Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0295-C01
Project Name Development of the management capcity and growth of Edge Soft Ltd.
Beneficiary 175431866 EDGE SOFT LTD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.03.2017
Start Date 06.03.2017
End Date 30.01.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
С настоящия проект ЕДЖ СОФТ ООД планира да внедри ERP система за управление на бизнес процесите в предприятието, която ще допринесе за изпълнението на дейностите за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги като обедини и обвърже в една интегрирана информационна система и съответно подобри процесите, свързани с:
- планиране и вземане на решения;
- организация на ресурсите;
- организация на производствения процес;
- реализация на произвежданите продукти;
- интернационализация на продуктите.
С внедряването на ERP системата ще се осигури въвеждането на организационни иновации в дейността на ЕДЖ СОФТ ООД и ще се въведе система за управление на околната среда чрез модул за управление на отпадъците от дейността на предприятието, който ще е част от ЕRP системата.

За въвеждането на разработената по проекта ERP система за управление на бизнес процесите в „ЕДЖ СОФТ” ООД ще бъде закупен и въведен в експлоатация един брой сървър. За да се осигури непрекъсваемост на работата с разработената по проекта ERP система за управление на бизнес процесите сървърът, който ще бъде закупен се предвижда да бъде изнесен (колокиран) в външен за „ЕДЖ СОФТ” ООД дейта център.

Планираната последователност на дейностите ще гарантира, че системите за управление са въведени правилно, функционират и се прилагат от „ЕДЖ СОФТ” ООД съгласно изискванията на съответните стандарти, което е задължително условие, за да бъде успешен сертификационния одит.

Вследствие на изпълнението на проекта се предвижда:
- увеличаване на средните генерирани приходи от износ 24% спрямо 2015 г.
- нарастване на нетните приходи от продажби с 34 % спрямо 2015 г.
- нарастване на производителността на предприятието със 17 % спрямо 2015 г.
Activities
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване - сървър, необходим за функциониране на ERP система.: За изпълнението на дейността ще бъде закупен и въведен в експлоатация един брой сървър. Сървърът ще допринесе за изпълнението на дейността за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии като се използва в три основни направления: 1. База данни на ERP системата; 2. Уеб сървър, който ще позволи отдалечен достъп на потребителите за работа с ERP системата и ще предоставя на информация от нея на заинтересовани лица с разрешен достъп; 3. Сървър за приложения, който ще позволи достъп до ERP системата през мобилни устройства. По този начин ще се осигури възможността всеки от служителите на Едж софт ООД да използва функционалностите на ERP системата за управление на бизнес процесите, които засягат неговите задължения и същевременно ще се осигури достъп на клиентите до приложения, чрез които да следят изпълнението на техните проекти, като това ще може да се прави от дистанция чрез разнообразни устройства - настолни компютри, лаптопи и мобилни устройства с различни операционни системи. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на процедура за избор на изпълнител със съобщение за събиране на ценови предложения за доставка на 1 ( един) брой сървър : 2. Предварителен контрол от страна на ДО. 3.Публикуване на съобщението и съпътстващите документи, събиране и отваряне на оферти.. 4. Оценяване на офертите. 5. Уведомяване на всички кандидати за класирането им. 6. Събиране на документи за липса на обстоятелствата по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ. 7. Проверка за липса на обстоятелства по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ и сключване на договор за доставка на сървър. 8. Последващ контрол от страна на ДО. 9. Доставка и въвеждане в експлоатация на сървъра. Обща цена на сървъра : 17 560 .00 лв. без ДДС, Contracted Amount: 17 560.00 , Reported Amount: 17 560.00
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез "колокация" на сървър.: За изпълнение на дейността сървърът, който ще бъде закупен по дейност 1, ще бъде изнесен (колокиран) в външен за Едж софт ООД дейта център. Услугата за колокация на сървър ще допринесе за изпълнението на дейността за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, тъй като тя ще определи физическото място на сървъра и начина на неговата експлоатация, а от там и експлоатацията на ERP системата за управление на процесите в предприятието. Експлоатацията на един сървър, на който е качена и чрез който функционира ERP система, чрез която ще се управляват всички процеси в предприятието изисква непрекъсваемост на бърза Интернет връзка и на захранването с електрическа енергия, постоянна поддръжка и бекъп на данните. Изграждането на такова сървърно помещение в офиса на Едж софт ООД е неоправдано скъпа инвестиция. Сървърното помещение има високи изисквания към топло- и шумо-изолация, електрическата инсталация и климатизацията. За поддръжката на функционирането и администрирането на собствена сървърна система ще е необходимо да се осигури персонал, собствен или от външен доставчик, което ще генерира допълнителни разходи за скъпо платени специалисти, които няма да са пряко свързани с предлаганите от Едж софт ООД ИТ услуги. Всички тези изисквания се поддържат от дейта центровете и това ще позволи въвеждането на сървъра да е с много-ниски първоначални разходи, тъй като няма да се изгражда сървърно помещение и с по-ниски експлоатационни разходи, тъй като няма да се наема персонал за администриране и поддръжка. Същевременно ресурсите на дейта центъра ще осигурят непрекъсваемостта на достъпа до сървъра и бекъп данните, които са жизнено важни за работата с ERP системата. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на процедура за избор на изпълнител със съобщение за събиране на ценови предложения за колокация на 1 ( един) брой сървър. 2. Предварителен контрол от страна на ДО. 3. Публикуване на съобщението и съпътстващите документи, събиране и отваряне на оферти. 4. Оценяване на офертите. 5. Уведомяване на всички кандидати за класирането им. 6. Събиране на документи за липса на обстоятелствата по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ. 7. Проверка за липса на обстоятелства по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ и сключване на договор за предоствяне услугата по колокация на сървъра.. 8. Последващ контрол от страна на ДО. 9. Колокация на сървър във външен за Едж софт дейта център. Обща цена на Колокациата е : 8 750.00 лв без ДДС, Contracted Amount: 8 750.00 , Reported Amount: 8 750.00
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на ERP система за управление на бизнес процесите.: За изпълнение на дейността ще бъде разработена и въведена ERP система за управление на бизнес процесите в Едж софт ООД. Разработването и въвеждането на ERP система за управление в Едж софт ООД ще допринесе за изпълнението на дейностите за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги като обедини и обвърже в една интегрирана информационна система процесите, свързани с: Маркетинг, Продажби, Управление на проекти, Управление на човешките ресурси, Управление на стоки и услуги, Административно-отчетни процеси, Счетоводство, Анализ на бизнеса чрез генериране на справки и отчети и обвързване на документи и файлове с конкретни сделки, контакти и клиенти. Внедряването на информационна система в управлението на процесите на Едж софт ООД ще повиши ефективността в изпълнението на основните управленски функции по планиране на стратегията и целите на компанията и ресурсите за тяхното постигане, организиране на изпълнението на планираните цели и дейности, ръководене на персонала към постигане на поставените цели, контрол в изпълнението на отделните проекти и дейности и регулиране на вътрешната среда на предприятието. Чрез специфичните функции на ERP системата като: Управление на маркетинга, продажбите и контактите ще може да се следят търговски процеси в предприятието като това на какъв етап от преговорите с даден клиент се намираме, какво е договорено към момента, какви са неговите потребности и интереси и до колко те съвпадат с нашите, какъв е резултатът от проведените маркетинговите дейности. Модул уеб сайт, чрез който ще може да се оптимизира онлайн маркетинга на предприятието и да се следи за интересите на потенциални клиенти, като се проследяват техните посещения и действия в сайта на компанията и в нейните профили в социалните мрежи. Чрез модула за управление на проекти ще се оптимизира обслужването на клиентите, тъй като всяка поръчка се изпълнява на принципа на проектното управление. Същевременно този модул ще позволи отчетност на времето при изпълнението на отделните проекти и координация между членовете на екипа, отговорни за изпълнението на отделните задачи в поръчката. Модулът за управление на човешките ресурси със системата за оценяване на служителите ще позволи да се следи развитието на отделните служители от персонала, резултата от изпълнени дейности по повишаването на квалификацията им и ще подпомогне оценяването на нови служители при наемането им, както и в първите месеци на работа. Изграждането и поддържането на база от данни за процесите в предприятието заедно с функциите за счетоводство и анализ ще подобри следенето за изпълнението на заложените цели и дейности, планирането на ресурсите за изпълнение на текущи и предстоящи проекти и отчетността от дейността на компанията. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на процедура за избор на изпълнител с публична покана съгласно ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. за разработването и въвеждането на ERP система за управление на бизнес процесите в Едж софт ООД. 2. Предварителен контрол от страна на ДО. 3. Публикуване на поканата и съпътстващите документи, събиране и отваряне на оферти. 4. Оценяване на оферти съобразно предварително разработена в тържните документи методика за оценка. 5. Съгласуване с ДО на протокол от работата на комисията по оценка на офертите. 6. Уведомяване на всички кандидати за класирането им. 7. Събиране на документи за липса на обстоятелствата по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ. 8. Проверка за липса на обстоятелства по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ и сключване на договор за разработване и въвеждане на ERP система за управление на бизнес процесите. 9. Последващ контрол от страна на ДО. 10. Разработване на на ERP система за управление на бизнес процесите в Едж софт ООД. 11. Въвеждане на на ERP система за управление на бизнес процесите в Едж софт ООД. обща цена : 367 365.00 лв без ДДС, Contracted Amount: 367 365.00 , Reported Amount: 367 365.00
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията чрез въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2015, система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 и система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011.: Дейността ще бъде изпълнена чрез въвеждане на: Система за управление на качеството ISO 9001:2015 с прогнозна стойност 4 500.00лв. без ДДС Ситема за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 с прогнозна стойност 10 680.00лв. без ДДС ; Система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011 с прогнозна стойност 13 950.00лв. без ДДС. Горепосочените системи трябва да бъдат въведени след въвеждането на ERP системата, тъй като тя ще промени процесите на работа в предприятието и тази промяна трябва да бъде отчетена при въвеждането на системите за управление. Инвестицията във въвеждане на горепосочените три системи ще допринесе за развитие и укрепване на управленския капацитет на Едж софт ООД по следния начин: ISO 9001:2015 ще постави принципите, дейностите и критериите за управление на качеството в Едж софт ООД. Стандарта е силно ориентиран към потребностите и удовлетвореността на потребителите, въвежда ясно дефинирани принципи на управление и документиране на процесите в предприятието чрез процесен подход и изисквания за постоянно усъвършенстване. Внедряването на ISO 9001:2015 ще осигури такъв процес на управление на предприятието, чрез който ще се гарантира, че клиентите ще получават качествени продукти и услуги и че ще са удовлетворени от съвместната ни дейност. ISO 27001:2013 ще подобри управлението на активи като финасова информация, ноу-хау, данни за служители и клиенти, доверена чувствителна информация от клиентите ни, която сме задължени да пазим в тайна и да не разпространяваме на трети лица. Системата ще обхване управлението на сигурността на информацията в служителите, процесите и IT системите. ISO/IEC 20000-1:2011 като система за управление на услугите ще определи изискванията за точното и качествено планиране и изпълнение както на услугите предлагани от нас, така и на външните услуги, които ние използваме. Тя ще надгради системата по ISO 9001:2015 и допълнително ще повиши качеството на крайните продукти и услуги. С внедряването на такава практика в управлението на процесите на предприятието ще се намали оперативния риск, ще се гарантира удовлетворяването на договорните изисквания и ще се демонстрира качество на предоставяните услуги и продукти на оптимална цена. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на процедура за избор на изпълнител със съобщение за събиране на ценови предложения за въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2015, система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 и система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011 2. Предварителен контрол от страна на ДО. 3. Публикуване на съобщението и съпътстващите документи, събиране и отваряне на оферти. 4. Оценяване на офертите. 5. Уведомяване на всички кандидати за класирането им. 6. Събиране на документи за липса на обстоятелствата по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ. 7. Проверка за липса на обстоятелства по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ и сключване на договор/и за въвеждане на трите стандартизирани системи . 8. Последващ контрол от страна на ДО. 9. въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2015, система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 и система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011. Обща стойност на дейнстта : 29 130.00 лв без ДДС, Contracted Amount: 29 130.00 , Reported Amount: 28 980.00
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията чрез сертифициране на Система за управление на качеството ISO 9001:2015, Ситема за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013, Система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011.: Дейността ще бъде изпълнена чрез сертифициране на: Система за управление на качеството ISO 9001:2015 с прогнозна стойност 4 593.00лв. без ДДС Ситема за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 с прогнозна стойност 6 595.00лв. без ДДС; Система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011 с прогнозна стойност 7 613.00лв. без ДДС. Горепосочените системи трябва да бъдат сертифицирани след като бъдат приключени напълно дейностите по тяхното въвеждане описани в дейност 4. Това е единственият начин да се подсигури, че системите са въведени правилно, функционират и се прилагат от Едж софт ООД съгласно изискванията на съответните стандарти, което е задължително условие за да бъде успешен сертификационния одит. Инвестицията в сертифициране на горепосочените три системи ще допринесе за развитие и укрепване на управленския капацитет на Едж софт ООД като осигури устойчивост на резултатите и гарантира, че системите работят и се поддържат правилно. Сертификатът по ISO 9001:2015 ще даде сигурност на клиентите, че техните проекти ще бъдат изпълнени с необходимото качество и отговорност. ISO 27001:2013 ще увери както служителите, така и клиентите и партньорите, че предоставената чувствителна информацията е надеждно защитена и същевременно ще усъвършенства защитата на критичната за Едж софт ООД информация относно бъдещи планове за развитие, ноу-хау и др. Сертификатът по ISO/IEC 20000-1:2011 гарантира удовлетворяването на договорните изисквания при по ниско ниво на оперативен риск и оптимална цена. Наличието на сертификати по трите стандарта ще покаже на настоящите и бъдещите клиенти, особено на тези от чужбина, че Едж софт ООД държи на своето развитие и възприема утвърдените добри практики за управление на процесите си. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на процедура за избор на изпълнител със съобщение за събиране на ценови предложения за сертифициране на система за управление на качеството ISO 9001:2015, система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 и система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011 2. Предварителен контрол от страна на ДО. 3. Публикуване на съобщението и съпътстващите документи, събиране и отваряне на оферти. 4. Оценяване на офертите. 5. Уведомяване на всички кандидати за класирането им. 6. Събиране на документи за липса на обстоятелствата по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ. 7. Проверка за липса на обстоятелства по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ и сключване на договор/и за сертифициране на трите внедрени системи . 8. Последващ контрол от страна на ДО. 9. сертифициране на система за управление на качеството ISO 9001:2015, система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 и система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011. обща стойност на дейността : 19 165.00 лв без ДДС, Contracted Amount: 19 165.00 , Reported Amount: 19 165.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Elektromrezhi, Contracted Amount*: 257 155.50 , Reported Amount**: 367 365.00
  • Contractor: KONTRAX, Contracted Amount*: 12 292.00 , Reported Amount**: 17 560.00
  • Contractor: internet corporate networks, Contracted Amount*: 6 125.00 , Reported Amount**: 8 750.00
  • Contractor: SOFCONTROL CONSULT LTD, Contracted Amount*: 20 286.00 , Reported Amount**: 28 980.00
  • Contractor: RINA BULGARIA LTD., Contracted Amount*: 13 415.50 , Reported Amount**: 19 165.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 67 792.70 , Reached amount: 68 553.66

Financial Information

Total Project cost 441 970.00 BGN
Grant 309 379.00 BGN
Self amount 132 591.00 BGN
Total actual amounts paid 307 735.27 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 531.25 656.25 2 187.50 ИНТЕРНЕТ КОРПОРЕЙТЕД НЕТУЪРКС ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на дълготраен материален актив (ДМА) и извършване на услуги по проект BG16RFOP002-2.002-0295-C01, с три обособени позиции., Estimated Amount: 393 675.00
  • Differentiated position 1: Обособена позици 1: Доставка на ДМА (ново оборудване - сървър, необходим за функциониране на ERP система).
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 12 292.00
  • Differentiated position 2: Обособена позици 2: Колокация на един брой сървър.
    Contractor: internet corporate networks
    Contract total funded value: 6 125.00
  • Differentiated position 3: Обособена позици 3: Разработване и въвеждане на ERP система за управление на бизнес процесите.
    Contractor: Elektromrezhi
    Contract total funded value: 257 155.50
Procedure 2 Subject to due process: Услуги по въвеждане на системи за управление в съответствие с изискванията на национални/ европейски/ международни стандарти: Обособена позиция 1: Въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2015 Обособена позиция 2: Въвеждане на система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 Обособена позиция 3: Въвеждане на система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011 , Estimated Amount: 29 130.00
  • Differentiated position 1: Услуги по въвеждане на системи за управление в съответствие с изискванията на национални/ европейски/ международни стандарти: Обособена позиция 1: Въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2015 Обособена позиция 2: Въвеждане на система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 Обособена позиция 3: Въвеждане на система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011
    Contractor: SOFCONTROL CONSULT LTD
    Contract total funded value: 20 286.00
Procedure 3 Subject to due process: Услуги по сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на национални/ европейски/ международни стандарти: Обособена позиция 1: Сертифициране на система за управление на качеството ISO 9001:2015; Обособена позиция 2: Сертифициране на система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 и Обособена позиция 3: Сертифициране на система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:2011. , Estimated Amount: 19 165.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Сертифициране на система за управление на качеството ISO 9001:2015; Обособена позиция 2: Сертифициране на система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 и Обособена позиция 3: Сертифициране на система за управление на услугите ISO/IEC 20000-1:201
    Contractor: RINA BULGARIA LTD.
    Contract total funded value: 13 415.50

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN