Identification

UMIS Number BG16RFOP001-8.002-0002-C11
Project Name Budget line of Department „Coordination and evaluation“
Beneficiary 831661388 MRRB
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 01.12.2015
Start Date 01.12.2015
End Date 31.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към осъществяване на дейности свързани с ефективното управление и изпълнение на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. Ще бъдат подкрепяни дейности за техническа подкрепа при изпълнението, изготвянето на оценки, в съответствие с разработения план за оценка на програмата, дейности свързани с мерки за информация и публичност, подобряване и повишаване на административния капацитет на УО на ОПРР, включително участие в различни мероприятия на европейско и национално ниво.
Activities
  • Activity: 1.1 Техническа подкрепа, консултации, изследвания, анализи, проучвания и др., необходими за правилното управление, изпълнение, наблюдение, оценка, контрол и функционирането на ОПРР 2014-2020 г.: УО на ОПРР отговаря за ефективното, ефикасното и правилното изпълнение на Оперативната програма в съответствие с принципа за икономическото, социалното и териториалното сближаване п и съгласно разпоредбите, които се съдържат в Регламент 1303/ 2013 на ЕС. Наемането на външни експерти, сътрудници, подпомагащи дейността на УО на ОПРР ще подобри ефективността и ще оптимизира процесите по изпълнение , мониторинг, оценка , финансово управление и контрол, и законосъобразност на процедурите по ОПРР. Изключително големият обем от работа, свързан с подготовката, изпълнението и контрола на дейностите по ОПРР, както и натовареността на служителите, много често водят до забавяне на сроковете в изпълнението на ОПРР. Необходимостта от специфичен опит в определени области, свързани с управление и изпълнение на ОПРР, налага наемане на външни експерти със специфична експертиза в конкретни области и съгласно конкретните нужди на всеки отдел. В допълнение, в процеса на изпълнение на ОПРР, нараства обемът на документация, който трябва да бъде обработен в много кратки срокове в ГД "СППРР" и необходимостта от техническа помощ и подкрепа, за да се постигне качествено и ефективно изпълнение на ОПРР. Изборът и наемането на външни експерти ще допринесе за цялостно оптимизиране на процесите и спазване на сроковете по изпълнение и управление на ОПРР 2014 - 2020 г. Конкурсите за избор на външни експерти ще се провеждат, съгласно разписана процедура в "Методологията за избор и назначаване на външни специалисти, оказващи подкрепа на УО на ОПРР 2014 - 2020 г.", която ще се утвърждава от ръководителя на УО на ОПРР, Contracted Amount: 284 455.65 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: 1.2 Закупуване, доставка и поддръжка на компютри (хардуер и софтуер) и на офис оборудване, необходимо за нуждите на УО на ОПРР 2014-2020 г.: Дейността е необходима за подобряване на условията на работа на служителите в УО на ОПРР. Повишаване на ефективността на работния процес. Осъвършенстване и осъществяване на своевременна комуникацията (електронна и мобилна) между отделните звена на УО на ОПРР, както и с всички заинтересовани страни, включително бенефициентите по програмата. По-голяма възможност за съхранение на електронна информация, свързана с работния процес., Contracted Amount: 4 132 973.90 , Reported Amount: 637 988.16
  • Activity: 1.3 Оценка на изпълнението на ОПРР 2014-2020 г. (включително текущи оценки): Дейностите по оценки на ОПРР 2014-2020 ще се изпъляват в съответствие с разработения План за оценка на програмата. Планът за оценка се предвижда да бъде разгледан и одобрен от Комитета за наблюдение на ОПРР 2014-2020 до края на 2015 г. Всички дейности по оценка на ОПРР 2014-2020, предвидени в плана за оценка, имат за цел подобряване на качеството на изпълнението на програмата чрез набавяне, систематизиране и анализ на информация, свързана с изпълнението на програмата, в т.ч. по отношение на нейните ефикасност, ефективност и въздействие. , Contracted Amount: 292 400.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: 1.8 Организиране на работата, текущи разходи и обучения на членовете на Комитета за наблюдение на ОПРР 2014-2020 г.: Комитетът за наблюдение и съставът му се определят със заповед на Министъра на регионалното развитие и благоустройството, в която се посочват членовете, техните заместници, правото на глас, както и наблюдателите. Съответните институции и организации определят членове на КН въз основа на предварително дефинирани и съгласувани с Управляващия орган изборни критерии и процедури. , Contracted Amount: 130 520.41 , Reported Amount: 15 735.00
  • Activity: дейността е отпаднала от настоящата бюджетна линия : дейността е отпаднала от настоящата бюджетна линия , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: 1.9.2. Осигуряване на подходящи условия за работа на Управляващия орган на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез наемане на сграден фонд извън МРРБ ( вкл. разходи за наем на сграда, режийни разходи (ел. енергия, телефон, топлоенергия, вода, интернет, дизелов агрегат, поддръжка телефонна централа, транспортни разходи и други, свързани с дейността на ОПРР 2014-2020): Изпълнението на тази дейност е с цел ефективно осъществяване на процесите на програмиране, управление, изпълнение, контрол и оценка на ОПРР 2014-2020 и във връзка с правилното усвояване на средствата от ЕСИФ 2014-2020. До 21.01.2016 г. УО на ОПРР има сключен договор за наем № РД-02-37-1/07.02.2013 г. и „Иммобул Бета“ ЕООД. През месец юни 2015 г. е провдена процедура за наемане на сграден фонд за нуждите на ГД „СППРР“ за период от 4 (четири) години, с възможност за обособяване на 145 работни места и е избрана подходяща сграда за нуждите на УО на ОПРР 2014-2020 (Ползване на офис-помещения с обща застроена площ от 2075.15 кв. м., намиращи се в сграда ТАО, бул. „Тодор Александров”  № 109-115 за период от 4 години). , Contracted Amount: 4 773 777.77 , Reported Amount: 491 025.64
  • Activity: 1.9.3. Осигуряване на хранилище за документация на хартиен носител по изпълнение на ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. и ОП "Региони в растеж" 2014-2020: Изпълнението на тази дейност е с цел изпълнение на отговорности и задължения на УО на ОПРР за съхранение и архивиране на документите по ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. и ОПРР 2007-2013 г., съобразено с изискванията на Регламентите на ЕС и с Националните нормативни документи за това. Поради огромния обем документация по изпълнението на ОПРР 2007-2013, след проведена процедура за подбор и оценка на оферти , УО на ОПРР е наел сградата на логистичен център „Берс” АД, находящ се в гр. София, с. Казичене за голяма част от документацията по ОПРР 2014-2020, друга част се съхранява в в офис-сградата на ГД „СППРР“. , Contracted Amount: 940 672.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: дейността е отпаднала от настоящата бюджетна линия : дейността е отпаднала от настоящата бюджетна линия , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: 2.1 Изготвяне и поддръжка на интернет страница, участия в медиите, информационни филми и клипове по телевизията, реклами и други контакти с пресата: Осигуряване на публичност и прозрачност на Напредъка и постиженията по ОПРР 2014 - 2020 г., развитие и утвърждаване на положителния имидж на ОПРР, финансовият принос на ЕФРР и ролята на ЕС. Привличане на интереса на широката общественост към дейностите и постигнатите резултати по ОПРР и усвоените средства от ЕС. Предоставяне на подробна информация на бенефициентите и заинтересованите страни за изискванията и възможностите за кандидатсвтане по ОПРР. Предвижда се оптимизиране на функциалността или разработване на нова интернет страница на ГД „СППРР” и поддържането на интернет страницата с актуализираните изисквания са задължителни елементи на информацията за проекти и бенефициенти съгласно член 115 от Регламента на ЕС 1303/2013. , Contracted Amount: 1 641 407.41 , Reported Amount: 709 643.42
  • Activity: 2.2 Изготвяне на публикации, бюлетини, брошури, постери, наръчници и други информационни и рекламни материали, общо: България, като държава-членка на Европейския съюз (ЕС), е задължена да информира своите граждани по най-подходящия начин за помощта, предоставена от фондовете на ЕС, както и за ефекта, който ще има върху страната, даден регион, общност или отделна личност, осъществяването на отделни приоритети, мерки или проекти. В изпълнение на Националната комуникационна стратегия трябва да се повиши информираността на целевите групи за визията и приоритетите на Споразумението за партньорство, на бенефициентите и потенциалните бенефициенти, относно възможностите, предоставяни от Общността, както и общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите. , Contracted Amount: 510 289.85 , Reported Amount: 64 730.20
  • Activity: 2.3 Организиране на конференции, „пътуващи“ изложби и семинари, информационни кампании, анализи на общностите, кръгли маси и фокус групи, публикации, анкети, проучвания, семинари за стимулиране на гражданската подкрепа и отговорност за предлаганите инвестиции : В рамките на изпълнението на Националната комуникационна стратегия на СП и на Годишните планове за действие на ОПРР, ще бъдат застъпени и използвани комуникационни дейности и канали, съобразени с подходящите начини за достигане до съответната целева или под­група, както и спрямо целите на комуникацията. Ще спомогне да бъде привлечен обществения интерес и да се повиши обществената информираност за обхвата, целите и резултатите по ОПРР 2014-2020, като ще бъде подчертан финансовия принос на ЕФРР и приноса на Европейския съюз., Contracted Amount: 1 061 761.47 , Reported Amount: 244 321.35
  • Activity: 3.2 Обезпечаване на командировки на служители, пряко участващи в планирането, управлението, изпълнението, наблюдението, оценката и контрола на ОПРР 2014-2020 г.: Под-дейността е насочена към по-нататъшно укрепване на административния капацитет на ГД „СППРР”, за да може ефективно да изпълнява функциите си на Управляващ орган, свързани с планирането, управланието, изпълнението, наблюдението, оценката и контрола на ОПРР, както и към повишаване на информираността и капацитета на бенефициентите и потенциалните бенефициенти на ОПРР 2014-2020 за изпълнение на подкрепяните от програмата политики в областта на устойчивото и балансирано градско и регионално развитие и постигане на мерките за енергийна ефективност.. , Contracted Amount: 516 703.45 , Reported Amount: 8 183.16
  • Activity: 3.3.Разработване и изпълнение на програми за обучение (наемане на експерти, организиране на обучения, учебни материали и др.) за улесняване на изпълнението на ОПРР 2014-2020 г.: За повишаване квалификацията и укрепи капацитетът на служителите на Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и регионалните му отдели за ефективно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, изпълнението, наблюдението, оценката и контрола на оперативната програма съгласно разпоредбите и предписанията на регламентите на Европейския съюз за Структурните фондове., чрез осъществяване на специализирани обучения. Изпълнението на под-дейността ще допринесе и до изпълнение на една от основните отговорности на Управляващия орган, а именно: да гарантира, че служителите, участващи в прилагането и управлението на дейностите по оперативната програма притежават достатъчен капацитет и имат готовност да изпълняват задълженията си по време на процеса на изпълнение на програмата; да изгради достатъчен капацитет за реализацията на програмата на всички нива, на управление. Служителите на Управляващия орган (включително неговите регионални отдели), отговарящи за изпълнението и управлението на средствата от ЕС, трябва да получават непрекъснато обучение по време на работния процес, както при изготвянето на ОПРР, така и при разработването на административните процедури за нейното изпълнение. , Contracted Amount: 207 500.00 , Reported Amount: 207 500.00
  • Activity: 3.4 Обучение на персонала на УО на ОПРР 2014-2020 г. и бенефициентите (работни срещи, семинари, обмен на добри практики и опит и др.) с оглед ефективното и ефикасно управление и изпълнение на ОПРР 2014-2020 г. : Под-дейността е насочена към по-нататъшно укрепване на административния капацитет на ГД „СППРР”, за да може ефективно да изпълнява функциите си на Управляващ орган, свързани с изпълнението, наблюдението, оценката и контрола на ОПРР. В тази връзка се предвижда, като основно под-дейността финансовото да обезпечи участието на служителите на УО в съвместни работни групи, работни срещи, обучения, семинари, конференции, комисии, комитети, форуми, мероприятия за обмен на добри практики и опит, други мероприятия с подобен характер организирани на централно и регионално ниво в страната от външни на ГД „СППРР” институции и организации, държавни агенции, регионални съвети за развитие и икономически и социални партньори на централно, регионално и местно ниво, европейски институти в областта на публичната администрация, както и др. организирани обучения, семинари, работни срещи и др. мероприятия, които са пряко свързани с изпълнение на основните задължения на експертите и повишаване, надграждане на компетентността им и институционолния/административния капацитет. Ще бъде подпомогнато участието в обучения и мероприятия в сраната, както на служителите на централно ниво така и на регионалните отдели на дирекцията, разположени в центровете на районите на ниво NUTS 2. За укрепване на капацитета на УО на ОПРР в качеството му на бенефициент на ОПРР за успешно участие в изпълнението на ОПРР и усвояване на средствата, отпуснати от Структурните фондове ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП в съответствие със следните принципи: публичност и прозрачност; свободна и лоялна конкуренция; равнопоставеност и недопускане на дискриминация. , Contracted Amount: 165 856.08 , Reported Amount: 19 615.69
  • Activity: 4.2.Разходи за организация и управление на бюджетната линия : 4.2 Разходи за организация и управление на бюджетната линия са необходими за наемането на четирима счетоводители, които ще отговарят за различните дейности , като това ще подсигури доброто управление на бюджетните линии, както по-доброто управление и мотиноринг на финансовите операции и анализи на цялостната безвъзмедна помощ, предоставена от ЕС. По този начин се осигурява външен одит и обективното ръководене на счетоводните дейсности по проектите, като това гарантира прозрачност и експертност на високо равнище. По отношение на мерките за информация и публичност на бюджетната линия ще се спазват всички задължителни изисквания на ЕС, в съответвие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Contracted Amount: 70 006.10 , Reported Amount: 5 021.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SICON GROUP CONSULT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 745.00
  • Contractor: Izdatelska kashta, Contracted Amount*: 57 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: bTV group, Contracted Amount*: 289 022.64 , Reported Amount**: 205 769.41
  • Contractor: Ivailo, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 2 973.91
  • Contractor: BULGARIAN NATIONAL TELEVISION, Contracted Amount*: 66 570.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 302 089.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Asya, Contracted Amount*: 12 960.00 , Reported Amount**: 6 480.00
  • Contractor: GDR Systems, Contracted Amount*: 18 295.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Antoniya, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 3 800.00
  • Contractor: Simona, Contracted Amount*: 12 960.00 , Reported Amount**: 6 480.00
  • Contractor: Greta, Contracted Amount*: 13 740.00 , Reported Amount**: 3 435.00
  • Contractor: MC studio, Contracted Amount*: 17 944.00 , Reported Amount**: 1 416.00
  • Contractor: TV Evropa, Contracted Amount*: 147 504.00 , Reported Amount**: 48 000.00
  • Contractor: Alina, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 3 800.00
  • Contractor: EMILIA, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 926.69
  • Contractor: Emilian, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Anaili mili, Contracted Amount*: 11 016.00 , Reported Amount**: 11 016.00
  • Contractor: ECORYS SOUTH EAST EUROPE, Contracted Amount*: 259 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Krum, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 4 753.43
  • Contractor: Stefka, Contracted Amount*: 5 784.12 , Reported Amount**: 4 400.38
  • Contractor: Darik radio , Contracted Amount*: 101 788.00 , Reported Amount**: 109 896.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "PRO SYSTEM" LTD, Contracted Amount*: 180 000.00 , Reported Amount**: 51 906.00
  • Contractor: Bulgarian national radio, Contracted Amount*: 23 520.00 , Reported Amount**: 11 520.00
  • Contractor: OPRD: TRAININGS FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND GROWTH ", Contracted Amount*: 249 000.00 , Reported Amount**: 249 000.00
  • Contractor: "GREAT LEVAL CONSULTING" Ltd., Contracted Amount*: 180 000.00 , Reported Amount**: 54 756.00
  • Contractor: MARIANA, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sofia Muvers, Contracted Amount*: 22 368.00 , Reported Amount**: 22 368.00
  • Contractor: Home.bg, Contracted Amount*: 33.87 , Reported Amount**: 203.20
  • Contractor: 24/7 ENTERTAINMENT GROUP, Contracted Amount*: 75 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ARGUS BUSINESS CORPORATION, Contracted Amount*: 1 610 560.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Oberon radio max, Contracted Amount*: 39 408.05 , Reported Amount**: 4 733.28
  • Contractor: Antoaneta, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 7 429.13
  • Contractor: TAO BUILDING LTD., Contracted Amount*: 3 367 032.96 , Reported Amount**: 3 446 112.19
  • Contractor: NEM - GENOV - Georgi Genov, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nikolai, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 3 800.00
  • Contractor: Radiocompany CJ, Contracted Amount*: 70 804.68 , Reported Amount**: 55 355.74
  • Contractor: Todor, Contracted Amount*: 12 960.00 , Reported Amount**: 4 165.74
  • Contractor: Michaela, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "BGMAP" Ltd., Contracted Amount*: 420 000.00 , Reported Amount**: 199 925.04
  • Contractor: NOVA TV, Contracted Amount*: 290 732.25 , Reported Amount**: 109 440.00
  • Contractor: Katerina, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 620.62
  • Contractor: Savina, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 3 800.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 3 800.00
  • Contractor: Ralitsa, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 5 700.00
  • Contractor: CENTRE FOR EUROPEAN TRAINING LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 048.00
  • Contractor: Focus nunti LTD, Contracted Amount*: 75 586.80 , Reported Amount**: 96 330.60
  • Contractor: TBM Consulting Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 976.40
  • Contractor: INSTITUTE OF PUBLIC ADMINISTRATION, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 11 940.00
  • Contractor: Kontrax , Contracted Amount*: 457 791.36 , Reported Amount**: 444 704.16
  • Contractor: EKO LOGISTIK A, Contracted Amount*: 49 440.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Lonatex Ltd., Contracted Amount*: 1 106 438.40 , Reported Amount**: 922 032.00
  • Contractor: Radostin, Contracted Amount*: 41 300.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OSSMO AD, Contracted Amount*: 1 200 000.00 , Reported Amount**: 39 229.20
  • Contractor: Zetra - Petko Cernev , Contracted Amount*: 39 640.00 , Reported Amount**: 34 200.00
  • Contractor: Black sea TV, Contracted Amount*: 17 820.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Preslav, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 2 000.00
  • Contractor: LIREKS OOD, Contracted Amount*: 219 270.00 , Reported Amount**: 251 484.00
  • Contractor: Metroradio Ltd., Contracted Amount*: 82 042.20 , Reported Amount**: 63 664.80
  • Contractor: MINA TRAVEL AND EVENT GROUP LTD, Contracted Amount*: 5 400 000.00 , Reported Amount**: 127 756.39
  • Contractor: Dimitriika, Contracted Amount*: 41 300.00 , Reported Amount**: 1 900.00
  • Contractor: Tsvetelina, Contracted Amount*: 12 960.00 , Reported Amount**: 6 480.00
  • Contractor: Investor.bg, Contracted Amount*: 77 764.50 , Reported Amount**: 57 542.40
  • Contractor: GLOBAL FREIM OOD, Contracted Amount*: 60 000.00 , Reported Amount**: 60 000.00
  • Contractor: Magdalena, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 950.00
  • Contractor: "Mercury 97" LTD, Contracted Amount*: 1 020 000.00 , Reported Amount**: 723 948.11
  • Contractor: radio VT, Contracted Amount*: 5 940.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ECOTEH KONSULT, Contracted Amount*: 42 240.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IB Ventures JSC, Contracted Amount*: 897 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elit Media Bulgaria Ltd, Contracted Amount*: 136 040.00 , Reported Amount**: 46 848.00
  • Contractor: Balkan broadcasting, Contracted Amount*: 10 944.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: BENEVENT LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: SPORTS SKILLS LTD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Trained people from beneficiaries, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 260.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Извършена техническа подкрепа за правилното управление, изпълнение, наблюдение, оценка и контрол на ОПРР 2014-2020 г., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Сключени и изпълнени договори за консултантски услуги, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Закупени и/или наети дълготрайни материални активи, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Разработени и изпълнени програми за обучение, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Проведени заседания на КН на ОПРР, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Conducted information campaigns and publicity activities, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 35 340.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Закупено и доставено оборудване, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 402.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 Извършени оценки, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 17 499 755.87 BGN
Grant 17 499 755.87 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 12 028 488.70 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 270 000.00 0.00 270 000.00 МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 51 000.00 0.00 51 000.00 „МЕРКУРИЙ-97“ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Наемане на сграден фонд за нуждите на Главна Дирекция „Програмиране на регионалното развитие” (УО на ОПРР), за период от 4 (четири) години, с възможност за обособяване на 145 работни места”, Estimated Amount: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: “Избор на изпълнител за разработване на подробен сценарий за организиране и участие на предложен/ите водещ/и в образователно-културни събития в до 5 града в страната, като част от кампанията „Моят град е моята крепост“ за популяризиране на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: “Избор на изпълнител за разработване на подробен сценарий за организиране и участие на предложен/ите водещ/и в образователно-културни събития в до 5 града в страната, като част от кампанията „Моят град е моята крепост“ за популяризиране на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”
    Contractor: GLOBAL FREIM OOD
    Contract total funded value: 60 000.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на преносими компютри за Министерство на регионалното развитие и благоустройството (ГД СППРР)“, Estimated Amount: 83 333.00
  • Differentiated position 1: Доставка на преносими компютри за Министерство на регионалното развитие и благоустройството (ГД СППРР)“
    Contractor: LIREKS OOD
    Contract total funded value: 161 070.00
Procedure 4 Subject to due process: „Извършване на екологична оценка и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони на Оперативната програма за развитие на регионите за програмен период 2021-2027 г.“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на екологична оценка и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони на Оперативната програма за развитие на регионите за програмен период 2021-2027 г.“
    Contractor: EKO LOGISTIK A
    Contract total funded value: 49 440.00
Procedure 5 Subject to due process: „Изработване и излъчване на 3D видео mapping за популяризиране на ОПРР 2014-2020 г.“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Изработване и излъчване на 3D видео mapping за популяризиране на ОПРР 2014-2020 г.“
    Contractor: 24/7 ENTERTAINMENT GROUP
    Contract total funded value: 75 600.00
Procedure 6 Subject to due process: „Логистично обезпечаване на събития, касаещи реализацията на Оперативна програма „Регионално развитие”, Оперативна програма „Региони в растеж“ и текущата работа по тях“, Estimated Amount: 850 000.00
  • Differentiated position 1: „Логистично обезпечаване на събития, касаещи реализацията на Оперативна програма „Регионално развитие“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и текущата работа по тях“
    Contractor: "Mercury 97" LTD
    Contract total funded value: 1 020 000.00
Procedure 7 Subject to due process: „Осигуряване на информационни материали за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ , Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на информационни материали за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“
    Contractor: "GREAT LEVAL CONSULTING" Ltd.
    Contract total funded value: 180 000.00
Procedure 8 Subject to due process: „Осигуряване на логистична подкрепа за организиране и провеждане на събития за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”, Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на логистична подкрепа за организиране и провеждане на събития за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”
    Contractor: OSSMO AD
    Contract total funded value: 1 200 000.00
Procedure 9 Subject to due process: „Осигуряване на логистично и техническо обезпечаване на събития, касаещи реализацията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.”, Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на логистично и техническо обезпечаване на събития, касаещи реализацията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Осигуряване на на логистично и техническо обезпечаване на събития, касаещи реализацията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.”
    Contractor: ARGUS BUSINESS CORPORATION
    Contract total funded value: 1 200 000.00
Procedure 10 Subject to due process: „ОСИГУРЯВАНЕ НА ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020 Г. И ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА РЕГИОНИТЕ“ 2021-2027 Г. В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ И КАНАЛИ“ С ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Изработване на аудио и видео материали за популяризиране на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.“, Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: „ОСИГУРЯВАНЕ НА ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020 Г. И ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА РЕГИОНИТЕ“ 2021-2027 Г. В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ И КАНАЛИ“ С ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Изработване на аудио и видео материали за популяризиране на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.“
    Contractor: Izdatelska kashta
    Contract total funded value: 57 000.00
Procedure 11 Subject to due process: „Осигуряване на популяризиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г. в социалните мрежи и канали” с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Създаване, разработване и публикуване на онлайн съдържание чрез популярни лица (инфлуенсъри) в социалните мрежи и канали за Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите” 2021-2027 г.”;, Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: „Създаване, разработване и публикуване на онлайн съдържание чрез популярни лица (инфлуенсъри) в социалните мрежи и канали за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.“ Договор № РД-02-29-121/28.11.2023 г. с изпълнител „ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 71 760.00
Procedure 12 Subject to due process: „Осигуряване на рекламни материали за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ , Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Дизайн, изработка и доставка на рекламни материали и сувенири за приоритетни оси „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ и „Регионална пътна инфраструктура““
    Contractor: "BGMAP" Ltd.
    Contract total funded value: 180 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Дизайн, изработка и доставка на рекламни материали и сувенири за приоритетни оси „Регионална образователна инфраструктура“, „Регионална здравна инфраструктура“ и „Регионална социална инфраструктура““
    Contractor: "BGMAP" Ltd.
    Contract total funded value: 240 000.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Дизайн, изработка и доставка на рекламни материали и сувенири за приоритетна ос „Регионален туризъм““
    Contractor: "PRO SYSTEM" LTD
    Contract total funded value: 180 000.00
Procedure 13 Subject to due process: „Осигуряване на техническо оборудване за провеждане на аудио и видео комуникации със заинтересовани страни по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020 г.“, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на техническо оборудване за провеждане на аудио и видео комуникации със заинтересовани страни по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020 г.“
    Contractor: LIREKS OOD
    Contract total funded value: 58 200.00
Procedure 14 Subject to due process: „Разработване и изпълнение на програми за обучение за надграждане на административния капацитет на Управляващия орган на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г.”, Estimated Amount: 208 333.00
Procedure 15 Subject to due process: Актуализирана методология за избор на външни експерти, оказващи техническа подкрепа на УО на ОПРР 2014-2020 г., изменена и допълнена от 2017 г. , Estimated Amount: 0.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на компютърни конфигурации за Министерство на регионалното развитие и благоустройството (ГД СППРР)“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: оставка на компютърни конфигурации за Министерство на регионалното развитие и благоустройството (ГД СППРР)“
    Contractor: Kontrax
    Contract total funded value: 444 704.16
Procedure 17 Subject to due process: Доставка на мобилни принтери, цифрови фотоапарати и дронове, необходими за работата на ОПРР 2014-2020, с три обособени позиции, Estimated Amount: 45 000.00
  • Differentiated position 1: „ДОСТАВКА НА 14 БРОЯ МОБИЛНИ ПРИНТЕРА СЪС СОФТУЕР, С НЕЗАВИСИМО ЗАХРАНВАНЕ (НА БАТЕРИЯ), ПОДСИГУРЕНИ С ВСИЧКИ СЪПЪТСТВАЩИ КОНСУМАТИВИ“;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „ДОСТАВКА НА 14 БРОЯ ЦИФРОВИ ФОТОАПАРАТА, ПОДСИГУРЕНИ С ВСИЧКИ СЪПЪТСТВАЩИ КОНСУМАТИВИ“;
    Contractor: GDR Systems
    Contract total funded value: 18 295.20
  • Differentiated position 3: „ДОСТАВКА НА 7 БРОЯ ДРОНОВЕ, ПОДСИГУРЕНИ С ВСИЧКИ СЪПЪТСТВАЩИ КОНСУМАТИВИ“
    Contractor: Kontrax
    Contract total funded value: 13 087.20
Procedure 18 Subject to due process: заповеди за счетоводна подпомагане за 2020 г., 2021 г. и 2022 г. по Дейност 1.1. и 2.1., Estimated Amount: 1 000.00
Procedure 19 Subject to due process: избор на външен специалист по Дейност 1.1, Estimated Amount: 0.00
Procedure 20 Subject to due process: Извършване на екологична оценка и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони на изменение и допълнение на Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г., във връзка с нови приоритети по Фонда за справедлив преход, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на екологична оценка и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони на изменение и допълнение на Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г., във връзка с нови приоритети по Фонда за справедлив преход
    Contractor: ECOTEH KONSULT
    Contract total funded value: 42 240.00
Procedure 21 Subject to due process: извършване на счетоводна дейност по под дейност 1.1. и 2.1., Estimated Amount: 2 000.00
Procedure 22 Subject to due process: извършване на счетоводна дейност по под-дейности 1.2; 1.3; 1.9.1; 1.14; 1.8 и 2.3 , Estimated Amount: 2 000.00
Procedure 23 Subject to due process: Извършване на услуга с предмет „Осъществяване на пренос и подредба на документация от архивохранилище на ГД ПРР“, съгласно чл.14, ал.5, т. 2 от Закона за обществените поръчки, Estimated Amount: 0.00
Procedure 24 Subject to due process: Изработване и излъчване на 3D mapping на популяризиране на ОПРР 2014-2020 г., Estimated Amount: 0.00
Procedure 25 Subject to due process: Методология за избор на външни експерти, оказващи техническа подкрепа на УО на ОПРР 2014 - 2020 г., Estimated Amount: 0.00
Procedure 26 Subject to due process: Наем на сграда за нуждите на Главна дирекция „Стратегическо планиране и програми за регионално развитие“ (ГД СППРР), Министерство на регионалното развитие и благоустройството, Управляващ орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007–2013, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014–2020 и Програма „Развитие на регионите” 2021–2027, Estimated Amount: 0.00
Procedure 27 Subject to due process: наемане на 1 бр. външен специалист за подпомагане на отдел "ПОИП" за съгласуване на документи, преписки, материали, Estimated Amount: 11 400.00
Procedure 28 Subject to due process: наемане на 1 бр. външен специалист за подпомагане на отдел "ПОИП", ГД ГРР - м. април 2016 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: външен специалист за подпомагане на отдел "ПОИП", ГД ГРР
    Contractor: Desislava
    Contract total funded value: 11 400.00
Procedure 29 Subject to due process: наемане на 1 бр. външен специалист за подпомагане на отдел "ПОИП", ГД ГРР - м. септември 2016 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: наемане на 1 бр. външен специалист за подпомагане на отдел "ПОИП", ГД ГРР - м. септември 2016 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 30 Subject to due process: наемане на 2 бр. външни специалисти за подпомагане на дейността на отдел „Изпълнение на програмните приоритети“ в "Оценка на проектни предложения" и "Административен сътрудник" към Главна дирекция „Градско и регионално развитие“ , Estimated Amount: 13 740.00
Procedure 31 Subject to due process: наемане на 2 бр. външни специалисти по позиция "Изпълнение на програмните приоритети" за подпомагане на дейността на отдел "ИПП" в Главна дирекция „Градско и регионално развитие“, Estimated Amount: 11 400.00
  • Differentiated position 1: наемане на технически сътрудник за отдел ИПП, ГД ГРР - позиция 2 от обявата
    Contractor: Emilian
    Contract total funded value: 11 400.00
  • Differentiated position 2: наемане на технически сътрудник за отдел ИПП, ГД ГРР - позиция 3 от обявата
    Contractor: Michaela
    Contract total funded value: 11 400.00
Procedure 32 Subject to due process: наемане на 3 бр. външни специалисти за отдел "Финансово управление и контрол" - за сектор "Финансов контрол" - 2 бр. и сектор "Счетоводна отчетност, разплащания и лоши вземания" за подпомагане на дейността на отдела в ГД "ГРР" , Estimated Amount: 12 960.00
Procedure 33 Subject to due process: наемане на 3 бр. външни специалисти по позиции "Предварителен контрол" - 2 бр. и "Мониторинг" - 2 бр. за подпомагане на дейността на отдел "Предварителен контрол и мониторинг", ГД "ГРР", Estimated Amount: 11 400.00
Procedure 34 Subject to due process: наемане на 3 бр. външни специалисти по позиция "Сигнали за нередности" - 2 бр. и "Административен сътрудник" -1 бр. за подпомагане на дейността на отдел „Законодателство, оценка на риска и нередности” в Главна дирекция „Градско и регионално развитие“ , Estimated Amount: 12 960.00
Procedure 35 Subject to due process: наемане на външен специалист - експерт в МРРБ, съгласно Методологията за избор на външни специалисти, Estimated Amount: 6 000.00
Procedure 36 Subject to due process: наемане на външен специалист да осъществява дейност – технически асистент за подпомагане дейността на отдел „Програмиране, оценка, информация и публичност“ в Главна дирекция „Програмиране на регионалното развитие“ , Estimated Amount: 12 960.00
Procedure 37 Subject to due process: наемане на външен специалист за подпомагане на дейността на отделите на Главна дирекция "Градско и регионално развитие", Estimated Amount: 11 400.00
Procedure 38 Subject to due process: наемане на външен специалист за подпомагане на деловодната дейност на отделите в Главна дирекция „Градско и регионално развитие“ , Estimated Amount: 0.00
Procedure 39 Subject to due process: осигуряване на необходимия сграден фонд за нуждите на ГД "СППРР" за 3 години от деня на подписване на протокола , Estimated Amount: 897 000.00
Procedure 40 Subject to due process: Осигуряване на рекламни и информационни материали за Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите” 2021-2027 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на рекламни и информационни материали за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.“.
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 230 329.20
Procedure 41 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и в чужбина, хотелско настаняване, организиране на мероприятия и събития и предоставяне на съпътстващи услуги за нуждите на Министерство на регионалното развитие и благоустройството, Estimated Amount: 4 500 000.00
Procedure 42 Subject to due process: ОСИГУРЯВАНЕ НА САМОЛЕТНИ БИЛЕТИ ЗА ПРЕВОЗ ПО ВЪЗДУХ НА ПЪТНИЦИ И БАГАЖ ПРИ СЛУЖЕБНИ ПЪТУВАНИЯ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА ЗА НУЖДИТЕ НА ГД „СППРР“ И ДИРЕКЦИЯ „УТС“ В МРРБ“, Estimated Amount: 410 560.00
  • Differentiated position 1: ОСИГУРЯВАНЕ НА САМОЛЕТНИ БИЛЕТИ ЗА ПРЕВОЗ ПО ВЪЗДУХ НА ПЪТНИЦИ И БАГАЖ ПРИ СЛУЖЕБНИ ПЪТУВАНИЯ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА ЗА НУЖДИТЕ НА ГД „СППРР“ И ДИРЕКЦИЯ „УТС“ В МРРБ“
    Contractor: ARGUS BUSINESS CORPORATION
    Contract total funded value: 410 560.00
Procedure 43 Subject to due process: ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ОЦЕНКА НА ВЪЗДЕЙСТВИЕТО НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020“ , Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на оценка на въздействието на ОПРР 2014-2020
    Contractor: ECORYS SOUTH EAST EUROPE
    Contract total funded value: 259 200.00
Procedure 44 Subject to due process: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Oberon radio max
    Contract total funded value: 27 574.85
  • Differentiated position 2: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Darik radio
    Contract total funded value: 19 900.00
  • Differentiated position 3: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Investor.bg
    Contract total funded value: 29 812.50
  • Differentiated position 4: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: BULGARIAN NATIONAL TELEVISION
    Contract total funded value: 66 570.00
  • Differentiated position 5: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: TV Evropa
    Contract total funded value: 39 600.00
  • Differentiated position 6: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Metroradio Ltd.
    Contract total funded value: 24 999.00
  • Differentiated position 7: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Elit Media Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 40 040.00
  • Differentiated position 8: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: NEM - GENOV - Georgi Genov
    Contract total funded value: 5 000.00
  • Differentiated position 9: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Zetra - Petko Cernev
    Contract total funded value: 10 000.00
  • Differentiated position 10: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: bTV group
    Contract total funded value: 97 716.24
  • Differentiated position 11: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Radiocompany CJ
    Contract total funded value: 19 948.68
  • Differentiated position 12: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: radio VT
    Contract total funded value: 5 940.00
  • Differentiated position 13: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: MC studio
    Contract total funded value: 8 320.00
  • Differentiated position 14: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 12 000.00
  • Differentiated position 15: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: NOVA TV
    Contract total funded value: 99 896.25
Procedure 45 Subject to due process: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии- радиа, Estimated Amount: 436 175.00
Procedure 46 Subject to due process: Популяризиране на напредъка и изпълнението на ОПРР 2014-2020 и провеждане на информационна кампания "Моят град е моята крепост", Estimated Amount: 736 686.13
Procedure 47 Subject to due process: Приемане на оферти за отдаване под наем на помещения за съхранение на документи на хартиен носител по изпълнение на ОПРР 2007-2013 и ОПРР 2014-2020., Estimated Amount: 0.00
Procedure 48 Subject to due process: процедура за избор на външни сътрудници - 2 бр. през 2017 г. - административен сътрудник на Главен директор на ГД "ГРР" и технически сътрудник към отдел "ПКМ", ГД "ГРР", Estimated Amount: 30 000.00
Procedure 49 Subject to due process: процедура за избор на външни сътрудници _МРРБ, Estimated Amount: 5 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN