Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0037-C01
Project Name TCV employment
Beneficiary 201381937 Telecommunication Company Varna EAD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 11.08.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 01.01.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Телекомуникационна Компания Варна ЕАД е лидер за варненския пазар в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти. Компанията развива устойчив и доказан във времето бизнес модел, но необходимостта от технологично развитие и териториално разширение на съществуващата оптична мрежа, които да подобрят пазарните позиции на компанията, отправят предизвикателство за разрастване на екипа и разкриването на нови работни места, свързани с техническа работа, системната администрация, маркетинг и обща работа. Чрез реализацията на настоящия проект "ТКВ заетост", Телекомуникационна Компания Варна ЕАД ще даде възможност за работа на 24 безработни и неактивни лица, от които 13 ще попадат в определените по програмата приоритетни групи, а поне половината от лицата ще бъдат задържани устойчиво и след приключване изпълнението на проектните дейности. Проектът предвижда също осигуряване на необходимото оборудване и инвентар за новосъздадените работни места, дейности по публичност и управление на проекта.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: След подбор ще бъдат наети 24 безработни и/или неактивни лица, които ще определят и целевата група на проекта. Лица от целевата група ще бъдат наети на трудови договори за извършване на труд в условията на пълен работен ден на длъжности съгласно НКПД 2011 г. по описаните по-долу групи, съответстващи по МОД на клас 2 "Специалисти" - 4 нови работни места, клас 3 "Техници и приложни специалисти" - 15 нови работни места и клас 9 "Професии, неизискващи специална квалификация" - 5 нови работни места. Длъжности по новите работни места, които ще заемат представителите на целевата група са изведени след задълбочен анализ на нуждите и стратегията за развитие на дружеството: - 14 лица, на длъжност: 3522-3007 Техник телекомуникации; - 3 лица, на длъжност: 2522-6001 Системен администратор; - 1 лицe, на длъжност: 2153-6013 Експерт телекомуникации и мрежи данни; - 1 лице, на длъжност: 3339-3005 Специалист маркетинг и реклама; - 5 лице, на длъжност: 9622-0001 Общ работник; Дейността предвижда предоставяне на средства за работна заплата под формата на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания за 24-те наети по трудов договор на пълно работно време лица на разкритите нови целеви работни места за период от 12 месеца. Ще бъде създадена и съответната организация на труда, предвид заетостта на новите работни места с придобитото по процедурата обзавеждане, стопански инвентар и оборудване, съгласно насоките за кандидатстване по процедурата и ръководството за изпълнение на проектите. За създадените работни места ще се прилага гъвкава форма на заетост под формата на споделени работни места, при които част от придобитото по процедурата оборудване (транспортни средства, заваръчен апарат за оптични влакна и др.) ще се ползват от повече от 1 лице – представител на целевата група. , Contracted Amount: 224 820.00 , Reported Amount: 217 878.30
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да обезпечи създаването на новите работни места с необходимото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, като дейността не е задължителна, но е необходима за реализацията на проекта и създаването на устойчива трудова заетост на новоназначените по проекта лица в Телекомуникационна Компания Варна. Подкрепата за придобиване на целево оборудване и инвентар по проекта е изцяло обусловена и от анализа и оценката на разполагаемите материални и нематериални активи и технически ресурси, с които компанията разполага и ползва към настоящия момент. За извършване на дейността се ползват общо 20 транспортни средства, над 50 оптични трансмитери, над 10 анализатор CATTV, над 25 телекомуникационни шкафа, над 50 сървърни конфигурации, над 50 преносими компютри, 10 високотехнологични компютърни конфигурации и друго специализирано оборудване за поддръжка и разширяване на оптичната мрежа, инструменти. Предвид изготвения анализ, както и очакванията за разрастване на пазара на конвергираните телекомуникационни услуги, създаването на новите работни места по проекта и тяхното техническо и функционално обезпечаване, предполага осигуряване и на оборудване, транспортни средства и работно облекло. За всяка от изброените нови работни места по длъжности по-долу са посочени техническите ресурси, които ще обезпечат новата заетост, а именно: - за създаването на 14 бр. нови работни места по длъжността "Техник телекомуникации" е необходимо да бъдат осигурени: 14 бр. комплекта работно облекло и обувки, 14 бр. куфар за инструменти пластмасов, като за четири от работните места е необходимо да се осигурят 3 бр. QAM анализатор с ТВ изображение, а за пет от работните места са необходими 5 бр. алуминиеви стълби; - за създаването на 3 бр. нови работни места по длъжността "Системен администратор" е необходимо да бъдат осигурени: 3 бр. високотехнологична компютърна система с монитор; - за създаването на 1 бр. ново работно място по длъжността "Експерт телекомуникации и мрежи данни" е необходимо да бъдат осигурени: 1 бр. комплект работно облекло и обувки и 1бр. куфар за инструменти пластмасов; - за създаването на 1 бр. ново работно място по длъжността "Специалист маркетинг и реклама" е необходимо да бъдат осигурени: 1 бр. компютърна система с монитор и 1 бр. лазерно многофункционално устройство; - за създаването на 5 бр. нови работни места по длъжността "Общ работник" е необходимо да бъдат осигурени: 5 бр. комплекта работно облекло и обувки, като за едно от новите работни места трябва да се осигури 1 бр. резачка за асфалт и бетон (фугорез), за друго - 1 бр. трамбовка тип пачи крак, а за трето от изброените 5 места трябва да се осигури 1 бр. професионален къртач. За създаването на новите работни места по длъжностите "Техник телекомуникации" и "Системен администратор" е необходимо и осигуряването на още няколко специфични инструмента и средства, които се ползват съвместно, споделено и според сменния режим, както следва: - 1 бр. заваръчен апарат за оптични влакна - сплайсер и 1 бр. оптичен рефлектометър (OTDR), чрез които техниците заваряват оптичните влакна, като апаратите се ползват обичайно от две лица в момента на експлоатация. - 4 бр. лек автомобил тип "ван", който се ползва за транспорт на техниците, системните администратори и експерт телекомуникации до съответните точки от оптичната мрежа на дружеството. Автомобилите ще се ползват в екипи, понякога по 2-ма, а при необходимост и от по 3-ма от новоназначените лица. Съгласно изискванията, разходи за застраховки на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар е предвиден и разход за осигуряване на застраховка за оборудването по проекта, необходимо за създаването на новите работни места. Застраховката ще се извърши непосредствено след закупуването и заприходяването на активите, като изборът на застрахователна компания също ще се проведе съгласно действащата нормативна наредба и изцяло в съответствие с детайлните правила за допустимост на разходите по процедурата., Contracted Amount: 123 458.00 , Reported Amount: 119 106.47
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проект "ТКВ заетост". В изпълнение на дейността и за обезпечаване изпълнението на целия проект, ще бъде сформиран екип, състоящ се от Ръководител проект, Координатор проект и Счетоводител проект. В съответствие с нормативните изисквания ще бъде избран външен подизпълнител, който ще оказва услуги по управлението на проекта и в частност консултации при подготовката и провеждането на тръжни процедури и при подаването на отчетната документация към администратора на програмата. Ръководител проект ще бъде ангажиран със следните ключови за изпълнението на целия проект функции: - ръководи цялостно проекта, като разпределя задачите и координира дейността на другите членове на екипа; - планира месечната дейност и предоставяне на информация; - контролира подготовката на финансови и технически доклади; - контролира изпълнението на месечния план-график и спазването на сроковете за изпълнение на задачите, при необходимост поставя нови, възникнали в хода на реализация на проекта задачи; - следи за провеждането на тръжните процедури, входящата и изходяща кореспонденция с ДО на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.; - следи за изпълнението на проектните дейности и съгласува промени и изменения на Договора за безвъзмездна помощ. Ръководителя на проекта ще бъде ангажиран с дейностите по управление на проекта почасово. Поради вменените му от длъжността отговорности и за осигуряване качественото и в план изпълнение на проекта, Ръководителя ще предприема всички необходими действия по управлението, без оглед на изразходвания времеви ресурс като минималната месечна заетост ще възлиза на осемдесет часа. Според изискванията, автобиография на експерта, предложен за Ръководител проект, е приложена към настоящия формуляр за кандидатстване, а в точка 9 "Екип" от формуляра са описани неговата квалификация и отговорности в обхвата на проекта. Важно е да се отбележи, че лицето, предлагано за Ръководител проект има подходящ опит и квалификация, включително и по сходни, с представените по проекта дейности за наемане на безработни и неактивни лица и дейности по организацията и администрирането на проект по оперативна програми. Координатор проект: - ще участва в подготовката на тръжните досиета, необходими за провеждането на съответните тръжни процедури; - ще координира комуникацията между бенефициента и избраните доставчици; - ще отговаря за събирането, съхранението и архивирането на документацията по изпълнение на проекта; - ще следи за изпълнение на изискванията за публичност и графично оформление на всички проектни документи. Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект, като също ще бъде ангажиран с дейностите по проекта почасово с минималната месечна заетост по проекта от осемдесет часа. Счетоводител проект ще има следните функции в изпълнението на проекта: - ще участва в срещите на екипа по проекта; - ще следи и обработва счетоводно-отчетната документация; - ще обобщава, събира и следи за отчетността на счетоводните документи по проекта; - ще съдейства активно при изготвянето на финансови отчети по проекта. Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект, като също ще бъде ангажиран почасово с минимална месечна заетост от осемдесет часа. Изпълнителният директор на дружеството ще отговаря основно за осигуряването на всички необходими ресурси за изпълнението на проекта, в това число финансов ресурс и необходимото техническо обезпечение за изпълнение на планираните по проекта дейности. Разходите за възнаграждения и дължими осигуровки по Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване, начислявани за сметка на работодател за Ръководител проект са разчетени съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., приложение към Насоките за кандидатстване и съгласно действащото трудово и осигурително законодателство., Contracted Amount: 39 000.00 , Reported Amount: 41 763.54
  • Activity: Осигуряване на информиране и публичност: Дейността цели да се популяризира финансиращата програма и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект върху целевите групи и Телекомуникационна Компания Варна ЕАД като представител на работодателска организация и бенефициент по процедура BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място" и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г. В изпълнение на дейността по информиране и публичност, Телекомуникационна Компания Варна ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., а именно: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския социален фонд и националното финансиране, чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския социален фонд, Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., по които се финансира проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на Телекомуникационна Компания Варна - http://www.tcv.bg/; - ще бъдат поставени плакати с информация по проекта (минимално размер А3), в който се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място, като например в търговските обекти на дружеството, както и на видно място в централния офис, където ще е мястото на изпълнение на проекта; - ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване и транспортни средства; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на целевата група и кандидати за работа на новосъздадените по проекта работни места. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., Европейския социален фонд и националния бюджет на Република България. Ще бъде изпълнено изискването на програмата да се отбележи финансовия принос на Общността и да се поставят логата на ЕС и на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. на всеки продукт по проекта. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани в резултат на финансовата помощ на оперативната програма., Contracted Amount: 3 888.00 , Reported Amount: 7 640.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KST Ltd , Contracted Amount*: 17 982.60 , Reported Amount**: 17 982.60
  • Contractor: DENMAR BROKERS , Contracted Amount*: 3 468.08 , Reported Amount**: 3 468.08
  • Contractor: DZZD "ZASTRAHOVATELI", Contracted Amount*: 996.54 , Reported Amount**: 996.54
  • Contractor: ALLIANCE AUTO VARNA LTD. , Contracted Amount*: 71 428.00 , Reported Amount**: 71 428.00
  • Contractor: Paus Ltd, Contracted Amount*: 3 820.00 , Reported Amount**: 7 640.00
  • Contractor: Ogra Ltd., Contracted Amount*: 26 500.00 , Reported Amount**: 26 500.00
  • Contractor: Bash Majstora Ltd, Contracted Amount*: 858.65 , Reported Amount**: 858.65
  • Contractor: Excom Ltd, Contracted Amount*: 4 116.00 , Reported Amount**: 4 116.00
  • Contractor: Koledjikov Ltd, Contracted Amount*: 6 760.00 , Reported Amount**: 6 760.00
  • Contractor: Publiidea LTd, Contracted Amount*: 3 996.60 , Reported Amount**: 3 996.60
  • Contractor: ARDES INFORMACIONNI TEHNOLOGIY , Contracted Amount*: 9 500.00 , Reported Amount**: 9 500.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 12.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 24.00 , Reached amount: 28.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 391 166.00 BGN
Grant 391 166.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 373 712.98 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 520.99 0.00 2 520.99 АЛИАНС АУТО ВАРНА ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на застрахователна организация за застраховки на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта, Estimated Amount: 6 158.00
  • Differentiated position 1: Избор на застрахователна организация за застраховки на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта
    Contractor: DENMAR BROKERS
    Contract total funded value: 3 468.08
  • Differentiated position 2: Избор на застрахователна организация за застраховки на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта
    Contractor: DZZD "ZASTRAHOVATELI"
    Contract total funded value: 996.54
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на офисно оборудване, Estimated Amount: 9 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на офисно оборудване
    Contractor: ARDES INFORMACIONNI TEHNOLOGIY
    Contract total funded value: 9 500.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на работно облекло , Estimated Amount: 4 800.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на работно облекло
    Contractor: Publiidea LTd
    Contract total funded value: 3 996.60
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на специализирано оборудване , Estimated Amount: 29 950.00
  • Differentiated position 1: Резачка за асфалт и бетон (фугорез)
    Contractor: Koledjikov Ltd
    Contract total funded value: 6 760.00
  • Differentiated position 2: Трамбовка тип “пачи крак”
    Contractor: Koledjikov Ltd
    Contract total funded value: 6 760.00
  • Differentiated position 3: Професионален къртач
    Contractor: Koledjikov Ltd
    Contract total funded value: 6 760.00
  • Differentiated position 4: QAM анализатор с ТВ изображение
    Contractor: Excom Ltd
    Contract total funded value: 4 116.00
  • Differentiated position 5: Заваръчен апарат за оптични влакна - сплайсер
    Contractor: KST Ltd
    Contract total funded value: 17 982.60
  • Differentiated position 6: Оптичен рефлектометър (OTDR)
    Contractor: KST Ltd
    Contract total funded value: 17 982.60
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на стопански инвентар , Estimated Amount: 1 050.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на стопански инвентар
    Contractor: Bash Majstora Ltd
    Contract total funded value: 858.65
Procedure 6 Subject to due process: Избор на консултантска компания за подпомагане екипа по управление на проекта , Estimated Amount: 26 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на консултантска компания за подпомагане екипа по управление на проекта
    Contractor: Ogra Ltd.
    Contract total funded value: 26 500.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на организация за осигуряване на публичност по проекта , Estimated Amount: 3 888.00
  • Differentiated position 1: Избор на организация за осигуряване на публичност по проекта
    Contractor: Paus Ltd
    Contract total funded value: 3 820.00
Procedure 8 Subject to due process: Провеждане на процедура „Избор с публична покана“ за определяне на изпълнител с предмет: ДОСТАВКА НА ТРАНСПОРТНИ СРЕДСТВА - ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ, обявена чрез публична покана №01 от дата 28.11.2016 г., Estimated Amount: 72 000.00
  • Differentiated position 1: ДОСТАВКА НА ТРАНСПОРТНИ СРЕДСТВА - ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Провеждане на процедура „Избор с публична покана“ за определяне на изпълнител с предмет: ДОСТАВКА НА ТРАНСПОРТНИ СРЕДСТВА - ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ, обявена чрез публична покана №02 от дата 07.12.2016 г. , Estimated Amount: 72 000.00
  • Differentiated position 1: ДОСТАВКА НА ТРАНСПОРТНИ СРЕДСТВА - ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ
    Contractor: ALLIANCE AUTO VARNA LTD.
    Contract total funded value: 71 428.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN