Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2938-C03
Project Name Support for new jobs creation in "Vip contact"LTD
Beneficiary 117664576 VIP CONTAKT LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 05.09.2017
Start Date 05.09.2017
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Разград, гр.Разград

Description

Brief description
Проектът предвижда наемане на 12 безработни лица, безработни младежи до 29 години, както и запазване на минимум 5 от създадените работни места след приключване на проекта. Целта ни е да сформираме квалифициран и добре мотивиран работен екип, да го обучим за да получи професионална квалификация, умения за работа и използване на съвременно оборудване, достигане на високи стандарти на обслужване и така да задоволим нуждите на клиентите ни. В сферата на обслужването, където услугата се предоставя директно, обслужването от квалифициран персонал е от особена важност за фирмата. По тази причина предвиждаме наетите на работа да преминат обучение за придобиване на професионални умения по професии по професия "Сервитьор-барман", код по СППОО 811080 - за 7 от наетите лица и по професия „Готвач”, код по СППОО 811070 - за 5 от наетите по проекта лица. Тези обучения ще бъдат възложени на обучителни организации с богат опит в провеждането, които предлагат не само стабилна теоретична подготовка, но и формиране на добри практически умения. За осигуряване и гарантиране на успешното изпълнение на проекта, ще се приложи опитът, придобит от екипа и мениджъра с цел осигуряване на устойчива заетост. На наетия персонал ще бъдат създадени отлични условия на труд, ще бъде осигурено най-съвременно оборудване и екипировка. Постигнатото чрез и по време на проекта ще бъде популяризирано при спазване изискванията за прилагане на правилата за информация и комуникация. Проектното предложение ще застъпи хоризонталните принципи за равенство между половете, равни възможности и недопускане на дискриминация и устойчиво развитие.
Activities
  • Activity: Наемане на дванадесет безработни лица - младежи до 29 години включително и продължително безработни и неактивни лица, за период до 12 месеца: Лицата в целевата група ще бъдат подбрани от следните категории безработни или неактивни лица: 6 младежи до 29 години включително и 6 продължително безработни и неактивни лица. Те ще бъдат подбрани от комисия, включваща мениджърите на фирмата, управителите на заведенията, ръководителя и координатора на проекта. При подбора на лицата ще са застъпени трите хоризонтални принципа: Равни възможности и недопускане на дискриминация, Равенство между половете и Устойчиво развитие. Основен критерий при извършването на подбора ще бъде мотивацията на лицата, както и готовността им за усвояване на нови знания и умения. С подбраните бенефициенти ще бъдат сключени трудови договори при стриктно спазване на българското трудово и осигурително законодателство и при спазване изискванията на ЗЗБУТ. Лицата ще бъдат наети като барман-сервитьори - 7 лица и като готвачи/помощник - готвачи - 5 лица. За новите работни места ще бъдат разработени длъжностни характеристики. Редовно ще се води присъствена форма за явяване / неявяване на работа и ведомост за изплатените възнаграждения.За новосъздадените работни места ще бъде сключен договор със Служба по трудова медицина за периода на заетост по проекта. След приключването на проекта, в рамките на минимум 12 месеца, работодателят ще запази най-малко 50% - 6 работни места, което заявява в подписаното писмо за намерение. , Contracted Amount: 82 481.76 , Reported Amount: 83 813.25
  • Activity: Предоставяне на професионално обучение на наетите 12 лица: по професия "Сервитьор-барман" - 7 лица и професия "Готвач" - 5 лица: Дейността предвижда включване на наетите по проекта 12 /дванадесет/ лица в обучение за придобиване на професионална квалификация, както следва: 1) по професия "Сервитьор-барман", код по СППОО 811080, специалност "Обслужване в заведения за обществено хранене", код по СППОО 8110801 - 7 лица, младежи до 29 г. Обучението е за придобиване на втора професионално квалификационна степен с минимална продължителност 660 учебни часа, с продължителност на един учебен час - 45 минути, от които: - теория 260 учебни часа - практика - 400 учебни часа часа. Обучението ще доведе до придобиване на необходимите умения за изпълнение на професионалните задължения от лицата, наети на новоразкритите работни места като бармани и сервитьори. То ще се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение /ЗПОО/. Обучението за придобиване на професионална квалификация ще бъде възложено на лицензирана от НАПОО обучителна организация в съответствие с нормативната уредба и държавното образователно изискване за извършване на съответното обучение на възрастни. Всяко завършило обучението лице знае и прилага основните правила за безопасна работа на работното място, познава и ползва личните предпазни средства, не замърсява околната среда, поддържа лична и производствена хигиена и хигиена на работното място; - познава външните и вътрешните фактори, влияещи върху бизнес поведението на организацията, познава принципите на деловото общуване, оценява ролята на комуникациите при ежедневния контакт с госта; познава пазарните отношения, мястото и ролята в тях на отделните лица, фирмите, институциите и държавата; познава и спазва правата и задълженията си като участник в трудовия процес, съгласно Кодекса на труда, разбира и спазва договорни отношения между работодател и работник; участва при разпределяне на задачите, съдейства и търси помощ от членовете на екипа, отнася се с чувство на отговорност при изпълнение на задълженията си; осъзнава необходимостта от повишаване на професионалната и езиковата си квалификация; знае общите правила за работа с компютър, умее да прилага в пряката си дейност специализирани програмни продукти; осъществява делова комуникация на един или два чужди езици, консултира клиентите и самото то се информира от чуждестранни специализирани издания за развитието на новостите в туристическата индустрия. Успешно завършилите лица ще получат документ, удостоверяващ придобитата квалификация - Свидетелство за професионална квалификация /обр.3-54 на МОН/. 2) по професия „Готвач”, код по СППОО 811070, специалност "Производство на кулинарни изделия и напитки", код по СППОО 8110701 - 5 лица. Обучението е за придобиване на втора степен на професионална квалификация и следва да е с минимална продължителност 660 учебна часа, с продължителност за учебен час - 45 минути, от които: - теория 260 учебни часа; - практика 400 учебни часа. Обучението ще доведе до придобиване на необходимите умения за изпълнение на професионалните задължения от лицата, наети на новоразкритите работни места като готвачи и помощник-готвачи. То ще се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение /ЗПОО/. Обучението за придобиване на професионална квалификация ще бъде възложено на лицензирана от НАПОО обучителна организация в съответствие с нормативната уредба и държавното образователно изискване за извършване на съответното обучение на възрастни. Успешно завършилите лица ще получат документ, удостоверяващ придобитата квалификация - Свидетелство за професионална квалификация /обр.3-54 на МОН/., Contracted Amount: 14 400.00 , Reported Amount: 10 800.00
  • Activity: Закупуване на оборудване и обзавеждане за новосъздадените работни места: Дейността предвижда закупуване на оборудване за новосъздадените 12 работни места, в две новоразкрити заведения - 7 барман-сервитьори и 5 готвачи. За работата на новонаетите лица ще бъде осигурено по проекта следното оборудване, обзавеждане и работно облеко: - барово обзавеждане - 2 броя, кухненски шкафове, на обща стойност 12 950 лв. - сокоизтисквачка за твърди плодове, цитруспреса, доставка и монтаж на хладилна стая, работен плот с дъно и сгъваеми врати, посуда и прибори (комплект), на обща стойност 16 950 лв. - униформи и обувки за готвачите, униформи за барманите и сервитьорите, на обща стойност 1 300 лв. - Компютърна система за работа, включваща: компютър сървър, компютър с тъчскрийн монитор /кухня/, сервитьорски таблети - 2 бр., тъчскрийн сервитьорски монитор, принтер междинни бележки, модул МИСТРАЛ тъчскрийн, касов апарат с режим фискален принтер; софтуер МИСТРАЛ работно място - 3 бр., на стойност 12 985,21 лв., като с нея ще работят сервитьорите, барманите и готвачите в двете заведения. С тази система ще се улесни комуникацията между персонала и ще се подобри качеството и бързината на обслужване на клиентите и ще се достигнат високите на обслужване в заведенията, ще се елиминира вероятността от допускане на грешки при приемане на поръчките, при заплащане. Исканото за закупуване оборудване по проекта ще даде възможност да се постигне отлично качество на предлаганите продукти, бързо и безпроблемно обслужване на клиентите и ще позволи на наетите лица да работят с нова, съвременна и отговаряща на най-новите изисквания в сектор туризъм техника. , Contracted Amount: 44 185.21 , Reported Amount: 42 885.21
  • Activity: Организация, управление и координация на проектните дейности: Предвиждаме проектните дейности да стартират през месец април 2016 г. Те ще се осъществяват на територията на град Разград. Планирането, управлението и осъществяването на всички дейности по проекта ще се извършват в условията на прозрачност и непрекъсната комуникация между мениджъра на фирмата, наетите лица, изпълнителите по проекта и членовете на екипа за организация и управление. За успешното изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип, включващ професионалисти с доказан опит по предвидените позиции, вкл. в работата по сходни проекти, ще бъдат създадени адекватни и ефективни механизми за организация, наблюдение, контрол и отчетност на всички заложени в проекта дейности, проследяване на изискванията за икономичност и ефикасност на разходите при стриктно спазване на законодателството и времевия график. След одобрение на проектното предложение ще изготвим подробен план за изпълнение на проекта с конкретни срокове и отговорници, механизми за подсигуряване на финансов ресурс за коректното и навременно изпълнение на проектните дейности и извършване на разплащанията по проекта от кандидата и партньорите. Ще разработим система за ефективна комуникация между членовете на екипа за управление на проекта, представители на изпълнителите и техните ключови експерти. Ще изготвим графици за провеждане на редовни работни срещи (ежемесечни и при стартиране и приключване на отделните проектни дейности) с цел обсъждане на възникнали и потенциални проблеми и рискове, тяхното преодоляване, отчитане на прогреса на проекта, степента на постигане на заложените проектни резултати, планиране на последващи ангажименти и обмен на информация и мнения. Ще се разработят процедури за дейностите по назначаване на персонала, мотивацията и оценката му и процедури за информираност и публичност по проекта. Проектната документация ще се класифицира и съхранява по строги правила за съхранение, архивиране. Ще бъдат изготвени формуляри за проследяване изпълнението на дейностите, сроковете, постигнатите резултати от всяка дейност, извършената работа по проекта от всеки участник – присъствени форми, формуляри за кореспонденция, обратна връзка, презентации и други. Ще разработим система за мониторинг и вътрешна оценка за изпълнението на проекта, осигуряваща технически и финансов мониторинг и контрол, спазване на графика, идентифициране на евентуални проблеми, закъснения и навременното им решаване, установяване контакти с бенефициентите, изготвяне на оперативна проектна документация, форми за отчитане работа, контакти с медиите и др. , Contracted Amount: 12 196.00 , Reported Amount: 10 069.68
  • Activity: Информираност, публичност и визуализация на проекта: Дейността включва предоставяне на информация и осигуряване на публичност чрез: * разработване и разпространение на информационни рекламни материали свързани с проекта, * публикации на интернет, * две публикации в местни и регионални медии. Целта на дейността е да се популяризира приноса на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", постиженията на фирмата, благодарение на получената финансова подкрепа, да се насърчи активността на други фирми от региона към кандидатстване за финансиране по Оперативните програми., Contracted Amount: 1 108.00 , Reported Amount: 1 108.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: GOTIKA GROUP Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12 950.00
  • Contractor: Rulan Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 800.00
  • Contractor: FRIGESSO Ltd., Contracted Amount*: 13 000.00 , Reported Amount**: 16 950.00
  • Contractor: Delivery management Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12 985.21
  • Contractor: Valia, Contracted Amount*: 6 600.00 , Reported Amount**: 4 200.00
  • Contractor: Todorka, Contracted Amount*: 3 420.00 , Reported Amount**: 3 469.68
  • Contractor: IMAGIX Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 108.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 11.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 20.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 9.00

Financial Information

Total Project cost 154 370.97 BGN
Grant 154 370.97 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 143 799.15 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN