Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-2154-C02
Project Name ARZ whit new innovative model for safe and ecological work
Beneficiary 821152065 AVIOREMONTEN ZAVOD Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 23.05.2017
Start Date 15.06.2017
End Date 15.09.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Монтана, гр.Монтана

Description

Brief description
Изпълнението на този проект предвижда разработване и внедряване на нова организация на труда, подобряване на безопасността, здравето при работа и социалните придобивки. То е насочено към всички работещи в рамките на АВИОРЕМОНТЕН ЗАВОД ЕООД.
Проектът предвижда изпълнение на комплекс от дейности, чрез които да се постигнат:
1. Внедряване на иновативна организация на изпълнението трудовите задачи, включително създаване на условия за гъвкавост на работното време в допустими граници и съчетаването на работата с личните и семейните ангажименти;
2. Намаляване на рисковете при работа чрез прилагането приоритетно на колективни средства за защита,  комбинирано със съвременни ЛПС и специално работно облекло;
3. Създаване на подходящи условия за отдих, хранене и почивка, както и екологосъобразно подобряване на санитарно-битовите
условия за персонала. 
Посочените дейности е предвидено да се организират, управляват и изпълняват от собствен Екип по проекта с привлечен Координатор с опит. Екипът е изпълнявал подобен проект със собствено финансиране за подобряване на условията на труд в основното хале. Организацията на работа на Екипа и управлението на проекта е описано като отделна задължителна дейност.
Част от дейностите, предвиждащи СМР ще се изпълнят от работници, назначени на трудов договор. Друга част от услугите, доставките и СМР ще се възложат на външни изпълнители, изборът на които ще се осъществи в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и подзаконовите нормативни актове към него.
В рамките на изпълнението на целия проект ще се изпълняват изискванията за информиране и публичност, които са описани като
отделна задължителна дейност.
Всички дейности на Екипа по проекта ще бъдат в пълно съответствие с хоризонталните политики и принципи за осигуряване на равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие. Предвидено е стриктно изпълнение на Административния договор и указанията на Управляващия орган.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще се осъществи от Екипа по проекта (виж по-долу 9. Екип). Ръководителят на Екип е Управителят на дружеството, а останалите членове са или работещи в дружеството или специалисти, които имат някакво отношение към работата на дружеството или много добре познават същото. В рамките на планирания срок за изпълнение, Екипа по проекта ще организира и изпълни следните основни стъпки: 1. Стартиране и организиране на работата на Екипа, включващо запознаване на членовете с изискванията на административния договор, Ръководството и други документи за изпълнението, разпределяне и възлагане на общи и конкретни задачи и инструктаж на членовете; 2. Организиране, оперативно управление и контрол на избора на външни изпълнители на доставки и услуги (виж другите дейности по проекта); 3. Организиране, оперативно управление и контрол на работата на собствения персонал, ангажиран с изпълнение на дейности по проекта; 4. Контрол на изпълнението на услугите и доставките, изпълнявани по договор с външни изпълнители, приемане и отчитане на резултатите от изпълнението, включително счетоводно завеждане и отчитане (осигуряване на одитна следа в съответствие с приложимото законодателство); 5. Организиране и изпълнение на дейностите за публичност и визуализация на действията и резултатите по време на изпълнение на проекта; 6. Подготовка на междинен и финален технически и финансов отчети и предаване на същите на договарящия орган; 7. Поддържане на постоянна комуникация с договарящия и контролните органи от ОПРЧР и ангажираните органи от ЕС, включително предоставяне на изисквани данни и достъп до информация на правоимащите; 8. Приключване на проекта, документиране на всички дейности и архивиране, съхранение и запазване на документите в изисквания срок., Contracted Amount: 24 000.00 , Reported Amount: 24 000.00
  • Activity: Информиране и публичност: Осъществяването на тази задължително изисквана дейност - информиране и публичност ще се изпълнява при стриктно спазване на изискванията и реда, описан в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.". Осигуряването на необходимата информираност и публичност за изпълнението на проекта с безвъзмездната помощ на ЕС и държавата ще включва: - Плакати - ще се поставят поне два плаката с информация за проекта (на входа на административната част и на входа на производственото хале), с минималният допустим размер на плаката - формат АЗ; - Печатни информационни материали – 100 брошури/ дипляни/ лиcтовки; - Промоционални материали – 30 флаш памети; - Банери – за поставяне на сайта на дружеството, ако бъде активиран до започване на изпълнението на проекта; - Интернет - на интернет страница – публикуване на подробна информация за одобрения за финансиране проект - в рамките на два дни от датата на подписване и влизане в сила на Административния договор, ако интернет страницата бъде активиран до започване на изпълнението на проекта; - Информационни cтикери – ще се поставят на оборудване и съоръжения, постоянно инсталирани във връзка с изпълнението на проекта или в резултат от него; - Публични изказвания, презентации и интервюта – ще се подчертава ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОПРЧР, като се споменава стойността на безвъзмездната финансова помощ; - Платени публикации и излъчвания – едно излъчване на репортаж по местната телевизия в края на изпълнение на проекта - ПР публикации – съобщения, изпращани към местните медии., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 1 980.00
  • Activity: Разработване и въвеждане на иновативен модел за организация на безопасни и екологични трудови процеси с възможност за прилагане на гъвкаво работно време, осигуряващо повишаване на производителността: Чрез изпълнението на тази дейност се очаква оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси. Необходимостта от нейното изпълнение възниква поради възрастова структура на работната сила - над 43% от работещите са на възраст над 54 години Това налага внасяне на промени в системата за развитие на човешките ресурси за изпълнение на стратегията за развитие на предприятието. Необходимо е привличане на по-млади кадри и тяхната практическа подготовка. От друга страна е налице известна неравномерност на трудовата натовареност поради характера на дейността - ремонт на авиационна техника, имаща известен сезонен характер. Необходими са организационни промени, водещи до по-високо ниво на мотивация и подобряване на производителността със следния характер: - Оптимизация на работните процеси и въвеждането на гъвкаво работно време в определени граници в зависимост от конретните поръчки и сезонност, което да даде възможност за съвместяване на професионалния и личния живот; - Привличане на персонала с богат опит като ментори (обучители) на новоназначавани по-млади работници без опит. Така се удължи професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години), а младите работници усвоят по-бързо техническите ументия за осъществяване на сложни ремонти; - Отчитане на факторите, които мотивират младите - основно използване на гъвкаво работно време и оптимизиране на натовареността, подобряване на производителността на труда и получаване на по-добро заплащане, пряко свързано с производителността на труда; - Създаване на условия за по-бързо навлизане в работата, особено за усвояване на майсторски умения за ремонт на авиационна техника, усвоявани за период от 5 до 10 години. При проведените първоначални разговори със специалисти по трудова психология, управление на труда и производствените процеси се установи възможност за прилагане на иновативни решения и методи за оптимизация на трудовия процес. Според специалистите би трябвало да се изпълнят следните стъпки: - диагностициране на действащата система с отчитане на възприятието за труда от работниците и служителите; - определяне и обсъждане от висшето ръководство и консултантите на констатациите, изводите и препоръките на екипа от специалисти; - разработване на система от правила за оптимизиране на тудовия процес с конкретни правила за гъвкавост и начина за отчитане. Те ще станат основа за бъдещата иновативна система за управление. Нейното описание ще се осъществи чрез Правилника за върешния трудов ред и раззработката на подходящи процедури от системата за управление на дружеството. В частност - системата за управление на човешките ресурси; - Изграждане на техничека система за отчитане на реалното работно време на всеки работник и служител с възможност за транслиране на данни в специализирано софтуерно приложение, свързано с управление на трудовото представяне и работната заплата; - разработване на специализирано софтуерно приложение от изпълнител по утвърдено задание, на основата на базов софтуер, достъпен за използване в практика. Специализираното приложение и базовия софтуер ще се доставят от външния изпълнител; - доставката на ИКТ оборудване (компютърна техника и оборудване за регистрация на присъствието). Същото ще се използва за инсталиране на базовите и специализираните приложения и започване на внедряването; - провеждане на апробация на системата и софтуер, за оценка на приложимостта и необходимостта от корекции. Приемане на системата от ръководството за внедряване или предоставяне на насоки за нейната преработка. Очавка се системата да подобри и коректността във взаимоотношенията работник-ръководство и се подобри мотивираността на всички. Тя ще даде възможност работниците да уплътняват работното си време и да намаляване на престоите, а от подобряване на производителността на труда с екологичен ефект чрез оптимизиране на работата на оборудването. Ще се осигури възможност за ефективно възстановяване на работната сила, когато работника има нужда. , Contracted Amount: 75 457.36 , Reported Amount: 48 080.00
  • Activity: Осигуряване на средства за колективна защита, чрез модернизация, реконструкция и обезопасяване на същест вуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения за подобряване условията на труд: По този проект се предвижда осигуряване на 2 (два) вида средства за колективна защита - неподвожни (инфраструктурни) и подвижни съоръжения. Те са свързани с актуалните резултати от Оценката на риска на работните места и утвърдената от ръководството Програма за минимизиране на риска (виж приложената Програма). СТМ препоръчва защитата от няколко потенциални опасности в участъка за ремонт на корпуси от летателната техника. Причината е в работата с материали на нитроцелолозна основа и излъчваните аерозоли в атмосферта. Препоръчва се предприемане на приоритетно колективни средства за защита, както следва: 1. Защита от токсични и други вредни вещества, включително защита от потенциално експлозивна атмосфера, защита от опасни пари или аерозоли на химични агенти, налагащи изграждане на локална аспирационна система при източника на отделяне на вредни вещества; 2. Защита от неблагоприятен микроклимат, налагаща прилагане на системи, подобряващи микроклимата – температура, скорост на въздушното течение; вентилационна система за осигуряване на свеж въздух /нагнетателна вентилационна система/; подмяна на дограма; изграждане на окачени тавани за намаляване обема на помещенията и климатични системи; 3. Защита от пожар и взрив, чрез автоматична пожарогасителна инсталация; пожароизвестителна инсталация. В рамките на двете основни помещения на участъка за нанасяне на импрегниращи покрития и боядисвеане на корпусни детайли на самолета ще се изпълни: - Намаляване на височината на зона 3 и зона 4 с обща пощ 540 кв.м. и зона 2 - 540 кв.м.; - Изграждане изолираща стена между зона 3 и зона 4, за да се ограничи разпространението на аерозоли при боядисване; - Подмяна на неефективна дограма с ПВЦ и стъклопакет в зона 2, 3 и 4; - Облициване на стените с изолационни плоскости и пожароустойчива вата в зона 2, 3 и 4; - Монтиране на стационарна аспирация в зона 3; Тези СМР ще се изпълнят от специално назначени монтажници/ строители на трудов договор, минимум в рамките на 12 месеца. - Доставка и разполагане на подвижни защитни (ограждащи) съоръжения за ограничаване на опасността при източника - подвижна аспирация (завеса) за улавяне на вредни вещества, пари и мъгла при боядисване в зона 4, преместваем ограждащ контейнер с двойно дъно за оттичане на масла и горива с аспирация за улавяне на вредни вещества и преместваем ограждащ контейнер с аспирация за улавяне на вредни вещества - пари при ултразвуково измиване на детайли за ремонт с агресивни течности в зона 4. Новите съоръжения за колективна защита ще бъдат снабдени с нагнетателни вентилационни системи и локална аспирационна система за изсмукване и следващо филтриране на опасните пари. Описаните системи са съобразени с предписания в ЗЗБУТ метод и средство за колективна защита, в частност - ограничаване на опасността при източника. Съгласно §1, т. 6 от ДР на ЗЗБУТ ..."6. "Средство за колективна защита" е проектно, конструктивно, технологично, организационно или друго техническо решение, което изолира пространството, в което може или се проявява опасността от местонахождението на работещите или други лица, които биха могли да бъдат увредени. "... Последните системи - Завеса и ограждащи контейнери остават преместваемо средство за колективна защита и се разглежда като преместваемо оборудване. С други думи. съгласно "Указания за тълкуване на термините оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар", описаните средства за колективна защита представлява "Оборудване" и не се считат за инфраструктура, тъй като има подвижен характер защото: • При нормални условия на употреба, включително разумни грижи и поддръжка, то има предполагаем срок на годност (полезен живот) по-голям от една година; • Запазва първоначалната си форма и външен вид при използване; • При повреда на устройството или на негови части е по-рентабилно да се поправи, отколкото да се замени с изцяло нов елемент; • Не губи своята идентичност чрез инкорпориране в различна или по-сложна композиция (структура)., Contracted Amount: 103 200.00 , Reported Amount: 128 121.95
  • Activity: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло: Действащата в дружеството Група по условия на труд и ръководството са определили в Списък на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и/или специално работно облекло. Този списък съдържа основни (минимално изисквани ЛПС и специализирано работно облекло). До момента са предоставяни само задължителните ЛПС и облекло. Тъй като в посочения и приложен тук Списък е актуален в момента, а предоставените на работниците специализирано работно облекло и ЛПС са със срок на износване от 12 месеца, то подновяването на същите е допустимо, защото ще започне минимум след 6-8 месеца и срока на износване на старите ЛПС и облекло ще е изтекъл. С други думи - за всички такива раздадени продукти срокът изтича до края на 2016 г. Имайки предвид, че евентуалното стартиране на този проект с финансова подкрепа на ЕС и националния бюджет може да е най-рано в края на 2016, то осигуряването на предписаните в Списъка ЛПС и специализирано работно облекло е допустимо. Имайки предвид горната информация, в този проект е предвидена доставка на целия комплект ЛПС и специализирано работно облекло по утвърдения Списък. По този начин се осигурява високото ниво на безопасност при работа на всички работни места в дружеството. Предвидената бюджетна цена за доставка на предписаните в Списъка ЛПС и специализирано работно облекло е 5 400.00 (без ДДС)., Contracted Amount: 5 400.00 , Reported Amount: 5 396.23
  • Activity: Осигуряване на социални придобивки за работещите - място за отдих, хранене и почивка: Основната производствена площадка на дружеството е осигурена с място за отдих и почивка, но един от основните отдаллечени обекти - площадката за летателни изпитвания се намира в покрайнините на дружеството и представлява голо място без възможност за почивка. Това място е голяма равна площадка, която може да се използва като основа за разполагане на подвижен контейнер, за което не се изисква преминаване през тежката процедура за строителство (ЗУТ). Тези обстоятелства предполагат следните адекватни действия - доставка на оборудван контейнер, който да служат като помещения за краткотраен отдих, съблекални и тоалетните. Същият ще осигури необходимите съвременни хигиенно-санитарни изисквания и удобства за работещите, лесно почистване и ефикасна дезинфекция за защита на здравето на работещите, необходимите хигиенни условия за личните дрехи и вещи. Оценено е, че се предлагат такива типови контейнери, осигуряващи тези условия. Контейнер с размери 240/600/250см за модел E-4 с кухненски бокс и оборудвано WC слънчева система за гореща вода и климатик = 12 800.00лв. (без ДДС)., Contracted Amount: 12 800.00 , Reported Amount: 12 800.00
  • Activity: Внедряване и сертифициране на система за управение на БЗР по стандарт BS OHSAS 18001 или очаквания нов международен стандарт ISO 45001.: Чрез внедряването на Система за управление на БЗР - елементите на BS OHSAS 18001 ще осигури разработката и внедряването на адекватна политика, за изпънението на която ръководството ще се ангажира. Ще се обърне особено внимание на идентификация на опасностите, оценка и контрол на риска, определяне и поддържане в актуално състояние на приложимите норми (законовите изисквания) и оценка на съответствието спрямо тях. Ще се осигури регуляно и адекватно разработване на целите и програмите, мотивация и организация и персонал, обучение, комуникация и консултации; управението на документите и записите в системата; Осъществяването на оперативен ежедневен контрол, създаване и трениране на готовност за действие при извънредни ситуации, наблюдение и измерване, разследване на инциденти и злополуки; коригиращи и превантивни действия, одит и преглед от ръководството. Чрез тях ще се осигури непрекъснато (продъжаващо) развитие., Contracted Amount: 19 800.00 , Reported Amount: 19 420.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: GREEN SUN SYSTEMS LTD, Contracted Amount*: 58 140.00 , Reported Amount**: 58 140.00
  • Contractor: GEORGI, Contracted Amount*: 7 600.00 , Reported Amount**: 7 600.00
  • Contractor: Katya, Contracted Amount*: 8 800.00 , Reported Amount**: 8 800.00
  • Contractor: TSVETOMIR, Contracted Amount*: 7 600.00 , Reported Amount**: 7 600.00
  • Contractor: I. O. N. GRUP LTD., Contracted Amount*: 5 394.46 , Reported Amount**: 5 396.23
  • Contractor: RANINA LTD, Contracted Amount*: 9 800.00 , Reported Amount**: 9 800.00
  • Contractor: PMM Services Ltd, Contracted Amount*: 10 345.00 , Reported Amount**: 10 344.50
  • Contractor: MEGA DESIGN BG LTD, Contracted Amount*: 20 512.30 , Reported Amount**: 20 512.30
  • Contractor: HELIOS ET, Contracted Amount*: 1 980.00 , Reported Amount**: 1 980.00
  • Contractor: QAC LTD, Contracted Amount*: 50 820.00 , Reported Amount**: 50 820.00
  • Contractor: EUROMARKET AUTOMOTIVE, Contracted Amount*: 26 000.00 , Reported Amount**: 26 000.00
  • Contractor: POLIHRON LTD, Contracted Amount*: 7 001.90 , Reported Amount**: 7 000.89
  • Contractor: BUREAU VERITAS BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 5 400.00 , Reported Amount**: 5 400.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 7.00
Indicator 2 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 242 657.36 BGN
Grant 242 657.36 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 238 419.18 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Внедряване на система за управение на БЗР по стандарт BS OHSAS 18001, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Избор Внедряване OHSAS 18001
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване и доставка на оборудване и строителни материали, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за Доставка и монтаж на неподвижна аспирационна инсталация за участък за нанасяне на нитроцелолозни лакови покрития, свързани с подобряване условията на труд при изпълнението на Дейност 3 - Бюджетно перо 9.1.
    Contractor: PMM Services Ltd
    Contract total funded value: 10 345.00
  • Differentiated position 2: Избор на изпълнител за Доставка и монтаж на пожарогасителна система за участък за боядисване, свързана с обезопасяване на труда при изпълнението на Дейност 3 - Бюджетно перо 9.1.
    Contractor: GREEN SUN SYSTEMS LTD
    Contract total funded value: 9 200.00
  • Differentiated position 3: Избор на изпълнител за закупуване и доставка на строителни материали за подобряване на условията на труд при изпълнението на Дейност 3 - Бюджетно перо 9.1.
    Contractor: POLIHRON LTD
    Contract total funded value: 7 001.90
  • Differentiated position 4: Избор на изпълнител за закупуване и доставка на строителни материали за подобряване на условията на труд при изпълнението на Дейност 3 - Бюджетно перо 9.1. - СТЕННИ ПАНЕЛИ
    Contractor: MEGA DESIGN BG LTD
    Contract total funded value: 20 512.30
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на осветителни тела, Estimated Amount: 7 200.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на осветителни тела
    Contractor: GREEN SUN SYSTEMS LTD
    Contract total funded value: 7 140.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на двама специалисти (в две обособени позиции) за изпълнение на дейностите като членове на екипа за управление на проекта, Estimated Amount: 15 200.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на функция „Технически сътрудник“ по проект
    Contractor: GEORGI
    Contract total funded value: 7 600.00
  • Differentiated position 2: Изпълнение на функция „Координатор“ по проект
    Contractor: TSVETOMIR
    Contract total funded value: 7 600.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на доставчик на специално работно облекло и ЛПС, необходими за осъществяването на Дейност 3, Estimated Amount: 5 400.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на специално работно облекло и ЛПС, необходими за осъществяването на Дейност 3
    Contractor: I. O. N. GRUP LTD.
    Contract total funded value: 5 394.46
Procedure 6 Subject to due process: Избор на доставчици на оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, пряко свързани с осъществява нето на Дейности 1, 3 и 4 , Estimated Amount: 78 300.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 - Компютърно и регистрационно оборудване, пряко свързано с осъществяването на Дейности 1
    Contractor: RANINA LTD
    Contract total funded value: 9 800.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 - Подвижна аспирация (завеса) за улавяне на вредни вещества, пари и мъгла при боядисване - 1 брой
    Contractor: EUROMARKET AUTOMOTIVE
    Contract total funded value: 26 000.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 - Преместваем ограждащ контейнер с двойно дъно за оттичане на масла и горива с аспирация за улавяне на вредни вещества - 1 брой
    Contractor: GREEN SUN SYSTEMS LTD
    Contract total funded value: 41 800.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4 - Преместваем ограждащ контейнер с аспирация за улавяне на вредни вещества - пари при ултразвуково измиване на детайли за ремонт с агресивни течности - 1 брой
    Contractor: GREEN SUN SYSTEMS LTD
    Contract total funded value: 41 800.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5 - Оборудван преместваем контейнер за почивка и хранене на персонала - поставен на летателна площадка за изпитване и облитане на ремонтирани самолети - 1 брой
    Contractor: GREEN SUN SYSTEMS LTD
    Contract total funded value: 41 800.00
Procedure 7 Subject to due process: Разработване и въвеждане на иновативен модел за организация на трудовите процеси с възможност за прилагане на гъвкаво работно време и ротация на работните места, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Избор - Модел на труд
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Сертифициране на система за управение на БЗР по стандарт BS OHSAS 18001 или очаквания нов международен стандарт ISO 45001, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Избор Сертификация OHSAS 18001
    Contractor: BUREAU VERITAS BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 5 400.00
Procedure 9 Subject to due process: Специализиран софтуер, Estimated Amount: 0.00
Procedure 10 Subject to due process: Услуги за визуализация, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Избор Услуги за визуализация
    Contractor: HELIOS ET
    Contract total funded value: 1 980.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN