Identification

UMIS Number BG16RFOP001-3.002-0005-C06
Project Name "Update and modernization of the regional educational infrastructure through improvement of the material-technical basis of 8 Public Professional high schools in the system of MES in the regions of Plovdiv and Smolyan."
Beneficiary 000695114 Ministry of education and science
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 21.06.2017
Start Date 21.06.2017
End Date 21.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен

Description

Brief description
Икономическото развитие на Южния централен район е сравнително стабилно. В него преобладава приносът на сектора на услугите. Индустриалният сектор и развитието на иновациите имат важно значение за регионалната икономика. Аграрният сектор има значителен дял, по-висок от средният за страната. Развитието на туризма в района също е от значимите отрасли на икономиката и заетостта. Чрез дейностите заложени в настоящето проектно предложение се цели да бъде подобрен учебният процес, да бъдат въведени нови методи на обучение и да бъде подсигурена по-лесна интеграция и социализиране в обществото на бъдещото поколение. С обновяване на амортизираната и морално остаряла база на професионалните училища в региона, МОН се стреми да насърчи запазването на традиционни и създаването на нови професионални специалности за областите Пловдив и Смолян. Съществен момент за оставане на младото население и развитието на бизнеса в региона е необходимостта от насърчаване на връзката между професионалното образование, висшето образование и реалния бизнес. С инвестиции за обновяване и модернизация на учебните кабинети, лабораториите, спортните съоръжения и учебните работилници ще бъде подобрена образователна инфраструктура на:
ПГ по архитектура,   строителство и геодезия "Арх. Камен Петков"
Национална търговска гимназия - Пловдив
ПГ по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров"
ПГ по транспорт "Гоце Делчев"
ПГ по механотехника "Професор Цветан Лазаров" - Пловдив
ПГ по битова техника - Пловдив
Професионална гимназия  "Цар Иван Асен ІІ" – гр. Асеновград
Професионална гимназия по икономика "Карл Маркс" – гр. Смолян
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е процес, чрез който ще бъдат реализирани дейностите по проекта. За да бъдат изпълнени дейностите по проекта точно, пълно, качествено, в срок и в съответствие с проектното предложение и приложенията към него, Министерство на образованието и науката ще създаде екип за управление на проекта по отношение на координацията, организацията, управлението на дейностите, приемане на работата на изпълнителите на отделните дейности и подготовка на техническото отчитане към Управляващия орган на ОПРР, и други определени във функциите на отделните членове на екипа. По отношение на осчетоводяването на операциите по проекта и финансовото отчитане на проекта към Управляващият орган, МОН предвижда да възложи частично управлението на външни за бенефициента лица и тъй като цената на извършваната услуга попада в стойностните граници, посочени в ЗОП ще възникне задължение за спазване съответните разпоредби на ЗОП. Разходите заложени в бюджета за външните лица по счетоводно и финансово отчитане са без ДДС, тъй като се предполага, че разхода ще бъде невъзстановимо ДДС, данъка е заложен в бюджетен ред 20.1. Екипа по организация и управление ще е съставен от следните длъжности, като за всяка длъжност е посочена и минималната изискуема образователно-квалификационна степен или длъжност: 1. Ръководител на проекта - Йовко Йовчев – държавен експерт в дирекция „ДСОП“, (МОН). Ръководителя е с висше образование с образователно-квалификационна степен магистър и притежава повече от 3 години опит в управлението и изпълнението, и координацията на инфраструктурни проекти. 2. Експерт "Бюджетно планиране и мониторинг на разходите" - минимална квалификация „бакалавър“ от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“; 3. Специалист „Координация на дейностите в професионалната гимназия“ - директорите на включените в проекта гимназии; 4. Главен координатор на проекта - минимална квалификация „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 5. Координатор на проекта - предвижда се по проекта да работят двама координатори, които ще изпълняват различни дейности. Минимална квалификация - „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“;; 6. Юрист на проекта - минимална образователно-квалификационна степен магистър "Право"; 7. Технически сътрудник по управление на проекта - завършено средно образование; 8. Външните за бенефициента лица ще бъда съсредоточени в областта на Счетоводно и финансово отчитане. Специализираните счетоводни услуги ще се изразяват в следното: Оперативна обработка на счетоводната документация; Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект; Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проекта; Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. В изпълнение на своите отговорности и задължения при координацията и управлението на проекта е необходимо членове на екипа да извършват проверки на място. Предвид факта, че всички членове на екипа, с изключение на директорите на гимназиите изпълняват своите задължения в гр. София, е необходимо по време на изпълнение на проекта някои от тях да бъдат командировани до градовете, в които са разположени гимназиите. Командировъчните (пътни, дневни и квартирни) са предвидени за членове на екипа за проверки на място (планови и внезапни), свързани с отчитане напредъка по проекта, по сигнал, при междинни или финални технически отчети, при оказване на съдействие при изпълнение на служебните задължения на упълномощени лица на Одитиращи органи и Управляващия орган на ОПРР. Разходите за осъществяване на командировките ще бъдат съобразени с Наредбата за командировките в страната и вътрешните правила на Министерство на образованието и науката., Contracted Amount: 163 025.75 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки: Дейността по подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители се определя въз основа на условията и реда за възлагане на обществени поръчки за строителство, доставки или услуги нормативно регламентирани в Закона за обществени поръчки. Провеждането на конкурси от възложителя е с цел осигуряване на публичност, ефективност и ефикасност при разходването на средствата, които ще бъдат предоставяни от Европейския фонд за Регионално развитие и Националния бюджет във връзка с изпълнението на настоящия проект. Предвиждат се провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 8 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив и Смолян“ 2. Оценка на съответствието на проектите, упражняване на строителен надзор по време на строителството и изготвяне на окончателен доклад, съгласно Закона за устройство на територията; 3. Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта; 4. Финансов одит на проекта; 5. Публичност и визуализация; 6. Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта Същите ще бъдат съобразени с изискванията на възложителя, като при подготовка на документацията ще бъдат взети мерки, които да не ограничават правото на конкуренция чрез включване на условия или изисквания, които де не дават необосновано предимство или необосновано да ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки. Тръжната документация ще бъде съобразена с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка, за да бъдат спазени сроковете за изпълнение на дейностите по проекта. По процедурата за счетоводни услуги се предвижда сключване на рамково споразумение, което да обхване всички европейски програми, по които МОН е бенефициент., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 - Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с изпълнение на проект „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 8 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив и Смолян: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на инженеринг (проектиране и строителство) и авторски надзор по настоящето проектно предложение са от областите Пловдив и Смолян. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН. 1. Сградата на ПГАСГ "Арх. Камен Петков" - Пловдив е построена през 1970 г. и основният уч. корпус е на 4 етажа. 2. Национална търговска гимназия - Пловдив, масивна триетажна сграда построена 1926 г. е основния уч. корпус; 3. ПГ по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров" - Пловдив - сградата е построена и въведена в експлоатация през 1966 година. 4. ПГ по транспорт "Гоце Делчев" - Пловдив - сградата е построена 1965 г. на три етажа, към нея има физкултурен салон, ул. работилници, учебен сервиз, КПП и други. 5. ПГМТ "Професор Цветан Лазаров" - Пловдив - сградата на уч. корпус е построена през 1961 г., към нея има физкултурен салон, работилници, складове и други 6. ПГ по битова техника - Пловдив, училището е построено през 1946г. намира се на територията АИР "Старинен Пловдив" 7. ПГ "Цар Иван Асен ІІ" – гр. Асеновград е построена и въведена в експлоатация през 1973 г., състои се от основен корпус с 3 надземни етажа, физкултурен салон, работилници и др. 8. Професионална гимназия по икономика "Карл Маркс" – гр. Смолян - построена през 1980 г. от пет блока, като на-високият от тях е на три етажа. През годините на сградния фонд, с който разполагат ПГ са правени различни частични ремонтни дейности. С проекта се предвижда изпълнение на СМР в учебни корпуси, физкултурни салони, общежития, освежаване на дворното пространство, работилници, лаборатории и др. Дейностите по проектиране и строителство за обновяване на ПГ ще бъдат насочени към изпълнението на целта на настоящата процедура. Дейностите по изготвяне на енергийни обследвания и технически паспорти са извършени преди подаване на проектното предложение и се представят към проекта. При изпълнението на дейности свързани с изготвянето на техническите проекти ще бъдат предвидени интервенции на сградите единствено ако обследването за ЕЕ е доказало, че предписаните мерки ще доведат до нормативно изискваните нива на ЕЕ - най-малко клас на енергопотребление „С“. За всички училища се представят сертификати за енергийни характеристики, издаден по реда на Наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. Всички сертификати са валидни и след издаването им не са извършвани дейности, водещи до подобряване на енергийните характеристики на сградите. За обектите няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност до и/или разрешение за строеж. Предвижда се изготвяне на технически проект за всяка ПГ по отделно, като се спазват всички изисквания на ЗУТ, насоките на УО на ОПРР и действащата нормативна база. Ще бъдат предвидени необходимите мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. и ще бъдат съобразени нуждите на съответното училище. След изготвянето на инвестиционните проекти, изготвяне на доклад по оценка на съответствието и след издаването на Разрешения за строеж (ако е приложимо), ще стартират дейностите свързани с обновяването и модернизирането на образователната инфраструктура в етапност предвидена в индивидуалните графици на всяко едно училище., Contracted Amount: 7 286 996.34 , Reported Amount: 7 118 870.37
  • Activity: Дейност 4 - Дейности, свързани с Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията: Дейностите, които следва да изпълнява избрания изпълнител са свързани с изготвяне на оценка на съответствието (ОС), съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и са свързани с упражняване на строителен надзор по време на строителството. Избраният изпълнител ще бъде лицензирана фирма за ОС и строителен надзор - консултант, съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ. МОН ще изиска да бъде направена Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвена като комплексен доклад от лицензирана фирма консултант /независим строителен надзор/ за строежите, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ и Оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Консултантът по строителството следва: - да съблюдава стриктно изпълнението на строително-монтажните работи и тяхното съответствие с проекта. В случай на констатирани несъответствия следва да информира Възложителя (МОН) и ръководителя на екипа по управление на проекта незабавно и да предприеме мерки за тяхното отстраняване с действия предоставени му от закона. - да извършва дейности по приемане на всички видове строително-монтажни работи, да изисква сертификати за произход и декларации за съответствие, отговарящи на изискванията на приложимата нормативна база. - да съставя и подписва всички видове актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тях съгласно НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - да уведоми всички участници в строителния процес, при съставяне на акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта. Приложение № 12 се съставя от строителя, проектантите по съответната част и технически правоспособните физически лица по съответните части към лицето, упражняващо строителен надзор. - да проследи издаването на всички видове разрешителни от съответните компетентни органи, да изготви окончателен доклад и да окомплектова цялата документация за въвеждане на обекта в експлоатация. - да съблюдава за спазването на технологичните изисквания и технологичната последователност, за качеството и количеството на изпълняваните СМР; - да съблюдава за изпълнението на конкретните мерки за опазване безопасността и здравето на учениците и персонала в училището, да проследи взимат ли се мерки съгласно ЗБУТ и дали се изпълняват качествено проектните дейности адресирани към хората с увреждания и достъпна архитектурна среда. За обекти - недвижими културни ценности, консултантската дейност ще се извършва с участието на лица, включени в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Завършването на строителството и въвеждането в експлоатация се извършва по реда на Закона за устройство на територията. За набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, МОН предвижда в бюджета разходи за свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи. Стойността на таксите не се включват в бюджета за НСН и оценка на съответствието, платежните документи ще бъдат издавани на името на бенефициента (МОН)., Contracted Amount: 363 774.80 , Reported Amount: 238 888.97
  • Activity: Дейност 5 - Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта.: В проектното предложение се предвижда доставка на оборудване за физкултурни салони и спортни площадки, оборудване на съвременни кабинети по информатика и информационни технологии, оборудване на професионални работилници, лаборатории, специализирани кабинети. Тези мерки ще доведат до модернизация на учебния процес в професионалните гимназии в областите Пловдив и Смолян, включени в проектното предложение. Чрез закупуване на лаптопи, компютри, мултимедийни проектори ще се извършва съвременно и интерактивно обучение и разработване на електронни уроци с участието на учениците. Броя ще бъде съобразен с необходимостта на съответните училища. Предвижда се да бъдат закупени обзавеждане за класни стаи, учителски стаи, канцеларии (офис оборудване), необходимо за подобряване на облика и външния им вид и за подобряване условията за провеждане на учебния процес. Предвижда се закупуване на оборудване за професионалните работилници, лаборатории, специализирани кабинети според нуждите и спецификата на всяко отделно училище. Оборудване и обзавеждане се предвижда да бъде закупено и доставено в шест от училищата, включени в настоящето проектно предложение, а именно: 1. ПГ по архитектура, строителство и геодезия "Арх. Камен Петков" 2. Национална търговска гимназия - Пловдив. 3. ПГ по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров" 4. ПГ по транспорт "Гоце Делчев" 5. ПГ по битова техника - Пловдив 6. Професионална гимназия по икономика "Карл Маркс" – гр. Смолян За целите на проектното предложение, МОН представя Приложение Б - файл формат EXCEL, подписан с електронен подпис с индикативен остойностен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане за всяка отделна професионална гимназия. , Contracted Amount: 450 890.39 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 6 - Финансов одит на проекта: Финансов одит на проекта – одитът на проекта трябва да бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице. Финансов одит на проекта следва да направи доклад за фактическите констатации по извършените разходи по проекта. Докладът на одитора следва да съдържа заключение по ефективността, ефикасността и целесъобразността на направените разходи във връзка с постигането на целите на проектното предложение. Докладът ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще се спази Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. , Contracted Amount: 49 675.42 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 7 - Дейности по публичност и визуализация: Дейностите по публичност и визуализация са свързани с информирането на обществеността за изпълнението на проекта, източниците за финансиране и дейностите по проекта. Информацията и комуникацията по проекта ще бъде съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, МОН и професионалните гимназии от настоящето проектно предложение ще качат на сайтовете си информация за сключения договор за БФП. Ще бъдат изготвени и поставени билборди преди официалната церемония "Първа копка", както и постоянни табели или билборди с големи размери, които ще бъдат поставени в гимназиите на видимо за обществеността място не по-късно от 3 месеца след приключването на проекта. В допълнение към това ще бъде организирана официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка", както и за откриването на обектите. На всички изготвени материали ще бъде поставено логото на оперативната програма в едно с логото на програмния период 2014-2020. Предвижда се да бъде проведена пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени стикери за доставеното оборудване и обзавеждане закупено по проекта. Също така се предвижда да бъдат изготвени информационни и рекламни материали с логото на програмата и логото на ЕС, съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Katerina, Contracted Amount*: 5 950.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Jordan, Contracted Amount*: 5 950.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RADIMEX EOOD, Contracted Amount*: 51 820.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kompania za upravlenie na biznesa, Contracted Amount*: 93 360.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Veselka, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Todor, Contracted Amount*: 21 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 5 950.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 4 616.62 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Oleg, Contracted Amount*: 9 709.92 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EKSKOM EOOD, Contracted Amount*: 11 748.83 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ET TD TODOR DIMOV, Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TEMPEX, Contracted Amount*: 30 290.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ACTUAL - HYDDROENERGY, Contracted Amount*: 1 721 022.19 , Reported Amount**: 17 880.00
  • Contractor: Milen, Contracted Amount*: 3 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Slaveyka, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OFFICE EXPRESS SERVICE, Contracted Amount*: 1 400.10 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BROTHERS SECURITY GROUP EOOD, Contracted Amount*: 9 271.08 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DIULGER LTD, Contracted Amount*: 1 049 220.67 , Reported Amount**: 1 045 359.41
  • Contractor: Boyka, Contracted Amount*: 4 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NEVI OOD, Contracted Amount*: 35 280.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PIC COMPUTER, Contracted Amount*: 107 767.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Violeta, Contracted Amount*: 3 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Silviya, Contracted Amount*: 9 494.54 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ZENIT C 11 LTD., Contracted Amount*: 138 661.72 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Niya, Contracted Amount*: 8 093.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA, Contracted Amount*: 51 739.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Velimir, Contracted Amount*: 21 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Gergana, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sashka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Aneta, Contracted Amount*: 6 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Mining Expert BG" LTD, Contracted Amount*: 13 402.72 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Virtual Serviz EOOD, Contracted Amount*: 24 155.87 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Plaisio Computers, Contracted Amount*: 12 309.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Energo Yug MON, Contracted Amount*: 431 331.55 , Reported Amount**: 238 888.97
  • Contractor: Dilka, Contracted Amount*: 3 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 4 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NSK-TRIAKSIS-BILDING, Contracted Amount*: 3 197 763.72 , Reported Amount**: 3 320 360.42
  • Contractor: Ljubomir, Contracted Amount*: 3 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Zapryanovi - 03 PLC, Contracted Amount*: 2 753 263.44 , Reported Amount**: 2 741 945.54
  • Contractor: Yovko, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: HYDROENERGY-BG, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: EVRO BILDING, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Nauchno-Tehnicheski Sayuz po stroitelstvoto - Consultengineering, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: NSK INJENERING GRUP, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: TRIAKSIS, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ACTUAL GRUP, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Plan Invest Plovdiv, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised eduicational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 339.00 , Reached amount: 377.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 5 070.00 , Reached amount: 3 926.00

Financial Information

Total Project cost 10 002 095.24 BGN
Grant 9 951 215.24 BGN
Self amount 50 880.00 BGN
Total actual amounts paid 10 563 695.42 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 52 927.31 0.00 52 927.31 ДЮЛГЕР ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 86 051.11 0.00 86 051.11 "АКТУАЛ - ХИДРОЕНЕРДЖИ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 159 888.19 0.00 159 888.19 "НСК-ТРИАКСИС-БИЛДИНГ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 48 240.97 0.00 48 240.97 Енерго Юг МОН ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "НСК-ТРИАКСИС-БИЛДИНГ" ДЗЗД
Липса на добро финансово управление 1 622.57 0.00 1 622.57 "НСК-ТРИАКСИС-БИЛДИНГ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 688 315.86 0.00 688 315.86 Запрянови - 03 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 665.55 2 002.46 4 668.01 КОМПАНИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА БИЗНЕСА ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Изготвяне на оценки на съответствието на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 101 професионални гимназии в системата на МОН“ по 7 обособени позиции, Estimated Amount: 512 521.44
  • Differentiated position 1: Изготвяне на оценки за съответствие на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в обхвата на програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 11 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив, Смолян и Кърджали.
    Contractor: Energo Yug MON
    Contract total funded value: 431 331.55
Procedure 2 Subject to due process: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката”, Estimated Amount: 47 930.25
  • Differentiated position 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на компютърно оборудване за нуждите на ПГАСГ „Арх.Камен Петков“ гр.Пловдив, Estimated Amount: 79 614.17
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърно оборудване за нуждите на ПГАСГ „Арх.Камен Петков“ гр.Пловдив
    Contractor: PIC COMPUTER
    Contract total funded value: 85 358.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на НТГ - гр. Пловдив, Estimated Amount: 81 168.19
  • Differentiated position 1: Доставка на компютри
    Contractor: "Mining Expert BG" LTD
    Contract total funded value: 13 402.72
  • Differentiated position 2: Доставка на обзавеждане за класни стаи
    Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA
    Contract total funded value: 51 739.20
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по транспорт "Гоце Делчев" - гр. Пловдив, Estimated Amount: 115 551.43
  • Differentiated position 1: Доставка на кодочетец с таблет и лаптоп за електромобил
    Contractor: ZENIT C 11 LTD.
    Contract total funded value: 8 880.00
  • Differentiated position 2: Доставка на количка с набор инструменти
    Contractor: ZENIT C 11 LTD.
    Contract total funded value: 13 728.00
  • Differentiated position 3: Доставка на обзавеждане за лаборатория по електротехника и физика
    Contractor: ZENIT C 11 LTD.
    Contract total funded value: 23 322.00
  • Differentiated position 4: Доставка и монтаж на машини и стендове
    Contractor: ZENIT C 11 LTD.
    Contract total funded value: 24 269.32
  • Differentiated position 5: Доставка и монтаж на обзавеждане за класни стаи
    Contractor: ZENIT C 11 LTD.
    Contract total funded value: 35 481.60
  • Differentiated position 6: Доставка и монтаж на стационарно оборудване
    Contractor: ZENIT C 11 LTD.
    Contract total funded value: 20 001.60
  • Differentiated position 7: Доставка и монтаж на специализирано обзавеждане за кабинет по автомобилна мехатроника
    Contractor: ZENIT C 11 LTD.
    Contract total funded value: 12 979.20
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по турзиъм "Проф. Д-р Асен Златаров" - гр. Пловдив, Estimated Amount: 46 530.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на ЛЕД видестена
    Contractor: Virtual Serviz EOOD
    Contract total funded value: 24 155.87
  • Differentiated position 2: Доставка и пускане в експлоатация на камери за видеонаблюдение
    Contractor: BROTHERS SECURITY GROUP EOOD
    Contract total funded value: 9 271.08
  • Differentiated position 3: Доставка и монтаж на оборудване
    Contractor: PIC COMPUTER
    Contract total funded value: 22 409.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГБТ - гр. Пловдив, Estimated Amount: 115 832.40
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на климатици
    Contractor: TEMPEX
    Contract total funded value: 30 290.00
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на компютри
    Contractor: NEVI OOD
    Contract total funded value: 35 280.00
  • Differentiated position 3: Доставка на рефлектометър и сплайсер
    Contractor: EKSKOM EOOD
    Contract total funded value: 11 748.83
  • Differentiated position 4: Доставка и монтаж на офис шкафове
    Contractor: ET TD TODOR DIMOV
    Contract total funded value: 8 000.00
  • Differentiated position 5: Доставка на лабораторно оборудване
    Contractor: RADIMEX EOOD
    Contract total funded value: 51 820.80
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГИ "Карл Маркс" - гр. Смолян, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърно оборудване
    Contractor: Plaisio Computers
    Contract total funded value: 12 309.80
  • Differentiated position 2: Доставка на обзавеждане
    Contractor: OFFICE EXPRESS SERVICE
    Contract total funded value: 1 400.10
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта, Estimated Amount: 614 034.55
Procedure 10 Subject to due process: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 27 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България” по 5 обособени позиции, Estimated Amount: 5 268 002.10
  • Differentiated position 1: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 5 професионални гимназии, разположени в Южен централен и Югозападен райони на планиране“.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: Проектиране и Строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзорвъв връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 11 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив, Смолян и Кърджали“., Estimated Amount: 10 300 429.26
  • Differentiated position 1: Тридесета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по икономика „Алеко Константинов“, гр. Кърджали“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Тридесет и първа обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по икономика „Карл Маркс“, гр. Смолян“
    Contractor: DIULGER LTD
    Contract total funded value: 1 049 220.67
  • Differentiated position 3: Тридесет и втора обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Национална търговска гимназия – гр. Пловдив и на Професионална гимназия по битова техника – гр. Пловдив“
    Contractor: ACTUAL - HYDDROENERGY
    Contract total funded value: 1 721 022.19
  • Differentiated position 4: Тридесет и трета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по електротехника и електроника – гр. Пловдив и на Професионална гимназия „Генерал Владимир Заимов“, гр. Сопот, област Пловдив
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Тридесет и четвърта обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по архитектура, строителство и геодезия „Арх. Камен Петков“, гр. Пловдив, на Професионална гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“, гр. Пловдив и на Професионална гимназия по транспорт „Гоце Делчев“, гр. Пловдив“
    Contractor: Zapryanovi - 03 PLC
    Contract total funded value: 2 753 263.44
  • Differentiated position 6: Тридесет и пета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по механотехника „Професор Цветан Лазаров“, гр. Пловдив и на Професионална гимназия „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Асеновград“
    Contractor: NSK-TRIAKSIS-BILDING
    Contract total funded value: 3 197 763.72
Procedure 12 Subject to due process: Публичност и визуализация, Estimated Amount: 47 930.25
  • Differentiated position 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 13 Subject to due process: Специалист "Координация на дейностите в ПГ...", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Специалист "Координация на дейностите в ПГИ "Карл Маркс - гр. Смолян"
    Contractor: Mariya
    Contract total funded value: 5 100.00
  • Differentiated position 2: Специалист "Координация на дейностите в ПГ "Цар Иван Асен II" - гр. Асеновград"
    Contractor: Jordan
    Contract total funded value: 5 950.00
  • Differentiated position 3: Специалист "Координация на дейностите в ПГМТ "Проф. Цветан Лазаров" - гр. Пловдив"
    Contractor: Aneta
    Contract total funded value: 6 800.00
  • Differentiated position 4: Специалист "Координация на дейностите в ПГАСГ "Арх. Камен Петков" - гр. Пловдив"
    Contractor: Mariana
    Contract total funded value: 5 950.00
  • Differentiated position 5: Специалист "Координация на дейностите в ПГТСТ Гоце Делчев" - гр. Пловдив"
    Contractor: Boyka
    Contract total funded value: 4 250.00
  • Differentiated position 6: Специалист "Координация на дейностите в ПГТ "Проф. д-р Асен Златаров" - гр. Пловдив
    Contractor: Katerina
    Contract total funded value: 5 950.00
  • Differentiated position 7: Специалист "Координация на дейностите в НТГ - гр. Пловдив"
    Contractor: Veselka
    Contract total funded value: 5 100.00
  • Differentiated position 8: Специалист "Координация на дейностите в ПГБТ - гр. Пловдив"
    Contractor: Gergana
    Contract total funded value: 5 100.00
Procedure 14 Subject to due process: Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта , Estimated Amount: 77 825.75
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства от Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020 г. и Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. за нуждите на проект „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 11 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив, Смолян и Кърджали
    Contractor: Kompania za upravlenie na biznesa
    Contract total funded value: 93 360.00
Procedure 15 Subject to due process: Финансов одит на проекта, Estimated Amount: 49 675.42

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN