UMIS Number | BG05FMOP001-1.002-0001-C06 |
Project Name | „Purchase and Delivery of Food Products – 2016“ |
Beneficiary | 121015056 Agency for Social Assistance through Tenders Department in International Cooperation, Programmes and European Integration Directorate |
Funding | FEAD ==> Foods |
Date of the Contract/Order | 22.02.2016 |
Start Date | 22.02.2016 |
End Date | 30.09.2018 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
В рамките на заявлението за финансиране ще бъдат закупени 19 вида хранителни продукти, произведени или закупени от пазара на Европейския съюз, които ще бъдат предоставени на представителите на целевите групи, определени за този вид подпомагане, съгласно механизма за идентифициране на най-нуждаещите се лица, описан в Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане. Дейността по закупуване на определените видове хранителни продукти ще бъде обезпечена чрез провеждане на открита процедура по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) при спазване на европейското и националното законодателство в сферата на обществените поръчки и на принципите, заложени в чл. 2 от ЗОП и чл. 5 от Регламент (ЕС) 223/2014 по целесъобразност, а именно: • чл. 2 от ЗОП: - публичност и прозрачност; - свободна и лоялна конкуренция; - равнопоставеност и недопускане на дискриминация. • чл. 5 от Регламент (ЕС) 223/2014 по целесъобразност: - насърчаване равенството между мъжете и жените и интегрирането на аспекта на социалните измерения на пола; - недопускане на всякаква дискриминация на основата на пол, расов или етнически произход, религия или вероизповедание, увреждане, възраст или сексуална ориентация по отношение на получаването на достъп до Фонда и подкрепяни от него програми и операции. Видовете хранителни продукти, които ще бъдат закупени в рамките на настоящото заявление за финансиране ще гарантират балансиран хранителен режим и ще съответстват на приложимото право на Съюза и на националното право, свързано с безопасността на хранителните продукти. След финализиране на обществената поръчка, хранителните продукти ще бъдат доставени до складовете на партньорската организация по операция тип 2 в 28-те области на територията на цялата страна. В рамките на реализиране на заявлението за финансиране, ще бъде разработен и приложен механизъм за избягване разхищението на храни, включително и механизъм за проследяване на това изискване. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Количество хранителни продукти, Measure Unit: kg, Base Value: 0.00 , Target amount: 10 133 600.00 , Reached amount: 18 091 032.04 |
Indicator 2 | Видове закупени хранителни продукти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 19.00 , Reached amount: 17.00 |
Total Project cost | 37 221 263.09 BGN |
Grant | 37 221 263.09 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 37 221 263.09 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: „Закупуване на хранителни продукти по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05FMOP001-01.02 „Закупуване на хранителни продукти – 2016“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020 по 19 обособени позиции“,
Estimated Amount: 40 187 686.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN