Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0235-C01
Project Name Developing of the management capacity and growth of ASSIST Ltd. by support and implementation of specialized services and promotion of the use of information and communication technologies and services
Beneficiary 130483068 ASSIST Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.03.2017
Start Date 06.03.2017
End Date 06.02.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът предвижда развитие на управленския капацитет и растеж на производителност, екпортен капацитет и увеличаване на нетните приходи от продажби в  АССИСТ ЕООД с над 30%  чрез подкрепа за специализирани услуги и насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги , а именно са включени следните дейности:
I. Предоставяне на консултантски услуги  за реинженеринг на 5 бизнес процеса: 
(1) процес на планиране и вземане на решения;   
(2)  процес на организация на ресурсите и снабдяването;
(3) процес на организация на производството и предоставяне на услуги
(4) процес на реализация на сервизни услуги
(5) увеличаване на износа. 
II.Внедряване на  системи за управление на околата среда  по международен стандарт ISO 14001:2004 и  системите за управление на сигурността на информацията (СУСИ) ISO/IEC  27001:2013 и сертифицирането ни фирмата по тези стандарти. Фирмата е сертифицирана по ISO 9001:2008 и ще се ресертифицира по  ISO 9001:2015. 
III.Въвеждане на ИКТ базиран софтуер - интегрирана ERP система за управление на бизнес процесите в предприятието - модули:•    Финансово управление;Счетоводство спрямо българското законодателство;Управление на дълготрайни активи; Бюджетиране;  Продажбен и пред-продажбен процес; Управление на продажбите;Управление на маркетингови кампании, листове, бази данни, задачи;Планиране и управление на производството;Управление на брак и отпадъци;Планиране на доставки и прием на материали, суровини и стоки;  Складово управление;Сервиз; Power BI
IV. Визуализация
 Проектът цели   внедряване за първи път на система за сервиз на съоръжения с обхват над 3000 артикула и 6 сервизни центъра у нас и Западни Балкани, на учебна програма за създаването на ефективен и  функционален колектив, изграждане и  внедряване на качествено нов сервизен   модел, базиран на европейската нормативна база за регулярна поддръжка  на автоматизирани врати и  системи за контрол на достъпа. 
Срокът на изпълнение на проекта е 18 месеца.
Activities
  • Activity: I. Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията:: 1. Въвеждане и сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти - 1.1 за системи за управление на околната среда (EMAS, БДС EN ISO 14001 и управление на сигурността на информацията (БДС ISO/IEC 27001). •ISO 14001 определя изискванията към системата за управление на околната среда, която може да се интегрира с други изисквания за управление, за да помогне на организациите да достигнат, както икономическите си цели, така и целите, свързани с околната среда. ISO/IEC 27001:2013 Международният стандарт ISO/IEC 27001 задава модел за изграждане и определя изисквания към системите за управление на сигурността на информацията (СУСИ). Тези системи служат за защита на активите, които боравят с информация и се основават на възприети принципи, цели, политики и на оценки на рисковете, които могат да въздействат неблагоприятно върху бизнеса. Защитите, които се изграждат при внедряване на СУСИ, повишават нивото на сигурност и на първо място са насочени към осигуряване и поддържане на характеристиките поверителност, наличност и цялост на информацията. 2.Подготовка за сертификация 3.Ресертификация на система за управление на качество от ISO 9001 : 2008 към ISO 9001: 2015 г 4.Реинженеринг на процесите в предприятията: Реинженерингът на процесите в организациите представлява цялостно преосмисляне и пълно препроектиране на бизнес процесите за достигане на цялостни подобрения в основните показатели на всяка организация. При изпълнението на отделните дейности по реинженеринг на процесите и системите фокусът следва да бъде поставен върху създаването на ефективни предпоставки за постигане на резултатите. Диагностика и измервания на бизнес процесите в организацията, с цел определяне на работните процеси, за които е необходимо подобрение; Избор на процесите, които ще бъдат изменени и препроектирани вследствие на реинжинеринга – дефиниране на процесите, входовете и изходите на всеки процес, както и взаимовръзките между различните процеси; Техническо изготвяне на модел на предлаганото решение-визия: Персонализиране на модела спрямо спецификите на организацията; Обучение на персонала; Въвеждане на препроектираните процеси (предписанията от реинженеринга) в дейността на организацията; Анализ на резултатите и ползите от реинженеринга на процесите: - По-ефикасна организация в резултат на по-ефективното организиране на ключовите процеси; - Реализирано измерване на ефикасността на всеки процес – поставяне на ключови индикатори (KPI) за всеки важен бизнес процес; - По-добро обслужване на клиентите, чрез ефективни методи за обратна връзка; - Подобрена координация между звената в рамките на организацията, чрез технологични и организационни решения; - Въведени технологични решения с цел оптимизиране на бизнес процесите. Ефективно използване на създадената ИКТ инфраструктура. 5.Дейности за инвестиции в ново оборудване в помощ на променяните бизнес процеси. Пред вид акцентът върху инициирането на регулярна сервизна дейност на територията на България и Западните Балкани фирмата има нужда от много повече инструменти и оборудване за монтаж и сервиз , затова подава оферти за пакети с инструменти и оборудване , необходими за това. Безкабелни и акумулаторни инструменти спестяват време на техническия състав и повишават производителността. Модерна машина за заготовки от алуминий позволява точност, качество и прецизност на изделията. Преносими комплекти с инструменти са извънредно важни за мобилността на екипите, което ще позволи бързи срокове и мултифункционалност на сервизните услуги.Мобилните терминали с вграден баркод скенер позволяват достъпване от мястото на обекта до база данни и кол.център, което пести време, гориво и ускорява процеса на сервизната дейност. , Contracted Amount: 232 376.33 , Reported Amount: 230 157.09
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на софтуер за управление на бизнес процеси: Дружеството планира да закупи и внедри интегриран софтуер за управление на бизнес процеси , с цел оптимизиране на дейностите и работните потоци в предприятието, соито следвада станат по-ефективни и да се адаптира към постоянно променящите се условия. Дружеството има нужда от следните функционалности на ИКТ базиран интегриран софтуер/и за управление на бизнес процесите: Планиране на доставки работа с досиета на доставчици, вкл. групиране, условия и начини на плащане, следене на плащания и падежи на плащания, кредитни лимити, складове по доставчик, поддържане на информация за име и код на артикул при доставчик, време за доставка и др. работа с ценови листи на доставчици, предоставени от тях отстъпки и сключени договори извършване на всички необходими операции по покупки и отпечатване на съответните документи – напр. искане за оферта от доставчик, изпращане на поръчка към доставчика, следене на доставки, получени фактури, дължими суми и платени суми, изготвяне на кредитни известия и т.н. планиране на доставките спрямо обещана дата на изпълнение на поръчката на клиента проследяване по серийни номера на закупените материали и оборудване Преминаване към интегрирана информационна система, с цел унифициране на текущо използваните системи и отпадането на множеството софтуери, таблици в Excel и други приложения, които се използват в момента; • подобряване организацията във фирмата, чрез създаване на автоматизирана връзка между отделните звена и фирми от групата; • Автоматизираност на процесите в Планиране, Продажби, Проекти, Сервиз, Финанси и счетоводство и др., управлявани от ERP системата, с цел намаляване на дублиране на извършваните дейности; • Коректно отчитане и управление на сервизната дейност; • Възможност за получаване на необходимата, ценна управленска информация и отчетност от ERP система, която да предоставя надеждни, достоверни своевременни данни към мениджмънта; • Внедряване на ERP система, която ще може да се развива заедно с компанията; • Внедряване на модули, подпомагащи бъдещото развитие на компанията, нейната интернационализация и иновативност модули: финанси и счетоводство, бюджети, продажби, упраовление на отношенията с клиенти СРМ, Производство, вкл.управление на брак и отпадъци, покупки и снабдяване, склад, сервиз, BI/бизнес интелиджънс/, Contracted Amount: 324 282.48 , Reported Amount: 319 998.48
  • Activity: III. Дейности за визуализация на проекта.: За да се информират участниците и обществеността Фирмата ще постави един плакат A3 Постоянна обяснителна табела „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 Плакатът ще съдържа емблемата на ЕС, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмния период 2014-2020 с наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта както и стойността на европейското и национално съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта;надграждане на фирмения уеб сайт с информация за проекта и сервизната дейност, Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 298.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BULECOPRPOEKTI LTD, Contracted Amount*: 15 323.00 , Reported Amount**: 21 890.00
  • Contractor: Bulnex AD, Contracted Amount*: 5 387.31 , Reported Amount**: 7 696.15
  • Contractor: TUV NORD BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 10 472.00 , Reported Amount**: 14 960.00
  • Contractor: ELITE Software, Contracted Amount*: 223 998.94 , Reported Amount**: 319 998.48
  • Contractor: Hilti Bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 20 330.38 , Reported Amount**: 29 043.40
  • Contractor: Next Consult LTD, Contracted Amount*: 86 100.00 , Reported Amount**: 123 000.00
  • Contractor: Kammarton Bulgaria EFFO, Contracted Amount*: 13 060.78 , Reported Amount**: 18 658.25
  • Contractor: MAUS PS LTD, Contracted Amount*: 208.60 , Reported Amount**: 298.00
  • Contractor: Elumatek Bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 10 436.50 , Reported Amount**: 14 909.29
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 85 430.56 , Reached amount: 84 434.03
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 556 958.81 BGN
Grant 389 871.16 BGN
Self amount 167 087.65 BGN
Total actual amounts paid 362 917.61 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 22 399.89 9 599.95 31 999.84 ЕЛИТ Софтуер ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Сертификационни услуги по ISO 14001, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Сертификационни услуги по ISO 14001
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: 1 Закупуване на ДМА , Estimated Amount: 31 083.79
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: избор на изпълнител за доставка обособена позиция 3, 4, 5, 6, 7, 8 и 9
    Contractor: Hilti Bulgaria EOOD
    Contract total funded value: 20 330.38
  • Differentiated position 3: Провеждане на процедура и доставка обособена позиция 1
    Contractor: Elumatek Bulgaria EOOD
    Contract total funded value: 10 436.50
  • Differentiated position 4: Провеждане на процедура и доставка обособена позиция 10 и 11
    Contractor: Kammarton Bulgaria EFFO
    Contract total funded value: 13 060.78
Procedure 3 Subject to due process: Визуализация, Estimated Amount: 300.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на ИКТ базиран софтуер- интегрирана информационна система, Estimated Amount: 324 282.48
  • Differentiated position 1: Провеждане на процедура за избор на доставчик на софтуера и неговото внедряване
    Contractor: ELITE Software
    Contract total funded value: 223 998.94
Procedure 5 Subject to due process: избор на консултантски услуги за въвеждане на ISO 14001 , Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: избор на консултантски услуги за въвеждане на ISO 14001
    Contractor: BULECOPRPOEKTI LTD
    Contract total funded value: 6 993.00
Procedure 6 Subject to due process: избор на консултантски услуги за въвеждане на ISO 27001, Estimated Amount: 12 000.00
Procedure 7 Subject to due process: Консултантски услуги за реинженеринг, Estimated Amount: 123 000.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на процедура и избор на консултантска фирма за реинженеринг на бизнес процесите във фирмата.
    Contractor: Next Consult LTD
    Contract total funded value: 86 100.00
Procedure 8 Subject to due process: публична покана за доставка на оборудване по обособена позиция 2, Estimated Amount: 7 725.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2: Мобилен терминал с вграден баркод скенер - 5 броя
    Contractor: Bulnex AD
    Contract total funded value: 5 387.31
Procedure 9 Subject to due process: Ресертифициране по ISO 9001: 2015, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Ресертифициране по ISO 9001: 2015
    Contractor: TUV NORD BULGARIA EOOD
    Contract total funded value: 3 493.00
Procedure 10 Subject to due process: сертификационни услуги за въвеждане на 27001, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Сертификационни услуги за въвеждане на 27001
    Contractor: TUV NORD BULGARIA EOOD
    Contract total funded value: 3 493.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN