UMIS Number | BG16RFOP002-2.002-0005-C01 |
Project Name | Developing management capacity of EMA Ltd. through the development and introduction of additional modules to existing management software - ERP system |
Beneficiary | 030113826 EMA Ltd |
Funding | ERDF ==> Innovations and Competitiveness |
Date of the Contract/Order | 06.03.2017 |
Start Date | 06.03.2017 |
End Date | 02.08.2018 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
„ЕМА” ООД е създадена през 1990 г. в Плевен и от 1994 г. е с основен предмет на дейност е внос и дистрибуция на хартия и хартиени продукти. ЕМА ООД е изградила и поддържа ефективно сътрудничество с голям брой партньори, като традиционно влага значителни ресурси за усъвършенстване на продукцията си, така че да отговори на непрекъснато нарастващите потребности на своите клиенти. През последните години компанията се разраства бързо, непрекъснато подобрява качеството на изделията си и разширява пазарите си в страната и чужбина. Основните проблеми, ограничения и предизвикателства пред развитието на компанията са свързани с необходимостта от постоянно поддържане на високо качество на услугите и ефективното управление на работните процеси. За успешното им преодоляване представеният проект включва следните допустими дейности по настоящата процедура за подбор на проекти: 1. Разработване и въвеждане на допълнителни модули към специализиран софтуер за управление на процесите - ERP система. Необходимост от дейностите по проекта са продиктувани изцяло от стремежа на ЕМА ООД да завоюва нови пазарни позиции, за постигане на устойчиво развитие и повишаване на конкурентоспособност. Предприятието планира чрез тази дейност да бъдат постигнати следните резултати: - Подобряване на планирането и цялостното управление на дейността на компанията; оптимизиране на всички работни процеси в предприятието; - Своевременно откриване на възникнали проблеми и въвеждане на средства и методи за избягване на повторни грешки; - Намаляване на разходите чрез елиминиране на неефективните бизнес процеси; - Подобряване на системата за организиране на доставки - Увеличение броя на новите клиенти на фирмата; - Увеличение на приходите от продажби на предлаганите изделия като пряк резултат от привличането на нови клиенти. - Запазване доверието на основните клиенти; - Запазване и разширяване на пазарните позиции в национален и международен мащаб; - Повишаване репутацията на фирмата. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
Indicator 2 | Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 12 271.00 , Reached amount: 12 271.19 |
Indicator 3 | Number of enterprises receiving support, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
Total Project cost | 80 000.00 BGN |
Grant | 56 000.00 BGN |
Self amount | 24 000.00 BGN |
Total actual amounts paid | 56 000.00 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: Разработване и внедряване на допълнителни модули към съществуваща ERP система ,
Estimated Amount: 80 000.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN