Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0157-C03
Project Name "Providing hot meals Municipality Dve mogili"
Beneficiary 000530529 Municipality Dve mogili
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 19.10.2016
Start Date 15.09.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Две могили

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд на 50 до 30.04.2017г. и 75 от 01.05.2017г. представители на целевата група от 12 населени места на общината. Храната за обяд ще включва - супа, основно ястие и хляб. Ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията  за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Целеви групи, които ще бъдат включени: Лица и семейства на месечно подпомагане, с доход по-нисък от диференцирания минимален доход - 8 лица; Неосигурени, самотно живеещи лица с децата си, подпомагани по Закона за семейни помощи за деца - 12 лица; Самотно живеещи лица, получаващи минимални пенсии /за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, социални и наследствени пенсии 30 лица; Скитащи и бездомни деца и лица - 0; Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на Закона за социално подпомагане - 0; , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Хранителните продукти се доставят по реда на ЗОП чрез провеждане на открита процедура. Към настоящия момент имаме сключени договори за доставка на храни и хранителни продукти, включващи 10 обособени позиции. С Решение № 433 от 13.04.2016г. на Кмета на Община Две могили е стартирана процедурата с предмет “Доставка чрез покупка на храни и хранителни продукти по групи за нуждите на звената на общинска бюджетна издръжка – детска ясла, детски градини, Общинско предприятие «Обществено хранене». Техническите спецификации и изискванията на обществената поръчка са съобразени с всички нормативни документи в областта на храните. След провеждане на процедурата са определени изпълните , с които са сключени договори за доставка на хранителните продукти. При изпълнение на поръчката, ще се спазват изискванията на Закона за храните, наредбите по прилагането му и всички други подзаконови актове, гарантиращи качеството, безопасността и годността на хранителните продукти, предмет на поръчката. Трапезарията ще стартира дейността си на 15.09.2016 г. и ще приключи на 31.12.2019 г. - 40 месеца Месец Септември 2016 г. 11 работни дни Октомври 2016 г. 21 работни дни Ноември 2016 г. 22 работни дни Декември 2016 г. 21 работни дни Януари 2017 г. 22 работни дни Февруари 2017 г. 20 работни дни Март 2017 г. 22 работни дни Април 2017 г. 18 работни дни Май - 20 раб.дни;юни - 22 раб.дни; юли -21 раб.дни; август - 23 раб.дни; септември - 19 раб.дни; октомври-22 раб.дн;ноември-22 раб.дни; декември - 18 раб.дни. 2018 г- 252 дни; 2019 г. - 252 дни Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00621-2018-0001 и № на договори с избрани изпълнители №1, № 2 и № 3 от 30.08.2018г. , Contracted Amount: 141 996.73 , Reported Amount: 142 002.46
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Приготвянето на топъл обяд, ще се извършва от Домашен социален патронаж град Две могили. Доставката на хранителни продукти ще се извършва от Общинско предприятие "Обществено хранене" с адрес град Две могили, ул. "Кирил и Методий" №17. материалната база е общинска собственост. Патронажът разполага със собствена кухня, административно помещение и и склад за съхранение на хранителни продукти. Оборудването отговаря на нормативните изисквания в областта на храните относно съхранението и приготвянето на храна. В момента Общинското предприятие "Обществено хранене" е с персонал 16 души за приготвяне на храна и шофьор за доставка на топъл обяд. За доставяне се използва досега изготвената транспортна схема за разнос на на топла храна в 11 кметства на общината. За град Две могили храната се приема лично от потребителя. Потребителят удостоверява приетата храна с подпис. За населените места в Община Две могили храната се доставя от служителя при Общинско предприятие „Обществено хранене”, предава се срещу подпис на определено длъжностно лице от кмета или кметския наместник, който срещу подпис предава храната на потребителя в определен час., Contracted Amount: 7 099.84 , Reported Amount: 7 223.49
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на дейностите по осигуряване на топъл обяд . С реализиране на съпътстващите мерки ще се обърне специално внимание на спецификите на подпомагането на Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица. Съпътстващите мерки ще допълват дейностите по предоставянето на топъл обяд по настоящия проект и ще се реализират чрез консултиране и съдействие за: - изготвяне на табла, плакат за възможностите на предоставяне на социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани от ЕСФ; - подпомагане на достъпа до социални, здравни и образователни услуги, чрез: беседи за управление на семейния бюджет, беседи за здравно и балансирано хранене, други форми и подкрепа и съдействие - индивидуално или групово консултиране във връзка с установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи., Contracted Amount: 7 099.83 , Reported Amount: 7 109.37

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BOROIMPEKS AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "NOYMA-2003" EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ASI M - RUJDI AHMEDOV ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 75.00 , Reached amount: 161.00

Financial Information

Total Project cost 156 196.40 BGN
Grant 156 196.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 156 196.40 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3.68 0.00 3.68 БОРОИМПЕКС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 2.05 0.00 2.05 БОРОИМПЕКС АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Предмет “Доставка чрез покупка на храни и хранителни продукти по групи за нуждите на звената на общинска бюджетна издръжка – детска ясла, детски градини, Общинско предприятие «Обществено хранене». , Estimated Amount: 201 305.52

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN