Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0025-C01
Project Name Equal opportunities
Beneficiary 000159629 Municipality Kula
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.09.2015
Start Date 01.10.2015
End Date 01.10.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Кула, гр.Кула

Description

Brief description
Подобряване качеството на живот на възрастните и лицата с увреждания, чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности. Предоставяне на интегрирани услуги за хората над 65 години с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане, които да съчетават комплексни действия в посока осигуряване на дългосрочна грижа, включително и социални и здравни услуги в общността или в домашна среда. Предоставяне на възможности за връщане на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания. Създаване на център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, който от една страна да предоставя интегрирани услуги за хората над 65 г. възраст с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане и от друга страна да осигури заетост на безработни лица в трудоспособна възраст.
Activities
  • Activity: Набиране на експерти : Дейността включва набирането на екип от експерти: обучител за провеждане на десетдневно въвеждащо обучение за персонала на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда; обучител за провеждане на двадесетдневно обучение на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители в общността или в домашна среда; психолог за осъществяване на психологическа подкрепа на потребителите на социалните услуги, по два дни месечно; супервизор за осъществяване на супервизия на персонала на Центъра и на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители, по два дни месечно; методик и асистент методик за разработване на методика за дейността на Центъра., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Набиране на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда и физически лица за предоставяне на социални услуги на нуждаещите се потребители в общността или в домашна среда.: Дейността включва набирането на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: един ръководител на центъра, двама социални работници, един медицински специалист 1/2 щат и един хигиенист 1/2 щат. Набиране на лични асистенти и домашни помощници за предоставяне на социални услуги на нуждаещите се потребители в общността или в домашна среда., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разработване на методология за дейността на Центъра за почасово предоставяне услуги за социално включване в общността или в домашна среда: Разработване на детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в Центъра, за да се гарантира качество и мултидисциплинарен подход. Чрез прилагане на иновативни методи и практики, ще бъде осигурена възможност за избор на услуги и помощ при вземане на решения, коя е услугата, която в максимална степен отговаря на потребностите на потребителя. Методологията ще включва разработването и прилагането на комплекс от дейности, насочени към улесняване достъпа до здравни услуги, социални услуги в общността и подкрепа на социалното изключване на хората с увреждания и лицата над 65 г. възраст в невъзможност за самообслужване., Contracted Amount: 4 254.73 , Reported Amount: 4 254.47
  • Activity: Обучение на персонала на Центъра и на лицата, които ще предоставят услугата домашен помощник: Провеждане на 5 дневно въвеждащо обучение, за екипа на Центъра - 5 човека. Провеждане на 10 дневно обучение на лицата, които ще предоставят услугата домашен помощник - 30 човека, разделени в две групи по 15 човека всяка. Дейността по провеждане на предвидените по проекта обучения, ще е съвместно организирана от Кандидата и Партньора, с оглед използване и прилагане на опита на партньорската организация в предоставянето на социални услуги и организиране и провеждане на обучения в социалната сфера., Contracted Amount: 2 868.77 , Reported Amount: 1 373.88
  • Activity: Изготвяне на индивидуални социални оценки на потребителите: Индивидуалните социални оценки на потребностите на потребителите, ще бъдат изготвени на два етапа от екипа на Центъра. Първия етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, е в рамките на два месеца от стартирането работата на Центъра. От общия брой кандидат-потребители ще бъдат оценени 45 лица. Втория етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, ще стартира в края на проект "Нови алтернативи". Ще бъде направена нова оценка на потребностите на лицата ползвали услугата по проект "Нови алтернативи" общо 37 лица. , Contracted Amount: 4 150.08 , Reported Amount: 296.42
  • Activity: СМР на помещения за функциониране на Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда: Извършване на СМР на съществуващи помещения, находящи се на 1 етаж в сградата на бившата ЦДГ в гр. Кула. Сградата е публична общинска собственост, предоставена за целите на проекта с Решение на Общинския съвет № 580/27.05.2015 г. Предвиждаме текущ ремонт в помещения с обща площ 141,55 кв.м., т.к. състоянието на същите, не позволява протичане на нормален работен процес за екипа на Центъра, от една страна и работа с потребители от друга., Contracted Amount: 40 200.00 , Reported Amount: 80 400.00
  • Activity: Обзавеждане и оборудване на Центъра: Помещенията, в които ще се ситуира Центъра, освен от ремонтни дейности, имат нужда и от цялостно оборудване и обзавеждане. За обособяване на работни места за екипа на Центъра и създаване на оптимални условия за предоставяне на услуги в новосформирания Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда, ще бъдат закупени и доставени бюра; столове; дивани; масички; етажерки за документи; кошчета; закачалки; табуретки; конферентна маса; компютърни конфигурации; мултифункционално устройство; принтери; конвекторни печки и др., Contracted Amount: 20 980.00 , Reported Amount: 41 859.84
  • Activity: Информационно обезпечаване на проекта: Предвиждаме изготвяне и печат на плакати за информиране на обществеността за ролята и финансовия принос на Европейския съюз и държавата. Изработка и печат на листовки и брошури за информиране на обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата за подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни на хора с увреждания и хора на д 65 години в невъзможност за самообслужване, с цел преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността и не на последно място предоставяне на възможности за връщането на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания. Печат на обяви за предстоящи събития и дейности. Изработка на табели съдържащи информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, партниращата организация, периода на изпълнение на проекта и др. задължителни елементи, съгласно изискванията на единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. За закупеното оборудване и обзавеждане на Центъра ще бъдат изработени стикери, съгласно изискванията на УО., Contracted Amount: 3 888.00 , Reported Amount: 3 708.00
  • Activity: Работа на Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда : Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда ще осигури подкрепа в ежедневието на лица, които не могат самостоятелно да организират собствените си дейности и занимания; подкрепа, която обхваща целия спектър на потребности на лицето, свързани с неговия живот и бит и се предоставя в домашната среда на лицето; осигуряване на условия лицето с увреждане да продължи да живее в домашната си среда, като се осигурят необходимите условия за това, позволявайки то да бъде по-самостоятелно или близките му да бъдат облекчени в оказването на грижи за него; подкрепа изразяваща се в осигуряване на амбулаторни сестрински грижи; осигуряване на психологическа подкрепа при поведенчески проблеми за лица, които нямат като водещ проблем психично разстройство, улесняване достъпа до здравни услуги и развитие на индивидуални здравни и социални услуги, създаване на условия за успешна социална интеграция на хората с увреждания, психологическа подкрепа на потребителите на социалните услуги и др. Осигуряване на супервизия от външен експерт, на персонала на Центъра и на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители. , Contracted Amount: 382 306.42 , Reported Amount: 384 792.02
  • Activity: Управление и администриране на проекта: Сформиране на екип за управление и администриране на проекта в състав: ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Дейността на екипа ще осигури необходимото ниво на организация, координация и управление на проектните дейности. За осъществяването на избор на изпълнители, по правилата посочени в Закона за обществени поръчки, действащото българско законодателство и изискванията на УО ще бъде нает юрисконсулт, който да изготви тръжната документация за избор на изпълнител/и за доставки и/или услуги предвидени по проекта., Contracted Amount: 40 161.95 , Reported Amount: 36 794.07

Participating Organizations

Partners
  • Partner: ASSOCIATION "EQUAL CHANCE FOR CHILDREN AT RISK", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: Boriana, Contracted Amount*: 3 164.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Evrika LTD, Contracted Amount*: 6 936.00 , Reported Amount**: 6 360.05
  • Contractor: Silvana, Contracted Amount*: 7 536.00 , Reported Amount**: 6 757.71
  • Contractor: Ulia, Contracted Amount*: 1 328.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SILVIA, Contracted Amount*: 2 754.00 , Reported Amount**: 3 064.52
  • Contractor: EKVITAS COMERS LTD, Contracted Amount*: 43 830.00 , Reported Amount**: 81 408.00
  • Contractor: Silvia, Contracted Amount*: 3 834.00 , Reported Amount**: 3 357.48
  • Contractor: Mivolta -Volodia Evstatiev ET, Contracted Amount*: 20 880.00 , Reported Amount**: 41 760.00
  • Contractor: Anjela, Contracted Amount*: 9 420.00 , Reported Amount**: 8 464.42
  • Contractor: Iner LTD, Contracted Amount*: 3 888.00 , Reported Amount**: 3 708.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 37.00 , Target amount: 82.00 , Reached amount: 110.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 37.00 , Target amount: 73.00 , Reached amount: 110.00

Financial Information

Total Project cost 498 809.95 BGN
Grant 498 809.95 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 471 539.40 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN