Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2349-C01
Project Name Employment of long-term unemployed and inactive persons in Bitex Ltd
Beneficiary 102872963 Bitex Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.12.2017
Start Date 01.12.2017
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Бургас, гр.Бургас

Description

Brief description
Битекс ООД е регистрирана през 2004г, с основен предмет на дейност търговия. През годините фирмата се е преориентирала към дейности свързани с питейни заведения и ресторанти. Към настоящия момент дружеството притежава ресторант "Инканто", който се намира в град Бургас. Във връзка с разширяване на дейността на Битекс ООД и наемане на нов обект е необходимо разкриване на нови работни места. В тази връзка ръководството взе решение да кандидатства за финансиране с настоящото проектно предложение. 
Дейностите, които ще бъдат заложени са:
1. Осигуряване на заетост на представители на целевата група;
2. Закупуване на необходимото оборудване за обезпечаване работата на новонаетия персонал;
3. Сформиране на екип за управление на проекта;
4. Осигуряване на публичност.
С изпълнението на горепосочените дейности ще се постигнат следните цели:
- осигуряване на заетост на представители на целевата група по настоящата процедура;
- повторно включване на продължително безработните и неактивни лица в пазара на труда;
- подобряване на стандарта на живот на представителите на целевата група;
- обезпечаване работата на новонаетия персонал чрез закупуване на необходимото оборудване за обявените свободни позиции;
- запазване на минимум 50% от новоразкритите свободни места.
Изпълнението на дейностите по проекта ще спомогнат за реализирането на горепосочените цели. Ръководството на Битекс ООД съвместно с екипа по проекта ще бъдат отговорни за качественото изпълнение на заложените дейности.
Activities
  • Activity: Осигуряване на заетост на представители на целевата група : Основната цел по настоящото проектно предложение е осигуряване на заетост на представители на целатава група. Във връзка с разширяване дейността на фирмата и наемане на нов стопански обект е необходимо разкриване на нови 36 работни места. Свободните позиции ще са за следните длъжности: - барман - 4 позиции, код 51322001; - готвач - 11 позиции, код 51322001; - салонен управител -1 позиция, код 51312003; - сервитьор - 11 позиции, код 51312004; - чистач/хигиенист - 4 позиции, код 91120004; - хост - 1 позиция, код 51511004; - технически сътрудник - 1 позиция, код 41102005; - асистент офис - 1 позиция, код 33433011; - графичен дизайнер - 1 позиция, код 21663008; - снабдител - 1 позиция, код 43212015. Общият брой на новоразкритите работни места е 36. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Набор и подбор на персонала След подписване на ДБФП ще се премине към стартиране изпълнението на дейностите. Обявяването на свободните позиции ще се извърши чрез публикуване на обяви за работа в сайтове за търсене и предлагане на работа. Във всяка една обява подробно ще бъдат представени изискванията и задълженията по отношение на работата. Селектирането на получените автобиографии ще се извършва от ръководството на фирмата съвместно с екипа за управление на проекта. При селекцията на кандидатите няма да се прилага дискриминация, а изборът ще се извършва на база образование и опит по съответната позиция. След селектирането по документи, с избраните лица ще се проведе интервю. 2. Сключване на договори При успешно преминато интервю с лицата ще бъдат сключени трудови договори за срок от 12 месеца. Възнаграждението на новонаетите лица ще бъде в размер на минималния осигурителен доход за всяка една длъжност. При сключването на трудовите договори ще се спазват разпоредбите на Кодекса на труда. След приключване изпълнението на проекта ръководството на Битекс ООД се задължава да запази миними 18 от новоразкритети работни места. По този начин се осигури устойчивост на заложените резултати. 3. Осигуряване на служба по трудова медицина За новонаетите служители ще бъде осигурена и служба за трудова медицина. Ръководството на "Битекс" ООД ще сключи договор със сертифицирана алужба по трудова медицина, като всяко едно от новонаетите лица ще премине задължителните медицински прегледи осигурени по договора. Изпълнението на дейността ще стартира през втори проектен месец и ще е с продължителност от 17 месеца., Contracted Amount: 231 530.23 , Reported Amount: 231 530.23
  • Activity: Закупуване на необходимото оборудване за обезпечаване работата на новонаетия персонал : Разкриването на нови работни места обуславя след себе си и осигуряването на качествени и безопасни условия на труд. В тази връзка по настоящото проектно предложение ще се закупи следното оборудване: - цитрус преса - 1 бр; - центрофуга твърди плодове - 1бр; - блендер - 2 бр; - фрапемашина - 1 бр; - чашомиялна - 1 бр; - ледогенератор - 1 бр; - ледотрошачка -1 бр; - Хладилници 660л -2С +15С - 4 бр; - Фризери 600л -18-28С - 3бр; - Неутрални маси с мивки - 3 бр; - Пасатор / миксер - 1бр; - Микровълнова фурна - 1бр; - Индукционен котлон - 1бр; - Планетарен миксер - 1бр; - Конвектомат - 1бр; - Ренде за твърди серена - 1бр; - Вакуум машина - 2бр; - Везни - 3бр; - Колбасорезачка ( автоматична) - 1бр; - Пещ за 8 бр. пици - 1бр; - Миялна машина конзолна - 1бр; - Униформи 2 комплекта - 33бр; - Озвучителна техника - 1 бр. - Газови отоплителни печки - 4 бр; - Уред за бавно готвене - 1бр; - Месомелачка - 1бр; - Газови котлони 6-ца - 1 бр; - Ловератор /отоплител чинии/ - 1 бр; - Драйейджър - 1 бр; - Супник - 2 бр; - Електрически котлони 4-ка - 1 бр; - Кутер - 1 бр; - Кафемашина - 1 бр; - Кафемелачка - 1 бр; - Работна маса с мивка - 1 бр; - Неутрални работни маси с рафтове - 3 бр; - Плотове работни към миялна машина - 2 бр; - Плот с отвор за отпадъци - 1 бр; - Работна маса с мивка и душ - 1 бр; - Стилажи за чинии - 3 бр; - Компютърна конфигурация за графичен дизайн - 1 бр; - Компютри - 2 бр; - Принтер за карти и пластики - 1 бр; - Пос Система софтуер - 1 бр; - Пос Система хардуер - 1 бр. Изборът на доставчици на горепосоченото оборудване ще се извърши при спазване на разпоребдите на ПМС 118. Екипът по проекта съвместно с ръководството на фирмата ще са ангажирани за изпълнението на дейността. Стойността на доставката е над 30 000лв, поради което избора на изпълнител ще се извърши чрез провеждане на процедура с публична покана. Публичната покана ще бъде с обособени позиции, като всяка фирма кандидат ще може да подава оферти за всяка една отделна позиция, както и за изпълнение на цялата процедура. С избрания изпълнител/ли ще се сключи договор/договори за доставка. Изпълнението на дейността ще стартира през втори проектен месец и ще е с продължителност 6 месеца. , Contracted Amount: 114 331.96 , Reported Amount: 113 579.35
  • Activity: Сформиране на екип за управление на проекта : След подписване на ДБФП ще се сформира три членен екип, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Основните задължения на всяко едно от лицата са следните: 1. Ръководител проект: - ръководи екипа за управление на проекта; - следи за спазването на плана за изпълнение на дейностите по проекта; - заедно със счетоводителя по проекта изготвят междинни и окончателен доклад, искане за плащане за изпълнението на дейностите по проекта; - разпределя задачите между другите членове на екипа; - при завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от агенцията. - ежемесечно изготвяне на доклад за отчитане на извършената работа по проекта. 2. Координатор: - координира работата на екипа; - следи за изпълнението на дейностите по проекта; - обобщава подадената отчетна информация; - съблюдава за правилното разходване на средствата по изпълнението на Проекта; - отговаря за изготвянето на информационните материали за популяризиране на Проекта и резултатите от него, заедно със Счетоводителя; - подпомага счетоводителя при изготвяне на междинните и краен отчет. - изготвяне на ежемесечни доклади за отчитане на работата по проекта. 3. Счетоводител: - обобщава подадената в оригинал отчетна информация от Координатора и Ръководителя; - следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на донора; - на база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинни и финален отчет заедно с Ръководителя и Координатора на Проекта; - обобщава финансовите документи по проекта; - следи за спазването на счетоводните и данъчни закони, счетоводната политика на - Бенефициента и финансовите изисквания на Донора. - изготвяне на ежемесечни доклади свързани със заетостта по проекта. С всеки един от членовете на екипа ще бъде сключен договор за срок от 18 месеца. Предвиденото възнаграждение на всеки един от екипа е съобразено с публикуваната Методика за възнагражденията на лицата заети с управлението на проекта към настоящата процедура. В рамките на изпълнението на проекта всеки един от членовете на екипа ще бъде ангажиран за период 18 месеца. Общият размер на непреките разходи по проекта е 38 110.65 лв. Изплащането на възнаграждението на членовете на екипа ще се извършва след представяне на отчетни документи. Изпълнението на проекта ще се извършва при спазване на изискванията записани в "Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP0011.003 „Ново работно място 2015“ . Ежемесечно ще се подготвят и изпращат необходимите отчетни документи към УО. Екипът по управление на проекта ще следи за спазване на заложените срокове по изпълнение на дейностите. Междинното и финалното отчитане на проекта е изцяло ангажимент на екипа. На база публикуваните отчетни документи ще бъдат изготвена цялата документация необходима за верификация на направените разходи по изпълнението на проекта. Изпълнението на дейността ще стартира през първия проектен месец и е с продължителност 18 месеца., Contracted Amount: 31 433.30 , Reported Amount: 30 413.94
  • Activity: Осигуряване на публичност.: Публичността по настоящото проектно предложение ще се осъществи чрез: - поставяне на информационна табела в ресторанта, в който ще работят наетите по проекта лица; - поставяне на стикери на закупеното по проекта оборудване; - прессъобщение за стартиране изпълнението на проекта. Дейността ще се изпълнява като се спазват указанията за информация и публичност, публикувани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Отговорник за изпълнението на дейноста ще бъде екипа по проекта. След подписване на ДБФП е се пристъпи към събиране на оферти от рекламни фирми за изработване на материалите. Разходите необходими за изпълнение на дейността са под 30 000лв поради, което избора на изпълнител ще се проведе без провеждане на процедура с публична покана. След събирането на независими оферти, ръководството на Битекс ще се спре на фирмата предложила най-добра цена. Изработените рекламни материали ще се поставят на видно място на закупеното оборудване, а информационната табела ще се постави в ресторанта. По този начин ще се даде гласност за полученото финансиране и за изпълнението на проекта. Изпълнението на дейността ще стартира през първи проектен месец и ще е с продължителност 18 месеца., Contracted Amount: 3 811.06 , Reported Amount: 767.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Promenergo LTD, Contracted Amount*: 5 798.68 , Reported Amount**: 5 798.68
  • Contractor: ""UCS - Balkan" LTD, Contracted Amount*: 10 122.70 , Reported Amount**: 10 122.70
  • Contractor: MEDICAGUP BURGAS ltd, Contracted Amount*: 1 080.00 , Reported Amount**: 1 080.00
  • Contractor: PROTECHNICA-BS ltd, Contracted Amount*: 2 888.32 , Reported Amount**: 2 888.32
  • Contractor: Idea Verde LTD, Contracted Amount*: 76 011.86 , Reported Amount**: 75 872.00
  • Contractor: Computer Market LTD, Contracted Amount*: 8 350.00 , Reported Amount**: 9 031.00
  • Contractor: DOTEL ltd, Contracted Amount*: 9 866.65 , Reported Amount**: 9 866.65
  • Contractor: Ruska, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 13 640.00
  • Contractor: VIKTORIA PRINT ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 632.00
  • Contractor: Chernomorski faktor ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 135.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 18.00 , Reached amount: 25.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 36.00 , Reached amount: 59.00

Financial Information

Total Project cost 381 106.55 BGN
Grant 381 106.55 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 372 496.92 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 177.11 0.00 3 177.11 ИДЕА ВЕРДЕ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 374.35 0.00 374.35 ИДЕА ВЕРДЕ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 242.15 0.00 242.15 ИДЕА ВЕРДЕ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Закупуване на оборудване за новоразкритите работни места”, Estimated Amount: 76 581.96
  • Differentiated position 1: „Оборудване за бар и кухня“
    Contractor: Idea Verde LTD
    Contract total funded value: 63 681.96
  • Differentiated position 2: „Доставка на неутрално обзавеждане“
    Contractor: Idea Verde LTD
    Contract total funded value: 7 487.00
  • Differentiated position 3: „Доставка на кафемашина и кафемелачка“
    Contractor: Idea Verde LTD
    Contract total funded value: 4 842.90

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN