Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0212-C01
Project Name Patronage care + in the Municipality of Simitli
Beneficiary 000024987 Municipality of Simitli
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 08.10.2021
Start Date 01.10.2021
End Date 11.07.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Симитли

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Activities
  • Activity: НАПРАВЛЕНИЕ 1 – дейност Патронажна грижа: Патронажната грижа в Община Симитли ще включва следните основни дейности: - предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора; - предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране; - доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). Ще се осигури здравна, социална и психологическа подкрепа на минимум 36 лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19. Услугата ще се предоставя на територията на цялата община, във всички населени места за период от 12 м. Всеки потребител ще получава здравно-социална грижа до 2 часа на ден. „Патронажната грижа“ ще интегрира комплекс от услуги който ще подобри достъпа и качеството на услугите в общността за хора, които поради различни ограничения от здравословен характер са изключени от социалния живот и са в риск от включване в институционален тип грижи, както и са изложени на риск от заразяване с COVID-19. Екипът, който ще бъде ангажиран за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги е както следва: 8 служители – личен асистент (на трудов договор с минимум 5 часов работен ден, възнаграждение на база МОД от 650 лв. и осигуровки в размер на 19,22%), 1 медицинско лице (медицинска сестра на трудов договор, 4 часов работен ден и с часова ставка съгласно основното възнаграждение на лицето в момента от 6,05 лв. на час) и 1 психолог (на трудов договор с 2 часов работен ден и с часова ставка съгласно основното възнаграждение на лицето в момента - 6,05 лв. на час). Така предвидените служители ще бъдат назначени на трудов договор с възнаграждение определено съобразно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 като размерът на почасовото заплащане на наетите по проекта лица ще съответства на размера на почасовото им заплащане, определен с акта за назначаването им или с основния им трудов договор. Средствата предвидени за възнаграждения и осигурителните вноски, начислени за сметка на работодателя върху договореното възнаграждение, както и доплащания, съгласно националното законодателство са в размер на 56 505,60 лв. Проектната дейност ще се изпълнява по разработената от МЗ Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания. Преди стартирането на услугата за новонаетия персонал ще бъде проведено обучение по утвърдената от МЗ програма, в случай, че не са преминали такова по предходни проекти. Предвиждаме 2 месеца подготвителни дейности за подбор на потребителите и персонала и провеждане на обученията при необходимост., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 53 954.61
  • Activity: НАПРАВЛЕНИЕ 2 – дейност Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Превенцията на COVID-19 в социалните услуги ще се осъществи посредством реализиране на следните дейности: • осигуряване на лични предпазни средства на персонала в социалните услуги - за да се гарантира безопасността и здравето, както на потребителите, така и на обслужващия ги персонал, се предвижда да се осигурят лични предпазни средства за всички служители. Ще бъдат набавени и дезинфекционни средства, които ще използват като част от мерките за превенция; • въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности; • Тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19. • осигуряване на компютърна техника с цел адаптиране и приспособяване на средата на социалните услуги, делегирани от държавата дейности в контекста на въведените ограничения в резултат от епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно (онлайн консултиране). Община Симтили е доставчик на 9 социални услуги делегирани от държавата дейности. Щатната численост на персонала, предоставящ услуги е 116 лица. Капацитет на услугите ДДД е 154 потребители . Услугите са както следва: 1. ДЦДМУ,,Слънчев ден’’ , гр. Симитли Общ капацитет: 24 бр., заети места: 29 потребители, 14 служители 2. ДЦПЛУ, гр. Симитли Общ капацитет: 25 бр., заети места: 25 потребители, 16 служители 3. ЦНСТ ПЛД, гр. Симитли Общ капацитет: 15 бр., заети места: 15 потребители, 21 служители 4. ЦНСТ ПЛФУ, гр. Симитли Общ капацитет: 15 бр., заети места:15 потребители, 20 служители. 5. ЦНСТ ПЛПР , гр. Симитли . Общ капацитет: 8 бр., заети места: 8 потребители, 10 служители 6.ЦНСТ ПЛД с. Железница. Общ капацитет: 13 бр., заети места:13 потребители, 15 служители 7. ЦСРИ -гр. Симитли Общ капацитет: 24 бр., заети места: 29 потребители, 7 служители. 8. ЗЖ ПЛПР, гр. Симитли Общ капацитет: 8 бр. , заети места:10 потребители, 10 служители. 9.ЦОП-гр.Симитли. Общ капацитет: 20 бр., заети места: 10 потребители, 3 служители. Превантивните мерки за ограничаване на заразата в ще бъдат финансово обезпечени по проекта, което ще допринесе за опазване здравето както на ползвателите на социалните услуги, ДДД, така и на служителите, предоставящи тези услуги. Предвиждаме да назначим на трудов договор помощен персонал (санитари) 9 лица на пълен работен ден. Посредством помощния персонал ще се въведат допълнителни мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, с цел превенция на коронавирусната инфекция. За персонала на услугите и допълнително назначените лица ще бъдат осигурени необходимите лични предпазни средства. Към момента служителите в услугите работят, при изключително натоварване и продължават да предоставят качествени и безопасни услуги на потребителите. В тази връзка са планирани и средства за допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд, съобразно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. Разходите за възнаграждения на новоназначените санитари са планирани на база почасова ставка съобразно МОД от 650 лв. и 19,22% осигурителни вноски за сметка на работодателя и разходи за прослужено време за 12 месеца. С цел социалните услуги, ДДД, предоставяни от община Симитли да бъдат адаптирани към въведените ограничения от епидемичната обстановка се предвижда да се подсигури възможност за дистанционна форма на работа. В тази връзка ще се закупи допълнителна техника като лаптопи и таблети в социални услуги, ДДД на територията на общината., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 298 426.47

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 190.00 , Reached amount: 221.00
Indicator 2 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 190.00 , Reached amount: 221.00
Indicator 3 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 116.00 , Reached amount: 124.00
Indicator 4 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 125.00 , Reached amount: 124.00

Financial Information

Total Project cost 350 125.74 BGN
Grant 350 125.74 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 350 125.74 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN