Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0008-C01
Project Name Improving the management capacity into Velina-HM
Beneficiary 114641216 "Velina-HM" Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.03.2017
Start Date 06.03.2017
End Date 19.07.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
„ВЕЛИНА ХМ” ООД е създадена през 1994 г. под името ЕТ ”Велина-Христо Маринчев”. През 2005 г. ЕТ ”Велина-Христо Маринчев” е преобразувана в „Велина ХМ” ООД. Дейността си извършва в собствен производствен цех в гр. Плевен. Фирмата е основана от Христо Маринчев в град Плевен, динамично се развива и стъпка след стъпка затвърждава своя авторитет и позиции. 

С проект: "ПОВИШАВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКИЯ КАПАЦИТЕТ ВЪВ ВЕЛИНА-ХМ" във фирмата ще бъдат въведени международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 и Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността. 

Въвеждането на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001, ще позволи на фирмата да повиши качеството на подлаганите продукти и услуги, с което да отговори на изискванията на чуждестранните клиенти, както и ще даде възможност да се участва в редица обществени поръчки за изготвяне на облекла по поръчка, както и до участие в международни конкурси. Това основно се отнася и към участието на дружеството в поръчки за чужбина, тъй като чуждестранните клиенти задължително изискват наличието на международно признат стандарт гарантиращ, че предлаганите продукти и услуги ще отговарят на необходимото качество.

Въвеждането на  работеща Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността - софтуерна система за управление на бизнес процесите в реално време,  ще позволи да се повиши управленския капацитет на дружеството, тъй като същата ще обхване в цялост управлението на дружеството, в следствие на което ще се предприемат своевременни и качествени управленски решения.

След въвеждането ISO 9001 и ERP система , дейността на дружеството ще бъде улеснена, подобрена и допълнена с възможността за изработването на по-голям обем продукти (с 25% - 30% годишно), за които в дружеството са постъпвали множество запитвания от клиенти.
Activities
  • Activity: Въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015: Изпълнението на дейността включва следното: Въвеждане на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти. Изпълнението на дейността ще позволи за целите на изпълнението на проекта да извършено въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015. Определяне на екип по проекта - ръководител на проект ще осигури успешното изпълнение и реализиране на проекта. Ръководителят ще бъде отговорен за цялостната реализация на проекта във фирмата, в това число разработването и представянето на междинните и крайни доклади и отчети, както и за кореспонденцията и връзката с Договарящия орган по ОПИК, също така той ще има задължението да изготви всички тръжни досиета, които ще бъдат необходими за провеждането на съответните тръжни процедури. С изпълнението на дейността ще бъде избрана консултантска организация за създаването на документирани правила за изпълнение и управление на дейностите във фирмата, с което да се гарантира правилното им изпълнение и ефективност на управлението им. По този начин ще се постигне съответствие с изискванията на приложимия стандарт за система за управление (ISO 9001 - Система за управление на качеството). Въвеждането на системата ще подготви фирмата за сертификация което се явява финален етап на изграждането на системата, на който й се придава готовност да бъде демонстрирана пред орган за сертификация. ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА ЩЕ БЪДЕ ОРГАНИЗИРАНО ПО СЛЕДНИЯ НАЧИН: Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация - тръжното досие и съпътстваща документация по отношение на избора на фирма, която да извърши въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 във „ВЕЛИНА-ХМ“ ООД е базирано на проучване направено при подготовката на проектното предложение. Ще бъде изготвена документация за избор на доставчик съгласно националното законодателство и съгласно принципите за добро финансово управление на средствата на „ВЕЛИНА-ХМ“ ООД . Тръжната документация ще описва в детайли идентифицираните необходими параметри за въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015, което ще отговаря и на изискванията на предоставените образци на документи от страна на Договарящия орган по ОПИК. При изпълнението на дейността ще бъде предоставена релевантна информация относно начина на изпълнение на дейността, визуализацията и др., което ще е съгласно правилата за информираност и визуализация по проекта. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител (1-2 месец) 3. Подписване на договор за въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015с избран изпълнител (2 месец) 4. Въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 (2-9 месец) 5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец), Contracted Amount: 6 500.00 , Reported Amount: 6 400.00
  • Activity: Оценка и сертификация по ISO 9001:2015: Изпълнението на дейността включва следното: Сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти. Изпълнението на дейността ще позволи за целите на изпълнението на проекта да извършена оценка и сертифициране на фирмата по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015. След приключването на Дейност 1 по въвеждане на документи за Стандартизирана система за управление, ще се подаде заявка за сертификация до предварително избрания орган за сертификация, който ще изпрати одиторски екип да провери и оцени дали въведената Стандартизирана система за управление съответства на изискванията на стандарта. След положителен доклад от одита, органът за сертификация ще вземе решение по сертификацията и ще издаде сертификат. Сертификатът е официален документ, издаден от Орган за сертификация. Сертификатът е доказателство, че фирмата (организацията) е въвела и има реално работеща Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител (9 месец) 3. Подписване на договор за оценка и сертификация по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015с избран изпълнител (10 месец) 4. Оценка и сертификация по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 (10-12 месец) 5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец), Contracted Amount: 3 500.00 , Reported Amount: 3 500.00
  • Activity: Въвеждане на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността: Изпълнението на дейността включва следното: Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията. Проектът включва дейности за въвеждане на ERP системи, включващи модули за управление на отпадъците от дейността. С изпълнението на дейността ще бъде разработен по проекта следния ДНМА: 1. Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността - 1 бр. (с неограничен брой лицензни права). ERP системата ще е с Интернет-базиран интерфейс, без необходимост за инсталиране на специални приложения върху отделните работни станции. Системата ще бъде съставена от следните модули и компоненти: - Модул за управление на потребители: регистрация, активиране и деактивиране на потребители, справки за активността на отделните потребители. - Модул за управление на проекти. Дефиниране на проекти и задачи по тях на базата на йерархична организация на информацията. Справка за текущото състояние на отделните проекти, както и цялостното развитие на даден проект. Модулът ще да бъде гъвкав по отношение на използваната методология за управление на проектите. - Модул за управление на файлове. Проследяване историята на промените на даден файл (потребители, дейности и т.н.). Възможност за неограничено възстановяване на предишно състояние, ще има връзка с модула за проекти. - Модул за управление на отпадъците от дейността, включващ планиране, бюджетиране и управление на производствените отпадъци. Управлението на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността ще се осъществява от настолни и преносими компютри , които не се предвижда да бъде придобит и въведен в експлоатация с настоящия проект. Системата ще бъде инсталирана на налични в предприятието сървъри. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител с публична покана (1-4 месец) 3. Подписване на договор за разработване на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността с избран изпълнител (4 месец) 4. Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността (4-18 месец) 5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец), Contracted Amount: 540 000.00 , Reported Amount: 540 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NTERNATIONAL CERTIFICATION BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 2 450.00 , Reported Amount**: 3 500.00
  • Contractor: I RESEARCH LTD, Contracted Amount*: 378 000.00 , Reported Amount**: 540 000.00
  • Contractor: INERTSTROI PLEVEN LTD, Contracted Amount*: 4 480.00 , Reported Amount**: 6 400.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 165 000.00 , Reached amount: 84 349.12
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 550 000.00 BGN
Grant 385 000.00 BGN
Self amount 165 000.00 BGN
Total actual amounts paid 384 930.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015, Estimated Amount: 6 500.00
  • Differentiated position 1: Въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015
    Contractor: INERTSTROI PLEVEN LTD
    Contract total funded value: 4 480.00
Procedure 2 Subject to due process: Разработване на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността, Estimated Amount: 540 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 - Разработване на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността
    Contractor: I RESEARCH LTD
    Contract total funded value: 378 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Сертифициране по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015, Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: Сертифициране по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015
    Contractor: NTERNATIONAL CERTIFICATION BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 2 450.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN