Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.029-0003-C01
Project Name Improvement of the educational infrastructure in Dupnitsa
Beneficiary 000261630 Municipality of Dupnitsa
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 13.04.2018
Start Date 13.04.2018
End Date 29.10.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Кюстендил, Дупница, гр.Дупница

Description

Brief description
Проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Дупница" е изготвен съгласно одобрения ИПГВР на община Дупница, насочен към подобряване качеството на стандарт на живот, социална интеграция, възстановяване и опазване на културни и природни ценности и развитие на екологична инфраструктура, водеща до устойчиво и балансирано развитие и модернизация на техническа инфраструктура и градската среда. В дългосрочен план изпълнението на ИПГВР ще подпомогне постигането на визията на града, която определя гр. Дупницa като динамично развиващ се агломерационен център с конкурентоспособна икономика, високи нива на заетост и чиста благоустроена градска среда с грижа за хората в перспектива до 2020 г. В рамките на Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" дейностите в проекта съответстват на изпълнението на инвестиционен приоритет "Инвестиции в образованието, обучението, включително професионалното обучение за придобиване на умения и ученето през целия живот посредством изграждането на образователна инфраструктура и на инфраструктура за обучение." Групите обекти и интервенции, които ще бъдат включени в проекта, с цел постигане на посочения инвестиционен приоритет, и които са в обособените градски територии с преобладаващ  социален характер и обществена значимост, включени в ИПГВР, са следните: изграждане на ОДЗ в ж.к. Бистрица  и  ОУ "Неофит Рилски". В рамките на тези обекти ще бъдат изпълнени всички задължителни енергоспестяващи мерки, както и ще бъдат осъществени дейности по реконструкция и обновяване на сграден фонд и прилежащи дворни пространства и подобряване на достъпа на лица с увреждания до посочените сгради.
Activities
  • Activity: Обновяване инфраструктурата на ОУ Неофит Рилски: Основно училище " Ноефит Рилски" в гр. Дупница носи духа на отминали времена и се е утвърдило като едно от най-старите училища в гр. Дупница. Обновяването на училищната инфраструктура и адаптирането на училището към потребностите на съвременните ученици е отговорност на Община Дупница с оглед съхраняването на традицията и приемствеността в образователния процес Настоящото проектно предложение е насочено проектиране, СМР и авторски надзор /инженеринг/ на физкултурен салон, даващ възможност за практикуване на пълноценни спортове като волейбол, баскетбол, тенис на маса, бадминтон. Предвижда се да има възможност за тренировъчно и учебно практикуване на спортове като хандбал, футбол на малки вратички и др. Новата сграда ще даде възможност да се организират и провеждат спортни културни мероприятия на училището. За практикуване на различните спортове ще бъде създадено пространство с обща площ около 270,00 кв.м, височина минимум 8,00м и възможност за очертаване на: •Игрище за волейбол •Игрище баскетбол Игрални полета ще дават възможност за тренировъчен процес. За игрищата ще бъде осигурено максимално естествено осветление, по възможност от юг. Ще бъдат осигурени следните помещения и пространства: •Съблекални–2 бр., самостоятелни за мъже и жени, с капацитет по 12 места /шкафчета и пейки/ и площ 1,3 кв. м на човек. •Помещения за хигиенно поддържане. •Помещение за пособия •Топла връзка с корпуса на училището Наличието на облагородена и модернизирана образователна инфраструктура ще привлече интереса на повече ученици и родители към образователния процес в града. Създаването на модерна и благоприятна учебна среда ще стимулира децата от целевата територия да посещават учебни занятия и да получат добро образование, което в средносрочен план ще помогне за решаване на проблемите с безработицата, престъпността и отрицателния прираст на населението на гр. Дупница. Дейността ще бъде възложена на инженеринг. Остойностяването е съобразено с актуалните СЕК норми, както и предишен опит на Община Дупница при строителство на нови сгради, отговарящи на съвременните и нормативна уредба., Contracted Amount: 205 250.00 , Reported Amount: 235 476.01
  • Activity: Изграждане на Обединено детско заведение в ж.к. Бистрица в гр. Дупница: В рамките на тази дейност се предвижда изграждането на ОДЗ за 88 деца, разпределени в четири групи в урегулиран поземлен имот с номер XIV – за детско заведение, кв. 201 по РП на гр. Дупница, съгласно инвестиционното намерение на Общ. Дупница за изграждане на ново детско заведение за четири градински групи. При проектирането ще се обърне особено внимание на функционалното решение при разработването на проекта, използването на съвременни технологични решения, инсталации и материали за създаване на оптимални условия за обитаване на децата и работа на обслужващия персонал, както и възможност за използване на сградата от хора в неравностойно положение. Планира се постройката да бъде двуетажна, с удобни функционални връзки между групите, административните помещения на обслужващия персонал и физкултурно-музикалния салон. Необходимата площ на терена на детското заведение ще бъде минимум по 35 кв.м. на дете за градинска група. Звена и помещения в детското заведение: - Приемно фоайе с помещение за портиер/ охрана. - Спалня и занималня за всяка група, при осигурен минимум 4 кв.м. площ на дете. Изложението на спалните е юг, югоизток или изток, по изключение на запад. Гардероб-филтърът ще бъде оборудван с гардеробчета за дрехи и пейки за сядане и преобуване. Предверие пред гардероба ще служи за чакалня за родителите. Санитарни възли ще бъдат с тоалетни и мивки. За групите ще се проектира и санитарно-хигиенно помещение с площ и елементи на санитарно обзавеждане съгласно Наредба №4/2009г. на МРРБ. Ще се осигури непосредствена зрителна връзка между занимални и спални, между гардеробните с умивалните, чрез остъклена витрина. Препоръчително е да има пряка визуална връзка между занималнята и умивалното. Изпълнението на физкултурният и музикален салон, складът за уреди и санитарен възел към него, ще бъдат с ориентация, изключваща север. Административно-медицинска част да се проектира в самостоятелен блок с отделен вход или зона от сградата със самостоятелен достъп и “топла” връзка с групите на детската градина: кабинет на директор, методически кабинет, лекарски кабинет с бокс за физиопрофилактика, изолационно и тоалетна, канцелария, гардероб, санитарен възел и душ за персонала и помещение за инвентар за почистване, помещение за колички. Технологични помещения: Помещение за отпадъци. За всички 4 градински групи – общ вход и стълбище. За стопанските служби - отделен вход, За изолационното помещение – по възможност отделен вход. Светлата височина на всички помещения в детската градина ще е минимум 2.60 м. В спалните и занималните таваните ще са без висящи конструктивни елементи. Прозорците на занималните и спалните ще се проектират с височина 0.60 м от пода и минимално разстояние от тавана, позволяващо да се поставят слънцепредпазни устройства, съгласно Наредба №3/05.02.2007г. на МЗ. Външната дограма ще се проектира с PVC профил и стъклопакет. Терасите ще се обезопасят и оборудват със сенници за ползването им от децата за игри на открито. Подовете на спалните, занималните и гардеробните помещения ще се проектират с материали, устойчиви на дезинфекционни разтвори и удобни за лесно почистване. В санитарните възли подовото покритие ще е с теракотни плочи или с гранитогрес. В коридорите и стълбищата подовото покритие ще е с теракотни плочи или с гранитогрес. Подовото покритие във физкултурния и музикалния салони ще се предвиди със спортна настилка с мека, еластична подложка. Стените и таваните в занималните и спалните ще са с покритие от латекс. За оградата ще се изготви архитектурен детайл, в това число и на входните врати. СМР дейностите ще бъдат изпълнени, съгласно работните/технически проекти, като за това контрол ще осъществяват авторския и строителния надзор. Дейността ще бъде възложена на инженеринг. Остойностяването е съобразено с актуалните СЕК норми, както и предишен опит на Община Дупница при изграждане на ДГ, отговаряща на съвременните изисквания и нормативна уредба ., Contracted Amount: 810 000.00 , Reported Amount: 992 031.55
  • Activity: Дейност за информация и комуникация: За да отговори на общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Община Дупница ще изпълни необходимите мерки за осъществяване на информация и комуникация на финансирането и изпълнение на проекта. Предвиждат се следните дейности и мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта: - начална и финална пресконференция; - промоционални събития първа копка и официално откриване ; - 2 бр. прес-публикации ; - поставяне на 2 бр. билборда с размери 4х 3 метра; - 2 бр. постоянни обяснителни табели; - информационни дипляни ( А4, 3 сгъвки, пълноцветен печат)- 500 бр; Информирането на максимално широк кръг аудитория ще окаже съществено значение върху въвличането на гражданското общество в процеса на обогатяване на механизмите за прозрачност и достъпност на администрацията и мултиплицирането на ефектите от проекта. Разходи за публичност са допустими, съгласно т.н. “Преки допустими разходи” от Насоките за кандидатстване по процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” и имат свое процентно съотношение - Информация и комуникация по проекта – до 1 % от общите преки допустими разходи. Подборът на конкретните комуникационните средства за изпълнение на мерките за информация и публичност по проектното предложение е съобразен с изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. Също така е взет в предвид опитът на Община Дупница като бенефициент по проекти финансирани от ОП „Регионално развитие” 2007-2013 и другите оперативни програми и донорски организации. Техническите и функционалните характеристики на конкретните комуникационни средства са съобразени и със специфичните изисквания за проекти, свързани с инфраструктура и мащабни строително-монтажни дейности с финансиране над 500 000 евро. Стойността на дейността е формирана, както следва: - начална и финална пресконференция; 2 х 250 лв. = 500 лв. без ДДС; - промоционални събития първа копка и официално откриване; 2 х 250 лв. = 500 лв. без ДДС - 2 бр. прес-публикации; 2 х 195 = 390 лв. без ДДС - поставяне на 2 бр. билборда с размери 4х 3 метра; 2 х 3480 = 6960 без ДДС - 2 бр. постоянни обяснителни табели; 2 х 195 лв. = 390 лв. без ДДС - информационни дипляни (А4, 3 сгъвки, пълноцветен печат)-500 бр.; 500 х 2,52 лв. = 1260 лв. без ДДС Остойностяването е извършено на база ценови оферти по договори на бенефициента, сключени за изпълнение на сходен род дейности по проекти, финансирани от оперативните програми., Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 7 176.00
  • Activity: Извършване на одит по проекта: Главната цел на одита е да се предоставят констатации (потвърждения), че отчетените по проекта разходи са действително извършени, точни и не превишават допустимата норма на финансиране. Тази дейност ще се извършва през целия период на проекта, съобразно изготвянето на междинните отчети и междинни плащания по проекта. Одиторският екип ще предостави доклад за фактически констатации. Разходите за одит на проекта ще бъдат извършени във връзка с необходимостта от предоставянето на доклади за външен одит на счетоводната документация по проекта, извършен от регистриран одитор, който следва ще бъде приложен към искането за окончателно плащане по проекта. Допустимостта на разходите се определя като правилно и целесъобразно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът следва да докаже, че всички декларирани разходи са действително извършени, допустими и целесъобразни, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите. Одитът представлява система от набиране, архивиране и проверка на данни с цел доказване на достоверността и правилното изразходване на безвъзмездната финансова помощ по Договор. Одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят до разхода, който следва да оправдават; Одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; Одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Разходи за одит са допустими, съгласно т.н. “Преки допустими разходи” от Насоките за кандидатстване по процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” и имат свое процентно съотношение - Одит на проекта – не трябва да надвишават 1% от общия размер на безвъзмездната финансова помощ, одобрена на етапа на кандидатстване, но не следва да надвишават сумата от 50 000 лв. без ДДС. В бюджетът е заложена стойност от 2000 лв. без ДДС, която е под 1 % от допустимите преки разходи. , Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 2 400.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще се обезпечи цялостното управление на проекта. За целта ще се сформира висококвалифициран екип, притежаващ необходимата експертиза и опит за изпълнение и управление на инфраструктурни проекти. Екипът по проекта ще включва: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; Счетоводител на проекта; Екипът по изпълнение на проекта ще бъде сформиран непосредствено след подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и фактическото му стартиране. Екипът по проекта ще осъществява регулярни оперативни срещи с оглед планиране изпълнението на заложените дейности, проследяване напредъка по проекта, навременно идентифициране и успешно преодоляване на рискове, свързани с постигане на целите и заложените резултати. Екипът ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели, за целесъобразното изразходване на средствата по проекта. Осъществява текущ мониторинг, изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган, изготвя и представя междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган, контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта. Дейността цели установяването на система за добро управление на проекта, сформирането на екип от експерти, гарантиращ успешното и своевременно изпълнение на проектните дейности, междинни дейности, гарантиращи на успешната му реализация и постигане на заложените цели. В основата на управлението на проекта залягат следните задачи: последователност на изпълнение на проектните дейности; проследяване на изпълнението на дейностите; обмен на данни и информация, относно изпълнението на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между всички страни, които имат участие в реализирането му; управление на потенциалните рискове пред изпълнението на всяка конкретна дейност от предмета и начините за тяхното предотвратяване или преодоляването; вътрешен мониторинг по проектното изпълнение. Етапите на дейността включват разпределяне на конкретните задачи и отговорности; разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта; провеждане на текущ мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му; избор на изпълнител за разработване на тръжни документации и контролиране изпълнението им; изготвянето на междинни финансови отчети и финален финансов отчет след приключване на дейностите по проекта; правилното попълване и поддържане на досието на проекта. Изпълнението на дейността се основава на принципа „Добро управление на програми и проекти“, а целта е обезпечаване гладкото изпълнение на проекта. Възнагражденията на екипа за управление на проекта са съобразени с действащото законодателство и вменените им функции при управлението и изпълнението на проекта. Остойностени са, както следва: 1. Ръководител на проект - 800 часа х 7,5 лв. = 6 000 лв. 2. Координатор на проекта - 600 часа х 7,5 лв. = 4 500 лв. 3. Счетоводител на проекта - 625 часа х 6,4 = 4 000 лв. , Contracted Amount: 14 500.00 , Reported Amount: 14 483.90
  • Activity: Строителен надзор: Дейността включва осъществяване на строителен надзор по предвидените строително монтажни работи по изграждането на физкултурен салон и Детска градина. Изпълнителят ще бъде избран, съгласно ЗОП и нормативните документи в областта. При провеждането на процедура за избор на изпълнител в документацията ще залегне диференциран подход - изпълнение по две обособени позиции - Строителен надзор на изграждане на физкултурен салон -Обновяване инфраструктурата на ОУ Неофит Рилски и Строителен надзор на Изграждане на Обединено детско заведение в ж.к. Бистрица в гр. Дупница. Това е причината за формирането на обща сума като цена за цялата дейност в този раздел от формуляра, независимо, че всяка обособена позиция ще има отделна цена. След подписване на договор с потенциалния изпълнител и оценка на съответствието на проектите със съществените изисквания към строежите, ще бъде издаден Акт образец 2 за откриване на строителната площадка и това ще бъде началото на същинските СМР. За Разходи за строителен надзор, съгласно нормативната уредба е определено стойността на строителен надзор да бъде до 3% от стойността на предвидените разходи за СМР. В бюджетът на проекта е заложена стойност под 1%., Contracted Amount: 4 000.00 , Reported Amount: 4 428.00
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на физкултурен салон в ОУ "Неофит Рилски", гр. Дупница.: Една от задължителните и допълващи дейности при обновяване инфраструктурата на ОУ "Неофит Рилски", чрез изграждане на физкултурен салон. За целта ще бъдат доставени и монтирани необходимите мебели, уреди и пособия за протичане на учебно-тренировъчния процес. С доставката и монтажът на атрибутите, ще бъде завършен целия цикъл по обновяване на инфраструктурата на ОУ "Неофит Рилски". В изпълнение на дейността ще бъдат доставени пейки, шкафове, специализирано спортно оборудване за помещенията, спортни принадлежности, друго. Остойностяването на дейността е извършено на база пазарно проучване в интернет. , Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 4 049.39
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на Детска градина: Оборудването и обзавеждането ще осигуряват безопасна и сигурна среда за децата, като няма да има детайли с остри ръбове. Мебелировката ще осигурява домашен уют и комфорт и ще позволява личните вещи на децата да се съхраняват в гардероби, шкафчета и етажерки, а общите в шкафове за книги, играчки и др. Разположението на мебелите в помещенията ще позволява лесното преминаване на деца със затруднена мобилност през всички помещения, ползвани от тях. Това от своя страна ще доведе до повишаване на привлекателността на материалната база, а от тук - до повишаване интереса на подрастващите да посещават училище. В изпълнение на дейността ще бъдат доставени легла, шкафчета, гардероби, оборудване на спортно-музикалния салон, пейки, столчета, кухненско оборудване и принадлежности, друго. Остойностяването на дейността е извършено на база пазарно проучване в интернет. , Contracted Amount: 35 000.00 , Reported Amount: 34 152.02

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: STROYKOMERS EOOD , Contracted Amount*: 1 218 300.00 , Reported Amount**: 1 238 331.55
  • Contractor: PMG KONSULT DZZD, Contracted Amount*: 4 428.00 , Reported Amount**: 4 428.00
  • Contractor: LAMBADJIEV STANDARD LTD, Contracted Amount*: 6 576.00 , Reported Amount**: 6 576.00
  • Contractor: STANDART STROY 2003 EOOD , Contracted Amount*: 243 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: STUL KONSULT EOOD, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 400.00
  • Contractor: MALDI 8 EOOD, Contracted Amount*: 28 060.32 , Reported Amount**: 28 060.32
  • Contractor: Mariika, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 15 910.69 , Reported Amount**: 10 141.09
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Slavka, Contracted Amount*: 4 500.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: GVS CONTROL, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: “PGM 28 CONSULT” Ltd, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.00 , Reached amount: 124.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 668.00 , Reached amount: 677.00

Financial Information

Total Project cost 1 126 162.12 BGN
Grant 1 126 162.12 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 126 162.12 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 97 200.00 0.00 97 200.00 СТРОЙКОМЕРС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 61 575.00 0.00 61 575.00 СТРОЙКОМЕРС ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Изпълнение на дейности по информация и комуникация в изпълнение на проекти "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Дупница" и "Подай ръка", финансирани по ОПРР 2014 -2020 по четири обособени позиции, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1:Организиране на пресконференции, промоционални събития, прес-публикации, изработка и монтаж на билборди и постоянни обяснителни табели по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Дупница“
    Contractor: LAMBADJIEV STANDARD LTD
    Contract total funded value: 6 576.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 Изработване на 500 броя дипляни по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Дупница“
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 2 Subject to due process: "ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ - ПРОЕКТИРАНЕ, СТРОИТЕЛСТВО И УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ "ПОДОБРЯВАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА В ГРАД ДУПНИЦА", ОСЪЩЕСТВЯВАН ПО ОПРР 2014-2020, ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 "Инженеринг - проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор за изграждане на обединено детско заведение в ж.к. Бистрица, гр. Дуница" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 "Инженеринг - на проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор за изграждане на физкултурен салон в ОУ "Неофит Рилски" гр. Дупница" , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: "Инженеринг - проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор за изграждане на обединено детско заведение в ж.к. Бистрица, гр. Дуница"
    Contractor: STROYKOMERS EOOD
    Contract total funded value: 972 000.00
  • Differentiated position 2: "Инженеринг - на проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор за изграждане на физкултурен салон в ОУ "Неофит Рилски" гр. Дупница"
    Contractor: STANDART STROY 2003 EOOD
    Contract total funded value: 243 600.00
Procedure 3 Subject to due process: „Строителен надзор в изпълнение на проекти „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Дупница“ и „Подай ръка“, финансирани по ОПРР 2014-2020 по четири обособени позиции", Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Упр.на стр. надзор и изв. на оценка за съответствие на инв. проекти при изп. на Инженеринг – проект., строит. и упр.на авт.надзор за изгр. на Обединено детско заведение в ж.к. Бистрица, гр. Дупница
    Contractor: PMG KONSULT DZZD
    Contract total funded value: 2 844.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Упр.на стр. надзор и изв. на оценка за съответствие на инв. проекти при изп. на Инженеринг – проект., строит. и упр.на авт.надзор за изгр. на физкултурен салон в ОУ „Неофит Рилски“ гр. Дупница
    Contractor: PMG KONSULT DZZD
    Contract total funded value: 1 584.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 1: Упр.на стр. надзор и изв. на оценка за съответствие на инв. проекти при изп. на Инженеринг – проект., строит. и упр.на авт.надзор за изгр. на Обединено детско заведение в ж.к. Бистрица, гр. Дупница
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 2: Упр.на стр. надзор и изв. на оценка за съответствие на инв. проекти при изп. на Инженеринг – проект., строит. и упр.на авт.надзор за изгр. на физкултурен салон в ОУ „Неофит Рилски“ гр. Дупница
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане във връзка с изпълнение на проект BG161PO001-1.029-0003 "Подобряване на образователната инфраструктура в град Дупница", финансиран по ОПРР 2014 - 2020 по обособени позиции, Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – Доставка на спортно оборудване;
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 3 438.42
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – Доставка на оборудване, включително кухненско;
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 3 206.69
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 – Доставка на обзавеждане;
    Contractor: MALDI 8 EOOD
    Contract total funded value: 28 060.32
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4 – Доставка на съоръжения за игра;
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 9 265.58
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на одит, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на одит по проект BG16RFOP001-1.029-0003 "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Дупница"
    Contractor: STUL KONSULT EOOD
    Contract total funded value: 2 400.00
Procedure 6 Subject to due process: Инженеринг - проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор за изграждане на физкултурен салон в ОУ „Неофит Рилски“ гр. Дупница във връзка с изпълнение на проект „Подобряване на образователната инфраструктура в град Дупница“, осъществяван по OПРР 2014-2020, Estimated Amount: 207 250.00
  • Differentiated position 1: Инженеринг - проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор за изграждане на физкултурен салон в ОУ „Неофит Рилски“ гр. Дупница във връзка с изпълнение на проект „Подобряване на образователната инфраструктура в град Дупница“, осъществяван по OПРР 2014-2020
    Contractor: STROYKOMERS EOOD
    Contract total funded value: 246 300.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN