Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-0314-C02
Project Name Consolidation of good and safe working conditions in MAPEX JSC.
Beneficiary 130562409 MAPEX JSC
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 30.05.2017
Start Date 01.06.2017
End Date 01.04.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Настоящият проект има за цел да подобри и затвърди работната среда в МАПЕКС АД, чрез осигуряването на добри и безопасни условия на труд, както и ефективни и гъвкави форми на организация на труд и управлението на човешките ресурси, което от своя страна се очаква да подобри качеството на работните места и да рефлектира положително върху производителността на труда в дружеството. 
Проектното предложение включва комплекс от дейности, насочени към целевата група от 76 заети лица - служители и работници (в т.ч. 5 заети лица над 54 годишна възраст), както следва - 
1. Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по- лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години).  
2. Осигуряване на средства за закупуване на ЛПС и специално работно облекло, свързани с подобряване условията на труд. 
3. Ресертифициране на годишния сертификат за придобития стандарт за безопасни условия на труд. 
4. Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване и обучение на служители и работници за безопасна работа с новозакупените по проекта ЛПС и специално работно облекло.
Activities
  • Activity: Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по- лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години).: Предвижда се в рамките на 10 проектни месеца по проекта, да се въведе система за управление на човешките ресурси в дружеството, съобразно спецификата на геодезическите услуги - Геодезия и кадастър, като акцента ще бъде разработване на обучителни модули за заетите служители с цел по- лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години). Системата за електронно обучение има за цел да повиши качеството на работа като улесни обучението и развитието на служителите и предостави механизъм за безпристрастното им оценяване, както и предостави възможност на ръководството за по-добър мониторинг и контрол над цялостното професионално развитие на служителя. Чрез системата се осъществява лесна комуникацията между мениджмънта, отдел „Човешки ресурси“ и всички служители в организацията. В резултат на внедряването ѝ пряко се наблюдава директен положителен финансов ефект следствие от повишената ефективност на персонала и спестяване на разходите свързани с организираните и индивидуални обучения, вътре-фирмени продуктови представяния и събития. Системата ще се състои от четири основни модула: • Информационен център. Този модул дава достъп до документи и ресурси от общ информационен характер. Това са брошури, текстове, видеа или всякакъв друг вид материали информиращи за нови продукти, нови процеси, стратегии и други. Същият модул се ползва и за публикуване на новини от общ характер. • Обучителен център. Модулът Обучителен център има за цел да приюти всички курсове, обучения, нормативни документи и други материали, свързани с ежедневната дейност и преките задължения на служителите. Обучителният център е разделен на два раздела: • Базови обучения. Тук се поместват всички задължителни обучения и тестове, които служителите трябва да преминат, за да бъдат допуснати до работа, като достъп до останалите ресурси се дава само ако служителят е преминал съответното задължително обучение. Този раздел се използва и за документи и ресурси свързани с обучението за нови продукти, нови процеси, стратегии и други. Пример за такова задължително обучение е курс “Правилник за безопасност на работното място“, който всички служители на компанията трябва да преминат за да бъдат допуснати до работа. • Специализирани обучения. Това е раздел от Обучителния център, където се публикуват обучения и се извършва оценяване на придобитите знания свързани с новости по специалността и повишаване квалификацията или кариерното израстване на служителите. • Управленски център. Управленският център е най-важния инструмент при ежедневната работата на мениджърите и служителите от отдел „Човешки ресурси“. Тук се съхраняват профилите на всички служители. Поддържа се пълен архив, който позволява проследяване развитието на всеки един служител. Възможно е съхраняването в електронен вид на цялата информация за служителя включително сканирани копия на трудови договори, допълнителни споразумения, декларации и други съпътстващи документи. Чрез този модул в реално време може да се провери пълната информация за служител/служители, включително свързаната с преминатите курсове и резултатите от тестовете им. В онлайн форма се съхранява и предоставя достъп до цялата структура на компанията, което осигурява лесно и бързо преназначаване на хората по отдели, представителства, офиси. • Комуникационен център. Модулът Комуникационен център e предназначен да улесни комуникацията между всички служители на компанията. Тук са предвидени възможности както за асинхронна комуникация с останалите потребители, осигурена чрез форум и вградена система за обмен на съобщения, така и за писмена синхронна комуникация с останалите потребители, осигурена чрез чат модул и интеграция на Skype за осигуряване на синхронна аудио комуникация., Contracted Amount: 97 000.00 , Reported Amount: 96 900.00
  • Activity: Осигуряване на средства за закупуване на ЛПС и специално работно облекло, свързани с подобряване условията на труд. : Дейността включва: 1. Закупуването на лични предпазни средства и специално работно облекло на 38 работника - геодезисти и техници, работещи на открито; 2. Раздаването на лични предпазни средства и специално работно облекло на работещите в предприятието по утвърдения списък (приложен към раздел 12). ЛПС и специално работно облекло: В последната направена оценка на риска на МАПЕКС АД от 2015-та година се препоръчва работещите на обектите да ползват специално работно облекло, съобразено с опасностите от въздействие на неблагоприятни климатични условия (работа на открито) и лични предпазни средства съгласно НАРЕДБА № 2 ОТ 22 МАРТ 2004 Г. ЗА МИНИМАЛНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД ПРИ ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ. Изготвен е списък на личните предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло по работни места/видове работа и длъжности. Поради наличие на множество рискови фактори с комбинирано въздействие е необходимо осигуряване на оптимален баланс между защита и комфорт при работа, водещ до повишена продуктивност и безопасност. Избор на ЛПС ще се основава на спазени принципи на ергономия - ЛПС трябва да бъдат разработени и произведени така, че при предвидимите условия на употреба, за които са предназначени, потребителят да може нормално да изпълнява свързаната с риск дейност при подходяща защита на възможно най-високо ниво в специфичната работна среда в предприятието и според заеманите длъжности на лицата. При извършване на дейности, с риск за здравето и безопасността, който не може да се отстрани по друг начин, във връзка с чл. 275, ал. 1 и чл. 289 от КТ, съгласно чл. 284, ал. 1 от Кодекса на труда и чл. 246, чл. 247 на Наредба 7/1999 r. работодателят утвърждава списък на полагащото се безплатно и специално работно облекло и ЛПС. Преди избора на работното облекло и ЛПС ще се извърши оценка и подбор за закупуване на същите и това, дали отговарят на изискванията на Наредба № 3/2001 за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място. Експлоатационните и техническите им характеристики са дадени към оценката на риска, които са неразделна част от нея. Подбраните ЛПС осигуряват: 1. Защита от рисковете, за които се прилагат 2. Отговарят за условията за съответното работно място и са съобразени с оценката на риска 3. Съобразени са с ергономичните изисквания със Закона за здравословни и безопасни условия на труд /обн. ДВ бр.124/97г/ 4. Осигурена е съвместимост при носене на две и повече ЛПС., Contracted Amount: 21 900.00 , Reported Amount: 20 898.86
  • Activity: Ресертифициране на годишния сертификат за придобития стандарт за безопасни условия на труд. : МАПЕКС АД притежава BS OHSAS 18001:2007 (Ocupational Health and Safety System) – Система за управление на здравето и безопасността при работа (СУЗБР). Предприятията от този икономически бранш - геодезически услуги са все по заинтересовани да постигнат и докажат добри резултати по отношение управление на рисковете за безопасността и здравето при работа. Те осъществяват тази дейност в условията на едно все по-строго законодателство, на политика на държавата, насърчаваща добрите практики в областта на безопасността и здравето при работа, както и на нарастваща загриженост на заинтересованите страни за опазване на здравето на работещите, като предпоставка за повишаване на обществената производителност. Управлението на безопасността и здравето при работа обхваща всички геодезически и кадастрални дейности. Ефективността на управлението значително нараства, когато се провежда в рамките на една структурирана, формализирана (документирана, верифицирана и валидирана) и непрекъснато подобрявана система за управление, обхващаща всички дейности от управлението на СУЗБР. Основните предимства на сертифицирането са: • Гарантиране на по-добро управление на ресурсите в организацията; • Насърчаване разширяването на компетентността и познанието на служителите в организацията, което е основно изискване при прилагането им. • Ръководството на организациите с международен сертификат може да постигне по-добър контрол над организацията, която ръководи, благодарение на инструментите на стандарта, който е внедрен. • Организациите със сертификат печелят потенциални клиенти, които имат изисквания към техните доставчици за притежаване на определен сертификат по международен стандарт. • Организациите със сертификат получават право да участват в търгове за поръчки, в които има задължително изискване за притежаване на определен международен сертификат. • Организациите с международен сертификат печелят възможности да работят с клиенти и партньори в Европа и целия свят, които им се доверяват, виждайки че фирмата е сертифицирана по международен стандарт. Международно признатият сертификат е рекламно средство за всяка организация, която го притежава, в страната и чужбина. Целта е да се намали риска за служителите и за евентуални други засегнати лица, да се подобрят финансовите резултати, да се подобри имиджа на организацията на пазара, на който тя оперира., Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 4 850.00
  • Activity: Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване и обучение на служители и работници за безопасна работа с новозакупените по проекта ЛПС и специално работно облекло. : Провеждане на обучения за ползите и предимствата при работа с нововъведените лични предпазни средства, съобразно с хоризонталните политики на ЕС. Дейността ще бъде изпълнена като поредица от тематични обучения, групирани в отделни модули, съобразно изискванията на нормативните документи за запознаване на работниците с предимствата за безопастност при работа с нововъведеното работно облекло и лични предпазни средства. Обучението ще се извърши в съответствие с установените нужди на заетите лица в МАПЕКС АД и с насоченост към правилното използване на личните предпазни средства. Обученията ще са организирани в контекста на: - Наредба № РД 07/8 от 2008 г. и Наредба № 1з-2377 от 15 септември 2011 г. за правилата и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на обектите. В програмата на обученията ще бъдат застъпени и спецификите на хоризонталните принципи на ЕС и възможностите за прилагането им в дейността на фирмата. , Contracted Amount: 2 050.00 , Reported Amount: 2 044.09
  • Activity: Организация и управление на проекта: С тази дейност се цели създаване на организация за ефективно управление, контрол на дейностите и успешно реализиране на проекта. Изграждане на цялостна визия и план на проекта. Сформиране на екип в състав – Ръководител, счетоводител и технически сътрудник. Задълженията на екипа за управление са както следва: Ръководител: - Управлява цялостното изпълнение на проекта. - Ръководи и координира работата на екипа. - Отговаря за постигане целите на проекта при спазване на изискванията на ОП „РЧР”. - Контролира стриктното спазване на графика на дейностите и тяхното качествено изпълнение, съобразно бюджета, счетоводната политика и добрите национални счетоводни практики; Осъществява навременна и коректна комуникация с УО на ОП РЧР и наетите за изпълнението на дейностите експерти;- Подпомага проектния екип за организиране и осъществяване на дейностите и резултатите на проекта. - Ръководи изготвянето, обобщаването и съхраняването на проектната документация, включително и финансовите отчети; - Отговоря за отчитането на проекта към Управляващия орган; - Представлява проекта пред местните институции и медиите. - Отговаря за осъществяване на вътрешен контрол и мониторинг на проекта. Счетоводител: -Следи за целесъобразността на разходите и тяхното точно отчитане; - Отговаря за правилното отчитане на проекта, съгласно действащото законодателство и регулациите на ОП РЧР; - Води финансовата и счетоводна документация на проекта; - Изготвя финансовите отчети на проекта, следи за тяхното съхраняване и представяне пред УО; - Подпомага екипа при отчитане на проекта; - Организира цялостната финансово-счетоводна дейност по проекта; - Носи отговорност за първичните счетоводни документи; - Своевременно регистрира счетоводните операции; - Отговаря за правилното съставяне на първичните и вторичните документи съгласно Закона за счетоводството и следи за спазването на финансовата и бюджетна дисциплина. Технически сътрудник: -Следи за движението на входящата и изходяща кореспонденция, свързана с изпълнението на проекта и отговаря за спазването на сроковете и контрол по нея; - Подпомага ръководителя при подготовката на месечните/периодичните доклади, като събира и обработва база данни, набира необходимата информация за дейността на екипа; - Води протоколи на работните срещи; - Води входящата и изходящата кореспонденция. Екипът за управление провежда процедурите за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ., Contracted Amount: 13 995.00 , Reported Amount: 14 057.05
  • Activity: Информиране и публичност: Дейността има за цел да осигури прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите и резултатите на проекта по настоящата схема за безвъзмездна финансова помощ и популяризиране на финансовия принос на ОП Развитие на човешките ресурси 2014-2020. С изпълнението на дейността се цели осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане, получено от МАПЕКС АД и отпуснато от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект в рамките на ОП “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 г. Кандидатът ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания проект и за подкрепата, получена от Европейския социален фонд чрез ОП РЧР 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Знак на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Върху доставеното по проекта предпазно оборудване и лични предпазни средства, ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че същите са доставени по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана чрез Европейския социален фонд. На видимо за обществеността място ще бъде поставена информационна табела, която ще указва, че в МАПЕКС АД се реализира проект, финансиран от ЕС. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали ще бъдат поставени и в зоните на дейност на Кандидата. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати., Contracted Amount: 1 200.00 , Reported Amount: 1 200.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Sky Company Ltd., Contracted Amount*: 723.60 , Reported Amount**: 723.60
  • Contractor: FTS Bulgaria Ltd., Contracted Amount*: 96 900.00 , Reported Amount**: 96 900.00
  • Contractor: Plesio Computers Jsc, Contracted Amount*: 416.99 , Reported Amount**: 416.99
  • Contractor: ViRS Consult LTD, Contracted Amount*: 490.00 , Reported Amount**: 392.00
  • Contractor: Ardency Consulting Ltd, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 200.00
  • Contractor: Intersafe Ltd, Contracted Amount*: 20 898.86 , Reported Amount**: 20 898.86
  • Contractor: Neo Art Ltd, Contracted Amount*: 363.50 , Reported Amount**: 363.50
  • Contractor: Rina Bulgaria LTD, Contracted Amount*: 4 850.00 , Reported Amount**: 4 850.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 76.00 , Reached amount: 77.00
Indicator 3 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 139 950.00 BGN
Grant 139 950.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 139 709.53 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години)“, в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.008-0314-C01 от 30.05.2017 г. по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.008 „ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз., Estimated Amount: 97 000.00
  • Differentiated position 1: „Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години)“, в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.008-0314-C01 от 30.05.2017 г. по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.008 „ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности за Информиране и публичност, в изпълнение на Дейност 6 по проект „Затвърждаване на добри и безопасни условия на труд в МАПЕКС АД“, Договор BG05M9OP001-1.008-0314-C01 от 30.05.2017 г. по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.008 „ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и Единен наръчник на бенефициента за визуализация 2014-2020., Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности за Информиране и публичност, в изпълнение на Дейност 6 по проект „Затвърждаване на добри и безопасни условия на труд в МАПЕКС АД“, Договор BG05M9OP001-1.008-0314-C01 от 30.05.2017 г. по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.008 „ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и Единен наръчник на бенефициента за визуализация 2014-2020.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности за ресертифициране на годишния сертификат за придобития от „МАПЕКС“ АД стандарт за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 (Ocupational Health and Safety System) – Система за управление на здравето и безопасността при работа (СУЗБР) в областта на Информационните Технологии и Инженеринговите услуги, в изпълнение на Дейност 3 по горецитирания проект, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. , Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности за ресертифициране на годишния сертификат за придобития от „МАПЕКС“ АД стандарт за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 (Ocupational Health and Safety System) – Система за управление на здравето и безопасността при работа (СУЗБР) в областта на Информационните Технологии и Инженеринговите услуги, в изпълнение на Дейност 3 по горецитирания проект, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности за закупуването на лични предпазни средства и специално работно облекло на 38 работника, в изпълнение на Дейност 2 по горецитирания проект, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. , Estimated Amount: 20 900.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности за закупуването на лични предпазни средства и специално работно облекло на 38 работника, в изпълнение на Дейност 2 по горецитирания проект, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности за организация и управление на проекта, позиция „Счетоводител по проект“ в рамките на Дейност 5 по горецитиран проект, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г, Estimated Amount: 490.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности за организация и управление на проекта, позиция „Счетоводител по проект“ в рамките на Дейност 5 по горецитиран проект, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN