UMIS Number | BG16RFOP002-2.002-0038-C01 |
Project Name | Implementation of ERP system for growth and long-term development of the JLP Ltd. |
Beneficiary | 102051172 JLP Ltd. |
Funding | ERDF ==> Innovations and Competitiveness |
Date of the Contract/Order | 06.03.2017 |
Start Date | 06.03.2017 |
End Date | 18.12.2018 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Фирма "Джейелпи" ЕООД е създадена през 1991 г. с предмет на дейност производство и продажба на хляб и хлебни изделия. През 1991 г. влиза в експлоатация първия за фирмата цех за хлебопроизводство в град Поморие, а заедно с него и първия фирмен магазин. "Джейелпи" ЕООД е член на Федерацията на хлебопроизводителите и сладкарите в България от създаването й през 1993 г. и е водеща и утвърдена в бранша в Бургаски регион и Източна България. От 2003 г. във фирмата са внедрени новите за нашата страна технологии за производство на замразени хлебчета и закуски за блок маса и кетъринг, съгласно концепцията "От фризера - в пещта", така че само в рамките на 15 минути да се предложат прясно изпечени продукти. Основни клиенти на дружеството са: Метро Кеш анд Кери, Болеро ЕООД, Жанет ООД, летище Бургас и множество хотели в курортните комплекси по Черноморието. Фирмата притежава и собствена търговска марка - пекарни "Зия". Към момента в гр. Бургас има осем действащи пекарни "Зия", в районите Славейков, Изгрев, Старата поща и други. През 2007г. във фирмата са внедрени софтуери за управление на производствените и финансовите процеси, както и за управление на продажбите на дребно. Към момента те са изключително неефективни, което налага внедряването на цялостна ERP система. Именно това е основната идея на настоящия проект - внедряване на единна ERP система включваща комплексно обслужване. Планирали сме тя да е разработена специално за нуждите на фирмата и да включва следните модули: Управление на складовите запаси, Управление на доставките, Управление на продажбите, Управление на производствената дейност, Управление на отпадъците, Управление на отношенията с клиенти и доставчици, Управление на основните средства, Управление на финансово-счетоводната дейност, Управление на персонала и Мониторинг и анализ на показателите за дейността. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
Indicator 2 | Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 48 064.55 , Reached amount: 47 514.51 |
Indicator 3 | Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
Total Project cost | 313 353.62 BGN |
Grant | 219 347.53 BGN |
Self amount | 94 006.09 BGN |
Total actual amounts paid | 216 834.11 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: „Доставка, адаптиране и внедряване на ERP система“,
Estimated Amount: 222 964.62
|
Procedure 2 |
Subject to due process: Закупуване, доставка и монтаж на предвидените по проекта ДМА,
Estimated Amount: 89 889.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: Закупуване, доставка и монтаж на предвидените по проекта ДМА:
ОП 1: Сървър хост във виртуализационен клъстер 2 броя;
ОП2: Комплект сървър за управление на виртуализационен клъстер и бекъпите и възстановяване на архиви на ниво хипервайзор 1 брой;
ОП 3: Комплект дисков масив 1 брой;
ОП 4: Комутатор за работа на виртуалния клъстер в Stack конфигурация 2 броя;
ОП 5: Комплект непрекъснати захранващи устройства с модули за увеличение на капацитета и времето за работа при отпадане на ел. захранване 2 броя;
ОП 6: Комплект сървърен шкаф 1 брой;
ОП 7: Комплект софтуерни пакети 1 брой.
,
Estimated Amount: 89 889.00
|
Procedure 4 |
Subject to due process: Осигуряване на информация и публичност по проекта,
Estimated Amount: 500.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN