Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0943-C03
Project Name "New employment at "SL Trading"LTD"
Beneficiary 201070078 SL TREADING Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 19.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 01.04.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Общата цел на настоящия проект е да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места в дружеството за продължително безработни и неактивни лица. Тази цел ще бъде постигната посредством комбинация от мерки за осигуряване на обучения за придобиване на професионална квалификация от представителите на целевата група, едновременно с включването им в заетост при работодател. По този начин дружеството ни поставя акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. 
Основните дейности на проекта са ориентирани към:
- подбор и включване в заетост от 12 месеца на 13 представители на целевата група (като най-малко 50 % от тях ще бъдат продължително безработни и/или неактивни лица);
- предоставяне на обучение за придобиване на професионална квалификация на новоназначените лица с оглед по-пълноценната им трудова адаптация в дружеството и повишаване на личната им конкурентоспособност на пазара на труда;
- закупуване на дълготрайни материални активи - пряко свързани с оборудването на новоразкритите работни места.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: С изпълнението на настоящата дейност, дружеството ще осигури заетост на 13 представители на допустимата целева група за период от 12 месеца. Предвижда се разкриването на следните работни места: - Наименование на професията: Шофьор, лекотоварен автомобил; код на професията по НКПД: 8322 2006; Брой заети: 4; МОД: 590,00 лв. Допълнителни възнаграждения - 509,76лв. общо за 12 месеца; Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Търговски представител; код на професията по НКПД: 3322 3003; Брой заети: 5; МОД: 910,00 лв.; Допълнителни възнаграждения - 655,20 лв. общо за 12 месеца. Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Продавач-консултант; код на професията по НКПД: 5223 2001; Брой заети: 2; МОД: 545,00 лв.; Допълнителни възнаграждения - 156,96 лв. общо за 12 месеца. Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Домакин, склад; код на професията по НКПД: 4321 3023; Брой заети: 1; МОД: 640,00 лв.; Допълнителни възнаграждения - 138,24 лв. общо за 12 месеца.Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Асистент, офис; код на професията по НКПД: 3343 3011; Брой заети: 1; МОД: 910,00 лв. Допълнителни възнаграждения - 143,71 лв. общо за 12 месеца.Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Лицата ще бъдат наети по трудово правоотношение, като назначението им представлява нетно увеличение на броя на персонала в сравнение със средния брой на персонала през последните дванадесет месеца. Предвижда се минимум 50 % от представителите на целевата група да бъдат продължително безработни и/или неактивни лица - приоритетна целева група по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Дружеството поема ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта., Contracted Amount: 137 004.36 , Reported Amount: 150 683.95
  • Activity: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен.: С оглед успешната адаптация на работното място и постигане на качество в сферата на предлаганите услуги от дружеството, новоназначените служители, ще преминат следните обучения: - Професионално направление: 341 Търговия на едро и дребно; Наименование на професията: 341020 Продавач - консултант; Наименование на специалността: 3410201 Продавач - консултант; Степен на професионална квалификация: за част от професия по втора квалификационна степен; Брой обучаеми: 2; Продължителност на обучението: 300 уч. часа /Теория: 90 учебни часа и Практика: 210 учебни часа/, при спазване на утвърдената от Националната агенция за професионално образование и обучение (НАПОО) учебна програма на лицензирания Център за професионално обучение, който ще бъде избиран по реда на ПМС118/2014 г. за извършване на обучението.; - Професионално направление: 341 Търговия на едро и дребно; Наименование на професията: 341040 Търговски представител; Наименование на специалността: 3410401 Търговия на едро и дребно; Степен на професионална квалификация: за част от професия по трета квалификационна степен; Брой обучаеми: 5; Продължителност на обучението: 600 уч. часа /Теория: 180 учебни часа и Практика: 420 учебни часа/при спазване на утвърдената от Националната агенция за професионално образование и обучение (НАПОО) учебна програма на лицензирания Център за професионално обучение, който ще бъде избиран по реда на ПМС118/2014 г. за извършване на обучението. Обученията за придобиване на част от професия по втора и трета квалификационна степен ще завършат с полагане на държавни изпити по специалността и на успешно издържалите лица, ще бъдат връчени удостоверения за професионална квалификация., Contracted Amount: 5 700.00 , Reported Amount: 5 700.00
  • Activity: Закупуване на работно облекло, оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С изпълнението на настоящата дейност, дружеството ще осигури необходимата материално-техническа база за новоназначените служители, в съответствие с изискванията за съответните длъжности. Всяка една от предвидените за закупуване позиции е пряко свързана с оборудването на разкриваните работни места и техния брой. Закупуването им ще позволи нормален работен процес на всички наети представители на целевата група, както и увеличаване на капацитета на обекта, което създава реална предпоставка за трайно запазване на новоразкритите работни места и след приключване на проектните дейности. От особено голямо значение за увеличаване на пазарния дял на дружеството, съответно на повишеното търсене на работна ръка, е възможността новоназначените служители да ползват двата предвидени за закупуване автомобили, което ще разшири комуникацията със съществуващите и нови клиенти, а ще съкрати и сроковете на доставка от страна на дружеството., Contracted Amount: 51 640.00 , Reported Amount: 51 310.00
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е прилагане на мерки за публичност и информираност в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 1 960.00 , Reported Amount: 1 960.00
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта.: С цел успешно управление и изпълнение на проекта е формиран екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи: - изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; - извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури по реда, определен в ПМС 118/2014 г. както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NEON.BG LTD., Contracted Amount*: 10 500.00 , Reported Amount**: 10 500.00
  • Contractor: INTERSISTEM LTD, Contracted Amount*: 4 500.00 , Reported Amount**: 4 500.00
  • Contractor: TECHNOPOS LTD., Contracted Amount*: 3 480.00 , Reported Amount**: 3 480.00
  • Contractor: FULL CONTACT LTD, Contracted Amount*: 1 960.00 , Reported Amount**: 1 960.00
  • Contractor: GenSoft Ltd., Contracted Amount*: 1 960.00 , Reported Amount**: 1 960.00
  • Contractor: PROGRES I ZNANIE LTD, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 200.00
  • Contractor: BGS LTD, Contracted Amount*: 35 370.00 , Reported Amount**: 35 370.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 7.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 18.00

Financial Information

Total Project cost 196 304.36 BGN
Grant 196 304.36 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 190 101.88 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - палетна количка", Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - палетна количка"
    Contractor: TECHNOPOS LTD.
    Contract total funded value: 3 480.00
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - преносими компютри (лаптопи)", Estimated Amount: 10 740.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - преносими компютри (лаптопи)"
    Contractor: NEON.BG LTD.
    Contract total funded value: 10 500.00
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - софтуер", Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - софтуер"
    Contractor: GenSoft Ltd.
    Contract total funded value: 1 960.00
Procedure 4 Subject to due process: "Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен", Estimated Amount: 5 700.00
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен"
    Contractor: INTERSISTEM LTD
    Contract total funded value: 4 500.00
  • Differentiated position 2: "Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен"
    Contractor: PROGRES I ZNANIE LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД – леки автомобили – 2 бр., Estimated Amount: 35 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД – леки автомобили – 2 бр
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД – лекотоварни автомобили – 2 бр., Estimated Amount: 35 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД – лекотоварни автомобили – 2 бр
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД – лекотоварни автомобили – 2 бр
    Contractor: BGS LTD
    Contract total funded value: 35 370.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN