Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1711-C01
Project Name Market Realization of an Entrepreneural Idea: counseling, orientation and other similar services to children, adults and families by assessing the cognitive development and executive functions of children at the age of 5 by i-Cognito Ltd
Beneficiary 205362329 i-Cognito Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 31.10.2019
Start Date 31.10.2019
End Date 05.11.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Червен бряг, гр.Червен бряг

Description

Brief description
АЙ-КОГНИТО ООД е създадено през 2018г. и осъществява основна икон. дейност по КИД-2008-88.99.„Друга социална работа без настаняване,некласифицирана другаде“.
Планираните по проекта дейности обхващат 2-те допустими дейности по Процедура BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“, и по-конкретно: дейности за  реализиране на пазара на предприемаческата идея (услуги по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 г.) и дейности за визуализация на проекта.
Планираните проектни дейности са в съответствие с хоризонталните политики, залегнали в чл.7и чл.8 на Регламент (ЕС) №1303/2013 на ЕП и на Съвета. 
Основната Дейност 1 за реализиране на пазара на предприемаческата идея е обособена в следните 2 под-дейности:
1.1. Осъществяване на същински процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства
1.2. Създаване на предпоставки и условия за позициониране на целевия пазар
В проекта е предвидено двете под-дейности, да бъдат осъществени чрез следните ресурси, разходите за които са включени в бюджета на проекта:
1.Човешки ресурси, в т.ч.:наемане на квалифициран персонал–6 лица;
2.Материални и нематериални ресурси, в т.ч. закупуване на: 10 ДМА, нужни за иновативно предоставяне на услугите чрез мобилно приложение и 1 ДНА-специализиран софтуер;
3.Външни услуги: 1 разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия; 1 създаване на интернет страница; наем на работно помещение в гр. Червен бряг за 17 мес. и участие в 2 спеиализирани събития в страната (1 конференция и 1 изложение).
Вземайки предвид същността на реализираната по проекта предприемаческа идея, проектът е в съответствие с тематична област „Индустрия за здравословен живот и био-технологии“ от ИСИС, по-конкретно, с приоритетно направление „персонална медицина, диагностика и индивидуална терапия, лечебни и лекарствени форми и средства“.
Activities
  • Activity: Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 1 ще бъде осъществен чрез наемане на квалифициран персонал-6 лица на следните позиции:„Експерт Възрастова психология и когнитивно развитие“–1 лице; „Психолог, Клиничен социален работник“–1 лице; „Психолог, Когнитивни умения“–1 лице; „Психолог“ - 2 лица; „Администратор, мобилно приложение“–1 лице): Дейността по реализ. на пазара на предприем. идея,вкл. 2 под-дейности,представляващи етапите от цялостния процес от разработката им,вкл.създаването и апробирането на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год.(създ. на методика на предоставяне на услугите) през процеса на предоставянето им на клиентите до крайното излизане и позиц. на целевия пазар: Под-дейност1.1.Осъществяване на същински процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год. Под-дейност1.2.Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позиц.на целевия пазар Действията,планирани да бъдат предприети в п-са на изп. на 2-те под-дейности,както и ресурсите,необходими за осъщ. им,са следните: Под-дейност1.1.Осъществяване на същински п-с на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства Под-дейността вкл. действия по изпълнение на 3 етапа: Етап1.Разработка и апробация-осиг. на необх.човешки ресурси за осъщ. на п-са на предоставяне на услугите и разраб. и апробиране на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции; Етап2.Подготовка и организация-осиг. на необх. материални и нематериални ресурси за осъщ. на п-са на предоставяне на услугите; Етап3.Същинско изпълнение-предоставяне на услугите на потенц.клиенти. Действията, предприемани във всеки един от етапите на под-дейност1.1., както и необх. ресурси,са: Етап1.Разработка и апробация-обхваща осиг. на човешките ресурси за осъщ. на п-са на предоставяне на услугите и дейности по разраб. и апробиране на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год.С оглед на посоченото, по проекта е планирано ангаж. на 6 квалиф. лица,както следва: -1 Експерт Възрастова психология и когнитивно развитие(4 ч/ден); -1 Психолог, Клиничен социален работник(8 ч/ден); -1 Психолог, Когнитивни умения(4 ч/ден). 3-те лица ще бъдат заети за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл.), като те със своята профилирана експертиза ще отговарят за разраб. и апроб. на скалата за оценка,чрез която ще се предоставят услугите, а след това и за същинското предоставяне на услугите на техните потребители. -2 Психолога-заети за 12 мес.(от 7-ми до 18-ти, вкл.) на 4 ч/ден. Лицата ще изп. дейности по спомаг. ф-ции в п-са на апробиране на скалата, свързани със събиране на данни при директна работа с деца на 5 г. и събиране на данни чрез онлайн приложение,както и след това ще участват с доп. ф-ции в п-са по консултиране,ориентиране и др. сходни услуги. -1Администратор,мобилно приложение–зает за 6 мес.(от 13-ти до 18-ти, вкл.)на 4 ч/ден.Лицето ще администрира моб.прилож.,ч/з което ще се предоставят услугите по иновативен и он-лайн базиран начин. От 1-ви до 2-ри мес. ще бъдат сключени тр.договори с лицата поименно посочени за 3-те позиции в т.9 на ФК,а в периода 5-6 мес. ще бъде пров. процедура за подбор на персонал за останалите 3 позиции. В Етап 1 ще бъде разраб. скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции на деца на 5 г.Тя ще вкл. няколко субскали за оценка на разв.: •оценка на екзекутивни ф-ции,вкл.:оценка на работна памет;оценка на способност за потискане;оценка на когнитивна гъвкавост •оценка на когнитивно развитие,вкл.:оценка на способност за изграждане на категории;оценка на способността за разбиране на числа и броене;оценка на способността за откриване на закономерности и оценка на фина моторика. Действията,планирани в Етап 1 са: 1.Създаване на скалата 2.Апробиране на скалата: -ч/з събиране на данни при директна работа с деца-100 деца на 5 г. възраст -събиране на данни ч/з онлайн приложението ч/з изследване от страна на родители, учители или специалисти-100 деца -анализ на резултатите от 2-те изследвания -промяна на скалата в зависимост от получените резултати-промяна на айтеми,допълване на скали и др. 3.Подготовка на окончателен вариант на скалата., Contracted Amount: 249 400.00 , Reported Amount: 113 842.86
  • Activity: Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (дейност 1,под-дейност 1.1., етап 2 и етап 3 ще бъдат осъщ. ч/з закупуване на 10 ДМА:Сървър-2 бр.;Суич -1бр.;Комуникационен шкаф-1 бр.;Таблет-5 бр.;UPS-1 бр.; ч/з закупуване на 1ДНА: специализиран софтуер за използване на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции-1 бр. и ч/з наем на работно помещение за 17 мес.): Под-дейност 1.1. Осъществяване на същински процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год. възраст Етап 2. Подготовка и организация Етап 2 на под-дейност1.1. обхваща осигуряването на необх. материални и нематериални ресурси за осъщ. на същинския процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства ч/з оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции на деца на 5 г., в т.ч. закупуване на: -10 ДМА:Сървър-2 бр.;Суич-1 бр.;Комуникационен шкаф-1 бр.;Таблет-5 бр.;UPS-1 бр. -1 ДНА, вкл. разработване и доставка на специализ. софтуер за използване на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции (вкл. мобилни приложения за сматрфон и таблет за IOS и за Android)-1 бр. и -Наем на работно помещение в гр. Червен бряг, Обл. Плевен за 17 мес. Посочените ДМА са необходимата материална база, чрез която разработената и апробирана в Етап 1 на под-дейност 1.1 скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции на деца на 5 г. ще бъде реализирана и съответно услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез нея ще бъдат предлагани на потребителите по иновативен, достъпен и уеб-базиран начин. По този начин ще бъдат приложени съвременните ИКТ технологии в предоставянето на този вид услуги, от където в тях ще бъдат имплементирани произтичащите от това множество предимства за потребителите им. Планираните за закупуване 5 бр. таблета ще бъдат работните станции на екипа по проекта (без Администратор,мобилно приложение), който екип ще е пряко ангажиран в п-са на апробиране на скалата.Те ще бъдат ползвани при събирането на данни при директна работа с деца на 5 г. възраст и събиране на онлайн данни ч/з изследване от страна на родители, учители или специалисти, както и след това ще бъдат изп. и в п-са по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги за въвеждане на инф. от проведената консултация. Придобивания по проекта софтуер ще е прякото средство,ч/з което прилагайки ИКТ технологиите ще бъдат реализирани услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства ч/з имплементиране в него на разработената скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 г. Чрез него ще е възможно дистанционно от мобилно устройство или таблет, отделния потребител на услугите да въведе данни с различни нива на достъп, да достигне до информация за предлаганите тестове, да се включи в демо (безплатни) сесии с ограничен брой въпроси за оценка, да участва в онлайн провеждане на тестове с предварително зададени въпросници, да получи автоматични резултати от проведените тестове чрез съпоставяне с база данни в сървър, да получи справки, статистически извадки и др. Не на последно място, в Етап 2 са планирани и организационни дейности по избирането и наемането на работно помещение в гр. Червен бряг за 17 мес., където ще бъдат доставени и инсталирани активите и където ще бъде мястото на изпълнение на проекта, като в бюджета в б.р. 5.1. са предвидени разходи за наема му, в т.ч. режийните разходи по неговото ползване. Планирания период на изпълнение на доставките в описания Етап 2 ще бъде от 6-ти до 12-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 4-ти до 5-ти месец ще бъде разработена необходимата документация за провеждане на процедурите за избор на изпълнители и същите ще бъдат проведени. Етап 3. Същинско изпълнение – осъществяване предоставянето на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год. възраст на потенциалните клиенти. В посочения Етап 3 всичките ресурси, планирани и осигурени в предходните етапи ще бъдат реално включени и използвани в процеса на същинско предоставяне на услугите на техните потребители., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 86 762.86
  • Activity: Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 3 (дейност 1, част 3, под-дейност 1.2. ще бъде осъществена чрез 3 външни услуги - разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 бр.; създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 бр. и участие в 2 специализирани събития в страната): Под-дейност 1.2. Създаване на предпоставки и условия за позициониране на целевия пазар Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за правилно позициониране на целевия пазар и съответно осигуряване на ресурсна обезпеченост за този процес. Под-дейност 1.2. включва извършването от външни изпълнители на общо 3 услуги, както следва: - 1 услуга за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея (услуги по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст) - 1 брой; - 1 услуга за създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 брой и - 1 услуга за осигураване на участие в 2 специализирани събития (1 конференция и 1 изложение), провеждани в страната за представяне на кандидата и на неговите продукти (услуги), развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. В обхвата на услугата са включени съответните такси за участие, както и осигуряването на логистиката по настаняване, изхранване и транспорт на 2 лица от квалифицирания персонал на кандидата. Изискванията по отношение на специализираните събития са, те да бъдат с насоченост към Когнитивната наука и/или Психологията и/или Социални проблеми на уязвими групи или сходна насоченост; да бъдат провеждани на територията на РБългария. Индикативно, планирания период на изпълнение на под-дейност 1.2. и планираните в нея 3 услуги ще бъде от 12-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта. Планираната външна услуга за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея е с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за развитие на продажбите на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст, предоставяни на територията на гр. Червен бряг и областта от „i-Cognito” ООД. В предмета на услугата за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия ще бъдат обхванати: (1)Пазарен анализ - Анализ на пазара на конкуренцията в България; - Поведение на пазара; - SWOT анализ. (2) Маркетингова стратегия - Определяне на таргет група; - Процес за достигане до клиента; - Изграждане на бранд идентичност; - Набелязване на посланията, които ще носи бранда; - Рекламна стратегия. В предмета на услугата за създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 брой, в състава и структурата на интернет страницата, като минимални изсиквания, ще бъдат обхванати: - визуално (чрез снимков материал) и текстово представяне на „i-Cognito” ООД; - визуално (чрез снимков материал) и текстово представяне на продуктовия асортимент (предлаганите услуги от „i-Cognito” ООД); - електронна форма за контакт с „i-Cognito” ООД с възможност за он-лайн запитвания и обратна връзка от потербителите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 26 500.00
  • Activity: Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 10 бр. стикери и 1 бр. постоянна табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 10 броя стикери за маркиране на закупуваните по проекта 10 бр. ДМА – стикерите ще бъдат изработени по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на работното помещение, наето в гр. Червен бряг, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта активи и където ще се изпълнява проекта; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, потребители и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработени и предвидените в дейността стикери., Contracted Amount: 600.00 , Reported Amount: 580.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SPARK 2012 Ltd., Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 2 500.00
  • Contractor: Diianka, Contracted Amount*: 19 448.00 , Reported Amount**: 22 682.86
  • Contractor: JM Tehnologii Ltd, Contracted Amount*: 11 920.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULDAR CONSULTING Ltd., Contracted Amount*: 14 000.00 , Reported Amount**: 17 500.00
  • Contractor: GD PARTNER Ltd., Contracted Amount*: 464.00 , Reported Amount**: 580.00
  • Contractor: AXEROL Ltd, Contracted Amount*: 51 264.00 , Reported Amount**: 64 080.00
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 5 200.00 , Reported Amount**: 6 500.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 61.63 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.01 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.50 , Reached amount: 1.50

Financial Information

Total Project cost 227 685.72 BGN
Grant 182 148.57 BGN
Self amount 45 537.15 BGN
Total actual amounts paid 182 148.57 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, инсталация и тестване на 10 ДМА: Сървър - 2 броя; Суич - 1 брой; Комуникационен шкаф - 1 брой; Таблет - 5 броя и Непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS) - 1 брой, в 5 обособени позиции, Estimated Amount: 15 080.00
  • Differentiated position 1: Доставка, инсталация и тестване на 2 ДМА: Сървър - 2 броя
    Contractor: JM Tehnologii Ltd
    Contract total funded value: 11 920.00
  • Differentiated position 2: Доставка, инсталация и тестване на 1 ДМА: Суич - 1 брой
    Contractor: JM Tehnologii Ltd
    Contract total funded value: 11 920.00
  • Differentiated position 3: Доставка и инсталация на 1 ДМА: Комуникационен шкаф - 1 брой
    Contractor: JM Tehnologii Ltd
    Contract total funded value: 11 920.00
  • Differentiated position 4: Доставка, инсталация и тестване на 5 ДМА: Таблет - 5 броя
    Contractor: JM Tehnologii Ltd
    Contract total funded value: 11 920.00
  • Differentiated position 5: Доставка, инсталация и тестване на 1 ДМА: Непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS) - 1 брой
    Contractor: JM Tehnologii Ltd
    Contract total funded value: 11 920.00
  • Differentiated position 6: Доставка, инсталация и тестване на 2 ДМА: Сървър - 2 броя
    Contractor: AXEROL Ltd
    Contract total funded value: 11 584.00
  • Differentiated position 7: Доставка, инсталация и тестване на 1 ДМА: Суич - 1 брой
    Contractor: AXEROL Ltd
    Contract total funded value: 11 584.00
  • Differentiated position 8: Доставка и инсталация на 1 ДМА: Комуникационен шкаф - 1 брой
    Contractor: AXEROL Ltd
    Contract total funded value: 11 584.00
  • Differentiated position 9: Доставка, инсталация и тестване на 5 ДМА: Таблет - 5 броя
    Contractor: AXEROL Ltd
    Contract total funded value: 11 584.00
  • Differentiated position 10: Доставка, инсталация и тестване на 1 ДМА: Непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS) - 1 брой
    Contractor: AXEROL Ltd
    Contract total funded value: 11 584.00
Procedure 2 Subject to due process: Изработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея (услуги по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст) - 1 брой, Estimated Amount: 18 000.00
  • Differentiated position 1: Изработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея (услуги по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст) - 1 брой
    Contractor: BULDAR CONSULTING Ltd.
    Contract total funded value: 14 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Наем на работно помещение в гр. Червен бряг, Област Плевен за 17 месеца, Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: Наем на работно помещение в гр. Червен бряг, Област Плевен за 17 месеца
    Contractor: Diianka
    Contract total funded value: 19 448.00
Procedure 4 Subject to due process: Осигураване на участие в 2 специализирани събития (1 конференция и 1 изложение), провеждани в страната за представяне на АЙ-КОГНИТО ООД и на неговите продукти (услуги), развитие на дейността на дружеството, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи, Estimated Amount: 9 950.00
  • Differentiated position 1: Осигураване на участие в 2 специализирани събития (1 конференция и 1 изложение), провеждани в страната за представяне на АЙ-КОГНИТО ООД и на неговите продукти (услуги), развитие на дейността на дружеството, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи
    Contractor: SPARK 2012 Ltd.
    Contract total funded value: 4 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Осигуряване на визуализация на проекта (постоянна табела - 1 брой и стикери - 10 броя), Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на визуализация на проекта (постоянна табела - 1 брой и стикери - 10 броя)
    Contractor: GD PARTNER Ltd.
    Contract total funded value: 464.00
Procedure 6 Subject to due process: Разработване, доставка и инсталиране на специализиран софтуер за използване на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции (вкл. мобилни приложения за сматрфон и таблет за IOS и за Android) - 1 брой, Estimated Amount: 49 800.00
  • Differentiated position 1: Разработване, доставка и инсталиране на специализиран софтуер за използване на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции (вкл. мобилни приложения за сматрфон и таблет за IOS и за Android) - 1 брой
    Contractor: AXEROL Ltd
    Contract total funded value: 39 680.00
Procedure 7 Subject to due process: Създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 брой, Estimated Amount: 6 900.00
  • Differentiated position 1: Създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 брой
    Contractor: Georgi
    Contract total funded value: 5 200.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN