Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0031-C06
Project Name Providing hot meals to needy persons from the Municipality Medkovets
Beneficiary 000320865 minisipality Medkovec
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 20.07.2016
Start Date 11.05.2016
End Date 30.04.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Медковец

Description

Brief description
Обгрижване на 54 лица до 31.12.2017 г. и  84 потребители от 01.01.2018 г. до 30.04.2020 г. , представители на целевите групи от всички населени места на община Медковец, които ще получават топъл обяд . Приготвянето на обяда ще се осъществява в кухнята на Домашен социален патронаж, която се намира в сградата на общинска администрация на адрес: с.Медковец, ул."Георги Димитров" №26. Храната  за потребителите ще се доставя с транспортни средства на Домашен социален патронаж към Общинското предприятие.
Activities
  • Activity: ЗАКУПУВАНЕ НА ХРАНИ: Закупуването на хранителните продукти за приготвяне на топлия обяд ще се извършва чрез директно договаряне с няколко изпълнители тъй като на територията на община Медковец няма доставчик ,който да доставя всички видове хранителни продукти които ще се използват за приготвяне на ястията за потребителите. Дейността е с продължителност 998 дни разпределени както следва : месец май 2016 г.-14 работни дни, месец юни 2016 г.-22 работни дни, месец юли 2016 г.-21 работни дни, месец август 2016 г.-23 работни дни, месец септември 2016 г.-20 работни дни; месец октомври 2016 г. - 21 работни дни; месец ноември 2016 г. - 22 работни дни; месец декември 2016 г. - 21 работни дни; месец януари 2017 г. - 22 работни дни; месец февруари 2017 г. - 20 работни дни; месец март 2017 г. - 22 работни дни; месец април 2017 г. - 18 работни дни. Брой работни дни от 01.05.2017г. – 167 дни, разделени по месеци както следва: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни брой работни дни за 2018г. – 249 дни брой работни дни за 2019г. – 249 дни от 01.01.2020г. до 30.04.2020г. - 84 дни Стойността на храната за един потребител на ден е в размер 2.30 лв.(два лева и тридесет стотинки) с ДДС до 30.04.2017 г. от 01.05.2017 г. до 30.04.2020 г. в размер на 2,50 лв. Обществена трапезария 1 - за 54 представители на целевата група, считано от 01.05.2017 г. до 31.12.2017г. за периода от 167 работни дни и за 84 представители на целевата група за 585 работни дни от 01.01.2018г. до 30.04.2020г. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00946-2018-0002 и № на договори с избрани изпълнители № 19 и №20 от 05.07.2018г., Contracted Amount: 172 734.02 , Reported Amount: 173 966.83
  • Activity: ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД: Дейността стартира от 11.05.2016г. Дейността се изразява в приготвяне на топъл обяд в кухнята на Домашен социален патронаж, помещаваща се в сградата на общинска администрация- с.Медковец и доставянето му до потребителите до населените места в община Медковец с транспортните средства на патронажа.Потребителите от общинския център получават храната на място в сградата на Домашния патронаж.Потребители които са ползвали храна към фонд "Социална закрила" и са представители на целевите групи ще продължат да се хранят без прекъсване., Contracted Amount: 8 636.70 , Reported Amount: 8 286.59
  • Activity: ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СЪПЪТСТВАЩИ МЕРКИ: Консултиране и съдействие на потребителите за възможностите за ползване на други социални услуги ,предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОПРЧР 2014г.-2020г. , както и при ползването на административни общински услуги за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги., Contracted Amount: 8 636.70 , Reported Amount: 7 373.09
  • Activity: ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ЦЕЛЕВАТА ГРУПА. : Определяне на целева група от потребители състояща се от 54 лица до 31.12.2017 г. и на 84 потребители от 01.01.2018 г. до 30.04.2020 г. .Лицата със затруднение при придвижване ще получават храната с транспортни средства на ДСП., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MITI Ltd. 01, Contracted Amount*: 8 131.16 , Reported Amount**: 6 050.04
  • Contractor: APE 2001 OOD, Contracted Amount*: 8 767.44 , Reported Amount**: 7 448.76
  • Contractor: Elina-M, Contracted Amount*: 13 654.60 , Reported Amount**: 12 374.76
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 84.00 , Reached amount: 195.00

Financial Information

Total Project cost 190 007.42 BGN
Grant 190 007.42 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 190 007.42 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на зеленчуци, плодове , подправки и др., Estimated Amount: 5 564.94
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на месо и малотрайни колбаси, Estimated Amount: 3 291.06
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на хляб, Estimated Amount: 3 564.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN