Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.021-0001-C02
Project Name Renovation and reconstruction of educational facilities in the town of Kardzhali
Beneficiary 000235920 Municipality of Kardzhali
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 29.09.2017
Start Date 29.09.2017
End Date 01.04.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Кърджали, гр.Кърджали

Description

Brief description
Проектът "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали" е един от трите проекта в списъка с индикативни основни проекти на одобрената по Приоритетна ос 1 - "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" Инвестиционна програма (ИП) за реализация на ИПГВР на гр. Кърджали 2014-2020 г.Основната  цел на проекта е чрез модернизирани на образователната инфраструктура да се създадат условия за качествено и достъпно образование на територията на град Кърджали.Специфичните цели на проекта са свързани с обновяване на сградния фонд и прилежащите пространства и повишаване на енергийната ефективност на обектите на интервенция.В проекта са включени следните обекти от образователната инфраструктура в град Кърджали:
- "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ „П.Р.Славейков“ в гр. Кърджали", 
- "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ "Отец Паисий" в гр. Кърджали";
-  "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методи" в гр. Кърджали" 
 -  "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ОУ "П.К. Яворов" в гр. Кърджали" 
- "Възстановяване на детска градина "Мир" в град Кърджали".    
Модернизацията на тези учебни заведения е част  от  ИПГВР град Кърджали.Те са разположени в две от зоните за въздействие на плана–Зоната с публични функции и Зоната със социален характер.Целева група на проекта са 4723 учениците, които посещават петте училища и 130 деца, които ще се обучават в детска градина "Мир" след нейното възстановяване.Основните дейности по проекта са свързани с извършване на строително -монтажни работи в петте сгради на интервенция, в които се помещават шест учебни заведения в град Кърджали, доставка на оборудване, осъществяване на строителен и авторски надзор.Също така по проекта са предвидени дейности за информация и публичност и извършване на финансов одит.
Activities
  • Activity: Административно управление на проекта: Управлението на проекта ще се извърши от екип, включващ ръководител, координатор, 4-ма експерти „Строителство”, есперт "Тръжни процедури", счетоводител и административен сътрудник. Екипът ще бъде сформиран от служители на Община Кърджали. Община Кърджали ще предостави оборудван офис за нуждите на екипа. Екипът на проекта ще организира своевременно изпълнение на планираните дейности, ще следи за постигането на общата и специфичните цели на проекта, както и на заложените резултати и ще осъществява непрекъснат мониторинг на изпълнението. Техническото и финансово управление и отчитане на изпълнението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г., приложимата нормативна уредба на европейско и национално ниво, както и на вътрешните правила и процедури от Системата за финансово управление и контрол на Община Кърджали. Основната цел на тази дейност е да се осигури постигането на всички заложени цели и резултати, качествено изпълнение на дейностите, съгласно план графика на проекта, законосъобразно и целесъобразно изразходване на средствата от бюджета на проекта. Съставът на екипа на проекта е подбран така, че да гарантира ефективно управление и отчитане на изпълнението на проекта. , Contracted Amount: 75 600.00 , Reported Amount: 75 600.00
  • Activity: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Настоящият проект изисква провеждането на обществени поръчки за възлагане на дейностите, които ще се изпълняват от външни за община Кърджали изпълнители. Поради факта, че се разходват публични средства, изборът на изпълнители ще се извърши съгласно нормативните изисквания на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за неговото приложение. Подборът на изпълнители чрез провеждането на обществени поръчки ще гарантира прозрачността на избора и спазването на принципите на равнопоставеност между участниците, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Също така ще позволи да се получат икономически най-изгодните оферти, съчетаващи високо качество и оптимална цена. В рамките на 10 месеца ще се подготвят и проведат 6 процедури за избор, а именно за: - Извършване на строително -ремонтните дейности на обектите; - Доставка на оборудване за обектите; - Осъществяване на независим строителен надзор; - Осъществяване на авторски надзор; - Изпълнение на дейностите по информация и публичност; - Извършване на независим финансов одит. Срокът за изпълнение на тази дейност е определен с оглед гарантиране на максимална прецизност на подготовката и провеждането на обществените поръчки, както и е отчетена възможността за тяхното обжалване. Документациите, необходими за провеждането на процедурите ще бъдат подготвени от експерта "Тръжни процедури" , който е член на екипа за управление на проекта. Видът на процедурите ще е съобразен със стойността на съответните дейности, описани в бюджета на проекта и ще се вземат под внимание всички сходни дейности, които Община Кърджали ще възлага през съответната година. Провеждането на самите процедури ще се осъществява от общинската администрация, в съответствие с изискванията на ЗОП и процедурите в утвърдената Система за финансов контрол и управление на Община Кърджали. С избраните изпълнители ще бъдат сключени договори. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на Строително монтажи работи и доставка на оборудване на обектите, включени в проекта: В проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали" са включени пет обекта от образователната инфраструктура в град Кърджали, в които се помещават 6 учебни заведения, а именно: - "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ „П.Р.Славейков“ в гр. Кърджали", - "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ "Отец Паисий" в гр. Кърджали"; - "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методи" в гр. Кърджали" - "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ОУ "П.К. Яворов" в гр. Кърджали" - "Възстановяване на детска градина "Мир" в град Кърджали". Основните видове дейности по отделните обекти са свързани с основен ремонт на сградния фонд, въвеждане на мерки за енергийна ефективност,благоустрояване на прилежащите пространства и доставка на оборудване и обзавеждане, необходимо за провеждане на образователния процес. Видът и количеството на строително -монтажни работи са определени в изготвените работни и технически проекти за отделните обекти. Видът и количеството на необходимото оборудване и обзавеждане е определено в техническите спецификации, които са част от инвестиционните проекти. , Contracted Amount: 13 342 580.41 , Reported Amount: 13 369 980.30
  • Activity: Осъществяване на строителен и авторски надзор: Съгласно изискванията на нормативната уредба и спецификата на обектите по време на извършването на строително -монтажните работи в сградите на учебните заведения - СОУ "П.Р. Славейков", СОУ "Отец Паисий", ОУ "П.К. Яворов", ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методи" и детска градина "Мир" в град Кърджали ще бъде осъществяван строителен и авторски надзор. Избраният Консултант по строителния надзор ще следи и носи отговорност за: 1. Законосъобразното започване на строежа; 2. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на дейностите, съобразно одобрения работен проект и изискванията на Закона за устройство на територията и нормативната уредба; 4. Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителният надзор ще приема всички строително -монтажните работи и ще оформя съответните документи по време на строителството. Той ще координира и контролира изпълнението на строителния процес до въвеждане на обектите в експлоатация. След приключване на строително -монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за всеки от петте обекта на интервенция, в които се помещават шестте учебни заведения. Авторският надзор ще се извършва от проектантите, изготвили работните и техническите проекти за отделните обекти на интервенция, в това число и за зала за спорт и музикални занимания към Детска градина "МИР". По време на строителството, проектантите ще следят за: 1. Изпълнение на строително-монтажните работи на обектите, съобразно инвестиционните проекти и количествено-стойностните сметки. 2. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност. 3. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на СМР на обекта. 4. Правилно изпълнение на обекта. 5. Контрол по актуването на действително изпълнените количества от видовете работи. 6. Годност на обекта за въвеждане в експлоатация. При необходимост ще подготвят становища, технически решения за изменения на детайли от инвестиционния проект. , Contracted Amount: 342 868.66 , Reported Amount: 322 294.80
  • Activity: Въвеждане на обектите в експлоатация: Въвеждането на обектите в експлоатация е нормативно установено изискване. След изпълнението на строително-монтажните дейности на отделните обекти, за всеки от тях ще бъде подготвена документацията за неговото приемане в съответствие с действащите нормативни актове. Поради факта, че сградите на учебните заведения - СОУ "П.Р. Славейков", СОУ "Отец Паисий", ОУ "П.К. Яворов", ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методи" са ІІ и ІІІ категория съгласно член 137 от ЗУТ, дейностите ще бъдат приети от Държавна приемателна комисия. Сградата на детска градина "Мир" е ІV категория съгласно член 137 от ЗУТ и дейностите ще бъдат приети от Община Кърджали. След приемането на обектите ще бъдат издени съответно Разрешения за ползване и Удостоверение за въвеждане в експлоатация. , Contracted Amount: 24 000.00 , Reported Amount: 12 000.00
  • Activity: Осъществянате на дейности за информация и публичност по проекта: Осигуряването на информация и публичност на дейностите по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Те ще бъдат осъществявани в съответствие с изискванията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Нейната основна цел ще е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа от Структурните фондове на ЕС. Планираните дейности по информация и комуникация са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта. В дейността са включени следните под-дейности: • Организиране и провеждане на две пресконференция. С цел осведомяване обществеността за целите на проекта и източниците на финансиране, изпълнението на дейностите и представяне на постигнатите резултати, при стартирането и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени по една пресконференция. На пресконференциите ще бъдат поканени представители на регионални и местни печатни медии и телевизионни канали, както и представители на целевите групи. • Изработване на банер, който ще се използва за визуализация на проекта по време на публичните събития. • Изработване на билборд и постоянни обяснителни табели за обозначаване на обектите и визуализация на финансовата помощ от страна на ОПРР и ЕФРР. По време на изпълнението на СМР ще бъдат поставени общо 5 бр. билборда, а след приключване на строителните работи ще бъдат поставени 5 броя постоянни обяснителни табели на подходящи места на границите на обектите. • Публикации в медиите и на уебсайта на общината - по време на изпълнението на целия проект да бъдат направени общо 4 публикации за проекта в печатни медии. Също така на уебсайта на Община Кърджали регулярно ще бъде публикувана информация за хода на изпълнение на проекта. • Изработване и поставяне на информационни стикери- Ще бъдат изработени 2000 бр. информационни стикери, които ще бъдат поставени на доставеното оборудване. • Официални церемонии – При стартирането на изпълнението на строително-ремонтните работи ще се организират и проведат 5 церемонии "Първа копка". След приключване на изпълнението на СМР ще се организират и проведат 5 официални откривания на обектите. • Отпечатване и разпространение на дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Ще бъдат подготвени и отпечатани 2000 бр. дипляни с резултатите от изпълнението на проекти. Те ще бъдат разпространени сред обществеността. Избраните методи на информиране на обществеността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до много широк кръг от потребители. Чрез интернет страницата на община Кърджали, пресконференциите и местните печатни издания, информацията ще е достъпна до всички жители на област Кърджали, независимо от техния пол, възраст, религия и социален статус. Официалните събития ще позволят на различни групи от общността да се запознаят с постигнатите резултати., Contracted Amount: 48 000.00 , Reported Amount: 32 364.00
  • Activity: Извършване на одит на проекта: В края на изпълнението на проекта ще бъде осъществен независим финансов одит. Избраният одитор ще извърши независима проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и организацията и поддържането на счетоводната отчетност за изпълнението на проекта. Той ще извърши проверки за законосъобразното и целесъобразното разходване на финансовите средства по проекта и на отчетността на изпълнението. Чрез извършването на независим одит ще се осигури допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Одиторът ще проследи ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Община Кърджали. Също така ще мониторира ефективното прилагане от страна на Община Кърджали на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. Одиторът ще извършва заверка на окончателното искане за плащане, за удостоверяване на направените вече разходи., Contracted Amount: 30 000.00 , Reported Amount: 30 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "Dagata" Ltd., Contracted Amount*: 368 246.88 , Reported Amount**: 368 246.88
  • Contractor: "Chehobul" Ltd., Contracted Amount*: 230 518.48 , Reported Amount**: 207 785.41
  • Contractor: Tures-Konsult Ltd., Contracted Amount*: 30 240.00 , Reported Amount**: 30 240.00
  • Contractor: Savarona Ltd., Contracted Amount*: 2 050 371.06 , Reported Amount**: 1 919 734.05
  • Contractor: "Seif part" Ltd., Contracted Amount*: 619 442.96 , Reported Amount**: 617 141.96
  • Contractor: Garant-Invest Ltd., Contracted Amount*: 40 776.00 , Reported Amount**: 39 696.00
  • Contractor: Slavi, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Veil Konstaction Ltd., Contracted Amount*: 1 553 696.86 , Reported Amount**: 1 764 575.97
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nikolina Delcheva Zlateva, Contracted Amount*: 2 884.00 , Reported Amount**: 2 884.00
  • Contractor: DZZD "ZIEC-DMM-Kardzhali", Contracted Amount*: 83 280.00 , Reported Amount**: 83 280.00
  • Contractor: Keral L ltd., Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: "Infra Construct Group" Ltd., Contracted Amount*: 3 289 056.84 , Reported Amount**: 3 169 682.49
  • Contractor: Lora Ivanova Bostanjeva, Contracted Amount*: 8 500.00 , Reported Amount**: 8 500.00
  • Contractor: Gyulyuzar, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Geocom Ltd., Contracted Amount*: 3 720.00 , Reported Amount**: 3 720.00
  • Contractor: Zlatina, Contracted Amount*: 2 383.15 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Pe and Pe Ingeneering Ltd., Contracted Amount*: 26 268.00 , Reported Amount**: 25 188.00
  • Contractor: Archkon Proejkt Ltd., Contracted Amount*: 15 600.00 , Reported Amount**: 15 600.00
  • Contractor: Union Energy Efficiency Union 2018, Contracted Amount*: 3 478 526.75 , Reported Amount**: 3 701 022.46
  • Contractor: Krivoshapkov -odit Ltd., Contracted Amount*: 30 000.00 , Reported Amount**: 30 000.00
  • Contractor: Katya, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nuray, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nadejda, Contracted Amount*: 10 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Behi- Behide Chaucheva Ltd, Contracted Amount*: 43 239.99 , Reported Amount**: 50 616.00
  • Contractor: Invest Konsult Ltd., Contracted Amount*: 66 000.00 , Reported Amount**: 66 000.00
  • Contractor: DMI Development Ltd, Contracted Amount*: 32 964.00 , Reported Amount**: 32 364.00
  • Contractor: Valentin, Contracted Amount*: 5 762.32 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tehnokontrol Ltd., Contracted Amount*: 1 984.80 , Reported Amount**: 1 984.80
  • Contractor: Ekip Holding Ltd., Contracted Amount*: 1 560 299.64 , Reported Amount**: 1 539 258.28
  • Contractor: Lukov Design Ltd., Contracted Amount*: 14 280.00 , Reported Amount**: 14 280.00
  • Contractor: Art plan Ltd., Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 3 600.00
  • Contractor: Angelina Tsvetanova Atanasova, Contracted Amount*: 2 726.00 , Reported Amount**: 2 726.00
  • Contractor: Ecoingeneering Ltd., Contracted Amount*: 47 722.80 , Reported Amount**: 47 722.80
  • Contractor: Arif, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rosiza, Contracted Amount*: 3 847.68 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elektrorazpredelenie Yug EAD, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: Antoaneta, Contracted Amount*: 2 416.85 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Gogov project Ltd., Contracted Amount*: 7 790.00 , Reported Amount**: 7 790.00
Subcontractors
  • Subcontractor: Tehnokontrol Ltd., Contracted Amount*: 200.00
  • Subcontractor: KINEX Ltd, Contracted Amount*: 7 800.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Ardastroy Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: PATSTROYENGINEERING Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Karaman Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Stilmed-SA Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Oriem Comers Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Gerganov - Proejct Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: DMM-Design Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: PARSEC GROUP Ltd., Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 545.00 , Reached amount: 558.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 4 853.00 , Reached amount: 4 854.00

Financial Information

Total Project cost 11 245 583.56 BGN
Grant 11 245 583.56 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 12 217 651.60 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 142 522.84 0.00 142 522.84 ДЗЗД " Инфра конструкт груп"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 102 518.55 0.00 102 518.55 САВАРОНА ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 173 926.34 0.00 173 926.34 Обединение Енергийна ефективност 2018
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 77 684.84 0.00 77 684.84 "Вейл Конструкции" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 156 029.96 0.00 156 029.96 ЕКИП ХОЛДИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 310 739.37 0.00 310 739.37 "Вейл Конструкции" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 36.00 0.00 36.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 4 644.00 0.00 4 644.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 10 810.00 0.00 10 810.00 ЕТ "Бехи- Бехиде Чаушева"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 7 560.00 0.00 7 560.00 ТЮРЕС-КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 6 567.00 0.00 6 567.00 Пе енд Пе инженеринг ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 11 930.70 0.00 11 930.70 ЕКОИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 16 500.00 0.00 16 500.00 ИНВЕСТ КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9 924.00 0.00 9 924.00 ГАРАНТ - ИНВЕСТ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 109 650.00 0.00 109 650.00 ДЗЗД " Инфра конструкт груп"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 92 061.72 0.00 92 061.72 "Дъгата" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 154 860.74 0.00 154 860.74 "Сейф парт" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 57 629.62 0.00 57 629.62 "Чехобул" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 571 909.18 0.00 571 909.18 ДЗЗД " Инфра конструкт груп"
Липса на добро финансово управление 738 446.38 0.00 738 446.38 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Извършване на СМР за възстановяване на детска градина "Мир" в град Кърджали и инженеринг - проектиране, авторски надзор и строителство на зала за спорт и музикални занимания към детската градина и доставка на оборудване за залата за спорт и музикални занимания", Estimated Amount: 1 301 725.33
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) за възстановяване на ДГ„МИР”, Проектиране, Изграждане,Авторски надзор и доставка на обзавеждане на зала за спорт и музикални занимания към ДГ „МИР”, по проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.021-0001-C01 по Оперативна Програма “Региони в Растеж” 2014-2020”
    Contractor: Ekip Holding Ltd.
    Contract total funded value: 1 560 299.64
Procedure 2 Subject to due process: „Екип по проекта“ , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: инж. Катя Митовска - ръководител на проекта
    Contractor: Katya
    Contract total funded value: 12 000.00
  • Differentiated position 2: Надежда Цветкова - координатор на проекта
    Contractor: Nadejda
    Contract total funded value: 10 800.00
  • Differentiated position 3: Нурай Вели - експерт "Строителство"
    Contractor: Nuray
    Contract total funded value: 7 200.00
  • Differentiated position 4: Слави Димитров - експерт "Строителство"
    Contractor: Slavi
    Contract total funded value: 7 200.00
  • Differentiated position 5: Ариф Фаик - експерт "Строителство"
    Contractor: Arif
    Contract total funded value: 7 200.00
  • Differentiated position 6: Петя Колева - експерт "Строителство"
    Contractor: Petya
    Contract total funded value: 7 200.00
  • Differentiated position 7: Златина Кузманова - експерт "Тръжни процедури"
    Contractor: Zlatina
    Contract total funded value: 2 383.15
  • Differentiated position 8: Валентин Иванов - счетоводител на проекта
    Contractor: Valentin
    Contract total funded value: 5 762.32
  • Differentiated position 9: Гюлюзар Мустафа-Исмаил- административен сътрудник
    Contractor: Gyulyuzar
    Contract total funded value: 9 600.00
  • Differentiated position 10: Антоанета Овчарова - експерт "Тръжни процедури"
    Contractor: Antoaneta
    Contract total funded value: 2 416.85
  • Differentiated position 11: Росица Андреева - счетоводител на проекта
    Contractor: Rosiza
    Contract total funded value: 3 847.68
Procedure 3 Subject to due process: Актуализация на разработен технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Contractor: Gogov project Ltd.
    Contract total funded value: 7 790.00
  • Differentiated position 2: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Contractor: Lora Ivanova Bostanjeva
    Contract total funded value: 8 500.00
  • Differentiated position 3: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Contractor: Keral L ltd.
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 4: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Contractor: Nikolina Delcheva Zlateva
    Contract total funded value: 2 884.00
  • Differentiated position 5: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Contractor: Art plan Ltd.
    Contract total funded value: 3 600.00
  • Differentiated position 6: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Contractor: Geocom Ltd.
    Contract total funded value: 3 720.00
  • Differentiated position 7: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Contractor: Angelina Tsvetanova Atanasova
    Contract total funded value: 2 726.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване в учебните заведения обекти на интервенция по проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР по обособени позиции" , Estimated Amount: 1 447 774.13
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на СОУ „П.Р.Славейков"
    Contractor: "Infra Construct Group" Ltd.
    Contract total funded value: 438 600.00
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на СОУ "Отец Паисий"
    Contractor: "Dagata" Ltd.
    Contract total funded value: 368 246.88
  • Differentiated position 3: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св. Св. Кирил и Методий“
    Contractor: "Seif part" Ltd.
    Contract total funded value: 619 442.96
  • Differentiated position 4: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ОУ „П.К.Яворов“
    Contractor: Behi- Behide Chaucheva Ltd
    Contract total funded value: 43 239.99
  • Differentiated position 5: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ДГ „МИР“
    Contractor: "Chehobul" Ltd.
    Contract total funded value: 230 518.48
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификати за енергийни характеристики на шест сгради общинска собственост , Estimated Amount: 16 197.30
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите обектите на интервенция по проект ""Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР по обособени позиции" , Estimated Amount: 8 344 835.99
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 " "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ „П.Р.Славейков“ в гр. Кърджали"
    Contractor: "Infra Construct Group" Ltd.
    Contract total funded value: 2 850 456.84
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ "Отец Паисий" в гр. Кърджали",
    Contractor: Savarona Ltd.
    Contract total funded value: 2 050 371.06
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методи" в гр. Кърджали"
    Contractor: Union Energy Efficiency Union 2018
    Contract total funded value: 3 478 526.75
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4 "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ОУ "П.К.Яворов" в гр. Кърджали"
    Contractor: Veil Konstaction Ltd.
    Contract total funded value: 1 553 696.86
Procedure 7 Subject to due process: Осъществяване авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите обектите на интервенция по проект ""Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР " , Estimated Amount: 94 903.73
  • Differentiated position 1: Осъществяване на авторски надзор на извършване на СМР на 3 Обекта: - сградата на СОУ "П.Р.Славейков", сградата на СОУ "Отец Паисий" , сградата на ГПЧЕ "Хр. ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методий" ;
    Contractor: DZZD "ZIEC-DMM-Kardzhali"
    Contract total funded value: 83 280.00
  • Differentiated position 2: Осъществяване на авторски надзор на извършване на СМР за обект - сградата на ОУ "П.К.Яворов" в гр. Кърджали
    Contractor: Archkon Proejkt Ltd.
    Contract total funded value: 15 600.00
  • Differentiated position 3: Осъществяване на авторски надзор при изпълнение на СМР на обект "Възстановяване на Детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Contractor: Lukov Design Ltd.
    Contract total funded value: 14 280.00
Procedure 8 Subject to due process: Осъществяване на дейности за информация и публичност във връзка с реализирането на проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР по обособени позиции" , Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Изпълнение на дейностите по информация и публичност за провеждане на пресконференции, публикации, официални церемонии „Първа копка”, официални церемонии по откриване на обектите и доставка и монтаж на билбордове, постоянни обяснителни табели, банер и информационни стикери по проект „Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали”, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.021-0001-С01, финансиран от Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”
    Contractor: DMI Development Ltd
    Contract total funded value: 32 244.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Дизайн, печат и доставка на информационни материали - дипляни с резултатите от проект „Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали”, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.021-0001-С01, финансиран от Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”
    Contractor: DMI Development Ltd
    Contract total funded value: 720.00
Procedure 9 Subject to due process: Осъществяване на независим финансов одит при реализирането на проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР" , Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на независим финансов одит
    Contractor: Krivoshapkov -odit Ltd.
    Contract total funded value: 30 000.00
Procedure 10 Subject to due process: Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите обектите на интервенция по проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР по обособени позиции" , Estimated Amount: 190 820.15
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Упражняване на строителен надзор за обект "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ „П.Р.Славейков”;
    Contractor: Ecoingeneering Ltd.
    Contract total funded value: 47 722.80
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Упражняване на строителен надзор за обект "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ „Отец Паисий”;
    Contractor: Garant-Invest Ltd.
    Contract total funded value: 40 776.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Упражняване на строителен надзор за обект "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ГПЧЕ „Хр.Ботев” и ОУ „Св.Св. Кирил и Методий”;
    Contractor: Invest Konsult Ltd.
    Contract total funded value: 66 000.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 „Упражняване на строителен надзор за обект "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ОУ „П.К.Яворов”;
    Contractor: Tures-Konsult Ltd.
    Contract total funded value: 30 240.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5 Упражняване на строителен надзор за обект "Възстановяване на детска градина МИР" и извършване оценка за съответствие на инвестиционния проект в частта относно изграждане на зала за спорт и музикални занимания към Детска градина „МИР”;
    Contractor: Pe and Pe Ingeneering Ltd.
    Contract total funded value: 26 268.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN