Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-0489-C02
Project Name “Falchion Publications” - an innovative, online guide to a successful and fulfilling lifestyle.
Beneficiary 204844130 ARGENT PUBLICATIONS
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 31.05.2019
Start Date 31.05.2019
End Date 08.12.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Шумен (BG333), Шумен, гр.Шумен

Description

Brief description
Основната цел на проекта е развитие на стартиращата фирма "Аржент Пъбликейшънс" ООД чрез създаване и разпространение на иновативно, мултиплатформено онлайн списание. Специфичните цели адресират набиране на екип от квалифициран персонал, който ще създава продукта и ще подпомага неговата реализация, закупуване на оборудване, създаване на маркетингов план, интернет страница и наем на офис. Част от специфичните ни цели са налагане на пазара и поетапното утвърждаване на бранда, като марка създаваща оригинално и високо-качествено съдържание. Чрез проекта ще развием капацитета на дружеството за създаване на нови продукти с висока добавена стойност и съобразно съвременните тенденции в потребителските нагласи. 
Проектът обхваща две основни дейности - дейности за реализация на предприемаческата идея и визуализация на проектните дейности. 
Чрез изпълнението на първата дейност ще успеем да си осигурим ключовите ресурси за стартиране на производството: 
- Човешки ресурс - експерти, които ще разполагат с необходимата експертиза за създаване на нови продукти и последващото им развитие. 
- Технически ресурс - разнообразно оборудване, което ще ни осигури възможност за създаване и съхраняване на текстове, както и за снимане и обработка на различни  визуални ефекти. 
Като допълнение ще възложим изработването на маркетингов план, който ще ни даде насоки и конкретни стъпки за налагането ни на пазара, както и интернет страница, която да осигури пряка връзка с читателите. 
Чрез втората дейност ще осъществим визуализация на всички етапи от изпълнението на проекта, като се акцентира приноса на ЕС.
Изпълнението на проекта ще доведе до много и положителни резултати за нашата млада организация. Ще бъдем подпомогнати в най-важните за съществуването на една нова компания области. Чрез изпълнението на проекта ще развием една стартираща организация, като реализираме приходи от продажби, създадем нови работни места и разработим едно оригинално като съдържание и визия онлайн издание.
Activities
  • Activity: Дейност за реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде изпълнена чрез 8 бр. експерти, 10 бр. ДМА) - част 1: Целта на настоящата дейност е да осигури необходимите човешки и технически ресурси за развитието на дейността на "Аржент Пъбликейшънс". Чрез изпълнението на проекта ще продължим да създаваме електронното си списание "Фалшън Пъбликейшънс"; ще получим подкрепа, чрез която ще постигнем пазарна реализация на оригинално и качествено съдържание, за което сме идентифицирали търсене. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Назначаване на екип от квалифицирани специалисти и създаване на първите 3 броеве на списанието на български език, след което ще започнем паралелно издаване на английски и на български. Като организация, която ще се развива в сферата на креативните индустрии, наличието на екип от квалифицирани специалисти е определящо за успешното ни налагане на пазара. Екипът, който ни е необходим, за да стартираме дейността си се състои от: 1. главен редактор 2. редактор 3. преводач-редактор 4. журналист 5. илюстратор 6. графичен дизайнер 7. фотограф 8. администратор уеб сайт Формирането на така посочения екип е основано на същността на процеса по създаване на качествени онлайн списания, за което е необходима компилация от различни творчески експертизи. Главният редактор е важно звено, което ще бъде отговорно за изпълнението на цялостната концепция на списанието, идейното му развитие и качеството на съдържанието. Ролята на главен редактор е поверена на експерт с дългогодишен опит в медии и като журналист. Главният редактор трябва да бъде подпомаган допълнително от квалифициран персонал, като тук сме предвидили журналист и редактор, които ще създават реалните текстове, ще дават идеи за развитие на рубриките, за гостите и всичко, което оформя съдържанието на списанието. Издаването на "Фалшън Пъбликейшънс" на английски език поражда необходимостта от преводач-редактор, който първоначално ще преведе пилотните броеве от английски на български език, а в последствие ще превежда всеки един от броевете на английски език. За визуалната страна на онлайн изданието са ни необходими експертите графичен дизайнер и илюстратор, които ще раздвижват съдържанието, ще го правят атрактивно и имерсивно за читателите. За един дигитален продукт е много важно да бъде качествено изработен, да привлича вниманието на читателя освен със съдържание и с визуална ефективност. Фотографът ще ни е необходим за заснемането на различни концептуални фотосесии, както и на всякакви снимки, които ще се появяват в списанието. Администраторът по компютърни системи ще се занимава с поддържането на софтуерната част на изданието, безпроблемното му функциониране и разрешаването на всички други проблеми, които биха могли да възникнат. Екипът от експерти ще назначим в следната последователност: Редактор - 3-ти - 15-ти м. Главен редактор - 6-ти - 12-ти м. Преводач-редактор - 9-ти - 15-ти м. Журналист - 6-ти - 12-ти м. Илюстратор- 9-ти - 15-ти м. Графичен дизайнер - 6-ти - 12-ти м. Администратор уеб сайт - 9 -ти - 15-ти м. Фотограф - 9-ти - 12-ти м. Екипът ще започне работа от месец 6-ти, което се определя от необходимото време за провеждане на процедура за избор на изпълнител и доставка на активите, които ще са необходими за работата на експертите. Единствено предприемача в лицето на Катя Белчева ще започне работа от месец трети, като през първите 3 месеца, тя ще подготвя и адаптира концепцията на изданието спрямо българския пазар, ще проучва възможностите за гости, ще проучва и търси информация за отделните рубрики. Този подготвителен етап ще улесни значително работата на екипа при събирането му след месец шести от началото на проекта., Contracted Amount: 152 781.00 , Reported Amount: 121 998.73
  • Activity: Дейност за реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде изпълнена чрез 8 бр. експерти, 10 бр. ДМА) - част 2: 2. Закупуване на оборудване За реализирането на списанието е необходимо закупуването на техника, която ще използваме за създаването на текстове, снимков материал и съхранението на материалите. Ще бъдат закупени общо 6 броя преносими компютри, които ще бъдат раздадени на служителите за създаване и обработка на текстовото съдържание. 4 от компютрите ще бъдат с повече памет и бързина и много добра резолюция на екрана, тъй като ще се използват и от дигиталния илюстратор и от графичния дизайнер, за чиято работа ще е необходимо качествено изображение. За заснемането на високо качествени, професионални фотосесии и интервюта с гости, сме предвидили закупуването на малка цифрова видеокамера, без която трудно ще успеем да създадем визуалното представяне на някои от идеите си. Съхранението на създаденото съдържание, включително и аудио-визуалния материал, поражда необходимостта от сървър, където надеждно и правилно да бъде съхранявана информацията. Като част от активите по проекта сме предвидили именно инвестиция в сървърно пространство в размер на 2ТВ. Въпреки че изданието ни е дигитално и ще се стремим да ограничим максимално използването на хартия, е необходимо закупуването на две лазерни много функционални устройства, които ще могат да принтират, сканират и копират различни материали, които са нужни за работата на издателството. Те са ни необходими от гледна точка редактиране на издателските страници. 3. Създаване на интернет страница Като електронно издание, не можем да постигнем пълен ефект върху читателите, ако нямаме интернет сайт. За да можем по-пълно да популяризираме списанието ще направим връзка между платформата (приложение за iOS, Android, Amazon), където ще бъде списанието и интернет страницата на фирмата. Ще се извърши интеграция между интернет страницата и платформата, което ще привлече много млада аудитория. По този начин всички наши читатели ще имат възможност от една страна да четат всички наши броеве от още едно място в интернет пространството, а от друга да се запознават по-подробно с рубриките, гостите, да се следят новините за предстоящи събития, да се дава обратна връзка и т.н. или всичко, което предлага една интернет страница на кандидата. Създаването на сайт е много важно за компании, опериращи в сферата на креативните индустрии. Без подобна страница, няма да бъдем добре позиционирани на пазара. Затова е важно нашата интернет страница да бъде изработена качествено при наличието на разнообразна функционалност. 4. Създаване на маркетингов план за пазарна реализация Създаването на маркетингов план е задължително условие за успеха на всеки нов бизнес. За да се развием, да дефинираме точно правилната стратегия, планираме разработването на такъв план от външен изпълнител. Той ще ни осигури дългосрочна визия и планове за действие. Чрез маркетинговия план ще получим един задълбочен анализ на средата, ще дефинираме обстойно маркетинговите си цели и стратегия, която ще доведе до изпълнение на визията ни за бизнес развитие. Ще набележим и конкретните стъпки, за изпълнение на стратегията. Чрез създаването на маркетингов план ще успеем да създадем рамката за налагането ни на пазара, което е ключово за привличането на нови клиенти. 5. Наем на помещение Като нова организация, фирма "Аржент Пъбликейшънс" не разполага с офис. За да започнем дейността си предвиждаме наемане на офис в гр. Шумен, където ще бъдат разположени закупените активи и ще работи екипа. Събирането на екипа в едно пространство е важно за насочването на творческия потенциал на експертите в насоката, която предприемача има като визия за развитие. Изпълнението на отделните етапи ще премине през следната последователност: 1. Назначаване и работа на експертния персонал - 3-ти - 15-ти м. 2. Закупуване на оборудване - 1-ви - 6-ти месец 3. Разработване на маркетингов план - 9-ти - 12-ти м. 4. Създаване на интернет страница - 12-ти - 15-ти м. 5. Наем на помещение - 1-ви - 15-ти м., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 28 600.00
  • Activity: Визуализация на проектните дейности: Проектът е свързан със създаването и разпространението на дигитално издание. Визуализацията на проекта ще допринесе за разпространяване сред голяма аудитория, както в България, така и в чужбина, на подкрепата, която фондовете на ЕС оказват при създаване и разпространение на творчески продукти. Визуализацията по проекта ще изпълним при спазване на всички правила на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Етапите, през които ще премине осъществяването на дейността, са следните: 1 В офиса на "Аржент Пъбликейшънс" ще бъде поставени 2 бр. плакати, съдържащи всички изискуеми реквизити, указващ, че фирмата изпълнява проект, финансиран от ЕС по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност". Те ще бъдат поставени на видно място, така че всички, които посещават офиса, да могат да се запознаят с проекта. Оборудването, което ще закупим по проекта, също ще бъде визуализирано. Ще бъдат поставени стикери, показващи, че е закупено с финансовата подкрепа на ЕС. 2. Визуализиране на документацията, създадена по проекта Всички документи, свързани с изпълнението на проекта, ще притежават знамето на ЕС, логото, избрано за програмния период с обозначаване на финансиращата оперативна програма и текст, обозначаващ финансовата подкрепа на ЕС. Договорите с екипа по проекта, с партньорите и с изпълнителите също ще бъдат визуализирани по надлежния начин. 3. След като бъде създаден сайта на фирмата ще бъде създадена специална секция, в която ще се публикува информация за проекта. Планираме създаването на финална публикация, където по-подробно ще се опишат постигнатите резултати. 4. Създаване на публикации в местна медия, интернет сайт С цел постигане на по-голяма популярност на проектните дейности, ще бъде направена публикация в местна медия или интернет сайт при приключване на проекта, за да се популяризира приноса на ЕС, като структура подпомагаща стартиращи организации. Чрез публикацията обществеността и потенциални читатели ще се информират за проекта Дейността е предвидена с продължителност през цялото изпълнение на проекта и ще премине през следните етапи: 1. Избор на изпълнител за изработка на информационни плакати и стикери (6-ти месец); 2. Визуализиране на документация - постоянно 3. Създаване на секция на сайта на "Аржент пъбликейшънс" със съобщение за проекта – 15-ти месец 4. Публикуване в местна медия/интернет сайт - 15-ти месец, Contracted Amount: 460.00 , Reported Amount: 460.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 4 480.00 , Reported Amount**: 5 600.00
  • Contractor: Led Media Group EOOD, Contracted Amount*: 368.00 , Reported Amount**: 460.00
  • Contractor: PIXELS, Contracted Amount*: 10 400.00 , Reported Amount**: 13 000.00
  • Contractor: Opa Solutions EOOD, Contracted Amount*: 24 156.00 , Reported Amount**: 48 312.00
  • Contractor: Web Arts EOOD, Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 10 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.50 , Reached amount: 1.50
Indicator 3 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 114.19 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.60 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 153 241.00 BGN
Grant 122 592.80 BGN
Self amount 30 648.20 BGN
Total actual amounts paid 121 812.14 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация на проектните дейности, Estimated Amount: 460.00
  • Differentiated position 1: Визуализация на проектните дейности
    Contractor: Led Media Group EOOD
    Contract total funded value: 368.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване за дигитално издание, Estimated Amount: 48 320.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на оборудване за създаване на онлайн издание
    Contractor: Opa Solutions EOOD
    Contract total funded value: 24 156.00
Procedure 3 Subject to due process: Наем на помещение, Estimated Amount: 6 000.00
Procedure 4 Subject to due process: Разработване на маркетингов план, Estimated Amount: 13 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване на маркетингов план
    Contractor: PIXELS
    Contract total funded value: 10 400.00
Procedure 5 Subject to due process: Създаване на интернет страница, Estimated Amount: 10 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN