Identification

UMIS Number BG16RFOP002-3.001-0783-C01
Project Name "Increasing the energy efficiency of "Galera 07" Ltd , through introduction into production of new energy efficient equipment"
Beneficiary 148078320 GALERA 07 Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 24.11.2017
Start Date 24.11.2017
End Date 17.06.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Белослав, с.Езерово

Description

Brief description
„Галера 07“ ООД е дружество специализирано в  ремонт на плавателни съдове и металообработваща дейност, ремонт и поддръжка на хладилна и климатична техника. Дружеството извършва всички видове корпусно-заваръчни ремонти на плавателни съдове, изработва голямо разнообразие от детайли за плавателни съдове, тръбарски дейности, климатизация, вентилация. Компанията  разполага с машинен парк с основно оборудване включващо машина за плазмено рязане с ЦПУ, абкант, заваръчни апарати за МИГ МАГ заваряване, универсално оборудване/струг и фреза/ и старо с висока енергоемкост универсално оборудване за обработка на тръби  и профили.
Проектното предложение е свързано със създаване и развитие на конкурентните предимства на „Галера 07“ ООД,  основаващи  се  на  подобрена  енергийна ефективност, чрез закупуване и внедряване в производство на енергийно ефективно оборудване, внедряване на Система за мониторинг на енергопотреблението, внедряване и сертифициране на ISO 50001. 
В проектното предложение са заложени дейности свързани с изпълнението на препоръчаните мерки за енергийна ефективност в Енергийния одит и дейности свързани със заложените услуги за изпълнение:
-Дейност 1 „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 1 от ЕО“: Четиривалова хидравлична листоогъваща машина - 1бр.;
-Дейност 2 „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 2 от ЕО“: Лентоотрезна машина - 1бр.
-Дейност 3 „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 3 от ЕО“: Телехендлер - 1бр.;
-Дейност 4 „Внедряване на Система за мониторинг на енергопотреблението съгласно Мярка 4 от ЕО“;
-Дейност 5 „Консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001“;
-Дейност 6 „Извършване на ЕО по образец („обследване за енергийна ефективност”)“
-Дейност 7 „Публичност и визуализация“ 
Всички дейности заложени в проекта са в режим „de minimis”.
Activities
  • Activity: Дейност 1: „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 1 от Енергийния одит“(дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Четиривалова хидравлична листоогъваща машина - 1бр.): Дейността включва закупуване и пускане в експлоатация на Четиривалова хидравлична листоогъваща машина и е свързана с изпълнението на препоръчана Мярка 1 от енергиен одит подготвен за целите на процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за МСП“, реализирана в рамките на инвестиционен приоритет 3.1. на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г. Закупуването на енергийно ефективната Четиривалова хидравлична листоогъваща машина ще доведе до разширяване на производствения капацитет на предприятието за дейностите свързани с огъването на листовия материал. Огъва се основно листова стомана. Машината е включена в енергоспестяваща Мярка 1 и е на база извършен анализ на съществуващото положение от Енергийния одитор. Съществуващо положение: Процеса на огъване е основен процес при ремонта на плавателни съдове и изработката на детайли за същия/тръби с различен диаметър/. Огъването се осъществява от налична стара тривалова огъваща машина с мощност 7,5 кW. При наличната машина максималната дебелина на огъване е до 5мм дебелина на листовия материал. При огъването се получава прав участък в рамките от 10 до 15мм, който трябва да бъде изрязан преди заварката на тръбата, което води до допълнителен разход на енергия и преразход на материал вследствие на ограничените технически възможности на машината. Производителността на машината е 12 броя за час/ отчита се времето за подаването заготовката и свалянето на детайла/. Енергоспестяващата мярка 1 е свързана със закупуване на четиривалова хидравлична листоогъваща машина, която е с по-висока производителност, което да доведе до повишаване капацитета на работа в цялата производствена база. Новата четиривалова хидравлична листоогъваща машина, е с мощност 5 кW и производителност е 30 броя за час/ отчита се времето за подаването заготовката и свалянето на детайла/. За сравнение на производителността на старата и препоръчаната нова машина се разглежда унифициран детайл- цилиндър с диаметър ф750мм, дебелина на листа б=5мм и размер на листа 1500 x 2340. В момента средногодишното производство на предприятието е 15120 броя унифицирани детайла. Машината за огъване на листов материал ще изработва по прогнозен план на предприятието 37800 детайла/год. Препоръчаната енергоспетяваща Мярка 1 ще доведе до ефективност и ефикасност в производствения процес в три направления: - Намаляване на енергийната интензивност на производството; - Подобряване на ресурсната ефективност на използваните материали за производство – снижаване на отпадъка и технологичния брак; - Намаляване времето за производство на единица продукция. Възможностите на новата машина са предпоставка за повишаване на ресурсната ефективност: - Намаляване на количеството метални отпадъци – машината е голяма точност и прецизност и позволява обработка без прибавки; - Намаляване на количеството технологичен брак. Стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнител на даставката съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г..; - Сключване на договор с избрания изпълнител на доставката; - Доставка на Четиривалова хидравлична листоогъваща машина - 1бр.; - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на актива. Подписване на подписване на приемно - предавателен протокол., Contracted Amount: 98 104.43 , Reported Amount: 97 000.00
  • Activity: Дейност 2: „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 2 от Енергийния одит“ “(дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Лентоотрезна машина - 1бр.): Дейността включва закупуване и пускане в експлоатация на Лентоотрезна машина и е свързана с изпълнението на препоръчана Мярка 2 от енергиен одит подготвен за целите на процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за МСП“, реализирана в рамките на инвестиционен приоритет 3.1. на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г. Енергоспестяващата мярка 2 е свързана със закупуване на лентоотрезна машина, която ще доведе до разширяване на производствения капацитет на предприятието за дейностите свързани с рязане на кръгли тръби, квадратни тръби, правоъгълни кухи профили, плътни квадратни и кръгли профили. Машината е включена в енергоспестяваща Мярка 2 и е на база извършен анализ на съществуващото положение от Енергийния одитор. Съществуващо положение: Процеса рязане на плътни и кухи тръби и профили е основен заготвителен процес при изработката на детайли за ремонта на плавателни съдове. Рязането се осъществява с налична стара механична ножовка с мощност 7 кW. Производителността на машината е 1 броя за час/ отчита се времето за позициониране на заготовката и свалянето на детайла/. Енергоспестяващата мярка 2 е свързана със закупуване на лентоотрезна машина, която е с по-висока производителност, което да доведе до повишаване капацитета на работа в цялата производствена база. Новата лентоотрезна машина, е с мощност 4 кW и скорост на рязане: 15 – 120 м/мин. Производителността е 5 броя за час/ отчита се времето за подаването заготовката и свалянето на детайла/. Забележка: За сравнение на производителността на старата и препоръчаната нова машина се разглежда унифициран детайл - плътен кръгъл профил ф350. В момента средногодишното производство на предприятието е 1260 броя унифицирани детайла. Новата лентоотрезна машина ще обработва по прогнозен план на предприятието 6300 детайла/год. Препоръчаната енергоспестяваща Мярка 2 ще доведе до ефективност и ефикасност в производствения процес в три направления: - Намаляване на енергийната интензивност на производството; - Подобряване на ресурсната ефективност на използваните материали за производство – снижаване на технологичния брак; - Намаляване времето за производство на единица продукция. Възможностите на новата машина са предпоставка за повишаване на ресурсната ефективност: - Намаляване на количеството технологичен брак. Стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнител на доставката съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г..; - Сключване на договор с избрания изпълнител на доставката; - Доставка на Лентоотрезна машина - 1бр.; - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на актива. Подписване на приемно - предавателен протокол., Contracted Amount: 55 291.31 , Reported Amount: 52 000.00
  • Activity: Дейност 3: „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 3 от Енергийния одит“ (дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Телехендлер - 1бр.): Дейността включва закупуване и пускане в експлоатация на Телехендлер и е свързана с изпълнението на препоръчана Мярка 3 от енергиен одит подготвен за целите на процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за МСП“, реализирана в рамките на инвестиционен приоритет 3.1. на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г. Енергоспестяващата мярка 3 е свързана със закупуване на Телехендлер, който ще доведе до разширяване на производствения капацитет на предприятието за всички дейностите свързани с ремонта на плавателни съдове и изработката на метални халета.Оборудването е включено в енергоспестяваща Мярка 3 и е на база извършен анализ на съществуващото положение от Енергийния одитор. Съществуващо положение: В момента компанията не разполага с подобно оборудване, тъй като новото оборудване съчетава мотокар, кран и вишка.При ремонта на плавателни съдове и изработката на метални халета към момента се наемат мотокар за разтоварване, кран за повдигане във височина на изработените възли и вишка за работа във височина. За сравнение приемаме телескопичен товарач с мощност на дизеловия двигател 110 к.с., товароподемност 2000 кг. и констатиран разход на гориво 10 литра на час. Предвид спецификата на материалите средната производителност е 2000 кг/час. Енергоспестяващата мярка 3 е свързана със закупуване на Телехендлер с палетни вилици и работна платформа. Тя ще доведе до разширяване на производствения капацитет на предприятието за дейностите свързани с пренасяне, товарене и разтоварване на изработени възли за ремонта на плавателни съдове и метални халета;кран - позициониране на изработените възли във височина и съответното разтоварване; вишка заваряване и монтаж на изработените възли на височина. Новата машина е с мощност на дизелов двигател 74,5 kW, товароподемност 4000 кг. и височина на повдигане 17,5 метра. Разглеждаме същия режим на работа и производителност 4000 кг/час. Препоръчаната енергоспестяваща Мярка 3 ще доведе до ефективност и ефикасност в производствения процес в две направления: - Намаляване на енергийната интензивност на производството; - Намаляване времето за производство на единица продукция. Стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнител на доставката съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г..; - Сключване на договор с избрания изпълнител на доставката; - Доставка на Телехендлер - 1бр.; - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на актива. Подписване на подписване на приемно - предавателен протокол., Contracted Amount: 281 639.52 , Reported Amount: 281 600.00
  • Activity: Дейност 4: „Внедряване на Система за мониторинг на енергопотреблението съгласно Мярка 4 от Енергийния одит “: Дейността включва внедряване на автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението (СМЕ) в производствената система на „Галера 07" ООД и е свързана с изпълнението на препоръчана Мярка 4 от енергиен одит подготвен за целите на процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за МСП“, реализирана в рамките на инвестиционен приоритет 3.1. на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г. Енергоспестяващата Мярка 4 е свързана с внедряване на Система за мониторинг на енергопотреблението (СМЕ), която позволява анализ и навременна корекция при възникнали проблеми и смущения в машини и оборудване и спомага за внедряването, поддържането и подобряването на система за управление на енергията съгласно европейски стандарт EN ISO 50001:2011. Мярка 4 внедряване на СМЕ ще доведе до подобряване енергийната ефективност. СМЕ е включено в енергоспестяваща Мярка 4 и е на база извършен анализ на съществуващото положение от Енергийния одитор. Съществуващо положение: Към настоящият момент в предприятието не са налични средства за измерване на енергийните и материалните потоци. Консумираната енергия е само електрическа. Събирането на информацията за потреблението на енергия става по ежемесечните фактури, които компанията получава от местното електроразпределително дружество. В технологичният процес се полага ръчен труд. В предприятието се използва оборудване, което не е снабдено с електронен контрол и често се налага то да остава в работен режим по време на ръчните операции, което увеличава енергийните разходи на компанията. Енергоспестяващата Мярка 4: Препоръчаната за целите на компанията СМЕ представлява Електронна система, която записва потреблението на различните видове енергоносители и ресурси за основни технологични процеси и системи в предприятието, като позволява осъществяването на контрол и вземането на управленски решения относно енергийното потребление, може да предава и да получава данни посредством форма на електронна комуникация. Предвижда се монтиране на прибори за измерване на консумираната електрическа енергия в главното разпределително табло на компанията, монтиране на хардуер който да събира информацията от измервателните прибори и инсталиране на софтуер за обработване на информацията. Информацията от измервателните устройства ще се събира и обработва автоматично. На база анализа на натрупаната информация за съответните периоди /ден, седмица, месец, година/ ще е възможно вземането на бързи и адекватни решения за оптимизиране на консумацията на електроенергия, както и на производствените процеси. Препоръчаната енергоспестяваща Мярка 4 ще доведе до ефективност и ефикасност в производствения процес в две направления: - Намаляване на енергийната интензивност на производството; - Намаляване времето за производство на единица продукция. Стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнител на доставката съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г..; - Сключване на договор с избрания изпълнител на доставка на Система за мониторинг на енергопотреблението (СМЕ); - Доставка на Система за мониторинг на енергопотреблението (СМЕ) - 1бр.; - Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на актива. - Подписване на приемно - предавателен протокол., Contracted Amount: 4 260.00 , Reported Amount: 4 255.00
  • Activity: Дейност 5: „Консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001“: Целта на дейността е въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт в „Галера 07“ ООД, съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001. Сертифицирането на стандарта е предпоставка за устойчиво развитие на фирмата в посока постигане на дългосрочна енергийна ефективност. Стандартът е предназначен да се прилага самостоятелно, заедно с други системи за управление или интегрирано с тях. Дейността включва: 1.Внедряване на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001: Основни етапи и дейности при внедряване на система за енергиен мениджмънт в „Галера 07“ ООД, вкл. съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001 са както следва: Етап I-Въвеждащо обучение на ключов персонал от Галера 07 ООД по изискванията на СЕУ съгласно стандарта ISO 50001:2011; Етап II–Разработване на Системата за енергийно управление (СЕУ) по изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включени са следните дейности: -Разработване на Наръчник на СЕУ с включени документирани изисквания от СЕУ по ISO 50001:2011; -Разработване Политика за енергийно управление; -Разработени процедури за енергийно планиране и енергиен преглед, както и процедури за оперативно управление и за наблюдение, измерване и анализ. -Разрабоени инструкции за оперативно управление на дейностите по машини, съоръжения и инсталации свързани със значимо потребление на енергия. Ще се разработят също така: -Форми за специфичните записи и данни, свързани с енергийното потребление и управление; -Базова линия / базови линии за потребление; -Списък на съоръжения, инсталации и оборудване консуматори на енергия; -Списък на ключов персонал и подизпълнители, които влияят на ползването и потреблението на енергия; -Критерии и оценки за приоритизация на благоприятни енерго-спестяващи мерки (ЕСМ) – проекти; -План за действие за постигане на общите и конкретните енергийни цели; -План за мониторинг и измерване. Етап III - Обучение на Представител/ите на ръководството и избрани специалисти от фирмата за вътрешни одитори на ИСУ Етап IV - Внедряване на СЕУ: -Изпълнението на изискванията на документите на СЕУ; -Разработването и изпълнението на благоприятни ЕСМ съгласно критериите и оценките за приоритизация; -Внедряване на план за действие за постигане на общите и конкретните енергийни цели; -Оценка на съответствието с приложимите законови и други изисквания свързани с енергийната ефективност и енергийно управление. -Планиране, провеждане и документиране на вътрешен одит на всички дейности, включени в обхвата на СЕУ. -Планиране, провеждане и документиране на Преглед на СЕУ от Ръководството. 2.Сертифициране на внедрената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарта както следва: Сертификационната оценка се извършва на два етапа съгласно международните правила за акредитирана сертификация. Одит на етап 1: Извършване на предварителен одит на документите на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO50001; Одит на етап 2: Провеждане на сертификационен одит на внедрената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001. Стъпки за изпълнение на дейността: -Избор на изпълнители съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г..за доставка на услугите; -Сключване на договор с избраните изпълнители; -Изпълнение на услуга „Внедряване на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001“ -Изпълнение на услуга „Сертифициране на внедрената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001“ -Придобиване на Сертификат за „Система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001“ Условие за издаване на сертификат е положително заключение от прегледа на документацията и от проверката на място на системата за управление от одиторския екип. Обща стойност на разходите за дейността е в размер на 13600,00лв., Contracted Amount: 13 600.00 , Reported Amount: 13 400.00
  • Activity: Дейност 6 „Извършване на енергиен одит по образец („обследване за енергийна ефективност”)“: Целта на дейността е извършване на енергиен одит по образец („обследване за енергийна ефективност”), изготвен за целите на процедурата за подбор на проекти (Приложение Б към Условията за кандидатстване) със съответните енергоспестяващи препоръки допринасящи за енергийната ефективност на „Галера 07“ ООД . Дейността е извършена предварително. Дейността включва: Изготвяне и подаване за разглеждане в АУЕР Доклад за енергиен одит съгласно Приложение Б „Образец на енергиен одит по Процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за малките и средни предприятия“, Приоритетна ос 3 „Енергийна и ресурсна ефективност“ на ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г. на фирма „Галера 07” ООД. Обследването за енергийна ефективност се извършва на основата на информация за енергийното потребление за предходен тригодишен период (2013-2015 г.) и данни от измерванията, извършени в хода на обследването. Издаване от АУЕР на Становище за съответствие на енергийния одит (съгласно Приложение В) с вписано одобрение. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител на услугата „Извършване на енергиен одит по образец („обследване за енергийна ефективност”)“, чрез външно възлагане по реда за избор на изпълнител, уреден в чл. 2, ал. 7 от ПМС 160/01.07.2016 г. – набиране на ценови предложения. - Събиране на три ценови предложения от лица, вписани в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност; - Изготвяне на обосновка (съдържаща аргументи за направения избор на изпълнител на базата на получените 3 предложения); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител на услугата; 3. Изпълнение на договора за услугата; 4. Подписване на приемно предавателен протокол. Приключване на дейността е получаване от АУЕР на Становище за съответствие на енергийния одит (съгласно Приложение В) с вписано одобрение, Contracted Amount: 19 000.00 , Reported Amount: 19 000.00
  • Activity: Дейност 7: „Публичност и визуализация“: Целта на дейността е осигуряване в процеса на изпълнение на договора за безвъзмездна помощ на информация и публичност на проектните дейности. Дейността е в съответствие с изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността включва осигуряване на публичност и визуализация, чрез доставка на следните средства за визуализация: • Информационно табло 120/80 см – 1 бр.; • Постоянна разяснителна табела 120/80 – 1 бр.; • Стикери 30/20 см - по 3 бр.. Стъпки на изпълнение на дейността са както следва: - Избор на изпълнител за услуга по дейност Публичност и визуализация; - Доставка на следните средства за Публичност и визуализация: • Информационно табло 120/80 см – 1 бр.; • Постоянна разяснителна табела 120/80 – 1 бр.; • Стикери 30/20 см - по 3 бр.. Общата стойност на допустимите разходи за дейност „Публичност и визуализация“ е 665.00лв., Contracted Amount: 665.00 , Reported Amount: 219.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: AN ENERGY LTD, Contracted Amount*: 17 100.00 , Reported Amount**: 19 000.00
  • Contractor: QS BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 7 110.00 , Reported Amount**: 7 900.00
  • Contractor: EUROMARKET CONSTRUCTION, Contracted Amount*: 197 120.00 , Reported Amount**: 281 600.00
  • Contractor: IMPRES LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 219.00
  • Contractor: GLOBAL CONSULT ENGINEERING Ltd, Contracted Amount*: 4 950.00 , Reported Amount**: 5 500.00
  • Contractor: Industrial Integrated Systems LTD, Contracted Amount*: 2 978.50 , Reported Amount**: 4 255.00
  • Contractor: PLASMA SERVICE EOOD, Contracted Amount*: 104 300.00 , Reported Amount**: 149 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 GHG reduction, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 96.50 , Reached amount: 96.50
Indicator 3 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Measure Unit: т./год., Base Value: 50.51 , Target amount: 25.90 , Reached amount: 24.61
Indicator 4 Expected energy savings in enterprises as a result of completed projects, Measure Unit: MWh/y, Base Value: 0.00 , Target amount: 237.83 , Reached amount: 237.83
Indicator 5 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 6 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 7 Energy audits performed, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 8 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци при производството на единица продукция на годишна база, преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Measure Unit: т./год., Base Value: 1.12 , Target amount: 0.57 , Reached amount: 0.55

Financial Information

Total Project cost 472 560.26 BGN
Grant 337 445.18 BGN
Self amount 135 115.08 BGN
Total actual amounts paid 333 755.60 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Внедряване на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001, Estimated Amount: 5 600.00
  • Differentiated position 1: Внедряване на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001
    Contractor: GLOBAL CONSULT ENGINEERING Ltd
    Contract total funded value: 4 950.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на енергийно ефективно оборудване: Обособена позиция 1: Доставка на Четиривалова хидравлична листоогъваща машина - 1бр.; Обособена позиция 2: Доставка на Лентоотрезна машина - 1бр.; Обособена позиция 3: Доставка на Телехендлер - 1бр., Estimated Amount: 435 035.26
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на Четиривалова хидравлична листоогъваща машина - 1бр.
    Contractor: PLASMA SERVICE EOOD
    Contract total funded value: 67 900.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на Лентоотрезна машина - 1бр.
    Contractor: PLASMA SERVICE EOOD
    Contract total funded value: 36 400.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка на Телехендлер - 1бр.
    Contractor: EUROMARKET CONSTRUCTION
    Contract total funded value: 197 120.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на Система за енергиен мениджмънт, Estimated Amount: 4 260.00
  • Differentiated position 1: Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на Система за енергиен мениджмънт
    Contractor: Industrial Integrated Systems LTD
    Contract total funded value: 2 978.50
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на енергиен одит по образец („обследване за енергийна ефективност”), Estimated Amount: 19 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на енергиен одит по образец („обследване за енергийна ефективност”)
    Contractor: AN ENERGY LTD
    Contract total funded value: 17 100.00
Procedure 5 Subject to due process: Материали за публичност и визуализация, Estimated Amount: 665.00
  • Differentiated position 1: Материали за публичност и визуализация
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Сертифициране на внедрената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001, Estimated Amount: 8 000.00
  • Differentiated position 1: Сертифициране на внедрената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001
    Contractor: QS BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 7 110.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN