Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-1007-C01
Project Name Safe, Secure and Quality Work at Kambera and Son BG Ltd.
Beneficiary 175312787 Kambera and Son BG EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 14.06.2017
Start Date 14.06.2017
End Date 14.06.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
"Камбера и син БГ" ЕООД произвежда висококачествена дървена стъклопакетна дограма, луксозни входни и интериорни врати и мебели по поръчка. Посредством реализацията на проекта фирмата цели да осигури на своя персонал работна среда и условия на труд в съответствие с най-високите европейски стандарти. "Камбера и син БГ" ЕООД има постоянна цел за подобряване на качеството на работните места и организацията и управлението на човешките ресурси, която ще бъде реализирана и посредством настоящия проект.
Работодателят и понастоящем гарантира на своя персонал безопасност и здраве при работа надвишаващи съществено минималните изисквания на приложимата нормативна уредба. С изпълнението на проекта ще бъде осигурено значително подобрение на работната среда и защитеността на работещите посредством осигуряване на подходящ микроклимат чрез нова климатизация и вентилация в част от производствените помещения, както и придобиването на висококачествени колективни и лични предпазни средства, и специално работно облекло. Ще се инвестира в подобряване на осветеността на работните места за намаляване на рисковете. Дейностите са съобразени със спецификата на работните места, възможните опасности и риска при работа.
Ще бъде осигурена и оборудвана социална придобивка за работещите - място за краткотраен отдих и почивка. Ще бъде използвана възможността за въвеждане на иновативни практики и системи за развитие на човешките ресурси в предприятието, като са предвидени дейности за по-добро съвместяване на личния и професионалния живот и промяна в организацията на работното време, съобразено с индивидуалнтие потребности на персонала. За тези цели ще бъде закупен и специализиран софтуер за управление на човешките ресурси, разработен и адаптиран спрямо специфичните нужди на фирмата и нейния персонал.
Предвидените дейности ще окажат положителен ефект и върху качеството и производителността на труда в "Камбера и син БГ" ЕООД.
Activities
  • Activity: Разразботване и въвеждане на нови системи за развитие на човешките ресурси и модели за организация на труда: Дейността има за цел да подобри организацията на труда и управлението на човешките ресурси в "Камбера и син БГ" ЕООД. Понастоящем в дружеството работят 44 души, включително 3 лица на възраст над 54 години и 2 лица с увреждане, и това е стратегическа цел на фирмата, пряко свързана с успешното и бъдещо развитие и повишаването на производителността на труда. Постигането на тази цел ще има положителни последици за целия персонал на "Камбера и син БГ" ЕООД, тъй като ще даде нови възможности за по-добро съвместяване на професионалния и личния живот, по-голяма гъвкавост по отношение на организацията на работното време, по-добри системи за определяне на системи за заплащане на труда. Поставените цели ще бъдат постигнати посредством комплекс от мерки в рамките на тази дейност, включително: 1. Разработване и въвеждане на система за управление на човешките ресурси, ориентирана към потребностите на предприятието и заетите в него лица. Системата ще включва елементи свързани с подбора и наемането на персонала, кариерното развитие и повишаването на квалификацията, организацията на работното време, отпуските и почивките, въвеждане на възможности за гъвкавост на гъвкавост по отношение на трудовите задължения, работното време и заплащането, ,организация на труда и разпределението на задачите между отделните звена и служителите в тях. В системата ще бъдат отчетени специфичните потребности на заетите лица на възраст над 54 г. и лица с увреждане, за които ще бъдат предвидени конкретни мерки за по-добро съвместяване на професионалния и личния живот, включително реорганизация на работното време и почивките, съобразени с индивидуалните им потребности, преразпределение на задълженията им в съответствие с квалификацията и професионалния им опит. Такива възможности ще бъдат предоставени и за други категории работещи, като родители на малки деца, млади работници, които участват в образование и учене през целия живот, както и за целия останал персонал в случай на необходимост и желание. За лицата над 54-годишна възраст ще бъдат заложени и мерки за удължаване на трудовия им живот. Ръководството на фирмата оценя високо ползата от служители с натрупан дългогодишен опит, които на база този опит пряко допринасят за оптимизиране на работните процеси и съответно повишаване на производителността на труда в предприятието. Тази категория работници допринася съществено за своевременното въвеждане на новонаети лица в работата. В този контекст системата за развитие на човешките ресурси ще взема предвид добавената стойност от работещите над 54-годишна възраст и ще предвижда мерки за тяхното задържане в заетост, като ангажирането им в квалификационното развитие на персонала, участието им в планирането и въвеждането в практика на промени при организацията на труда в производството. Към момента в "Камбера и син БГ" ЕООД няма цялостна система за управление на човешките ресурси и изпълнението на тази дейност ще даде съществен принос за по-доброто развитие на фирмата. 2. Закупуване и въвеждане в практика на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси, с какъвто дружеството не разполага. Софтуеърът ще позволи да се прилагат по-ефективно всички елементи на новата система за управление на човешките ресурси, а от друга страна ще доведе до съществена оптимизация на редица административни и организационни процеси в предприятието. Софтуеърът трябва да включва редица елементи, които да позволяват по-голяма гъвкавост в организацията на труда по отношение на работното време, локализацията на работното място, трудовите задължения и системите за заплащане, както и автоматизация на редица административни процеси, свързани с трудовите правоотношения., Contracted Amount: 14 000.00 , Reported Amount: 13 980.00
  • Activity: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: Целта на дейността е повишаване на безопасността и здравето при работа за 40 работници и служители на дружеството, включително 3 лица над 54-годишна възраст и 2 лица с увреждане. Ще бъдат закупени необходимите лични предпазни средства и специално работно облекло в съответствие за намаляване на вредните въздействия и ограничаване на рисковете с съответствие с индивидуалните оценки за професионалния риск на работните места. Оценката за личните предпазни средства, които се използват при работа и изготвена в съответствие с чл. 17, ал. 3, т.1-4 от Наредба № 3 от 19 април 2001 г. на МТСП и МЗ. Ще бъдат закупени такива лични предпазни средства и специализирано работно облекло, които да заменят съществуващи с изтекъл период на износване и/или осигуряващи по-високи нива на защита спрямо сега ползваните. За всяко от 40 заети лица на длъжности "Дърводелец" - 28 лица, "Бояджия, изделия от дърво", "Дограмаджия, дърво/пластмаса/алуминий", "Машинен оператор, дърводелство", "Монтьор, поддръжка на инсталации и оборудване", "Общ работник", "Организатор дейности", "Организатор, производство" - 3 лица, "Снабдител, доставчик", "Чистач/ Хигиенист" и "Шофьор, лекотоварен автомобил" ще бъдат закупени: - по един комплект по един комплект зимно специално работно облекло - ватирано яке и полугащеризон, за защита от влага и студ; - по един комплект лятно специално работно облекло - яке и полугащеризон; - по един чифт летни работни обувки от естествена хидрофобирана кожа, с композитно бомбе и неметална пластина, анатомична стелка от дишаща материя, EN ISO 20345; - по един чифтзимни работни полуботи от естествена хидрофобирана кожа, с композитно бомбе и неметална пластина, анатомична стелка от дишаща материя, EN ISO 20345; - по един чифт работни ръкавици от трико, промазано с черен латекс, БДС EN 420, БДС ЕN 388. За 7 лица на длъжности "Дърводелец" - 5 лица, "Бояджия, изделия от дърво" и "Чистач/ Хигиенист" ще бъдат закупени 7 бр. филтърни полумаски с филтри за дихателна защита срещу органични пари, неорганични и кисленни газове, прах и аерозоли. За 20 лица на длъжност "Дърводелец" ще бъдат закупени 20 бр. противопрахови маски - лицева полумаска с байонетно захващане и два филтъра за защита от прах при работа с дървообработващи машини. За 21 лица на длъжности "Дърводелец" - 20 лица, и "Машинен оператор, дърводелство" ще бъдат закупени 20 бр. антифони за защита от прекомерен шум, SNR: 28.5 dB, EN 352-1. Необходимостта от описаните специално работно облекло и лични предпазни средства съществува за всички служители на дружеството, които изцяло или частично изпълняват служебните си задължения в производствената база на фирмата, в която има редица рискове, произтичащи от неблагоприятен микроклимат, рискове от нараняване, рискове от работа с корозивни и летливи вещества., Contracted Amount: 30 183.00 , Reported Amount: 29 036.00
  • Activity: Осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд: Дейността има за цел да подобри условията на труд и опазването на здравето на работещите от "Камбера и син БГ" ЕООД чрез инвестиции в оборудване за ограничаване на вредните въздействия на работната среда. В тази връзка в рамките на дейността се предвижда закупуването на оборудване, посредством което да бъдат съществено намалени рисковете, свързани с отделните работни процеси, включително запрашаване, замърсяване с твърди частици, отделяне на точксични аерозоли. За ограничаване на запрашаването при работа в цеха за шлайфане на продукция се предвижда да бъдат закупени 3 бр. аспирационни маси за шлайфане и аспирационен под, който изсмуква праха в процеса на работа. Всяка от масите трябва да бъде свързана с подовата аспирационна система, с външен прахоуловител с по-толям дебит, поради голямата засмукваща повърхност.Подовата аспирационна система ще бъде с решетки, направена от поцинкована стомана, лесни за демонтиране. Масите за шлайфане ще бъдат свързани индиректно с прахоуловителя чрез аспирационния под, тъй като тези маси са предназначени за плътни дървени плоскости, праховите частици ще падат на пода свързан с аспирационната система. В цеха за шлайфане на продукция, който е с площ 35,6 кв.м. работят 7 души. Комбинацията от описаното оборудване и предвидените в дейност 2 лични предпазни средства ще доведат до почти пълно елеминиране на рисковете, свързани със запрашаването в тази част от дейността на фирмата. При производството на изделия от дърво и стъклопакети освен прах се отделят и големи обеми стружки и други твърди частици, които замърсяват работната среда и сами по себе си могат да причинят наранявания по кожата и очите, както и заболявания на дихателния апарат. В цех "Врати" операциите на работниците , които шлифоват разкроеният материале свързан с операция "Шлайфане с едра шкурка на разкроените елементи", операция "Шлайфане с фина шкурка на разкроените елементи". След грундиране на заготовката, следва операция "Повторно заглаждане с фина шкурка" и операция "Вдигане, обръщане на тежки плоскости". Всички тези операции са свързани с тежък физически труд и среда изпълнена с фини прахови частици. За облекчаване на труда и подобряване на работната среда на персонала за обработка на големи детали ще се закупи четко-шлифовъчна машина с прахоуловител. Машината работи с висок натиск при шлайфане, има аспирационен щит, който позволява лесна смяна на шкурките, с плъзгане в съответния канал.Шлифовъчната работа на служителите ще бъде свързана с обработка на дребни, фрезовани детайли и оперативно обслужване на машината. Един от най-съществените рискове при производството на дограма и стъклопакети е свързан с наранявания при пренасянето и монтажа на стъклопакетите. Травмите, които могат да бъдат причинени от счупване на стъкло са с различна степен на опасност за здравето на работещите, но могат да имат и много тежки последици. За ограничаването на подоби рискове фирмата възнамерява да закупи 1 бр. вакуумни устройства за захващане на стъкла и прозорци с електрическа вакуумна помпа със захранване 230-400 V. Устройството следва да е с 4 вендузи с дебит на засмукване 2,16 куб.м./час и максимален товар до 350кг. Внедряването на това устройство ще ограничи прекия контакт между работници и стъклата/стъклопакетите при тяхното пренасяне при производство и монтаж и ще намали риска от контузии на работниците, които са ангажирани в производството и монтажа на стъклопакети - общо 18 души., Contracted Amount: 144 960.52 , Reported Amount: 144 959.75
  • Activity: Осигуряване на подходящ микроклимат в работни помещения: Дейността има за цел да подобри условията на труд и опазването на здравето на 6 от работещите от "Камбера и син БГ" ЕООД посредством осигуряване на на подходящ микроклимат в цеха за дърводелски работи. Тази цел ще бъде постигната чрез монтажа на система за вентилация и климатизация в цех за дървообработване. Ще бъде монтирана канална климатична система с мощност на охлаждане 15.5 kW и мощност за отопление 16.5 kW при консумирана мощност под 5.6 kW. Ще бъдат монтирани съответно въдуховоди и решетки за климатичната система в помещението, както и необходимите филтри предвид естеството на извършваната в него дейност. Монтажът на подобен тип климатична система е обусловен от една страна от техническите и параметри, които я правят подходяща за промишлени производства с високи нива на запрашаване, а от друга от желанието на Кандидата да осигури възможно най-икономичното от гледна точка на потребление на енергия отопление, което да е щадящо за околната среда. Цехът, в който ще бъде монтирана климатичната система е разположен в помещение с площ от 200 кв.м., което се намира в съседство до базата на "Камбера и син БГ" ЕООД и дружеството ползва на база договор за дългосрочен наем за период от над 5 години. Климатичната система съществено ще допринесе за по-качествена работна среда за работещите при тези условия 7 лица. , Contracted Amount: 6 845.00 , Reported Amount: 6 845.00
  • Activity: Осигуряване на по-добро осветление в работни помещения: Дейността има за цел да намали рисковете от нараняване при работа и увреждане на зрението посредством осигуряване на по-добро осветление в административните помещения на фирмата. В тези помещения служебните си задължения изпълняват 6 лица, всички от които с изключение на лицето на длъжност "Чистач/хигиенист" работят с документи и видеодисплеи. При тези лица естеството на дейността натоварва очите и при тези случаи липсата на подходящо осветление води до допълнително натоварване и ускорено влошаване на зрението. В тази връзка в рамките на проекта "Камбера и син БГ" ЕООД има желанието да намери цялостно и трайно решение на описаните проблеми. Предвижда се да бъдат инсталирани общо 35 бр. светодиодни осветителни панела, които ще бъдат монтирани в офисите на дружеството. За намаляване на рисковете за персонала при бедствия, аварии и пожари в базата на "Камбера и син БГ" ЕООФ ще бдат инсталирани допълнително 18 бр. взривозащитени осветителни тела EX с луминесцентни светлоизточници. Корпусът и разсейвателят на осветителните тела трябва да са от поликарбонат неподдържащ горенето със заключващи скоби от неръждаема пружинираща стоманена ламарина. В допълнение ще бъдат доставени и монтирани и 4 бр. взривозащитени евакуационни осветителни тела с луминесцентни светлоизточници, обозначение "Изход", с батерия за поддържане на осветлението при аварийно прекъсване на електрозахранването. Закупуването и монтажа на взривозащитени и аварийни осветителни тела осигуряват допълнителни гаранции за безопасността и здравето на работниците, особено в случаите на производствени аварии или бедствие. Подмяната на осветлението в описаните помещения ще даде пряко отражение за подобряване на условията на труд за всички 44 заети лица в "Камбера и син БГ" ЕООД. Предвижда се закупените осветителни тела да са с висок енериен клас, което съществено ще намали консумацията на електрическа енергия за осветление и ще даде принос за ограничаване на вредните последици върху околната среда., Contracted Amount: 12 650.50 , Reported Amount: 13 650.00
  • Activity: Внедряване и сертифициране на стандарт за безопасност и здраве при работа BS OHSAS 18001:2007: Изпълнението на дейността е в пълен унисон с предвидените цели на проекта, съответно с целите на процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, тъй като посредством внедряването и сертифициране на Стандарт за безопасност и здраве при работа BS OHSAS 18001:2007 ще се подобри работната среда в дружеството кандидат и ще се осигурят по-добри и безопасни условия на труд, което пряко влияе върху подобряване качеството на работните места и рефлектира положително върху производителността на труда. Стандартизирането на работните процеси в съответствие с изискванията на BS OHSAS 18001:2007 ще направи възможно осъществяването на непрекъснат контрол по отношение на безопасните и здравословни условия на труд в дружеството, както и тяхното непрекъснато подобряване. Това от своя страна ще гарантира надежден механизъм за управление и мониторинг на равнището на здравословни и безопасни условия на труд във фирмата. Чрез въвеждането на стандарта за здраве и безопасност при работа ще се постигне по-нататъшно усъвършенстване на организацията на трудовата дейност, по-безопасна работна среда и защита на персонала от трудови злополуки. Ръководството ще има възможност да управлява и минимизира рисковете за трудовото здраве на своите служители. Внедряването и сертифициране на стандарт, кореспондира пряко с поставените цели пред дружеството за непрекъснато развитие и усъвършенстване на условията на труд на служителите в пълно съответствие с приложимите правни и регулаторни изисквания . Предвидените по дейността внедряване и сертифициране на стандарт за безопасност и здраве при работа: BS OHSAS 18001:2007 ще допринесат и за постигане на заложените в проекта индикатори, а именно в предприятия, ще се въведат нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд. Едновременно с това ще се спомогне за минимизиране на рисковете за персонала на дружеството по отношение на рискове за здравето и безопасността, ще утвърди прилагането на добри практики и ще осигури по-качествена работна среда. Въвеждането на международния стандарт ще гарантира изграждането на устойчива система за контрол на безопасните условия на труд в предприятието, ще изгради у всички служителите завишени критерии към организацията на труда, към опазването на околната среда, към поддържането на оптимални характеристики на работната среда, Contracted Amount: 19 965.00 , Reported Amount: 19 965.00
  • Activity: Осигуряване на място за краткотраен отдих за работещите в "Камбера и син БГ" ЕООД: "Камбера и син БГ" ЕООД още от създаването си има ясен ангажимент към своите работници и служители за осигуряване на работна среда, която позволява най-доброто възможно съчетаване на професионалния и лични живот. Във фирмата са осигурени помещения за отдих и хранене на персонала, съблекални и санитарни помещения. Едно от местата за отдих и почивка, което се намира в административната сграда на дружеството е напълно оборудвано. Същевременно възможностите на фирмата до момента не позволяваха да се направят необходимите инвестиции за осигуряване на необходимите съвременни условия в другото помещение за отдих, което се намира в производствената база, заедно с прилежащите към него съблекалня, баня и тоалетна. Помещението не е ремонтирано от много дълъг период от време, не е подходящо оборудвано, а наличното обзавеждане е отдавна амортизирано. За осигуряване на социалната придобивка ще бъде извършен ремонт на собствени за "Камбера и син БГ" ЕООД помещения с обща площ от 63 кв.м., които се намират в производствената база на фирмата. В рамките на проекта ще бъдат извършени ремонт и оборудване на помещенията, както следва: В обособената стая за отдих и хранене е необходимо да бъде извършена шпакловка и боядисване на стени и таван, замазка и подмяна на подови настилки с теракот, подмяна на електрически ключове и осветителни тела. В помещението ще бъде монтиран кухненски модул с шкафове - горен и долен ред, кухненски плот, мивка, смесител за мивка, абсорбатор, стъклокерамични котлони. Ще бъдат закупени микровълнова фурна, кафе-машина и хладилник. Ще бъде закупена маса за хранене с шест стола, диван за почивка и телевизор. В съблекалнята за работещите е необходимо да бъде извършена шпакловка и боядисване на стени и таван, замазка и подмяна на подови настилки с теракот, подмяна на електрически ключове и осветителни тела. Предвижда се ремонт на две санитарни помещения - баня и тоалетна, прилежащи към стаята за отдих и хранене И в двете помещения ще бъде извършена шпакловка и боядисване на таван, измазване на пода и стените, поставяне съответно на теракот и фаянс на цялата площ, подмяна на електрически ключове и осветителни тела, монтаж на подови сифони и сифони за мивка. В банята ще бъдат монтирани душ, смесителна батерия за душ, мивка и смесител за мивка, бойлер. В тоалетната ще бъдат монтирани моноблок, мивка и смесител за мивка. Социалната придобивка ще бъде разположение на всички служители на фирмата и ще се ползва постоянна, тъй като към момента фирмата не е в състояние да предложи на персонала подходящи условия за почивка. Това ще доведе и до повишаване на производителността на труда на заетите. Наличието на място за отдих е особено важно за по-възрастните работници, за които по проекта е предвидена и възможност за по-голяма гъвкавост на работното време и почивките., Contracted Amount: 24 002.00 , Reported Amount: 21 068.62
  • Activity: Информиране и публичност по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени: - 5 бр. информационна табели за помещението за краткотраен отдих, дърводелския цех, в който ще бъдe монтирана климатичната система и сградите, в които ще бъде монтирано ново осветление; - 2 бр. информационни табла, които ще бъде поставени отвън на администативната и производствени сгради на фирмата; - 30 бр. информационни стикери, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане; - 300 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта. Всички закупени по проекта бройки лични предпазни средства и специализирано работно облекло ще бъдат брандирани по подходящ начин (щампи/бродерия или стикери) указващи, че са закупени с финансовата подкрепа на ЕСФ и ОП РЧР. В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, Contracted Amount: 2 800.00 , Reported Amount: 2 800.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - двама координатори по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 780 часа, а координаторите и счетоводителят за по 765 часа, които ще бъдат разпределени за 12 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Единият координатор ще бъде по-тясно ангажиран с дейностите, свързани с подобряването на безопасността и здравето при работа, а другият координатор ще отговаря преимуществено за комуникацията със заинтересованите страни и избраните външни изпълнители по отделните дейности. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган. Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на Закона за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове., Contracted Amount: 26 160.00 , Reported Amount: 25 754.27

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TSS SERTIFIKEYSHAN, Contracted Amount*: 7 986.00 , Reported Amount**: 7 986.00
  • Contractor: T amp; S - consult grup, Contracted Amount*: 11 979.00 , Reported Amount**: 11 979.00
  • Contractor: OVK Ingenering LTD, Contracted Amount*: 6 845.00 , Reported Amount**: 6 845.00
  • Contractor: CTC Software Bulgaria, Contracted Amount*: 13 980.00 , Reported Amount**: 13 980.00
  • Contractor: Teodora, Contracted Amount*: 7 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FOREST TRADE, Contracted Amount*: 7 771.20 , Reported Amount**: 7 771.20
  • Contractor: RVS Ingenering LTD, Contracted Amount*: 13 650.50 , Reported Amount**: 13 650.00
  • Contractor: MIBOST, Contracted Amount*: 2 384.07 , Reported Amount**: 2 384.07
  • Contractor: Ka MATIK, Contracted Amount*: 35 945.00 , Reported Amount**: 35 945.00
  • Contractor: MVM , Contracted Amount*: 109 015.23 , Reported Amount**: 109 014.75
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 6 120.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: JINA EOOD, Contracted Amount*: 10 913.35 , Reported Amount**: 10 913.35
  • Contractor: Vlada, Contracted Amount*: 6 120.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PALLTEX, Contracted Amount*: 29 036.00 , Reported Amount**: 29 036.00
  • Contractor: Petrana, Contracted Amount*: 6 120.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KRIS BRAND LTD, Contracted Amount*: 2 800.00 , Reported Amount**: 2 800.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 44.00 , Reached amount: 46.00
Indicator 4 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 281 566.02 BGN
Grant 281 566.02 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 278 058.64 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Внедряване на стандарт за безопасност и здраве при работа BS OHSAS 18001:2007 по проект № BG05M9OP001-1.008-1007 „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД., Estimated Amount: 11 979.00
  • Differentiated position 1: Внедряване на стандарт за безопасност и здраве при работа BS OHSAS 18001:2007 по проект № BG05M9OP001-1.008-1007 „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД.
    Contractor: T amp; S - consult grup
    Contract total funded value: 11 979.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на климатична система в цех за дървообработване във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД, Estimated Amount: 6 845.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на климатична система в цех за дървообработване във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД
    Contractor: OVK Ingenering LTD
    Contract total funded value: 6 845.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на осветление по проект № BG05M9OP001-1.008-1007 „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД., Estimated Amount: 13 650.50
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на осветление по проект № BG05M9OP001-1.008-1007 „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД.
    Contractor: RVS Ingenering LTD
    Contract total funded value: 13 650.50
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на специализиран софтуер и система за управление на човешките ресурси по проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД“., Estimated Amount: 14 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на специализиран софтуер и система за управление на човешките ресурси по проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД“.
    Contractor: CTC Software Bulgaria
    Contract total funded value: 13 980.00
Procedure 5 Subject to due process: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД, Estimated Amount: 29 813.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД
    Contractor: PALLTEX
    Contract total funded value: 29 036.00
Procedure 6 Subject to due process: Закупуване на оборудване за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, Обособена позиция 1: Доставка на маси за шлайфане с аспирационен под и прахоуловител; Обособена позиция 2: Доставка на четко-шлифовъчна машина с прахоуловител; Обособена позиция 3: Доставка на вакуумни устройства за захващане на стъкла и прозорци; , Estimated Amount: 144 960.23
  • Differentiated position 1: Доставка на маси за шлайфане с аспирационен под и прахоуловител
    Contractor: MVM
    Contract total funded value: 109 015.23
  • Differentiated position 2: Доставка на четко-шлифовъчна машина с прахоуловител
    Contractor: MVM
    Contract total funded value: 109 015.23
  • Differentiated position 3: Доставка на вакуумни устройства за захващане на стъкла и прозорци
    Contractor: Ka MATIK
    Contract total funded value: 35 945.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на двама Координатори проект във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД., Estimated Amount: 12 240.00
  • Differentiated position 1: Избор на двама Координатори проект във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД.
    Contractor: Nikolay
    Contract total funded value: 6 120.00
  • Differentiated position 2: Избор на двама Координатори проект във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД.
    Contractor: Vlada
    Contract total funded value: 6 120.00
Procedure 8 Subject to due process: Избор на Ръководител проект във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД., Estimated Amount: 7 800.00
  • Differentiated position 1: Избор на Ръководител проект във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД.
    Contractor: Teodora
    Contract total funded value: 7 800.00
Procedure 9 Subject to due process: Избор на Счетоводител проект във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД., Estimated Amount: 6 120.00
  • Differentiated position 1: Избор на Счетоводител проект във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД.
    Contractor: Petrana
    Contract total funded value: 6 120.00
Procedure 10 Subject to due process: Информиране и публичност във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД., Estimated Amount: 2 800.00
  • Differentiated position 1: Информиране и публичност във връзка с изпълнение на проект „Безопасна, сигурна и качествена работа в "Камбера и син БГ" ЕООД.
    Contractor: KRIS BRAND LTD
    Contract total funded value: 2 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN