Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0093-C07
Project Name Providing a hot lunch municipality Sadovo
Beneficiary 000471582 MUNICIPALITY SADOVO
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 24.08.2016
Start Date 29.08.2016
End Date 30.04.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Садово

Description

Brief description
Основна цел на община Садово с разработването на проекта е да се осигури "топъл обяд" на хората от общината с нисък социален статус, самотно живеещи възрастни хора,които ежeдневно са изправени пред трудности при осигуряване на собственото си препитание, с което се дава възможност на най - уязвимите групи от обществото да получат топъл обяд. Общината разполага с добра материална база и оборудване за съхранение и приготвяне на храните, ще се осигурят и човешки ресурси, с което ще се гарантира изпълнението на дейностите. В момента базата на общината е отдадена под наем на фирма "ЛА СТЕЛА - ФЕМИЛИ" ЕООД , която приготвя храна на кетъринг. Чрез допълнително споразумение към договора за наем, ще се осигури време, през което стола няма да се ползва от наемателя, а ще се ползва от общината за осъществяване на на финансираните от проекта дейности.
Activities
  • Activity: "Определяне на целевите групи": Целта на тази дейност е да се определят най - нуждаещите се лица и семейства, чийто ниски доходи и нужда от подпомагане са установени възоснова на обективни критерии. Целевата група, която ще бъде включена е: самотно живеещи лица и семейства, който не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследсвени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност. От тази целева група ще бъдат включени 50 лица., считано от 01.10.2016 - 80 лица Считано от 01.01.2017 г - 205 лица от същата целева група., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: "Закупуване на хранителни продукти": Закупуването на хранителни продукти ще се извършва от общината от търговско дружество спечелило открита процедура по ЗОП за доставка на хранителни продукти за детските и социални заведения на триторията на община Садово, с което вече има сключен договор. Датата на стартиране на дейността е 29.08.2016 г., а датата на приключване на дейността на трапезарията ще е 30.04.2020г. Топлия обяд ще се предоставя в работните дни от месеца /23 работни дни за 50 представители/август и септември/ и 295 работни дни за 80 представители и общия брой дни, в които ще се предоставя топъл обяд е 318 работни дни до 30.04.2017 .месец август 2016 г. -3 работни дни; месец септември 2016 г. -20 работни дни; месец октомври 2016 г.- 21 работни дни; месец ноември 2016 г.- 22 работни дни; месец декември 2016 г.- 21 работни дни; месец януари 2017 г.- 22 работни дни; месец февруари 2017 г. 20 -работни дни; месец март 2017 г. 22 -работни дни; месец април 2017 г. -18 работни дни; Считано от 01.05.2017 г - 80 лица от май 2017 г до 12.2017 г месец май – 20 работни дни; месец юни – 22 работни дни; месец юли – 21 работни дни; месец .август – 23 работни дни; меец септември – 19 работни дни; месец октомври – 22 работни дни; месец ноември – 22 работни дни ; м. декември 2017 г-18 работни дни; Считано от 01.01.2018 г - 205 лица /2018 г- 249 работни дни;2019 г - 249 работни дни; 2020 г- 84 работни дни В дейностите по проекта ще бъдат включени 205 лица. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00795-2019-000, и № на договор с избран изпълнител - №1/17.09.2019 г. описана и приложена е в МТД с период на отчета 01.08.2019 г. - 30.11.21019 г., Contracted Amount: 343 730.74 , Reported Amount: 238 812.19
  • Activity: "Осигуряване на топъл обяд": Дейноста ще се реализира в една обществена трапезария намираща се в гр. Садово ул. "Иван Вазов" № 2 в стола на община Садово. Общината разполага със собсвена материална база и оборудване за съхранение и приготвяне на храните, която в момента е отдадена под наем на фирма за кетъринг "ЛА СТЕЛА ФЕМИЛИ" ООД. Фирмата приготвя храна за кетъринг и разполага с персонал: двама готвачи и един човек помощен персонал.Чрез допълнително споразумение към вече сключения договор за наем, ще се осигури време през което стола няма да се ползва от наемателя, а ще се ползва от общината за осъществяване на финансираните от проекта дейности. Има и подходяща столова база с капацитет 80 места, където може да се осъществява процеса на хранене.Оборудването на стола отговаря на нормативните изисквания в областа на храните, отностно съхранението и приготвянето на храната. Кухнеския блок има достатъчно помещения за съхранение на хранителните продукти, хладилните съоражения са достатъчни за разделно съхранение.Ще бъде нает готвач, които да приготвя храната. Също тъка, общината разполага с достатъчно човешки ресурси, който да бъдат включени в дейностите по проекта.Фирмата за кетъринг "ЛА СТЕЛА ФЕМИЛИ" ООД разполага с транспорт отговарящ на необходимите изисквания, общината срещу заплащане ще използва този транспорт с цел да се гарантира обхвата на целевите групи., Contracted Amount: 17 186.54 , Reported Amount: 124 093.86
  • Activity: "Предоставяне на съпътстващи мерки": Съпътстващите мерки ще се предоставят от Център за обществена подкрепа, който функционира на тереторията на общината и осъществява дейности за подкрепа, поддържане, подобряване на нови способности и самостоятелност на лицата с различен вид и степен на увреждане, както и подкрепа на лица от различни рискови групи, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социално изключване. Натрупани са професионални знания и умения за работа по случай, за пълноценно приобщаване към обществото на деца и семейства в неравностойно положение на територията на община Садово. Подкрепят се отделни хора, групи и общности, чрез осъществяване на дейности и предоставяне на услуги. Персоналът е обучен и поддържа високо ниво на компетентност за посрещане потребностите на ползвателите на услугата. На потребителите се осигурява съдействие за получавани на медицинска помощ, осигурен е достъпа до информация, възможности за създаване на нови социални контакти и възможности за участие в културни мероприятия. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за ползването на различни административни услуги на територията на общината, консултиране и подпомагане достъпа до здравни и образователни услуги. , Contracted Amount: 17 186.53 , Reported Amount: 12 991.78

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: REGIONAL CONSUMPTION COOPERATION "NARCOOP" , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 17 749.02
  • Contractor: NADEZHDA - 2000, Contracted Amount*: 29 509.00 , Reported Amount**: 9 022.85
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 205.00 , Reached amount: 337.00

Financial Information

Total Project cost 378 103.81 BGN
Grant 378 103.81 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 378 103.29 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на хранителни и други стоки за детските градини и ЦНСТ на територията на община Садово., Estimated Amount: 235 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN