Identification

UMIS Number BG05SFPR002-2.001-0221-C03
Project Name Home care in Medkovets Municipality
Beneficiary 000320865 Medkovets municipality
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 15.03.2023
Start Date 01.04.2023
End Date 01.01.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Медковец

Description

Brief description
Дейността на проекта"Грижа в дома в община Медковец" ще се предоставя чрез почасови мобилно-интегрирани, здравно- социални услуги в домашна среда на нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора, в невъзможност от самообслужване, вкл. и в контекста на пандемични ситуации, като в нея ще бъдат обхванати минимум 31 лица. Проектното предложение включва създаване на условия за достоен и независим живот на възрастни хора и хора с увреждания, чрез предоставянето на качествени социални услуги, съобразени с индивидуалните нужди на потребителите. Времедействието на предлагането на услугата ще бъде 20 месеца и 1 месец за подготвителни работи и подбор. Проекта ще интегрира комплекс от услуги като почистване, социално приобщаване, осигуряване на социална закрила, медицински услуги, които не се представят по НЗОК в домашна среда, психологическа подкрепа с фокус към възстановяване на социалната интеграция на лицата в обществения живот, доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост- вкл.лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги /със средства на потребителите/. За целта ще се сформира екип пряко ангажиран с предоставянето на здравно- социалната услуга, в това число психологическа подкрепа и консултиране. Осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на потребителите ще се извършва с автомобил, закупен по проект "Независим живот".   За предоставянето на услугите, потребителите няма да заплащат потребителска такса.
Activities
  • Activity: Грижа в дома: По дейността ще бъдат предоставяни почасови моб.интегр.здравно- соц.услуги на мин.31потребители/възрастни лица в невъзможност за обслужване и хора с увреж./ от нас.места в общината. Цел-да подпомогне ежедневието на възраст.хора с ограничения или в невъзможност за обслужване, както и на хората с увреждания, за да могат те да останат в семейната си среда и да преодолеят ограниченията пред самост.начин на живот, като по този начин се защитава обществения интерес и се откликва на нуждите на населението. Потребителите ще могат да бъдат лица с пост.и настоящ адрес в Общината. Дейността ще се осъществява за период от 21 мес., от които1 месец подготвителни дейности, като услугите ще са почасови и в зависимост от инд.потребн.вкл.: 1. Здр.услуги: Услуги, които не се предоставят но НЗОК- Измерване на кръвна захар, кръвно налягане, поставяне на инжекции, смяна на превръзки, предоставяне на информация, относно превенция и профилактика на здравето и соци.значими заболявания, вкл.консултации с различни специалисти при необходимост. 2. Соц.услуги: Подкрепа за осъществяване ежедн.дейности и постигане на соц.включване: пазаруване, доставка на храна и необходими продукти, вкл.лекарства, заплащане на сметки/ със средства на потребителите/, админ.и битови услуги, помощ в домакинството, помощ при поддържане на лична хигиена и хигиена в дома, придружаване до различни институции вкл. и до личен лекар, подкрепа в придвижването, разходки и др 3. Псих.консултиране и подкрепа. Услугите ще бъдат предоставяни след оценка на инд.потребн.на лицата, след изготвени инд.оценки на потреб Кандидат-потребителите подават Заявление до Кмета на общината, с приложение: Документ за самол./за справка/, копиеТЕЛК/НЕЛК/ЛКК, при наличие, служебна бележка за наст.адрес/ при разлика с постоянния/Док.удост.представителство/ при наличие на такъв/. Заявленията се регистрират в специален дневник. Ще се разработи формуляр за оценка на потребностите, даващ възможност за дефиниране на индив.потребн.на потребителите и ще вкл.мин: 1.Обща инфо за лицето- име, възраст, контакт и лица, които могат да окажат подкрепа 2.Инфо за здрав.състояние на лицето 3.Инфо за ползване на други услуги от кандидата 4.Инфо за потреб.от мобилна подкрепа-придвижване и разходка,общуване,соц.вкл, адм.услуги, готвене, хранене, почистване на дома, мобилност и др.спец.за потребителя дейности 5.Инфо за комуникативните способности на потреб и/или трудности в предоставянето на услугата Инф.ще се събира от координатор с акт.участие на потребителя и по възможност с участието на негов близък.Ще се води лично досие. Въз основа на инд.оценка на потребностите, ще се изготви инд.план за соц.дейности, здравни грижи и псих.подкрепа и консултиране. Осиг.на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на потреб. ще се осъществява с автомобил, закупен по "Нез.живот". Ще има въвеждащо обучение за служителите, които не са преминали по друг проект или програма. Предвижда се надгр.обучение 1 път през периода на проекта. Предвиждаме провеждане на супервизия на екипа- периодично 3бр. по време на проекта, като тя ще бъде: Групова и индивидуална. Екипът, за предост.на почасови мобилни интегриране здраво- социални услуги е както следва: ДОМ.САНИТАР- 9 л.на почасов раб.ден, КООРДИНАТОР- 1л.-почасов раб.ден и ШОФЬОР- 1л-на почасов раб.ден ,б.р. Мед.сестри- до 2 лица граж.дог., и психолог- 1 лице ГД Ангажименти на Координатор- ще събира инфо за появилите се необходимости от потреб., изг.графиците за извърш.на консултациите-мед.лице и психолог.Изготвя плановете за посещенията.Направлява и координира дейността "Грижа в дома" Анг.шофьор- Изв.транспорт на персонала от/до домовете на потреб Анг.мед.лица- Здр.услуги: Услуги, които не са по НЗОК- Измерване на кр.захар, кръвно налягане, поставяне на инжекции, смяна на превръзки, предоставяне на информация, относно превенция и профилактика на здравето, вкл.консултации с различни специалисти Анг.психолог-Псих.консултиране и подкрепа на потребителите,след изготвена инд.оценка, Contracted Amount: 283 892.30 , Reported Amount: 192 590.06

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Disadvantaged participants, with an improved living conditions as a result of an ESF+ intervention, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 31.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 31.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 283 892.30 BGN
Grant 283 892.30 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 192 359.94 BGN
Percentage of EU co-financing 82.17 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN