Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Buzly Labs EOOD was established in 2010 with headquarters in Sofia, Bulgaria. The company expertise is in the field of developing applications and operation software for mobile platforms like iOS, Android and Windows Phone. The company's policy is to provide high-quality products to its customers. The project proposal to be presented focuses on certification activities, implementing several management and product / service standardization systems to acquire foreign and national quality standards in the "Information and communication technologies" sector.
The representative goal the company sets is to develop the management capacity and reach stable process of growth after an entire re-engineering of the business processes, developing new software and certifying the products Buzly Labs EOOD are providing, here to be included the three international quality standards: EN ISO 9001: 2015; EN ISO 14001: 2015, EN ISO / EIC 27001: 2012.
The investment planned within the project expectedly would effect in increasing productivity of the company and to developing new products and services, mobile applications of the support instrument.
Additionally, developing a strategy to boost the company's export potential is planned within the project implementation in order to pin export sales growth at 30%. Whilst no such activity was on the current company's budget, the latter will create the basic effect on behalf of Buzly Labs EOOD. Besides the export, the project investment will increase the sales income with approximately 30% on yearly bases. Along with the economic, the project is aiming to acquire a social effect, whilst the project implementation requires to open up a one new job position and up to 4 positions for high-qualified employees in period of 3 years after the project end.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Развитие и укрепване на управленския капацитет на Бъзли Лабс ЕООД, чрез въвеждане и сертифициране по национални/европейски/международни стандарти стандарти за качество - БДС EN ISO 9001:2015, EN ISO 14001:2015 и на система за управление на информационната сигурност съгласно EN ISO/EIC 27001:2012: Дейността включва въвеждане и сертифициране на система за управление съгласно изискванията на стандарти ISO 9001 извършени от избрани сертифицирани за такъв тип дейност външни изълнители. Минималният брой външни изпълнители е двама, доколкото дейността по въвеждане е отделна от тази по сертифициране и не може да е от един и същ изпълнител. Избраният изпълнител на услугата по въвеждане на система за управление съгласно изискванията на стандарти ISO 9001 ще окаже консултации по анализ, разработване и въвеждане на системата за управление. В написаното задание за извършване на услугата ще се изисква минимално да се направи следното – 1) Извършване на предварителен анализ на дейността на фирматаи работните процеси 2) Представяне на стандарт ISO 9001 пред персонала 3) Разработване на документите на системата за управление - Политика по качеството, цели по качеството, Наръчник по качеството Сертификацията протича в три фази - 1.Предварителен сертификационен одит 2.Същински сертификационен одит 3. Издаване на сертификат по стандарт ISO 9001 при положителен резултат от одита Описание ISO 14001: С въвеждането и сертифицирането на система за управление на околната среда съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015 Бъзли Лабс ЕООД, възнамерява да развие и подобри управленския си капацитет и да спечели доверието на заинтересованите страни, чрез покриване на международните екологични стандарти и норми. I. Въвеждане на система за управление на околната среда съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015 ще доведе до:  Подобрени нива на съответствие с екологичното законодателство  Подобряване на доверието, репутацията и имиджа на дружеството акцент върху управлението на ресурсите, отпадъците и енергията II. Въвеждане на система за управление на околната среда съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015, с обосбени етапи, както следва: 1. Разработване на система за управление на околната среда 2. Внедряване на системата за управление на околната среда 3. Измерване, анализ и корекции на внедрената системата за управление на околната среда с II. Сертифициране на системата за управление на околната среда съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015.  Дружеството да подобри репутацията и имиджа си посредством демонстриране нa отговорност за опазване на околната среда  Обективно доказателство от независима трета страна (сертифицираща организация) чрез публикуван акредитиран сертификат ISO 14001, относно ефективното функциониране на внедрената в дружеството система за управление на околната среда. Описание ISO 27001: С въвеждането и сертифицирането на система за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на стандарт ISO 27001:2013 Бъзли Лабс ЕООД възнамерява да развие и подобри управленския си капацитет и да постигне гладко функциониране на дружеството при осигурена защита на ценните данни и информационни активи. I. Въвеждане на система за управление на на сигурността на информацията съгласно изискванията на стандарт ISO 27001:2013, ще допринесе за постигане на:  Опазване на поверителната информация  Демонстриране на ангажимент към сигурността на информацията на всички нива вцялата организация. и др. Етапи на въвеждане: 1. Разработване на система за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на стандарт ISO 27001:2013 с включени елементи:  Организиране на встъпително обучение по „Системи за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на стандарт ISO 27001:2013” - запознаване на  Организиране и провеждане на диагностичен одит за анализ и оценка на състоянието;  Формулиране на политика и цели; 2. Внедряване на система за управление на на сигурността на по стандарт ISO 27001:2013  Обучение на служителите в организацията за работа със система за управление на сигурността на информацията;  Запознаване с изискванията на стандарта; и др. 3. Измерване, анализ и корекции на внедрената система за управление на сигурността на информацията 21 500.00 21 500.00
Дейност 2: Развитие и укрепване на управленския капацитет на Бъзли Лабс ЕООД чрез реинженеринг на процесите на предприятието : В развитието на Бъзи Лабс ЕООД е достигнат етап, в който е нужно да се преосмислят работните процеси и да се създадат нови,които към момента липсват. Чрез тази дейност - реинженеринг на работните процеси - се цели да се достигне до преосмисляне и пълно препроектиране на бизнес процесите за достигане на еспоненциални подобрения в основните показатели на предприятието. При извършване на тази дейност ще бъде следвана методологията "Управлението на бизнес процеси" (Вusiness Рrocess Мanagement - BPM). Дейностите, които ще бъдат включени при провеждането на реинженеринг на работни процеси са: 1. Диагностика и анализ на бизнес процесите ще бъдат използвани методи като: документално проучване и интервюта; въпросник (анкетна карта) и експертна оценка. Като инструмент за визуализация на резултатите ще се използва специализиран софтуер. 2. Избор на процесите, които ще бъдат изменени и препроектирани вследствие на реинжинеринга При описването на работните процеси, те ще бъдат разделени в следните основни категории: стратегически процеси; основни процеси и подпроцеси, които са свързани със спецификата на дейността; спомагателни процеси и контролни процеси. Ще се работи върху стратегическите (управленски) процеси, като минимум 5 процеса задължително ще бъдат обект на реинженеринг - планиране и вземане на решения, организация на ресурсите, организация на производствения процес, реализация на услугите и на интернационализация на услугите). 3. Техническо изготвяне на модел на предлагания реинженеринг на бизнес процесите Всеки бизнес процес ще бъде детайлно описан в графичен алгоритъм даващ шредстава за вход/изход на процеса, отговорник, стъпки, взаимодействия с други процеси, време за зивършване и други. Цялата информация ще бъде представена чрез използването на специализиран софтуер . Освен за целите на реинженеринга тази информация ще се ползва и при проектиране на ERP системата и при описанието на процесите за въвеждане на системи за управление на качетството. 4. Обратна връзка – коментар на създадения модел от страна на фирмата 5. Обучение на персонала – персонала да бъде запознат с новите бизнес процеси и своите отговорности 6. Въвеждане на новите процеси ( съгласно предписанията от реинженеринга) в действие - Нововъведените процеси ще бъдат утвърдени от ръководството на фирмата. В рамките на срока за изпълнение на проекта, ще бъде получен сертификат от фирмата външен изпълнител, извършила реинженеринга на работните процеси, удостоверяващ изпълнението на предписанията от извършения реинженеринг на процесите. По същество това ще представлява въвеждане на организационни иновации, които ще са подбрани в следствие на направения анализ. 65 000.00 65 000.00
Дейност 3: Насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на ERP бизнес система: Дейността ще включва извършване на услуги по разработване и внедряване на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието – ERP бизнес система, за подпомагане на дейността на Бъзли Лабс ЕООД в посока на подобряване на цялостната организация на работните процеси,процес на вземане на решение, управлението на ресурсите, създаването и предоставянето на услуги и взаимоотношенията с клиенти на вътрешен и външен пазар. За осъществяване на дейността ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител на услугата по разработка и внедряване на ERP бизнес система. Като минимална функционалност системата ще включва следните модули с индикативни названия дадени по-долу и ще бъде съобразена с процесите, които са описани след извършен реинженеринг на бизнес процесите на компанията: А) Модул“Планиране и подпомагане на вземане на решения“- в този модул ще се получава и обработва информация от всички останали модули и в агрегиран вид ще е достъпна с възможност за изследване на сценарий при вземане на едно или друго решение Б) Модул“ Създаване на услуги и приложения“ – този модул е основния предвид спецификата на дейността на компанията. Към нещо ще има възможност за тестова работа на разработени приложения чрез мобилните устройства, които ще бъдат закупени, като хардуерна част на ситемата ( дейност 4 по проекта). Изискванията към този модул са в следните подмодули: Цялостното решение следва да може да обслужва приложения, разработени за мобилни операционни системи iOS, Android и Windows. 1.Функционални изисквания front end събмодул (SDK): Native интеграция Комуникация директно потребител на приложението и рипортинг в реално време на сривове/бъгове Крос-промотиране на приложения 2. Функционални изисквания back end събмодул (CMS): Секция за управление на приложения - Управление на приложения, Добавяне и премахване на приложения, История на всички дейности по приложенията в системата, Настройки на приложенията В) Модул“ Предлагане на услуги и приложения и работа с клиенти“ (CRM модул) - позволява да се управляват всички предлагани приложения и работа с всеки един клиент, да се осъществява комуникация с клиенти. Изискванията към този модул минимално са следните: Система за изпращане/получаване на съобщения от потребител на приложението, базирана на HTML Възможност за автоматизирано изпращане на съобщения, вкл по предварително зададен график Възможност за дефиниране на различни типове съобщения Филтри за избор на клиентски сегмент, локация, период и други Графици за изпращаме на съобщения Възможност за индивидуална комуникация през приложението по конкретни сривове/бъгове с отделните потребители Крос-промотиране на приложенията от портфолиото Автоматизирано генериране на предложения, пакетни оферти, промоции, на приложения Г) Модул „Управление на отпадъчни ресурси и рециклиране” – въпреки,че генерираните отпадъци от дейността на Бъзли Лабс ЕООД са малко, предвид нейната специфика, за клиентите е важно да бъде въведен подобен модул и да бъде декларирана съпричастността на компанията към проблемите на опазване на Околната среда и оползотворяване на отпадъците. Този модул ще бъде разработен и вземайки предвид изискванията на стандарт ISO 14 001 , който ще бъде въведен в компанията. Д) Модул“Финанси и системи за разплащане“ – в този модул ще се събира и обработва цялата информация за използваните услуги и приложения, цена, клиент, суми за плащане и отстъпки. В модула ще се предвиди възможност заинтеграция с различни мобилни системи за разплащане. Е) Модул „Международни пазари“ – целта на този модул е да се позволи къстомизация на съзададените приложения, връзките с клиентите и улесняване на разплащанията на пазари извън съществуващия национален към момента. След разработване на отделните модули и функционалности на системата ще се извърши самото й внедряване, като ще бъде извършено обучение на персонала и ще бъде изготвена документация за работа с нея. 120 000.00 120 000.00
Дейност 4: Насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги в дейността на Бъзли Лабс ЕООД, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: Дейността предвижда доставка на ДМА съгласно приложената към проекта техническа спецификация и оферта , необходими за инсталирането и функционирането на ERP бизнес система. Тук трябва да се каже,че предвидения за закупуване сървър ще бъде доставен и инсталиран в новооткрития офис в град Белоградчик. Цялото описано за доставка оборудване е свързано с функционирането на ERP системата, а в частност преносимите устройства – таблети смартфони ще са пряко свързани с работата на модулите подпомагащи предоставяне на услуги и тяхната реализация. Закупуват се дублиращите тестови устройства за връзка с модулите – работещи на система Andorid и на iOS, тъй като разработените приложения ще търсят реализация сред клиентите на двата конкурентни и най-големи пазара на мобили приложения. Конретно предвидените за доставка ДМА са: 1) Сървър 1 бр. Процесор тип E5-2600; Твърд диск минимум 8 TB SSD памет; Рам памет тип DDR4 SmartMemory + памет SSD минимум 512 GB – за нуждите на инсталация на ERP системата 2) Стационарна високопроизводителна работна станция 1 бр. Шест-ядрен процесор на 3.5 GHz; възможност да поддържа операционна система OSX; 16 GB оперативна памет тип DD3 ЕЕС, работеща на честота 1866MHz с възможност за ъпгрейд до 32 GB- ще бъде използвана за разработка на мобилни приложения и връзка с основния сървър в етап на тестване 3) Монитор за стационарен компютър 1 бр. Размер на екрана 27 инча; технология LED; максимална резолюция 2560 x 1440 пиксела; - ще се използа и за работа със сървъра и за работната станция 4) Преносим компютър 2 бр. Размер на екрана 15.4 – инча; резолюция 2880 по 1800 пиксела; четири-ядрен процесор на 2.5 GHz; възможност да поддържа операционна система OSX; 16 GB оперативна памет тип DD3L, работеща на честота 1600MHz – ще бъдат използвани при пътувания за отдалечен достъп до сървъра и за правене на презентации от персонала 5) Мобилно устройство тип таблет 1 бр. Възможност да поддържа операционна система iOS; 12.9 – инчов дисплей с резолюция 2732 по 2048 пиксела; 256GB вградена памет – ще се интегрира към модула за разработка на продукти и ще служи за тестване на качеството на мобилните приложения работещи с операционна система iOS; 6) Мобилно устройство тип таблет 1 бр. Възможност да поддържа операционна система iOS; 9.7– инчов дисплей с резолюция 2048 по 1536 пиксела; 256GB вградена памет - ще се интегрира към модула за разработка на продукти и ще служи за тестване на качеството на мобилните приложения работещи с операционна система iOS 7) Мобилно устройство тип таблет 1 бр. Възможност да поддържа операционна система Android; 9.7– инчов дисплей с резолюция 2048 по 1536 пиксела; - ще се интегрира към модула за разработка на продукти и ще служи за тестване на качеството на мобилните приложения работещи с операционна система Android 8) Мобилно устройство тип смартфон 3 бр. Мобилна операционна система iOS; камера с минимум 12 мегапиксела разделителна способност; възможност за запис на 4К видео при минимум 30 fps - ще се интегрира към модула за разработка на продукти и ще служи за тестване на качеството на мобилните приложения работещи с операционна система iOS 9) Мобилно устройство тип смартфон 3 бр. Мобилна операционна система Android; камера с минимум 12 мегапиксела разделителна способност; възможност за запис на 4К видео при минимум 30 fps - ще се интегрира към модула за разработка на продукти и ще служи за тестване на качеството на мобилните приложения работещи с операционна система Android Оборудване ще бъде доставено след проведен избор съгласно действащото законодателство и изискванията на ОПИК 201-2022. Сървърът и остналото преносимо оборудване ще бъде доставени и инсталирани в новооткрития офис на компанията в гр. Белоградчик и ще бъде използван за инсталация на ERP системата, извършването на настройки и последващото функциониране на разработената система. 38 100.00 37 685.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).