Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.024-0005-C02
Project Name "Building of social houses"
Beneficiary 000817778 Kazanlak Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 30.06.2020
Start Date 30.06.2020
End Date 16.11.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Казанлък, гр.Казанлък

Description

Brief description
Проектното предложение на Община Казанлък - "Изграждане на социални жилища" в две от зоните за въздействие от ИПГВР на гр. Казанлък, ще осигури подслон и нормални условия на живот на уязвими, малцинствени и социално слаби групи от населението и други групи в неравностойно положение
Activities
  • Activity: Управление и изпълнение на проекта: С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждане на обществените поръчки, верификация, осчетоводяване, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност, ще бъде сформиран Екип за управление на проекта (ЕУП). Бенефициентът по проекта ще сформира Екип за управление на проекта (ЕУП) в следния състав: Ръководител, 2 броя Технически експерт "Инвеститорски контрол" , Юрист, Счетоводител и Административен координатор. В началото на проекта ще бъде прегледан календарният график за изпълнение на дейностите, членовете на екипа на проекта ще бъдат запознати с индивидуалните си задачи и отговорности. Новосформираният екип ще управлява проекта чрез изпълнение на заложените дейности при спазване на одобрения бюджет на проекта, графика на дейностите и управление на проекта с насоченост към постигане на заложените резултати. Екипът ще изготвя, събира и съхранява цялата документация във връзка с проекта при условията и по реда на Административния ДБФП и указанията на Управляващия орган на Оперативна програма Региони в растеж" 2014-2020 г., както и утвърдените процедури към Системата за финансово управление и контрол (СФУК) на Община Казанлък. Екипът подготвя искане за авансово, междинни и окончателно плащане. При изпълнение на проекта екипът ще осъществява вътрешен мониторинг и контрол, Мониторингът ще се осъществява съгласно утвърдена процедура за вътрешен мониторинг и контрол на Община Казанлък и съгласно подписания Административен ДБФП на настоящата процедура. При осъществяване на мониторинга екипът ще следи за напредъка на проекта по дейности, бюджет и график. Текущо и постоянно членовете на екипа ще контролира напредъка на проекта и докладват на Ръководителя на проекта и на Ръководството на Община Казанлък. Екипът изготвя регулярни отчети за напредъка на проекта. Дейността допринася за изпълнение на всички специални цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе за постигане целта и на процедурата, също така допринася за прозрачност и контрол в процесите. , Contracted Amount: 19 955.00 , Reported Amount: 19 948.74
  • Activity: Изготвяне на документация и провеждане на процедури за избор на изпълнител : След сключване на Административен ДБФП екипът за управление на проекта ще изготви и внесе за одобрение от УО на ОПРР графика на обществените поръчки за избор на изпълнители, който е част от Формуляра за кандидатстване. Възложител по обществените поръчки в настоящия проект е Община Казанлък. Изготвянето на тръжните документации за включените в графика процедури ще бъде възложено на екипа и на служители на общинска администрация Казанлък. Пълната тръжна документация по процедурите, които подлежат на предварителен контрол съгласно Закона за обществените поръчки, ще бъдат изпратени в Агенцията за обществени поръчки. Екипът по проекта ще спазва всички срокове и указания при провеждане на обществените поръчки. Тръжните процедури, подлежащи на съответния последващ контрол от страна на Агенцията за обществени поръчки и/или от Ръководителя на Програмния оператор и съответните контролни органи, определени по закон, ще бъдат изпратени в установения ред. Екипът по проекта ще спазва всички срокове и указания при провеждане на обществените поръчки. Възложителят по процедурите ще назначи със заповеди комисии за оценка на предложенията по всяка процедура, след приключването на които се сключва договор с всеки изпълнител по проекта. Възложителят по процедурите ще назначи със заповеди комисии за оценка на предложенията по всяка процедура, след приключването на които се сключва договор с всеки изпълнител по проекта. Целта е прилагане на законодателството в областта на обществените поръчки, изпълнение на Договора за безвъзмездна финансова помощ и избор на качествени изпълнители за дейностите по проекта. По проекта ще се провеждат процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за следните дейности: - Строително и монтажни работи / ново строителство на обектите от социалната инфраструктура; - Упражняване на строителен надзор; - Упражняване на авторски надзор; - Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на помещенията на обекти от социалната инфраструктура; - Изготвяне на oбследване и сертификат за енергийна характеристика на нова сграда; - Извършване на геодезическо заснемане; - Осъществяване на мерки за публичност и визуализация на проекта; - Независим одит на проекта. - Проектиране и издаване на Разрешение за строеж (изпълнена преди 31.12.2019 г. и нужна на Община Казанлък за кандидатстване по процедура "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Казанлък" на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г.) Основната цел на тази дейност е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средства по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. Дейността е необходима с цел обезпечаване изпълнението на следващите дейности. Допринася за изпълнение на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе за постигане на целта и на процедурата. Дейността допринася за прозрачност и контрол в процесите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на СМР и изграждане на нови съвременни социални жилища: Дейноста ще се изпълнява съгласно изготвените инвестиционни проекти (вкл. с влезли в сила разрешения за стореж). Дейността по проектиране и издаване на РС от одобряващата администрация е възложена, респективно изпълнена преди подаване на проектното предложение. Община Казанлък кандидатства с проектно предложение "Изграждане на социални жилища", като обектите са в пълна степен на проектна готовност. Във връзка с проектирането и издаването на РС, отношение имат и издадените разрешения и/или съгласувания, и/или становища на документи от компетентните органи. За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на Закона за обществените поръчки. Избраният изпълнител за строителните работи и монтажните работи ще извърши предвидените в техническите проекти дейности, които са описани в количествените сметки и са неразделна част от настоящия проект. Строителните интервенции в рамките на проекта обхващат четири обекта на територията на град Казанлък: - Обект „Социални жилища“ – двуфамилна жилищна сграда, разположена в следния общински имот: ПИ с идентификатор 35167.505.6 по КККР на гр. Казанлък, представляващ в УПИ VII-6, кв. 384, ул. „Петьо Ганин“ № 2; - Обект „Социални жилища“ - двуфамилна жилищна сграда, разположена в следния общински имот: ПИ с идентификатор 35167.505.18 по КККР на гр. Казанлък, представляващ УПИ VII-18, кв. 385, ул. „Петьо Ганин“ № 5; - Обект „Социални жилища“ - двуфамилна жилищна сграда, разположена в следния общински имот: ПИ с идентификатор 35167.505.19 по КККР на град Казанлък, представляващ УПИ III-19, кв. 385, ул. „Петьо Ганин“ № 7; - Обект „Социални жилища“ - четирифамилна жилищна сграда, разположена в следния общински имот: ПИ с идентификатор 35167.504.8 по КККР на град Казанлък, представляващ УПИ XXII-8, кв. 309, ул. „Козлодуй“ № 10. Предвидените в инвестиционните проекти мерки за изпълнение на интервенции за четирите обекта (изграждане на общо 10 броя нови социални жилища) са свързани със следните основни видове работи по части - Разрушаване на съществуваща къща и извозване на строителни отпадъци на регламентирано сметище; Архитектура, Строителни конструкции, Електро, Вик, Енергийна ефективност, План за пожарна безопасност, Вертикална планировка. Всички дейности по инвестиционните решения за обектите са съобразени изцяло с нуждите на целевите групи, действащите подробни устройствени планове, проекта за изграждане на нови социални жилища от ИПГВР на гр. Казанлък. Строителните и монтажни работи по четирите разрешения за строеж ще се изпълняват изцяло под надзора на двете лица, изпълняващи инвеститорски контрол в Екипа за управление на проекта, и при осъществяване на авторски надзор и строителен надзор от лицензирани фирми. Изпълнителят на строителните работи координира и съгласува изцяло действията си по договора с Екипа по проекта и Ръководството на Община Казанлък. След приключване на дейностите по строителните работи изпълнителят участва и при въвеждане на обектите в експлоатация. В стойността на Дейност 3 са включени разходите за изготвяне на Инвестиционен проект (бюджетно перо 9.1.), разходи свързани с набавянето на необходимите разрешения и/или съгласувания, и/или становища на документи (скици, визи, проекти и други), изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи (ЕВН, ВиК, РС "ПБЗН" и други) (бюджетно перо 33.1.), както и разходите за СМР на обектите (бюджетно перо 3.1.)., Contracted Amount: 917 932.49 , Reported Amount: 1 097 417.07
  • Activity: Авторски надзор: Авторският надзор се изпълнява от авторът на инвестиционните проекти, избран в рамките на Дейност 2 „Изготвяне на документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители“. Лицето, до което ще се изпрати поканата е проектантът, изработил съответния инвестиционен проект за обекта. Възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт. В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: - надзор при строителството на съответния обект/ разрешение за строеж в рамките на инвестиционния проект от откриването на строителната площадка до издаването на удостоверение за ползване на обекта; - присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя; - наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строителните работи и монтажните работи за съблюдаване на предписанията на проектанта, относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството; - съгласуване на промени (при необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или упълномощено лице или по предложение на лицето, упражняващо строителен надзор; - заверка на екзекутивната документация за строежа (при необходимост) след изпълнението на съответния обект. Целта на дейността е осъществяване на контрол по време на изграждане на новите социални жилища с оглед точно изпълнение на изготвените проекти. Лицето по авторски надзор ще осъществява авторски контрол и ще следи да спазват действащото законодателство и договора за възлагане в периода на изпълнение на строителните работи. Екипът за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор., Contracted Amount: 8 333.33 , Reported Amount: 9 999.99
  • Activity: Строителен надзор : За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка – по реда на Закона за обществените поръчки. Лицензираната фирма за упражняване на строителния надзор ще бъде отговорна за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно Закона за устройство на територията, свързани с надзора на предвидените строителни дейности. В рамките на дейностите по строителен надзор ще бъдат извършени услуги свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително дейности на обекта в рамките на инвестиционния проект, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнението на строежите в съответствие с одобрения инвестиционен проект и съгласно изискванията по ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; извършване на оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация., Contracted Amount: 9 000.00 , Reported Amount: 6 296.88
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване/обзавеждане на помещенията в съвременните социални жилища: За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка – по реда на Закона за обществените поръчки. След приключване изпълнението на СМР по изграждане на нови социални жилища, избраният изпълнител ще достави и монтира необходимото за тяхното функциониране оборудване и обзавеждане. Заложено е да се закупи основно обзавеждане и оборудване, необходимо за функционирането на различните стаи в новите социални жилища. Изпълнителят ще изпълни дейности по доставка и монтаж на основното необходимо оборудване и обзавеждане, съгласно техническата спецификация. Цялостното обзавеждане и оборудване на новите социални жилища отговаря на стандартните изисквания за функционалност, за хигиена и безопасност и е съобразено с изискванията заложени в насоките за кандидатстване по настоящата схема на финансиране. Оборудването и обзавеждането е предвидено така, че да осигурява минимума и да позволи нормален начин на живот на наемателя още с неговото настаняване., Contracted Amount: 95 890.00 , Reported Amount: 106 560.00
  • Activity: Въвеждане на обектите в експлоатация: Дейността ще се организира и изпълнява и след приключване на строителните дейности. Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, всички строежи след да бъдат приети и въведени в експлоатация независимо от тяхната категория. След завършването на строежите и приключване на приемните изпитвания (ако е приложимо), възложителят подава заявление пред компетентния орган за въвеждането на обекта в експлоатация, като представя окончателния доклад/и по чл. 168, ал. 6, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, сертификат за енергийни характеристики, геодезическо заснемане, екзекутивна документация и всички останали задължителни документи. Външен за Община Казанлък изпълнител ще извърши геодезическо заснемане и изготви необходимата документация съгласно Закон за кадастъра и имотния регистър във връзка със Закона за устройство на територията за обектите от социалната инфраструктура. Той ще има ангажимент да извърши геодезическо заснемане съгласно чл. 54а, ал. 3 от Закон за кадастъра и имотния регистър във връзка с чл. 79, ал. 1 от НАРЕДБА № РД-02-20-5/15.02.2016 г. Данните ще бъдат вписани в кадастралната карта на град Казанлък в АГКК. Външен за Община Казанлък изпълнител ще изготви сертификат за енергийни характеристики на нова сграда съгласно чл. 32 от ЗЕЕ вр. с чл. 33 от същия закон. В тази дейност се включват и сключването на окончателни договори към експлоатационните дружества, както и всички последващи действия/разходи, произтичащи от договорите. Строежите по проекта са от V категория и за тях ще бъде издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация (УВЕ). Процесът по въвеждане на четирите обекта от социалната инфраструктура ще се осъществи съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове на Република България. В Дейност 7 са калкулирани следните видове разходи: Такси във връзка със сключване на договори с експлоатационни дружества (ВиК, ЕВН и други) (бюджетно перо 27.1.), Геодезическо заснемане (бюджетно перо 27.2.) и Обследване и сертификат за енергийна характеристика на нова сграда (бюджетно перо 30.1.)., Contracted Amount: 18 400.00 , Reported Amount: 19 556.40
  • Activity: Независими одит на проекта: Дейността ще се изпълнява от избран изпълнител след провеждане на процедура по реда на Закона за обществените поръчки. Лицензирана фирма/ експерт - счетоводител ще извършва независим одит на документацията, свързана с изпълнение на проекта. Изпълнителят ще осъществява одит по проекта, като при подготовката на междинни и окончателни проверки по ангажимента за договорените процедури изготвя доклади за фактически констатации, в които ще представи одиторското си мнение за законосъобразността на обществените поръчки, по които има плащания, включени в искането и други съгласно изискванията. Междинните одиторски доклади съдържат мнение и за осчетоводяването в счетоводната система на Община Казанлък на действителност на разходите, включени в искането. Окончателният одитен доклад ще бъде изготвен при подготовката на окончателното искане за плащане по проекта. В него ще се съдържа одитно мнение и за цялостното изпълнение на проекта. Бенефициентът предоставя на одитора пълен достъп до досието на проекта. При осъществяване на одитната дейност избраният изпълнител се ръководи от Договора за безвъзмездна финансова помощ., указанията на УО на ОПРР и указания за счетоводната отчетност на Община Казанлък., Contracted Amount: 3 750.00 , Reported Amount: 2 700.00
  • Activity: Публичност и визуализация на проекта: Дейността ще се изпълнява от избран изпълнител след провеждане на процедура по реда на Закона за обществените поръчки. и от бенефициента - Община Казанлък, Contracted Amount: 3 498.80 , Reported Amount: 4 198.56

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: AGROSTROI SP, Contracted Amount*: 623 176.28 , Reported Amount**: 667 572.28
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 4 198.56 , Reported Amount**: 4 198.56
  • Contractor: SYNERGY BULGARIA Ltd, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 200.00
  • Contractor: PERUN - KKB LTD, Contracted Amount*: 20 160.00 , Reported Amount**: 20 160.00
  • Contractor: RS PBZN, Contracted Amount*: 159.70 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elektrorazpredelenie Yug EAD, Contracted Amount*: 14 516.00 , Reported Amount**: 13 916.00
  • Contractor: SKG - Ilian Todorov, Contracted Amount*: 3 360.00 , Reported Amount**: 3 360.00
  • Contractor: GINEV ENGINEERING Ltd., Contracted Amount*: 6 296.88 , Reported Amount**: 6 296.88
  • Contractor: AGENTSIYA PO GEODEZIYA, KARTOGRAFIYA I KADASTAR, Contracted Amount*: 490.00 , Reported Amount**: 490.00
  • Contractor: HRIMI-2008, Contracted Amount*: 390 608.16 , Reported Amount**: 419 844.81
  • Contractor: GLOBAL AUDIT SERVICES, Contracted Amount*: 2 700.00 , Reported Amount**: 2 700.00
  • Contractor: GAMEO LTD, Contracted Amount*: 86 400.00 , Reported Amount**: 86 400.00
  • Contractor: Arhitekturno byuro - Ruslan Stoyanov LTD, Contracted Amount*: 20 000.00 , Reported Amount**: 19 999.97
  • Contractor: VODOSNABDIAWANE I KANALIZACIA, Contracted Amount*: 990.40 , Reported Amount**: 590.40
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma, with improved housing conditions, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 40.00
Indicator 2 Rehabilitated housing in urban areas, Measure Unit: жилища, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00

Financial Information

Total Project cost 1 135 824.15 BGN
Grant 1 135 824.15 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 135 824.15 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 31 158.81 0.00 31 158.81 АГРОСТРОЙ СП ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 19 530.41 0.00 19 530.41 ХРИМИ-2008 ЕООД
Липса на добро финансово управление 1 327.06 0.00 1 327.06 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Извършване на геодезическо заснемане за изготвяне на проект за нанасяне в кадастриалната карта и регистри на строеж по проект „Изграждане на социални жилища“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.", Estimated Amount: 3 200.00
  • Differentiated position 1: "Извършване на геодезическо заснемане за изготвяне на проект за нанасяне в кадастриалната карта и регистри на строеж по проект „Изграждане на социални жилища“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г."
    Contractor: SKG - Ilian Todorov
    Contract total funded value: 3 360.00
Procedure 2 Subject to due process: "Осъществяване на дейности по СМР/СРР на обекти общинска собственост в град Казанлък по две обособени позиции, по проект BG16RFOP001-1.024-0005-C01 „Изграждане на социални жилища“ по ОПРР 2014-2020. - Обособена позиция №1: „Изграждане на социални жилища на ул. „Петьо Ганин“ № 2, 5 и 7 в град Казанлък“ - Обособена позиция №2: „Изграждане на социални жилища на ул. „Козлодуй“ № 10 в град Казанлък“, Estimated Amount: 908 606.14
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Изграждане на социални жилища на ул. „Петьо Ганин“ № 2, 5 и 7 в град Казанлък“
    Contractor: AGROSTROI SP
    Contract total funded value: 623 176.28
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Изграждане на социални жилища на ул. „Козлодуй“ № 10 в град Казанлък“
    Contractor: HRIMI-2008
    Contract total funded value: 390 608.16
Procedure 3 Subject to due process: "Осъществяване на дейности по строителен надзор по две обособени позиции по проект "Изграждане на социални жилища", по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020: Обособена позиция №1 "Изграждане на социални жилища на ул. "Петьо Ганин" № 2, 5 и 7 в град Казанлък" и Обособена позиция №2 "Изграждане на социални жилища на ул. "Козлодуй" № 10 в град Казанлък", Estimated Amount: 9 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 "Изграждане на социални жилища на ул. "Петьо Ганин" № 2, 5 и 7 в град Казанлък"
    Contractor: GINEV ENGINEERING Ltd.
    Contract total funded value: 3 802.80
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 "Изграждане на социални жилища на ул. "Козлодуй" № 10 в град Казанлък"
    Contractor: GINEV ENGINEERING Ltd.
    Contract total funded value: 2 494.08
Procedure 4 Subject to due process: "Осъществяване на мерки за публичност и визуализация на дейностите по проект „Изграждане на социални жилища“, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.“ Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции: - За Обособена позиция №1: „Рекламни материали“; - За Обособена позиция №2: „Дейности по публичност, комуникация и изработване на рекламно-информационни материали“. За Обособена позиция №1: „Рекламни материали“ - Прекратена. , Estimated Amount: 3 498.80
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №2: „Дейности по публичност, комуникация и изработване на рекламно-информационни материали“
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 3 924.00
Procedure 5 Subject to due process: "Осъществяване на независим одит по проект „Изграждане на социални жилища“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Estimated Amount: 3 750.00
  • Differentiated position 1: "Осъществяване на независим одит по проект „Изграждане на социални жилища“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Contractor: GLOBAL AUDIT SERVICES
    Contract total funded value: 2 700.00
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект „Изграждане на социални жилища“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г., по обособени позиции“: Обособена позиция № 1 „Стандартно обзавеждане“ и Обособена позиция № 2 „Стандартно оборудване“ , Estimated Amount: 95 890.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Стандартно обзавеждане“
    Contractor: GAMEO LTD
    Contract total funded value: 86 400.00
Procedure 7 Subject to due process: „Изготвяне на сертификати за енергийни характеристики на нови сгради за обектите по проект „Изграждане на социални жилища“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.“ , Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: „Изготвяне на сертификати за енергийни характеристики на нови сгради за обектите по проект „Изграждане на социални жилища“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.“
    Contractor: SYNERGY BULGARIA Ltd
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 8 Subject to due process: „Осъществяване на дейности по авторски надзор на обекти общинска собственост в град Казанлък по проект „Изграждане на социални жилища“, по Административен ДБФП №BG16RFOP001-1.024-0005-C01 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”, Estimated Amount: 8 333.33
  • Differentiated position 1: „Осъществяване на дейности по авторски надзор на обекти общинска собственост в град Казанлък по проект „Изграждане на социални жилища“, по Административен ДБФП №BG16RFOP001-1.024-0005-C01 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”
    Contractor: Arhitekturno byuro - Ruslan Stoyanov LTD
    Contract total funded value: 10 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка и монтаж на стандартно оборудване за нуждите на проект „Изграждане на социални жилища“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г., Estimated Amount: 18 400.00
  • Differentiated position 1: „Стандартно оборудване“
    Contractor: PERUN - KKB LTD
    Contract total funded value: 20 160.00
Procedure 10 Subject to due process: Изработка на рекламни материали за осъществяване на мерки за публичност и визуализация на дейностите по проект „Изграждане на социални жилища“, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ Обявена нова обществена поръчка., Estimated Amount: 228.80
  • Differentiated position 1: Изработка на рекламни материали за осъществяване на мерки за публичност и визуализация на дейностите по проект „Изграждане на социални жилища“, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 274.56
Procedure 11 Subject to due process: Проектиране на социални жилища, Estimated Amount: 8 333.33
  • Differentiated position 1: Проектиране на социални жилища
    Contractor: Arhitekturno byuro - Ruslan Stoyanov LTD
    Contract total funded value: 10 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN