: Координатор; 2. Позиция 2: Счетоводител; , Estimated Amount: 10 710.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1: Координатор
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Позиция 2: Счетоводител
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN