Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.001-0035-C01
Project Name Providing a warm meal in the municipality of Chiprovtsi
Beneficiary 000320961 Municipality of Chiprovtsi
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 04.06.2015
Start Date 04.05.2015
End Date 30.09.2015
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Чипровци

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд в община Чипровци
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Община Чипровци е провела открита процедура за доставка на хранителни продукти по реда на Закона за обществените поръчки. Процедурата е открита с Решение № 3/25.08.2014 г. и Изпълнителят е определен с Решение № 8/27.10.2014г. на кмета на общината. Срокът на сключения Договор № ЗД – 245/29.12.2014 г. е една година от дата на сключването му – 29.12.2014 г., т.е договорът е в сила за периода на извършване на дейността по операция 3 – Закупуване на хранителни продукти – до 29.12.2015 г.. Типове доставяни хранителни продукти: Варива, мляко и млечни продукти, яйца, месо, месни продукти, захар, захарни изделия, зеленчуци и консерви. При провеждане на същата процедура по обособена позиция – „ Хляб” е сключен Договор № ЗД -233/12.11.2014 г. със срок на действие до 12.11.2015 г. Изискванията към изпълнителя са да извършва доставките на хранителни продукти със специализирани транспортни средства, притежаващи удостоверение за регистрация от БАБХ за превоз на хранителни продукти, доставяните хранителни продукти да отговарят на изискванията за качество, съгласно БДС, което се удостоверява със сертификат за качество, доставяните хранителни продукти да са със срок на годност не по-малък от 70% от остатъчния срок на годност, доставяните продукти да бъдат придружени с необходимите сертификати и документи. Всяка партида храни се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната, документ за качество и безопасност. В договора е предвидена и възможност за рекламация от страна на общината, относно годността, количеството и/или качеството на доставените стоки. В случай на рекламация, Изпълнителят следва да достави хранителни продукти в срок от 3/три /часа – да отговарят на заявеното количество, качество и годност. В случай, че рекламираните стоки не са доставени в този срок, общината може да удържи стойността на недоставените стоки от гаранцията за добро изпълнение. При доставката на хляб се изискват сертификат за качество, с дата на доставка и срок на годност, доставените количества хляб да произведени в деня на доставката и всеки хляб да е опакован отделно. При изпълнението и на този Договор са предвидени идентични възможности за рекламация и съответно – връщане на изцяло получена доставка за сметка на изпълнителя, ако хлябът не отговаря на едно от посочените по –горе изисквания. Количеството и вида на приеманите храни, съответстват на капацитетните възможности на обекта за осигуряване на правилното съхранение, при спазване на определените от производителя условия и срокове на съхранение. При получаване на стоката в обекта, се проверява съпътстващата хранителните продукти документация, следи се за състоянието на приеманите храни и продукти, състоянието на опаковките (цялост, съответствие със съдържанието и др.), етикетирането им. В обекта не се приемат храни със съмнителен външен вид или пък видими признаци на развала, както и такива с изтекъл срок на годност. В обекта не се приемат замърсени или с нарушена цялост на черупката яйца. , Contracted Amount: 16 090.80 , Reported Amount: 15 923.07
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Храната ще се приготвя в гр. Чипровци, бул. „Петър Парчевич” № 45 в кухненския блок на Домашен социален патронаж и ще се транспортира до пунктове за раздаването й на бенефициентите от цялата община – с. Мартиново, с. Железна, с. Бели мел, с. Превала, с. Горна Лука, с. Митровци, с. Челюстница, с. Горна Ковачица и с. Равна. Бенефициентите живеещи в гр. Чипровци ще получават храната си в съдинки в кухненския блок на ДСП. , Contracted Amount: 804.54 , Reported Amount: 294.88
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътващитете мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за: • Възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014 -2020 г.; • Ползване на административни общински услуги; • Подпомагане достъпа до здравни услуги • Подпомагане достъпа до образователни услуги; • Насочване на лицата, които не получат социални помощи към Дирекция “Социално подпомагане” гр. Чипровци за отпускане на такава, ако са изпълнени условията на законодателството. Съпътващите мерки ще се реализират чрез консултиране на бенефициентите на социалната услуга и съдействие, като ще бъдат изпратени писма и оказано съдействие на всички ползватели на услугата, съдържащи информация за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014 -2020 г. – през целия период на договора – 01.05.2015 г. – 30.09.2015 г. - При ползване на общински услуги ще бъде оказвано съдействие за попълване на формуряри, подаване на молби и заявления и получаването им – през целия срок на договора – от 01.05.2015 г. до 30.09.2015 г.; - ще бъде направена анкета за доспъпа да здравни услуги, вкл. дали лицата имат личен лекар и в зависимост от отговорите ще се предприемат съответните индивидуални мерки и съдействие на всеки потребител поотделно – през целия срок на договора - от 01.05.2015 г. до 30.09.2015 г.; - ще се извърши служебна проверка за посещаемостта на децата на бенефициентите в училище и ще бъдт предприети действия, за постоянното им посещение в училище - м. май 2015 г., м. септември и при всеки нов бенефициент за срока на договора. - ще се подготвят писма до лицата, които не получат социални помощи към Дирекция “Социално подпомагане” гр. Чипровци за отпускане на такава, ако са изпълнени условията на законодателството и ще бъде оказано съдействие– през целия период на договора - от 01.05.2015 г. до 30.09.2015 г.; Честотата на реализиране на съпътващите мерки е отразена при описанието на начина на реализирането им., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 66.00 , Reached amount: 80.00

Financial Information

Total Project cost 16 492.86 BGN
Grant 16 492.86 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 16 492.86 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN