Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-0405-C02
Project Name Encouragement of an entrepreneurial idea in the market of electrical equipment in BULTEX COMPANY LTD
Beneficiary 204983525 "BULTEX COMPANY" LTD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 31.05.2019
Start Date 31.05.2019
End Date 12.10.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Симитли, гр.Симитли

Description

Brief description
Проектните дейности ще се реализират на територията на гр. Симитли за период от 14 месеца. Основна цел на проектното предложение е създаване и развитие на нова икономическа дейност в "БУЛТЕКС КЪМПАНИ" ЕООД   инасърчаванена на предприемаческа идея в областта на обработкана електрически кабели и съоръжения.  Основните дейности по проекта включват: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея и Дейност за визуализация на проекта. В първата дейност са предвидени следните поддейности: Осигуряване на заетост на Предприемача и на две лица, различни от предприемача, едно от които с трайни увреждания; провеждане на процедура за доставка на производствено оборудване, необходимо за реализирането на пазара на предприемаческата идея. Втората дейност включва разработване на информационни материяли за видуализация на проекта съгласно изискванията на  Единния  наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Планираните проектни дейности са в съответствие с хоризонталните политики, заложени в чл. 7 и чл. 8 на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на европейския парламен и на Съвета.
Activities
  • Activity: Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея включващи осигуряване н аустойчива заетост на три леза -предприемача, експерт обект на оценка и лице с увреждане, както и доставка на ДМА, 6 бр. машини необходими за производството обект на предприемаческата идея.: Като част от дейността ще бъдат наети на трудови правоотношения за период от седем месеца три лица - квалифициран персонал необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Кандидатът ще осигури разкриването на 3 устойчиви работни места като трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство, като лицата ще бъдат наети на трудово правоотношение на пълно работно време, на осемчасов работен ден за позициите "Инженер, автоматизация", код по НКПД: 21516001 - 1 лице /Предприемача/, "Инженер, качество" Код по НКПД: 21496040 - 1 лице и " Работник, изработка на изолационни детайли в електротехниката" Код по НКПД: 93290031 - 1 лице, с трайни увреждания / над 50%/. За реализиране на производствения процес ще бъде изготвена първоначална документация за избор на изпълнители за доставка на оборудване и машини /ДМА/ пряко необходими в производствения процес на продуктите обект на продприемаческата идея. Закупуване на дълготрайните материални активи /машини/ пряко свързани с дейността на новосъздаденото предприятие ще бъде реализирано по реда на ПМС 160/2016 г. с избор на външен изпълнител. Планираното оборудване /ДМА/ включва основно производствено и оборудване /машини/: - Устройство за подаване на кабел - 1 бр. - Режеща и зачистваща машина - 1 бр. - Навиващо устройство за кабели, с включен комуникационен кабел - 1 бр. - Система за микрографски анализ на кабелни изделия - 1 бр. - Устройство за измерване на височината на кримпа - 1 бр. - Крипваща машина - 1 бр. С доставката на предвиденото за закупуване производствено оборудване ще бъде обхванат и приключен целия производствен цикъл., Contracted Amount: 218 288.16 , Reported Amount: 217 533.30
  • Activity: Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез изработване на 1 брой информационна табела, 500 броя информационни брошури, 50 бр. информационни постера и 6 информационни стикери): Дейностите, свързани с визуализация на проекта ще се реализират през целия период на изпълнение на проекта. Целта е да се осигури максимална обществена информираност относно реализирането на проекта, неговото финансиране, основни цели и задачи. В тази връзка през целия период на реализация ще протече информационна кампания, включваща дизайн, отпечатване и разпространение на печатни информационни материали /брошури /; дизайн, изработване и монтаж на информационна табела; дизайн, отпечатване и доставка на информационни плакати /постери/ и дизайн, отпечатване и доставка на информационни стикери, обозначаващи закупеното по проекта оборудване /ДМА/. Планираните мерки за публичност и информираност са изцяло съобразени и в съответствие с правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. и с пълният набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти, финансирани от ЕСИФ, се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Със стартиране на проекта през първите три месеца ще се проведе масирана информационна кампания, с цел популяризиране на проекта , планираните цели, дейности и очаквани резултати. Ще бъдат изработени и разпространени информационни брошури - 500 бр.и информационни постери - 50 бр. Същите ще се разпространяват във големите населени места, сред потенциални заинтересовани страни от изпълнението на проекта, общественост, държавни и общински институции, НПО, обществени места. Печатните информационни материали ще съдържат основно информация за проекта, неговото финансиране, продължителност, цели, очаквани резултати, реализиращи и реализирани дейности, право за участие. Информационните постери ще бъдат поставени на видни обществени места, като входа на сградата, в която ще се реализират проектните дейности и други обществени места с голям човекопоток и достъпност. Ще бъде изработена една табела, която ще бъде монтирана пред производственото помещение, в което се администрира проектът и се реализират неговите основни дейности. Отпечатаните 6 бр. стикери ще бъдат поставени на повърхността на доставеното за нуждите на планираното производство оборудване /ДМА/. Добрите партньорски взаимоотношения с местните медии ще допринесат от своя страна за популяризирането на проекта и разпространяването на постигнатите резултати сред местната общност. Благодарение на тази предварително планирана стратегия за валоризация ще бъде осъществено разпространението на постигнатите резултати от проекта, възможност за споделяне на добите практики и опит, както и нови възможности за мултиплициране на подобни дейности на местно ниво. За тази цел е предвидено провеждането на заключителна пресконференция в края на проекта, на която ще бъдат поканени представители на различни регионални медии, държавни и общински институции, местния бизнес, пред които ще бъдат представени подробно всички добри практики , както и възможностите за доразвиване на съвместни инициативи. В програмата на събитието ще бъдат обобщени постигнатите по проекта резултати и индикатори, както и ще бъдат обсъдени възможностите за тяхното бъдещо надграждане. Организираното събитие ще бъде проведено изцяло за сметка на кандидатът по проекта . , Contracted Amount: 420.00 , Reported Amount: 420.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "SENO-SOFIA" LTD, Contracted Amount*: 201 056.81 , Reported Amount**: 201 056.80
  • Contractor: PERFRCT STUDIO 66 LTD, Contracted Amount*: 420.00 , Reported Amount**: 420.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.56 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.55 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 4 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 218 520.64 BGN
Grant 174 816.50 BGN
Self amount 43 704.14 BGN
Total actual amounts paid 174 362.59 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „ Доставка на ДМА - 6 (шест) броя машини, необходими за реализиране на предприемаческата идея в областта на обработката на електрически кабели и съоръжения в "БУЛТЕКС КЪМПАНИ" ЕООД , Estimated Amount: 197 456.80
  • Differentiated position 1: „ Доставка на ДМА - 6 (шест) броя машини, необходими за реализиране на предприемаческата идея в областта на обработката на електрически кабели и съоръжения в "БУЛТЕКС КЪМПАНИ" ЕООД
    Contractor: "SENO-SOFIA" LTD
    Contract total funded value: 201 056.81
Procedure 2 Subject to due process: Дизайн и изработка на информационни материали, Estimated Amount: 420.00
  • Differentiated position 1: Дизайн и изработка на информационни материали: -Дизайн и изработка на информационна табела - 1 бр. - Дизайн и изработка на информационни брошури - 500 бр. - Дизайн и изработка на информационни стикери - 6 бр. - Дизайн и изработка на информационни плакати - 50 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN