Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.396-0005-C03
Project Name Reconstruction of Prilep Street, Simitli and Malchika and Ivan Vazov Streets in the village of Krupnik, Simitli Municipality
Beneficiary 000024987 Municipality of Simitli
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 20.03.2023
Start Date 20.03.2023
End Date 30.06.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Симитли

Description

Brief description
Проектът предвижда подобряване на средата и качеството на живот в населените места на община Симитли чрез реконструкция на ул."Прилеп", в гр. Симитли и ул. "Маличка" и ул."Иван Вазов"в с. Крупник, част от общинската улична мрежа. Чрез осъществяването на комплекс от СМР-мерки ще се повиши сигурността и безопасността на движение, ще се намали запрашеността и отделянето на фини прахови частици във въздуха и ще се подобри естетическият вид на целевите улици. Осигуряването на достъпна среда ще създаде равни условия за достъп до административни, здравни, образователни и социални услуги и интеграция на хората в неравностойно положение. 
Постигането на желаното състояние ще бъде възможно чрез реализирането на следните планирани дейности: 
1) Реконструкция на ул."Прилеп", ул. "Иван Вазов"  в гр. Симитли и ул. "Маличка" в с. Крупник– подготвителни работи, реконструкция на уличните платна и тротоари, полагане на пътна маркировка. 
2) Контрол над строителния процес (оказване на строителен надзор и упражняване на авторски надзор). 
3) Организация и управление на проекта. 
Основният резултат от изпълнението на проекта ще бъде реконструирани ул."Прилеп", ул. "Иван Вазов"  и ул. "Маличка" , с изградени нови тротоари, пътна настилка и маркировка.Като цяло реализирането на проекта ще стимулиране развитието на територията на община Симитли чрез обновяване на малка по мащаби техническа инфраструктура и ще бъде предпоставка за нови инвестиции и съхранение на местната идентичност. Осъществяването на проекта ще допринесе за по-високото качество на техническата инфраструктура, достъпност до услуги от различен характер, устойчива и безопасна среда, по-високо качество на живот, задържане на хората по родните им места и опазване на околната среда. 
Проектът ще се осъществява в рамките на 24 м. Изпълнението на проектните дейности, вкл. управлението на проекта, ще бъдат възложени на външни изпълнители, избрани по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП).
Activities
  • Activity: Реконструкция на ул."Прилеп" в гр. Симитли и улиците "Малчика" и „Иван Вазов“ в с. Крупник: Основната цел на Дейност 1 е подобряването на средата и качеството на живот в населените места на община Симитли чрез реконструкция на ул."Прилеп" в гр. Симитли и улиците "Малчика" и „Иван Вазов“ в с. Крупник. Задача на проектното предложение е подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътните тела на целевите улици, с оглед осигуряване безопасност на движението, подобряване комфорта на пътуване и обезпечаване на добро отводняване на пътните настилки, и оформяне на средата за живеене като цяло. Обектите на проектните интервенции са част от уличната мрежа на община Симитли, които са комуникационни връзки, осигуряващи достъп до имотите в съответните райони. Улица "Прилеп" в гр. Симитли е проектирана по изцяло нов терен, като до момента няма пътна настилка. Улиците "Малчика" и „Иван Вазов“ в с. Крупник са проектирани по нови терени и до момента нямат пътна настилка. За постигане на желаното състояние са предвидени следните видове работи: 1) Подготвителни работи: В рамките на тази дейност ще бъдат развалени, изкопани, натоварени и транспортирани до депо неподходящ материал от улиците „Прилеп“, „Малчика“ и „Иван Вазов“ и съществуващите асфалтобетонова и трошенокаменна настилки от ул. „Прилеп“. 2) Реконструкция на уличното платно: Новите проектни решения са съобразени със съществуващата улична мрежа и действащия регулационен план в съответния район. Строителните дейности ще включват оформяне на пътно легло от 40 см нефракциониран скален материал с непрекъсната зърнометрия 0-63 мм, подравняване и валиране, последващо полагане на асфалтова смес за основен пласт на покритието АС 31.5 и износващ пласт от плътен асфалтобетон АС 12.5. Отводняването ще се осъществява чрез напречните и надлъжни наклони и ще се отвежда гравитачно към изградените отводнителни съоръжения на прилежащите улици. Предвижда се повдигане стените на ревизионни и дъждоприемни шахти по улиците, предмет на проектните интервенции. 3) Реконструкция на тротоар: Тротоарите на улиците ще бъдат изпълнени от унипаваж и ограничени с бордюри 15/25 или 8/16 в зависимост от нивелацията на терена. Конструкцията на тротоара ще бъде изградена чрез полагане и уплътняване на 25 см нефракциониран скален материал с непрекъсната зърнометрия 0-63 мм, след което ще бъде положен и уплътнен пласт циментопясъчна подложка с дебелина 5 см и положен унипаваж. Проектът предвижда скосявания на настилката и понижени бордюри на кръстовищата, позволяващи изравняване нивата на пътното платно и тротоара, отговарящи на Наредба №4/2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. 4) Поставяне на пътна маркировка: Предвижда се полагане на хоризонтална маркировка от бяла акрилатна боя с перли и монтаж на стандартни пътни знаци, типоразмер II със светлоотразително фолио RA2 на нови тръбни стойки ф 60 мм и Н=3.00 м. За осигуряване на безопасност на движението по време на реконструкцията на улиците, предмет на проектното предложение, ще бъде направена временна организация със съответната пътна сигнализация. Всички СМР-дейности ще бъдат осъществени съгласно одобрените технически проекти и КСС-ки., Contracted Amount: 295 497.80 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Контрол над строителния процес и приемане на обектите: Целта на Дейност 2 е да се окаже необходимия контрол над строителния процес, да се изготви необходимата документация и безпроблемното въвеждане на обектите на проектни интервенции в експлоатация. Така ще бъде гарантирано, че обекта ще бъде изпълнена в съответствие с установените стандарти за качество, както на използваните материали, така и на самата работа. В обхвата на мярката ще бъдат изпълнени следните дейности: 1) Оказване на строителен надзор: Необходимостта от тази активност е обоснована от изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) за строг контрол върху строителния процес и категорията на строежите, съгласно Наредба №1/30.07.2013 г. за номенклатурата на видовете строежи. Обектите на проектни интервенции са 4-та категория. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. В ангажиментите на строителния надзор ще бъдат включени: откриване на строителната площадка, заверка на заповедна книга, съставяне на актове по време на строителството, изготвяне на окончателен доклад (акт 16) до Дирекция за национален строителен контрол (ДНСК), Районна дирекция за строителен надзор (РДНСК) или общината, подготвяне на пълен комплект документация за въвеждане на обектите в експлоатация, съблюдаване на нормите (правилата) за безопасност на труда. Строителният надзор ще осигури законосъобразното започване, изпълнение и приключване на строително-монтажните работи, пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, коректно изпълнение на СМР съобразно одобрения инвестиционен проект и съществуващите изисквания, контрол за спазване на условията за безопасност на труда, качеството на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност. 2) Упражняване на авторски надзор: Съгласно чл. 162 на ЗУТ авторският надзор е задължителен за строежи от първа до пета категория (обектите на проектни интервенции са 4-та категория) и ще бъде оказван от проектанта, изготвил техническата документация по смисъла на Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Целта му е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на техническия проект. Осъществяването на авторски надзор от проектанта ще включва следните активности: контрол на строителните площадки във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на техническите проекти, консултации на строителните площадки при изпълнение на обектите, участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обектите, съдействие при избор на материалите за изпълнение на строителните работи, изработване на допълнителни чертежи на детайли или извършване на допустими от закона промени в проектите, чрез отразяването им в екзекутивните чертежи. След извършване на СМР, ще бъдат изготвени съответните констативни актове за установяване на годността и приемане на строителните дейности и съответствието на вложените строителни материали. Дейността е възложена на проектанта, изготвил пълната проектно-сметна документация по смисъла на ЗУТ и Наредба №4 с договор., Contracted Amount: 8 864.94 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Организация и управление на проект: Целта на тази дейност е да се създаде необходимата управленска организация, административна подготовка и мобилизация на всички ресурси за правилното, навременно, целесъобразно и законосъобразно изпълнение на проекта, при одобрението му от страна на УО на ПРСР 2014 – 2020 г. и сключване на административен договор. Необходимостта й се основава на желанието за качествено изпълнение на проекта и достигане на планираните цели, задачи и резултати. Дейността по управление и отчитане на проекта ще бъде възложена на външен изпълнител с договор, след провеждане на процедура по реда на ЗОП. Основните задачи на външната консултантска помощ за управление на проекта ще бъдат: 1) Административна подготовка за изпълнението на проекта: Ще бъде създадена необходимата административна организация за изпълнение на проекта; мобилизиране на необходимите финансови, човешки и материални ресурси; изготвяне на процедури за проследяване и мониторинг, правила за документооборот и архивиране, и др. 2) Избор на изпълнители на дейностите по реконструкция на целевите улици и оказване на строителен надзор: Изискването за осъществяването на тази задача произхожда от разпоредбата на чл.5 на ЗОП и изискванията за разходване на публични средства, регламентирани в Условията за кандидатстване по настоящата процедура. Изборът на изпълнители ще бъде осъществен съгласно изискванията на ЗОП и при спазване на критериите за най-добра цена, гаранции за качество на работата и време за изпълнение. Консултантът ще съдейства за подготовката на тръжните досиета, а същинското провеждане на процедурите за възлагане изпълнението на дейностите по реконструкция на улиците и оказване на строителен надзор, и сключването на договори ще бъде отговорност на бенефициента. 3) Отчетност на проекта: В обхвата на тази мярка ще бъдат изготвени необходимите технически и финансови отчети, справки и други документи по проекта, изисквани от УО на ПРСР 2014-2020, МИГ „Струма – Симитли, Кресна и Струмяни“ или ръководството на кандидата. Осъществяването на счетоводната отчетност на проекта ще бъде ангажимент и отговорност на бенефициента. 4) Провеждане на регулярни работни срещи за управление на проекта на екипа на консултанта с екипа на община Симитли: Целта на тези работни срещи ще бъде разпределяне на оперативните задачи, проследяване спазването на графика за изпълнение на дейностите и актуализирането му при нужда. На срещите ще бъдат също идентифицирани и отстранявани възможни рискове, които биха довели до забавяне или понижаване качеството в изпълнението на дейностите. В рамките на управлението на проекта ще бъде осъществяван и вътрешен контрол върху неговото изпълнение от страна на бенефициента – община Симитли. Идеята ни е чрез регулярни проверки да се установява актуалното състояние на оперативните дейности по проекта и да се предприемат регулиращи мерки при констатирани отклонения, за да не се допускат до рискови състояния., Contracted Amount: 2 954.98 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Kavangard Ltd, Contracted Amount*: 2 954.98 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "FINES - G" EOOD, Contracted Amount*: 5 875.99 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ROADEX , Contracted Amount*: 6 389.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NIVEL STROY, Contracted Amount*: 294 648.53 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Innovative Solutions SLLC, Contracted Amount*: 8 864.94 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: B S PROJECT EOOD, Contracted Amount*: 11 272.57 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой успешно приключили проекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Изградени, рехабилитирани или ремонтирани обекти от техническата инфраструктура, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Население, облагодетелствано от дребно мащабните инвестиции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9 600.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Брой проекти, финансирани по мярката, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Брой бенефициенти, подпомогнати по мярката, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 330 006.37 BGN
Grant 330 006.37 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 165 003.16 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Реконструкция на ул. „Прилеп“, гр. Симитли и улиците „Малчика“ и „Иван Вазов“ в с. Крупник, община Симитли по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Реконструкция на ул."Прилеп", от О.Т. 96 до О.Т.99 в гр. Симитли и Обособена позиция 2: Реконструкция на ул. "Иван Вазов" и ул. „Малчика“ в с. Крупник“., за Обособена позиция 2: „Реконструкция на ул. "Иван Вазов" и ул. „Малчика“ в с. Крупник“, Estimated Amount: 295 497.80
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Реконструкция на ул. "Иван Вазов" и ул. „Малчика“ в с. Крупник
    Contractor: NIVEL STROY
    Contract total funded value: 222 203.22
Procedure 2 Subject to due process: Консултантски услуги за управление на проекта, Estimated Amount: 2 954.98
Procedure 3 Subject to due process: Реконструкция на ул. „Прилеп“ от О.Т. 96 до О.Т.99 в гр. Симитли, Estimated Amount: 80 425.51
  • Differentiated position 1: Реконструкция на ул. „Прилеп“ от О.Т. 96 до О.Т.99 в гр. Симитли
    Contractor: NIVEL STROY
    Contract total funded value: 72 445.31
Procedure 4 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на СМР за следните обекти: ул."Прилеп" в гр. Симитли и улиците "Малчика" и „Иван Вазов“ в с. Крупник, Estimated Amount: 5 875.99

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN