Identification

UMIS Number BG16RFOP002-1.002-0568-C01
Project Name Development of web application “User comfort”
Beneficiary 204051001 ICT platforms Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 31.07.2017
Start Date 31.07.2017
End Date 19.11.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектното предложение цели разработване на уеб приложение, което да свързва клиентски профили, реализирани покупки, търговски предложения и отстъпки. Приложението следва да позволява достъп през устройства с уеб интерфейс (компютър, мобилен телефон, таблет) до богата функционалност:
1)	идентифициране на профила на клиента и обвързване на покупката с него;
2)	демографски анализ на поведението;
3)	изпращане/ получаване на „локализирана” и персонализирана информация;
4)	ползване на дигитални карти, ваучери, купони и др. за удостоверяване на правото за ползване на отстъпка;
5)	сравнение на цените на стоки и услуги, предлагани от различни търговци;
6)	извеждане на осреднени стойности на цените за различни стоки и услуги;
7)	проследяване на динамиката на цените на стоки и услуги;
8)	организиране на виртуални промоционални кампании, игри и лотарии;
9)	удобно и лесно търсене.
Стъпвайки на собствени софтуерни алгоритми и нов бизнес модел, компанията търси пробив в едно от приоритетните направления на тематична област „ИКТ и информатика”: „уеб, хибридни и "native" приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти”.
За целта проектното предложение включва дейности като:
1.	Придобиване на права по интелектуална собственост.
2.	Създаване и тестване на прототип.
3.	Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт.
4.	Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт.
5.	Визуализация на проекта.
Activities
  • Activity: Придобиване на права по интелектуална собственост: В рамките на дейността ще бъде закупен и внедрен специализиран софтуер за създаване на уеб приложения, който да облекчи работата на разработчиците при създаването на иновативния продукт. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ). Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (в началото на 1-ви (М1) месец от изпълнението на проекта). 2. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М1). 3. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (в края на М1). , Contracted Amount: 29 600.00 , Reported Amount: 28 800.00
  • Activity: Създаване и тестване на прототип: В рамките на дейността ще бъде изработен и тестван прототип на иновативния продукт. В самото начало ще бъде събран екип от квалифицирани специалисти: • Системен проектант - 1 бр. на 8 часов работен ден • Експерт, телекомуникации и мрежи за данни - 1 бр. на 8 часов работен ден • Разработчик, софтуер - 2 бр. на 4 часов работен ден • Бизнес консултант, информационни технологии - 1 бр. на 4 часов работен ден • Експерт, бизнес развитие - 1 бр. на 8 часов работен ден За нормалната им работа ще бъдат обезпечени необходимите ДМА: • Преносим компютър тип 1 - 4 бр. – за заетите с програмиране и технически дейности, изискващи хардуер с достатъчно висока производителност и бързина. • Преносим компютър тип 2 – 3 бр., от които 2 бр. – за заетите с формулирането на бизнес логиката на приложението и 1 бр. за тестване на работата на приложението върху недотам производителен и бърз компютър. • Сървър - 1 бр. – за качване на разработените версии на приложението и тестване на работата на базата данни. • Смартфон тип 1 - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху мобилни устройства, работещи под iOS. • Смартфон тип 2 - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху мобилни устройства, работещи под Android. • Смартфон тип 3 - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху мобилни устройства, работещи под Windows. • Баркод четец - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на функционалността по разчитане на баркод, визуализиран върху екрана на мобилно устройство. Доставката на ДМА ще бъде извършена в рамките на 1-ви (М1) месец от изпълнението на проекта, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 на ЗУСЕСИФ. За нормалната работа на екипа ще бъде обезпечени помещения с обща площ от минимум 150 м2. Изборът на помещения също ще бъде извършен изключително бързо (в рамките на М1), тъй като бенефициентите не провеждат процедура за избор с публична покана в случай на наемане (чл. 50, ал. 4 от ЗУСЕСИФ). Специалистите ще бъдат заети с разработката 18 месеца (от М2 до М19). При изпълнението ще ползват и специализирания софтуер за създаване на уеб приложения, придобит в резултат от предходната дейност. Разработката ще премине през следните етапи: 1. Технологично развитие – създаване и валидиране на отделните модули на системата в лабораторна среда (TRL 4), а в последствие и в релевантна среда (TRL 5). 2. Изработване на системен модел и тестване в релевантна среда (TRL 6). 3. Демонстриране на прототипа в операционна среда (TRL 7). Първият етап ще отнеме 9 месеца, вторият – 6 месеца, а третият – 3 месеца. , Contracted Amount: 326 900.00 , Reported Amount: 324 405.36
  • Activity: Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт: Дейността ще включва провеждане на пазарни анализи и проучвания и разработване на маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт на 4 различни пазари: Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от ЗУСЕСИФ. Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (в началото на 23-ти (М23) месец от изпълнението на проекта). 2. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М24). , Contracted Amount: 29 000.00 , Reported Amount: 28 000.00
  • Activity: Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт: Дейността ще включва организиране и провеждане на 9 двудневни промоционални събития в София, на които да бъде популяризиран иновативния продукт. Ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от ЗУСЕСИФ. Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (в началото на 23-ти (М23) месец от изпълнението на проекта). 2. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М24). , Contracted Amount: 22 500.00 , Reported Amount: 21 600.00
  • Activity: Визуализация на проекта: Дейността ще включва изработване на 1бр. плакат, 16 бр. стикери и 1 бр. промоционален филм съобразно изискванията описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от ЗУСЕСИФ. Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (в началото на 1-ви (М1) месец от изпълнението на проекта). 2. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М24). , Contracted Amount: 1 800.00 , Reported Amount: 1 700.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ZIP Travel Bulgaria Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 21 600.00
  • Contractor: Handy-Tel Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 000.00
  • Contractor: SAPS Group Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 28 000.00
  • Contractor: Finite Software Systems Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 28 800.00
  • Contractor: RIT Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 22 700.00
  • Contractor: House Place Ltd, Contracted Amount*: 53 060.40 , Reported Amount**: 58 956.00
  • Contractor: APRA Design Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 700.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Private investment matching public support for innovation or R&D projects (all activities), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 20 952.74 , Reached amount: 20 682.39
Indicator 2 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Финансирани проекти за еко-иновации, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 409 800.00 BGN
Grant 368 820.00 BGN
Self amount 40 980.00 BGN
Total actual amounts paid 364 054.74 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация, Estimated Amount: 1 800.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на компютърно оборудване и мобилни телефони, Estimated Amount: 29 900.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на компютърно оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на мобилни телефони
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на специализиран софтуер, Estimated Amount: 29 600.00
Procedure 4 Subject to due process: Наем на помещения, Estimated Amount: 54 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Организиране на промоционални събития, Estimated Amount: 22 500.00
Procedure 6 Subject to due process: Проучване на пазари, Estimated Amount: 29 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN