Identification

UMIS Number BG-RRP-10.003-0001-C05
Project Name C10.I3 "Transformation of the existing information and communication infrastructure in the Prosecutor's Office"
Beneficiary 121817309 Public Prosecutor's Office
Funding RRF ==> Recovery and Resilience Plan
Date of the Contract/Order 31.01.2023
Start Date 01.01.2023
End Date 31.03.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Настоящият проект е насочен към идентифицирани и поставени пред Република България структурни предизвикателства, свързани с подобряване на бизнес средата и въвеждането на електронно правосъдие. Тези две структурни предизвикателства в определена степен са свързани, тъй като качеството на съдебната система и свързаните с нея процеси оказват пряко влияние върху качеството и конкурентоспособността на бизнес средата.
Activities
  • Activity: Дейност 1 - Доставка и инсталация на централни процесорни блокове за обработка на информацията, софтуерни пакети и операционни системи за виртуализация и часовници за точно време: Дейността има за цел да се достави необходимия хардуер и софтуер за изграждане на Хиперконвергирана инфраструктура (HCI) . Следва да се предложи решение от типа HCI съставено от виртуализирани ресурси. Решението да бъде разположено в два центъра за данни, като и двата трябва да бъдат едновременно активни. Изискуемо RPO=0. Клъстерът от виртуализирани ресурси трябва да позволява прехвърляне на виртуални машини между двата центъра за данни без прекъсване на работата им. За целта решението следва да включва високонадежден клъстер на всяко от нивата – съхранение на данни, виртуални сървъри, мрежова инфраструктура. За всеки от двата центъра за данни ще бъдат предложени основни устройства/решения: • HCI (Hyper-converged infrastructure) – клъстер/и, който включва в себе си изчислителен капацитет и софтуер за виртуализация нужни за работата на виртуалните машини, необходимите лицензи за гост-операционни системи – модули за HCI решение и дисков капацитет - софтуерно дефиниран дисков масив и необходимите софтуерни лицензи за управление и автоматизация на решението. Обучени 9 служители на възложителя за работа с предложеното HCI решение., Contracted Amount: 2 106 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2 - Доставка и инсталация на дискови масиви за данни, хардуерни устройства и софтуерни пакети за създаването на резервни копия и възстановяване на данни: Дейността има за цел да създаде инфраструктура за създаване на резервни копия и възстановяване на данни от HCI • Система за защита на данните (бекъп):  Специализирани устройства за съхранение на бекъп данни (PBBA – purpose build backup appliance).  Софтуер за бекъп. Дейността предвижда да бъдат създавани резервни (бекъп) копия в рамките на самия център за данни. Обект на бекъп са всички виртуални машини. В настоящата дейност е включена техническа поддръжка и софтуерни актуализации, както и обучение, и сертифициране на 100 съдебни служители за „Windows Server administration“., Contracted Amount: 2 165 400.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 - Доставка и инсталация на система за управление на техническите уязвимости: Дейността включва доставката, инсталацията, въвеждането в експлоатация на система за управление на технически уязвимости. Обхвата на настоящата дейност включва: - Доставка на софтуер за сканиране и управление на уязвимости; - Услуги по имплементация и въвеждане в експлоатация на доставения софтуер; - Обучение на девет съдебни служители; - Гаранционно обслужване. Предложеното решение за сканиране и управление на уязвимости следва да бъде изпълняван от програмен код инсталиран на място (във вътрешната мрежа на организацията, на хардуер предоставен от Бенефициента или от Изпълнителя в зависимост от предложеното решение). Дейността включва техническа поддръжка и софтуерни актуализации на имплементираната система, както и обучение на 9 съдебни служители за администриране на доставената Система., Contracted Amount: 298 044.00 , Reported Amount: 542 088.00
  • Activity: Дейност 4 - Доставка и инсталация на сървърни шкафове, аксесоари и инфраструктурни компоненти: Дейността включва доставка на Комуникационен шкаф 42U, с мин. хоризонтални размери 600x1070 mm, включващ пълна окомплектовка за функционирането му ., Contracted Amount: 27 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 5 - Доставка и инсталация на софтуерно дефинирана мрежа за пренос на данни: Дейността включва следното: - Доставка на хардуерно оборудване и софтуерни продукти; - Услуги по инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на доставеното хардуерно оборудване и софтуерни продукти; - Обучение на 10 служители; - Гаранционна техническа поддръжка. , Contracted Amount: 4 052 527.20 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 6 - Доставка и инсталация на 2700 бр. стационарни работни станции: Дейността има за цел да се доставят 1 700 броя стационарни работни станции, като разликата от 1 000 бр., като изпълнен резултат, ще бъде отчетен от проведените и изпълнени поръчки за доставка на компютри от 2021 г. и 2022 г. Дейността включва инсталиране на операционна система и софтуер на доставените компютри., Contracted Amount: 3 672 708.07 , Reported Amount: 6 217 797.60
  • Activity: Дейност 7 - Доставка и инсталация на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за управление на събития и сигурността на информацията: Дейността има за цел да бъдат доставени, инсталирани и въведени в експлоатация хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за управление на събития и сигурността на информацията. Включени са следните дейности: - Доставка на система, състояща се от хардуер и софтуерни лицензи необходими за нейната реализация; - Анализ на текущото състояние и проектиране на системата за интеграция със съществуващата инфраструктура; - Услуги по Инсталация, конфигурация и интеграция на системата със съществуващата инфраструктура; - Обучение на 12 съдебни служители за управление и мониторинг на събития и сигурност; - Гаранционна поддръжка и обслужване на софтуера и хардуерните устройства. Срокът за доставката на инсталацията, конфигурация, интеграция и въвеждане в експлоатация на системата ще бъде не повече от 210 (двеста и десет) календарни дни. Срокът за извършване на предвиденото обучение на служители ще бъде не повече от 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за въвеждане на системата в експлоатация. Срокът за предоставяне на гаранционно обслужване на системата ще бъде не по-малко от 5 (пет) години от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за въвеждане на системата в експлоатация., Contracted Amount: 1 370 100.00 , Reported Amount: 1 343 100.00
  • Activity: Дейност 8 - Доставка и инсталация на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за защита от съществуващи и новооткрити кибер заплахи: Дейността има за цел да бъдат доставени, инсталирани и въведени в експлоатация хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за защита от съществуващи и новооткрити кибер заплахи. Дейността включва: - Доставка на хардуерно оборудване и софтуерни продукти; - Услуги по инсталация, конфигурация, интеграция и въвеждане в експлоатация на доставеното хардуерно оборудване и софтуерни продукти; - Провеждане на обучение на 23 служители на Възложителя; - Гаранционна техническа поддръжка на хардуерно оборудване и софтуерни продукти. Срок за изпълнение на доставката на хардуерните устройства и софтуерните продукти и услугите по инсталация, конфигурация, интеграция и въвеждане в експлоатация на всички компоненти на Системата ще бъде не повече от 270 календарни дни. Срок за извършване на предвиденото обучение на служители на Възложителя ще бъде не повече от 30 календарни дни от въвеждане на Системата в експлоатация. Срокът на гаранционно обслужване е минимум 5 (пет) години от въвеждането в експлоатация на всички компоненти на Системата., Contracted Amount: 7 288 587.60 , Reported Amount: 9 440 063.88
  • Activity: Дейност 9. Доставка и инсталация на система за защита от изтичане/загуба на данни от крайните точки и от мрежата: Дейността има за цел да бъде доставена, инсталирана и въведена в експлоатация система за защита от изтичане/загуба на данни от крайни точки и от мрежата. Дейността включва: - Доставка на софтуерни продукти; - Услуги по инсталиране на основните компоненти на решението; - Услуги по инсталиране на агенти на решението и включване на базови политики в режим на наблюдение/обучение; - Обучение до 120 служители; - Консултация по отношение на приложените политики за защита и техния обхват, както и оказване на съдействие при необходимост от промяна за период от 6 месеца; - Гаранционна техническа поддръжка. Тип лиценз: абонамент (subscription), с включени 60 месеца поддръжка от производител. Включена е техническа поддръжка и софтуерни актуализации на имплементираната система, както и обучение на 120 съдебни служители за дейности свързани с мрежови заплахи и уязвимости, защита на данните, приложенията и хостовете, идентифициране и внедряване на мерки и контрол. Срок за изпълнение на доставката на софтуерните продукти и услугите по инсталиране на основните компоненти на решението, инсталиране на агенти на решението и включване на базови политики в режим на наблюдение/обучения на Системата ще бъде не повече от 90 календарни дни. Срок за изпълнение на услугите по обучение на до 120 служители на Възложителя, ще бъде не повече от 30 дни. Срокът за предоставяне на консултиране на Възложителя по отношение на приложените политики за защита и техния обхват, както и оказване на съдействие при необходимост от промяна е 6 (шест) месеца. Срокът за гаранционна техническа поддръжка е 60 месеца. , Contracted Amount: 1 557 893.03 , Reported Amount: 3 061 786.04
  • Activity: Дейност 10 - Доставка и инсталация на система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията: Дейността има за цел да бъде доставена, инсталирана и въведена в експлоатация система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията. Включени са следните дейности: - Доставка на софтуерни продукти; - Услуги по инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на софтуерни продукти; - Гаранционна техническа поддръжка. Срок на хардуерната гаранция - минимум 60 месеца. Срок на техническа поддръжка – минимум 60 месеца Получаване на нови версии на софтуера - минимум 60 месеца Срок за използване на функции изискващи абонамент – 60 месеца , Contracted Amount: 104 520.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 11 - Доставка и инсталация на система за идентифициране, класифициране и защита на чувствителни данни: Дейността има за цел да бъде доставена, инсталирана и въведена в експлоатация система за идентифициране, класифициране и защита на чувствителни данни. Дейността включва: - Доставка на софтуер за информационна сигурност за нуждите на Прокуратурата на Република България. Дейностите попадащи в обхвата на настоящата обществена поръчка са следните: - Доставка на софтуерни продукти; - Услуги по инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на доставените софтуерни продукти; - Обучение на 10 служители, свързано с работата, управлението и поддръжката на предложеното решение; - Гаранционна техническа поддръжка. В техническата спецификация е предвидено да се доставят и въведат в експлоатация две решения, както следва: - Решение за управление и наблюдение на привилегирован достъп; - Решението трябва да предоставя възможност за управление на привилегированите потребителски и системни акаунти/профили. Срокът за изпълнение на доставката на софтуерните продукти, инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на доставените софтуерни продукти ще бъде не повече от 120 календарни дни. Срокът за извършване на услугите по обучение на 10 служители на Възложителя ще бъде не повече от 30 календарни дни. Срокът на гаранционната поддръжка ще бъде не по малко от 60 месеца. , Contracted Amount: 1 335 000.00 , Reported Amount: 2 781 064.80
  • Activity: Дейност 12 - Доставка и инсталация на софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа: Дейността има за цел да бъдат доставени, инсталирани и въведени в експлоатация софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа. Включени са следните дейности: - Изграждане на Софтуерно дефинирана опорна мрежа за пренос на данни; - Изграждане на опорен слой в мрежата на Възложителя; - Изграждане на слой за достъп в мрежата на Възложителя; - Изграждане на защитен слой посредством внедряване на защитни стени (NG FW). , Contracted Amount: 10 478 187.60 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: CNSYS, Contracted Amount*: 1 319 100.00 , Reported Amount**: 2 638 200.00
  • Contractor: RISK-ELECTRONICS, Contracted Amount*: 3 109 993.50 , Reported Amount**: 6 217 797.60
  • Contractor: TELELINK BUSINESS SERVICES EAD, Contracted Amount*: 23 122 922.40 , Reported Amount**: 10 783 163.88
  • Contractor: CONTRAX AD, Contracted Amount*: 1 530 893.02 , Reported Amount**: 3 061 786.04
  • Contractor: IT Baseline OOD, Contracted Amount*: 271 044.00 , Reported Amount**: 542 088.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Upgrade of the information and communication infrastructure at the Public Prosecutor’s Office is finalised, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 34 467 067.50 BGN
Grant 34 467 067.50 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 12 355 986.18 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка и въвеждане в експлоатация на софтуери за информационна сигурност за нуждите на Прокуратурата на Република България по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на система за управление на технически уязвимости“; Обособена позиция № 2: „Доставка на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за управление на събития и сигурността на информацията“; Обособена позиция № 3: „Доставка на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за защита от съществуващи и новооткрити кибер заплахи“; Обособена позиция № 4: „Доставка и инсталация на система за защита от изтичане/загуба на данни от крайни точки и от мрежата“., Estimated Amount: 8 959 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на система за управление на технически уязвимости“
    Contractor: IT Baseline OOD
    Contract total funded value: 271 044.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Доставка на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за управление на събития и сигурността на информацията“
    Contractor: TELELINK BUSINESS SERVICES EAD
    Contract total funded value: 1 343 100.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: „Доставка на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за защита от съществуващи и новооткрити кибер заплахи“
    Contractor: TELELINK BUSINESS SERVICES EAD
    Contract total funded value: 7 261 587.60
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4: „Доставка и инсталация на система за защита от изтичане/загуба на данни от крайни точки и от мрежата“
    Contractor: CONTRAX AD
    Contract total funded value: 1 530 893.02
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка и инсталация на система за идентифициране, класифициране и защита на чувствителни данни“, Estimated Amount: 1 138 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка и инсталация на система за идентифициране, класифициране и защита на чувствителни данни
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 1 319 100.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка и инсталация на софтуерно дефинирана мрежа за пренос на данни, софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа, система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка и инсталация на софтуерно дефинирана мрежа за пренос на данни.“ Обособена позиция № 2: „Доставка и инсталация на софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа, система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията.“, Estimated Amount: 12 127 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка и инсталация на софтуерно дефинирана мрежа за пренос на данни.“
    Contractor: TELELINK BUSINESS SERVICES EAD
    Contract total funded value: 4 025 527.20
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Доставка и инсталация на софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа, система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията.“
    Contractor: TELELINK BUSINESS SERVICES EAD
    Contract total funded value: 10 492 707.60
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка и инсталация на стационарни работни станции“, Estimated Amount: 2 677 556.25
  • Differentiated position 1: „Доставка и инсталация на стационарни работни станции“
    Contractor: RISK-ELECTRONICS
    Contract total funded value: 3 109 993.50
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка и инсталация на централни процесорни блокове за обработка на информацията, софтуерни пакети и операционни системи за виртуализация, дискови масиви за данни, хардуерни устройства и софтуерни пакети за създаването на резервни копия и възстановяване на данни и часовници за точно време“, Estimated Amount: 3 420 000.00
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка на стационарни работни станции“, Estimated Amount: 440 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN