Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0005-C01
Project Name Developing management capacity of EMA Ltd. through the development and introduction of additional modules to existing management software - ERP system
Beneficiary 030113826 EMA Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.03.2017
Start Date 06.03.2017
End Date 02.08.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
„ЕМА” ООД е създадена през 1990 г.  в Плевен и от 1994 г. е с основен предмет на дейност е внос и дистрибуция на хартия и хартиени продукти. ЕМА ООД е изградила и поддържа ефективно сътрудничество с голям брой партньори, като традиционно влага значителни ресурси за усъвършенстване на продукцията си, така че да отговори на непрекъснато нарастващите потребности на своите клиенти. През последните години компанията се разраства бързо, непрекъснато подобрява качеството на изделията си и разширява пазарите си в страната и чужбина. 
Основните проблеми, ограничения и предизвикателства пред развитието на компанията са свързани с необходимостта от постоянно поддържане на високо качество на услугите и ефективното управление на работните процеси.
За успешното им преодоляване представеният проект включва следните допустими дейности по настоящата процедура за подбор на проекти:
1. Разработване и въвеждане на допълнителни модули към специализиран софтуер за управление на процесите -  ERP система.
    Необходимост от дейностите по проекта са продиктувани изцяло от стремежа на ЕМА ООД да завоюва  нови пазарни позиции, за постигане на устойчиво развитие и повишаване на конкурентоспособност.
Предприятието планира чрез тази дейност да бъдат постигнати следните резултати:
-	Подобряване на планирането и цялостното управление на дейността на компанията; оптимизиране на всички работни процеси в предприятието;
-	Своевременно откриване на възникнали проблеми и въвеждане на средства и методи за избягване на повторни грешки;
-	Намаляване на разходите чрез елиминиране на неефективните бизнес процеси;
-	Подобряване на системата за организиране на доставки
-	Увеличение броя на новите клиенти на фирмата;
-	Увеличение на приходите от продажби на предлаганите изделия като пряк резултат от привличането на нови клиенти. 
-	Запазване доверието на основните клиенти;
-	Запазване и разширяване на пазарните позиции в национален и международен мащаб;
-	Повишаване репутацията на фирмата.
Activities
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на допълнителни модули към ERP система: Редица ограничения пред дружеството налагат необходимостта от: 1) подобряване на управлението и организацията на всички процеси, ресурси и информационни потоци в компанията; 2) оптимизиране на работните процеси и увеличаване на ефективността и производителността на труда чрез съкращаване на неефективни бизнес процеси, намаляване на времето и ресурсите за реализиране на необходимите процеси при правилното им структуриране, обвързване и информационна обезпеченост; 3) съкращаване/намаляване на разходите по осъществяване на дейността на компанията; 4) оптимално планиране на ресурсите на всички нива в компанията; 5) повишаване на качеството на предлаганите услуги и продукти, както и оптимизиране на съотношението качество/цена; 6) създаване на динамичен инструмент за управление на взаимоотношенията с клиентите, който да позволи правилно и надеждно идентифициране, таргетиране, привличане и задържане на нови клиенти; 7) въвеждане на инструмент, който да позволява информирани и навременни управленски решения и интегрирано управление на процесите и ресурсите. Предвид това по настоящия проект се предвижда разработване и внедряване на допълнителни модули към действащата в момента ERP система: - Модул „Доставки”- Наличие на списък на доставчици- валута на плащане, начин на плащане, условия на доставка; Определяне на доставчик на дадена стока; Следене на поръчките към доставчиците; поддържане на неограничен брой доставчици; Възможност за потвърждаване на зявките за доставка; Пресмятане на пълна себестойност на доставката; Генериране на пълна информация за доставките и задълженията; Автоматично разпределяне на разходите по артикули; Възможност за междинно въвеждане на уточняващи параметри; Следене на паричните потоци; планиране на предствоящи плащания и др. - Модул „Управление на взаимотношения с клиенти”- формиране на база данни за съществуващи и потенциални клиенти; ще се дефинират целите за конкретен клиент; ще се предоставя допълнителна информация за търговските отношения с всеки клиент; ще се съхранява всякакъв вид информация за клиента, включително и финансови анализи; ще поддържа бизнес процесите чрез интегриране с други модули с цел създаване на профил на клиента; ще се създаде възможност за управление на проекти- търговски, маркетингови, водене на статистика, проследяване на успеваемост на проектите, както и причина за тяхната неуспеваемост; ще има възможност за добавяне на екип към проекта и неговото оценяване. - Модул „Производство”-ще бъде въведена технология за производството на конкретно изделие, включваща всички нужни материали, количество за влагане, процент брак; въвеждане на поръчки; отчитане на реално произведеното с информация за реално израходваните материали; калкулация на себестойността и различни видове справки, обвързани с тези дейности. - Модул „Управленски справки”- Чрез неговото използване ще могат да бъдат създавани оперативни справки за проследимост работата по клиенти за определен минал период; справки за паричните потоци по седмици и месеци, свързани със задължения към доставчици от чужбина и в страната; планиране и отчитане на база месец, тримесечие, година на продажбите във фирмата; възможност за бързи справки по клиенти по различни разрези; оперативни справки за доходност, ликвидността и дълга на фирмата; оперативни справки по оперативна ефективност на фирмата - Модул „Управление на околната среда”- прилагане на фирмена политика за оптимизиране на отпадъците. Той ще дава възможност за въвеждане в програмния продукт на информация за вида на опаковката на всяка единица стока, която се заприхождава в складовете на фирмата; възможност за отчитане на бракуваните и рекламирани стоки и тяхното предаване за рециклиране; Отчитане на брака и предаването му за рециклиране от производствените звена при отделните производства; въвеждане в програмния продукт на отпечатване на всички данни, свързани с управление на околната среда – стоки с получени сертификати от чужбина, ползвани сертификати от фирмата., Contracted Amount: 80 000.00 , Reported Amount: 80 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BAKALA SOFT Ltd, Contracted Amount*: 56 000.00 , Reported Amount**: 80 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 12 271.00 , Reached amount: 12 271.19
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 80 000.00 BGN
Grant 56 000.00 BGN
Self amount 24 000.00 BGN
Total actual amounts paid 56 000.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Разработване и внедряване на допълнителни модули към съществуваща ERP система , Estimated Amount: 80 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване и въвеждане на допълнителни модули към ЕРП система
    Contractor: BAKALA SOFT Ltd
    Contract total funded value: 56 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN