Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1306-C03
Project Name Machining of aluminium, polyurethane, wooden plates and stone
Beneficiary 204904296 "BITEK" Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 12.09.2019
Start Date 12.09.2019
End Date 25.03.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Кнежа, гр.Кнежа

Description

Brief description
Фирма „БИТЕК“ ЕООД е новосъздадено дружество, развиващо дейност в приоритетен сектор на НСНМСП 2014-2020 г., с основен КИД 25.62 "Механично обработване на метал". С реализацията на настоящият проект, дружеството залага на изпълнение на дейности, които ще включват механообработка на алуминиеви, полиуретанови, дървени плоскости и камък и ще доведат до развитие на конкурентно и ефективно производство, стабилен растеж и устойчива заетост. 
Чрез изпълнението на дейностите по проекта ще бъдат постигнати следните индикатори:
1. Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства -1 бр.
2. Брой подпомогнати нови предприятия - 1 бр.
3. Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия - 6 нови служители.
4. Реализиране на нетни приходи от продажби за период от три години след края на проекта в размер на 751.77 % спрямо получената безвъзмездна финансова помощ.
5. Отчитане на EBITDA в размер на 17.39 % спрямо получена БФП за период от три години след края на проекта.

"БИТЕК" ЕООД притежава високо иновативен, експертен и пазарен потенциал, като ще осигури високо качествени материали, обработка и продукти, някои от които иновативни за българския пазар. Изпълнението на настоящия проект ще даде силен старт на фирмата и ще и позволи да бъде конкурентоспособна още при стартиране чрез предвидените за реализация две основни дейности: 1) Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица, закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък), изработване на интернет страница - 1 бр., изработка на пазарен анализ - 1бр., наем на производствено помещение за 12 месеца, участия в събития в страната и чужбина) и дейност 2) Визуализация на проекта.

Проектът попада в следните приоритети на настоящата процедура: жени предприемачи, регионално приоритизиране, проекти в съответствие с тематичните области на ИСИС и по-точно в сектора "Мехатроника и чисти технологии".
Activities
  • Activity: Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 1: Изпълнението на дейността е разделено на 6 части: 1. Ще бъдат наети 6 лица квалифициран персонал, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея; 2. Ще бъде закупено необходимото оборудване ДМА за механообработка - ЦПУ Рутер за обработка на алуминиеви, полиуретанови и дървени плоскости-1 бр. - ЦПУ рутер за камък - 1 бр. 3. Ще бъде наето помещение за 12 месеца; 4. Ще бъде изработен пазарен анализ - 1 бр. 5. Ще бъде изработена Интернет страница на компанията - 1 бр. 6. Ще бъдат направени разходи за участия в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на компанията и нейните продукти (стоки и/или услуги) Цялото предвидено технологично оборудване по проекта е абсолютно необходимо за производството на продукта и последващото реализиране на пазара на предприемаческата идея - механообработката на детайли от полиуретанови, алуминиеви, дървени плоскости и камък. Част 1. Наемане на трудов договор на 6 лица квалифициран персонал: За изпълнение на дейността ще се наемат на трудов договор 6 лица (вкл. 1 лице с ТЕЛК), за да се стартира успешна дейност в областта на предприемаческата идея и да се създадат устойчиви работни места в областта на механообработката на детайли от полиуеретанови, алуминиеви, дървени плоскости и камък. Тази част ще премине през следните етапи: Наемане на предвиденият брой лица по проекта, съгласно разпоредбите на Кодекса на труда. Новонаетите по проекта 6 лица ще бъдат назначени на длъжности: 1. Квалифициран персонал, който е обект на оценка: 1.1. "Ръководител, звено изследване и развитие" Код по НКПД 12227006 - 1 лице наето по проекта за 12 месеца на 4 часа на ден. Предприемачът ще бъде нает на тази позиция. 1.2. Екип - квалифициран персонал, който е обект на оценка: - "Инженер, индустриални машини и системи" Код по НКПД 21446021, - 1 лице наето по проекта за 12 месеца на 4 часа на ден; - "Инженер, конструктор“ - 1 лице с Код по НКПД 21446042, наето по проекта за 12 месеца на 4 часа на ден; - "Инженер, проектант" - 1 лице с Код по НКПД 21426022, наето по проекта за 12 месеца на 4 часа на ден. 2. Допълнителен квалифициран персонал, който не е обект на оценка: - "Специалист, качество“ – 1 лице с Код по НКПД 24216017, наето по проекта за 6 месеца на 4 часа на ден. На тази длъжност се предвижда да бъде назначено лице с увреждане. - "Машинен оператор, металообработващи машини“ – 1 лице с Код по НКПД 72232019, наето по проекта за 8 месеца на 4 часа на ден. Отговорностите и задълженията на всяко едно от лицата са описани в т.9 от ФК и ще бъдат ясно и точно дефинирани в длъжностните им характеристики. Предвидените по проекта 6 лица са напълно достатъчни на етап стартиране и развитие на дружеството, като се предвижда четири от лицата да бъдат наети от началото на 4-ти проектен месец за период от 12 месеца за 4 часа на ден. Едно от лицата да бъде наето от началото 8ми (осми) проектен месец за срок от 8 месеца на 4 часа на ден (поради необходимостта първо да бъде наето помещение и да бъде доставено оборудването и след това да се започне работа на него, когато ще е необходим и Машинния Оператор) и едно от лицата ще бъде наето от началото 10ти (десети) проектен месец за срок от 6 месеца на 4 часа на ден (поради нуждата на този етап на проекта от Специалист по качествен контрол). Задълженията и отговорностите на лицата, които ще се наемат, са подробно разписани в раздел "Екип" към проекта. Компанията предвижда минимум 3 от наетите лица по проекта да запазят работата си и след изпълнение на проекта, както и да наеме нови лица и да разшири дейността си. Създаването на нови и устойчиви работни мета в “БИТЕК” ЕООД е ключов фактор за нейното бъдещо развитие и разширяване на дейността и в сферата на механообработката. , Contracted Amount: 231 780.88 , Reported Amount: 58 545.96
  • Activity: Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 2: /Продължение на Дейност 1/ Част 3. Закупуване на ДМА за механообработка С цел обезпечаването на високо качество на предлагана услуга, Дружеството ще закупи 2 бр. ЦПУ Рутера: 1. ЦПУ Рутер за обработка на алуминиеви, полиуеретанови и дървени плоскости -1 бр., който ще има следните минимални технически и функционални характеристики, които са заложени и в приложената към проекта Техническа спецификация: - Шпиндел 9 kW или с по-малка мощност - Работни ходове По ос Х мин. 2000 мм По ос Y мин. 4200 мм - Вакуум маса с 2 броя вакуум помпи - Автоматична смяна на инструмента 2. ЦПУ Рутер за камък - 1 бр., който ще има следните минимални технически и функционални характеристики, които са заложени и в приложената към проекта Техническа спецификация: - Шпиндел 5.5 кW или с по-малка мощност - Точност - +/- 0.1 мм - Вана за материала - Система за охлаждане на инструмента Целта на тази част от дейността е да се достави, монтира и въведе в експлоатация ново, професионално, технологично оборудване, необходимо за механообработката на алуминиеви, полиуретанови, дървени плоскости под формата на мдф и пдч и камък под формата на мрамор и гранит и др. С планираните за закупуване ЦПУ рутери – рутери с Централно Програмно Управление, „БИТЕК” ЕООД ще има възможност да обработва всякакъв вид плоскости от различни материали и с това да осигури диверсификация в предлаганите продукти. ЦПУ рутерът е компютърно управлявана машина за рязане, пробиване, фрезоване, гравиране и т.н. на различни твърди материали. За разлика от стандартните машини, ЦПУ рутера е ефективен, както в производството на единични изделия, така и за серийни поръчки, като автоматизацията и прецизността са основните му предимства. В т.ч. намалява отпадъците, честотата на грешките и времето необходимо на крайния продукт да стигне до пазара. Както се вижда, всички предвидени за закупуване по проекта ДМА представляват съвкупност от няколко компонента, които не могат да функционират самостоятелно за целите на проекта. Наличието на високотехнологично оборудване е предпоставка за ефективен производствен процес при елиминиране на риска от субективния човешки фактор, постигане на оптимална производителност, високо качество при оптимална себестойност на крайния продукт и извършваната услуга. Предвиденото оборудване ще е с отлични показатели за нисък разход на енергия. Предвидената инвестиция ще спомогне за оптимизиране дейността на фирмата и доброто и позициониране на пазара. Основните и предимства ще са следните: - Отлично качество на крайните продукти - посредством цифровизираното автоматично управление и прецизност на обработка. - Гъвкавост при изпълнение на клиентските заявки – с тази система от два рутера ще могат да бъдат обработвани фактически всякакъв вид материали с твърдост до алуминия в единични и серийни бройки, което ще доведе до възможност за поемане на разнообразни заявки от клиенти по отношение на материали и бройки; - Допълнителна печалба от увеличаване на производството в резултат на постепенното натоварване на капацитета и наемане на нови служители; - Допълнителни ползи за околната среда чрез намаляване брака и отпадъка от производството – поради точността си на изработка фактически няма да има отпадък. В допълнение рутерите за камък имат система за рециркулация на водата. Малка струя вода е насочена към инструмента и това улавя целия фин каменен прах във водата, който след това се събира в резервоар, където каменните частици седиментират на дъното и не се отделят в атмосферата. Предвидено за закупуване в настоящия проект оборудване е необходимо, за да се извърши цялостен цикъл на производство и да се произведе висококачествен краен продукт. С успешното изпълнение на дейността, Дружеството ще изпълни заложените по проекта специфични цели и очаквани резултати, а оттам и на общата цел на проекта, с което ще се отговори и на поставените цели на процедурата "Насърчаване на предприемачеството", Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 136 400.00
  • Activity: Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 3: /Продължение на Дейност 1/ Част 3. Наемане на работно помещение за 12 месеца За да функционира една фирма, занимаваща се с механообработка, тя има нужда от подходящо място, отговарящо на високите стандарти за такъв вид производство. През първите 3 месеца от изпълнението на проекта ще бъде избрано подходящо помещение в гр. Кнежа, като необходимата площ за целта е около 100 кв.м., на която да се разположат новозакупените ЦПУ рутери, организиране на работното пространство, да се предвиди място за складове за суровини и материали и готова продукция, както и място за оперативна работа на служителите. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 3 606.46
  • Activity: Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 4: /Продължение на Дейност 1/ Част 4 - Изработка на пазарен анализ - 1 бр. Инвестицията за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на ПИ в "БИТЕК" EOOД (продукти - стоки и/или услуги) ще включва изследване с определени цели чрез възприета методика: събиране, обработка, анализ и оценка на данните. Изследването от своя страна трябва да подпомогне вземането на управленски решения от фирмата. Да постави основните задачи, насочени в бъдеще, а именно: да се разкрият нови пазарна реализация, както и да се използват възможностите на съществуващите пазари. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 10 500.00
  • Activity: Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 5: /Продължение на Дейност 1/ Част 5. Изработване на Интернет страница на компанията Целта на тази част от дейността е да се изработи интернет страница на компанията, която да промотира дейността и, да е лесно достъпна до всички точки на пазара, чрез презентирането на продуктите и, постоянно актуализиране и качване на възможности за обработка на различни видове материали, произведени детайли, видео съдържание с изработка. С бързото навлизане на новите технологии в живота на хората се развива и онлайн търсенето. Тъй като по същество фирмата предлага услугата механообработка, то нейните продукти са достъпни за цялата територия на страната, а и извън нея. Целта на сайта, който ще се направи за „БИТЕК” ЕООД е от една страна да се презентират възможностите пред клиенти и бизнес партньори, от друга да се създаде достъпност до фирмата, от която и да е точка в страната и от трета - да се спестяват време, пари и нерви на потребителите с намирането на правилната фирма за техните нужди. За да е успешен един такъв сайт е необходимо съдържанието му да е изключително и всеобхватно. За изпълнение на дейността ще се възложи на потенциалния изпълнител разработено задание за дизайна на интернет страницата, задание за модулите и подмодулите, така че те да отговарят на предмета и визията на компанията. Една от идеите на разработения сайт е да могат и служителите на фирмата лесно да работят с него - ще им се даде възможност бързо да актуализират съдържанието и постоянно да го развиват и обогатяват, ще имат възможност да описват по-детайлно представяне на възможностите на фирмата и нейните продукти. Чрез изработената интернет страница ще се търси и създаване на устойчиви търговски взаимоотношения с големи и малки клиенти, които да се възползват от гъвкавостта на компанията. Фокус ще се търси и върху сферата на онлайн маркетинга за подобряване видимостта на сайта в търсачките и увеличаване на ограничения трафик. Предвидената инвестиция за изработване на интернет страница ще спомогне за оптимизиране дейността на фирмата и доброто и позициониране на този конкурентен пазар. Основните и предимства ще са следните: - отличен дизайн и фирмено представяне; - подходящо презентиране на продуктите; - ниски разходи за поддръжка; - повишаване конкурентоспособността и пазарното позициониране на компанията., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 13 400.00
  • Activity: Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 6: /Продължение на Дейност 1/ Част 6. Разходи за участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) Целта на тази част е да се популяризира фирмата и нейната дейност чрез представяне на „БИТЕК” ЕООД и на нейните продукти/услуги, разширяване и развитие на дейността на фирмата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. Тук се включват разходи за такси за участие, наемане на площ и изграждане на щанд на изложения, разходи за командировки (пътни, дневни и квартирни) на квалифицирания персонал на кандидата. Компанията има намерение да участва на специализирани изложения, където не само да се представи на общността и потенциалните клиенти, но и да покаже оборудването и услугите, които може да предложи. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 1 396.75
  • Activity: Дейност 2: Визуализация на проекта: Дейността по визуализация на проекта има за цел да се информира широката общественост за целите по проекта на "БИТЕК“ ЕООД, заложените дейности и постигнати резултати, както и да се популяризират възможностите и приноса на Европейския съюз, Европейския фонд за регионално развитие и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г. В процеса на подготовка и провеждане на кампанията за информираност и публичност, с цел недопускане на отклонения от нормите и правилата, се предвижда прилагането на следните методи за изпълнение на дейността, които са изцяло съобразени с изискванията, предвидени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020” и общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ и особеностите и целите на проекта, ще се осъществяват периодични дейности, които да информират обществеността за хода на изпълнение на проекта и постигнатите резултати – съобщения и информация на сайта на кандидата. Всички разработени, издадени и разпространени в рамките на проекта материали (информационна табела, стикери и съобщения), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – емблемата на ЕС; упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014 - 2020г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименование на проекта, стойност на БФП и т.н. Чрез реализиране на дейността по информиране и публичност ще се популяризира високият социален ефект от постигнатите по проекта резултати и ще се създаде предпоставка за устойчиво развитие. Дейността ще се изпълни на два етапа: 1. По време на първия ще бъде избран външен изпълнител за осъществяване на дейността. 2. По време на втория ще бъдат изготвени, доставени и монтирани информационните и визуални материали, осигуряващи публичността на проекта. Ще бъдат изготвени следните информационни и визуални материали: - Поставяне на 2 броя информационна табела в производственият цех на "БИТЕК“ ЕООД и на входа, с размер 70х50 см, пълноцветен печат, ламарина или PVC със самозалепващо фолио, информираща за получената финансова подкрепа по проекта по линия на ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г. На табелите ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“, ЕФРР, като тази информация ще заема минимум 25% от площта на табелата; общото лого на програмен период 2014-2020 г.; наименованието на ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г.; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - Изработване и поставяне на стикери - 40 бр. (пълноцветен печат, самозалепващо се фолио) върху закупеното в рамките на проекта оборудване, информиращи за финансовата подкрепа на ЕС, ЕФРР, общото лого за програмен период 2014 - 2020г. и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г., при реализиране на съответната доставка. Ще бъдат поставени до 2 бр. стикери на съответното оборудване. - Всички документи, които ще се изготвят по време на изпълнението на проекта ще бъдат на бланка, съдържаща логата и слоганите на ЕС, ЕФРР, общото лого за програмен период 2014 - 2020г. и ОПИК; - Информация за приноса на ЕС и ОПИК 2014 2020 г. ще бъде включена и в публикуваните обяви за събиране на ценови предложения, публични покани в интернет порталите http://www.eufunds.bg/ и ИСУН 2020 и на сайта на компанията. , Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 160.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Mico Asu OOD, Contracted Amount*: 109 120.00 , Reported Amount**: 136 400.00
  • Contractor: VP Brand OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 987.10
  • Contractor: Megalan OOD, Contracted Amount*: 128.00 , Reported Amount**: 160.00
  • Contractor: Kneja Municipality, Contracted Amount*: 2 022.48 , Reported Amount**: 2 619.36
  • Contractor: VIV ENGINEERING, Contracted Amount*: 10 720.00 , Reported Amount**: 13 400.00
  • Contractor: Borad Consulting Ltd, Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 10 500.00
  • Contractor: Inter Expo Center EOOD, Contracted Amount*: 1 215.98 , Reported Amount**: 1 396.75
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.39 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 751.77 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.50 , Reached amount: 1.50
Indicator 5 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 232 280.88 BGN
Grant 185 824.70 BGN
Self amount 46 456.18 BGN
Total actual amounts paid 179 207.21 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване, доставяне и въвеждане в експлоатация на дълготрайни активи, необходими за изпълнение на дейностите по проект BG16RFOP002-2.024-1306-C02 „Механообработка на алуминиеви, полиуретанови, дървени плоскости и камък“ с две обособени позиции: Обособена позиция 1: ЦПУ Рутер за обработка на алуминиеви, полиуретанови и дървени плоскости- 1 бр; Обособена позиция 2: ЦПУ Рутер за камък – 1 бр. , Estimated Amount: 136 400.00
  • Differentiated position 1: Закупуване, доставяне и въвеждане в експлоатация на дълготрайни активи, необходими за изпълнение на дейностите по проект BG16RFOP002-2.024-1306-C02 „Механообработка на алуминиеви, полиуретанови, дървени плоскости и камък“ с две обособени позиции: Обособена позиция 1: ЦПУ Рутер за обработка на алуминиеви, полиуретанови и дървени плоскости- 1 бр
    Contractor: Mico Asu OOD
    Contract total funded value: 109 120.00
  • Differentiated position 2: Закупуване, доставяне и въвеждане в експлоатация на дълготрайни активи, необходими за изпълнение на дейностите по проект BG16RFOP002-2.024-1306-C02 „Механообработка на алуминиеви, полиуретанови, дървени плоскости и камък“ с две обособени позиции: Обособена позиция 2: ЦПУ Рутер за камък – 1 бр.
    Contractor: Mico Asu OOD
    Contract total funded value: 109 120.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на услуга - изработване на пазарен анализ - 1 бр., Estimated Amount: 10 500.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на услуга - създаване на интернет страница - 1 бр., Estimated Amount: 9 500.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на услуга по публичност и визуализация по проекта, Estimated Amount: 500.00
Procedure 5 Subject to due process: Наем на работно помещение за 12 месеца, Estimated Amount: 7 200.00
  • Differentiated position 1: Договор за наем
    Contractor: Kneja Municipality
    Contract total funded value: 2 022.48
  • Differentiated position 2: Договор за наем
    Contractor: VP Brand OOD
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN