Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-3326-C01
Project Name Openning of eight vacances for Event organizers
Beneficiary 200942869 Ham and eggs OOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 13.03.2017
Start Date 13.03.2017
End Date 13.05.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът предвижда разкриване на 8 устойчиви работни места за организатори събития за безработни. Осем безработни ще бъдат  интегрирани в реална работна среда, която ще им създаде конкретни практични умения и опит и ще развитие потенциала им за работа в областта на събитийния мениджмънт, ще развие организационните им умения, като ще стимулира техните способности за подредба и организация, умения за работа с компютърни програми, бързо взимане на решения и поемане на отговорност. 
Проектът включва реално включване на осемте наети лица в работен процес,  които ще бъдат прикрепени към конкретни проекти на фирмата, свързани със събитиен мениджмънт. Младежите ще организират събития и ще участват в тяхната реализация. Те ще бъдат включвани от етапа на концепцията, през процеса на развитието, изпълнението и отчитането на дадения проект/събитие.  Ще бъдат подбрани хора, които имат опит и/или желание за развитие в млада агенция за събитиен мениджмънт,  гъвкавост и опция за работа по много и различни проекти едновременно. Работните места са мобилни, но ангажирани на пълно работно време.  Организираните събития обикновено са е София, но има и такива извън града. За осигуряване функционирането на работните места ще бъде закупена компютърна и медийна техника и автомобил, който ще служи на целия екип в организацията и изпълнението на дейностите.  Минимум 4 работни места ще бъдат запазени за минимум 12 месеца след приключването на проекта.
Activities
  • Activity: Наемане на 8 лица за Организатори на събития: Цел на дейността е да бъдат подбрани и наети 6 безработни младежи, които наскоро са завършили своето образование и изпитват затруднение в намирането на работно място, където дългосрочно да бъдат ангажирани на трудово правоотношение. Допълнително, ще бъдат наети две продължително безработни лица. Така наетите лица ще подкрепят съществуващия бизнес на фирма Хем енд Егс и ще създадат възможност за нейното устойчиво развитие по време и след приключването на проекта. Понастоящем, фирмата е в непрекъснат процес на организиране на събития. На месечна база, фирмата организира между 2- 15 събития и промоционални активности. За целта, тя има на разположение и включва в работния процес до 20 обучени промоутъри и/или супервайзъри. Финансовото състояние на фирмата, обаче и несигурността на бизнеса като цяло, все още не и позволяват да сключи с тях трудови взаимоотношения. Оттук, не може да се гарантира устойчивост на работните места. Целта на настоящата дейност е създаването на устойчиви работни места за млади хора, като минимум 50% от тях ще бъдат запазени за мин 12 месеца след приключването на проекта. С това ще се разшири съществуващата дейност на фирмата, специализирана в организирането на конференции и събития, изцяло в корпоративната сфера. Категорията длъжност "организатор събития" е подбрана, както спрямо визията и нуждата на Кандидата за развитието на бизнеса, така и с цел да обхванат млади хора с различно ниво на опит и квалификация, с оглед нарастване възможността за постигането на целите на Програмата. Организационната работа като супервайзъри се състои в планирането на всеки един етап от събитие, възложено от клиент. Това включва координацията на подизпълнители, сред които: разработване на креативна концепция, локация, избор на изпълнители, озвучаване, осветление, кетъринг, изпълнител на развлекателна програма ( това число певец, балет и др.). Работата им ще бъде координирана, проследена и напътствана от Ръководителя на проекта, който е и управител на фирма Хем енд Егс. Опциите за развитие и включването в реален работен процес зависи изцяло от възможностите на новонаетите лица да се адаптират, спрямо развитието на съответния организационен процес, работата с клиентите и техните възможности да работят върху повече от една задачи в едновременно. Комбинацията от креативно мислене, гъвкавост, бързо и адекватно взимане на решения са сред ключовите компетентности, които новите кадри ще трябва да използват в работния процес и съответно ще бъдат задавани като очакване при техния подбор. Минимум две от наетите лица ще трябва да притежават шофьорска книжка и имат опит, т.к. често пъти се налага предварителна обиколка на локацията, закупуване на продукти или съответен инвентар за конкретните събития, подпомагащи процеса на работа. Целта е в рамките на 12 месеца, новите кадри да бъдат практически обучени във всяка една специфика, свързана с процеса по организирането на събития - от първоначалния креативен процес до реализацията на проекта и подаването на отчетите след реализирането на даден проект. Това ще бъде една много добра основа за по-нататъшното развитие на тези млади хора и ще им даде квалификацията и опитността в областта на организирането на събития. В този процес, младежите ще бъдат подпомогнати изключително от Ръководителя на проекта, който има над 10 годишен опит в организирането на събития, като в този период постоянно организира, ръководи и следи за изпълнението на работа на 5 до 20 човека. , Contracted Amount: 58 935.00 , Reported Amount: 57 149.60
  • Activity: Закупуване на дълготрайни материални и нематериални активи, които са необходими за новоразкритите 8 работни места: В ЕС висококачествените работни места вървят заедно със също толкова висока производителност на труда и участие на пазара на труда. Важно място заема осигуряването на достъп на бизнеса до възможности да инвестира в подобряване на организацията и условията на труд. Това е предпоставка за създаване на работни места, с по-голяма динамичност и по-висока производителност, каквито са предложените в настоящия проект работни позиции. Инвестициите, които са предвидени по проекта в оборудване е ключово за тяхното създаване и устойчиво поддържане. Естеството на самите работни места, свързани с организация на събития, предполага мобилност /лаптопи, таблети, телефони, автомобил/, технологии /мултимедия, камери, фотоапарати/, които се използват в изпълнението и организирането на самите дейности. Финансовата помощ на Програмата за финансиране на описаното по-долу оборудване за всяко конкретно работно място ще подпомогне Кандидатът в неговия финансов ангажимент към разкритите работните места. Това е и сериозен стимул за Кандидата да разшири своята дейност и развие бизнеса си, откъдето и очакваната дългосрочност на разкритите работни места. Кандидатът е микропредприятие и финансовата помощ на Програмата в това направление е изключително съществена за него. Липсата на финансиране на предвидената материална база, чрез която ще работят наетите лица, няма да може да бъде компенсирана с друг източник на финансиране и това би поставило устойчивостта на разкритите работните места пред сериозен риск. Дейността предвижда закупуване на следните активи: 1) Лаптопи и мултимедия. С подсигурената техника, конкрентно ще бъдат организирани дейности по презентиране, озвучаване, промотиране и други представление. За професионално и качествено организирането на събития, хепънинги, конференции и семнари тази техника е и е от първа необходимост за работещите. Допълнително, предвидени са по броя да бъде такъв, че да позволява работа по паралелни проекти и по екипи на младежите. 2) Камери и фотоапарати. Документирането на проявите е от основно значение при провеждането и отчитането на събитията. Отново направена предвидени са два комплекта за паралелна работа по различни събития, каквато в момента е практиката на компанията. 3) Таблети и мобилни телефони. Организатор на събития е мобилна длъжност, организационната работа, която се състои в планирането на всеки един етап от събитие, възложено от клиент. Това включва координацията на подизпълнители, работа върху повече от една задачи едновременно. За по-бързото и удобно изпълнение на тези дейности, както и за нагледно представяне на предлаганите услуги, за тези служители е предвидено закупуване на мобилни устройства - таблети или мобилни телефони. Дейностите предполага директна връзка на работещите един с друг и с ръководителя на съответния проект. Използвайки съвременните интернет приложния като Viber, MSN, Skype и др. младежите ще имат бърза връзка едни с други и бърз обмен на информация и задачи в реално време между много участници едновременно, което е задължително за спецификата на изпълняваната дейности и нейната ефективност и бързина. Таблетите ще помагат за бърза обработка на информация, проучвания и анализ в интернет, по всяко време и на всяко място. 4) Работно облекло. Ще бъдат подсигурени летни и зимни брандирани фланелки, и блузи тип "суитчъри" за наетите лица /по два комплекта/. 5) Автомобил. При така описаната работа и организация на събитията, редовно се налага предварителна обиколка на локацията, закупуване на продукти или съответен инвентар за конкретните събития, подпомагащи процеса на работа, както и още много други текущи действия, които налагат много бърза реакция и движение, както и пътувания извън София. Поради това, в проекта е предвидено закупуване на малък автомобил. Той ще бъде на разположение на целия екип от новонаети лица, като тези, които разполагат с шофьорска книжка ще имат възможността да шофират. , Contracted Amount: 26 440.00 , Reported Amount: 26 969.93
  • Activity: Публичност на проекта: Дейността предвижда информиране на голяма обществеността за финансирането на ЕС, чрез: Първоначална публикация за старта на проекта, която ще бъде направена в рамките на два дни от сключване на договора за финансиране и ще бъде публикувана на фейсбук страницата на Бенефициента. След това ще бъде изработен стандартен пост и поставен отново на фейсбук страницата на Бенефициента с името на проекта и финансиращия орган. Банерът ще води до текст/съобщение с кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като се откроява финансирането на ЕС. В хода на изпълнение на проекта, ще се появяват и нови съобщения във връзка с изпълнението на дейностите на проекта и ще бъдат публикувани на Фейсбук страницата на Бенефициента. Ще бъдат изготвени флайери с кратка информация за проекта, които ще бъдат разпространени на организирарни от фирмата събития. Участниците в процеса на изпълнение на проекта ще бъдат информирани допълнително чрез включването на информация за финансиращата програма във всеки един документ или публична обява, свързани с проекта. Ще бъдат изработени и поставени информационни стикери за всяко от закупеното оборудване и обзавеждане. На стикерите ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", общото лого за периода 2014-2020 и номера на договора за финансиране. Автомобилът ще бъде брандиран с логото на ЕС и Програмата и информация за проекта и финансовата помощ. Предвид спецификата на бизнеса, който ще бъде подкрепен от настоящия проект, така предвидените информационни материали ще стигнат до голям брой лица и ще е от изключително голяма полза за популяризиране финансовия принос на Общността., Contracted Amount: 1 400.00 , Reported Amount: 970.00
  • Activity: Дейности по организация и управление: Извършване на всички необходими дейности за качествената и ефективна организация на изпълнението и управлението на настоящия проект, в т.ч.: 1. Изготвяне и следене изпълнението на подробен план за действие по проекта. Мониторинг и регулярен отчет за хода на изпълнение на проекта съгласно плана. 2. Изготвяне на план за външно възлагане за избор на изпълнител за доставките /Дейност 2/. 3. Подготовка на подробни Характеристики и Отговорности за длъжностите на проекта. Работен процес за всяко от наетите лица. Начин на отчитане на извършената работа. Мониторинг изпълнението на работните задължения и спазването на работното време, съгласно сключените трудови договори. Приемане на отчетите за извършена работа. 4. Извършване на подбор на лица. Провеждане на интервюта. Избор и наемане на работа. 4. Изготвяне на план за вътрешна комуникация и организация на работата между участниците/наетите лица. 5. Комуникация с УО на проекта. Посещение на обучения, проследяване и прилагане на изискванията /Наръчник/ за изпълнение на договори, финансирани от ОП РЧР и други изисквания и документация, необходима за доброто управление на проекта. 6. Изготвяне на междинни технически и финансови отчети по Проекта, спрямо изискванията на УО. 7. Директна връзка и комуникация с останалите участници в проекта - наети лица, външни изпълнители, медии. 8. Организиране изпълнението мерките за Публичност на проекта. Подготовка на информация за осъществяване дейностите по публичност., Contracted Amount: 8 800.00 , Reported Amount: 8 800.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: AUTO FRANCE 3000 EOOD, Contracted Amount*: 11 658.00 , Reported Amount**: 11 658.00
  • Contractor: ARMEEC INSURANCE JOINT STOCK COMPANY, Contracted Amount*: 972.39 , Reported Amount**: 983.93
  • Contractor: RONDI DESIGHN EOOD, Contracted Amount*: 970.00 , Reported Amount**: 660.00
  • Contractor: STA EOOD, Contracted Amount*: 13 400.00 , Reported Amount**: 13 400.00
  • Contractor: Kristina, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 750.00
  • Contractor: Petko, Contracted Amount*: 5 200.00 , Reported Amount**: 1 920.00
  • Contractor: ART OFIS OOD, Contracted Amount*: 928.00 , Reported Amount**: 928.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 97 575.00 BGN
Grant 97 575.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 92 756.65 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Липса на добро финансово управление 288.45 0.00 288.45 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на доставчик за закупуване на автомобил в изпълнение на проект с наименование „Разкриване на 8 работни места за Организатори на събития“ от „ХЕМ ЕНД ЕГС” ООД, Estimated Amount: 14 700.00
  • Differentiated position 1: Автомобил
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на доставчик за закупуване на работно облекло в изпълнение на проект с наименование „Разкриване на 8 работни места за Организатори на събития“ от „ХЕМ ЕНД ЕГС” ООД, Estimated Amount: 1 040.00
  • Differentiated position 1: Работно облекло
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на доставчик на Техническо оборудване в изпълнение на проект с наименование „Разкриване на 8 работни места за Организатори на събития“ от „ХЕМ ЕНД ЕГС” ООД, Estimated Amount: 13 400.00
  • Differentiated position 1: Техническо оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на изпълнител, без провеждане на процедура за изпълнение на дейности за застраховки на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, в изпълнение на дейностите по проект с наименование „Разкриване на 8 работни места за Организатори на събития“ от „ХЕМ ЕНД ЕГС” ООД, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Застраховки на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на изпълнител, без провеждане на процедура за изпълнение на дейности за информация и публичност включващи доставка на информационни листовки, стикери за визуализация и услуга за Фейсбук реклама, в изпълнение на дейностите по проект с наименование „Разкриване на 8 работни места за Организатори на събития“ от „ХЕМ ЕНД ЕГС” ООД, Estimated Amount: 1 400.00
  • Differentiated position 1: Разходи за публичност
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на координатор на проект, без провеждане на процедура за изпълнение на дейности по организация и управление на порект с наименование „Разкриване на 8 работни места за Организатори на събития“ от „ХЕМ ЕНД ЕГС” ООД, Estimated Amount: 5 200.00
  • Differentiated position 1: Координатор проект
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN