Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0064-C03
Project Name Social services for the sitizes of Harmanli municipality
Beneficiary 000903939 Harmanli municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.09.2015
Start Date 01.11.2015
End Date 01.08.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Харманли

Description

Brief description
Чрез създаването на център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда , в това число подкрепящи и интегрирани услуги се цели да се предостави необходимата помощ в ежедневието на хората с увреждания и възрастни над 65 години. С това ще се подпомогне процеса на социална адаптация и ще се намали риска от институционализацията им.
Activities
  • Activity: Сформиране на екип и управление на проекта : Създаване на екип по управление и екип за предоставяне на услугата. Екипа за управление ще се състой от следните длъжности: Ръководител - 1, технически сътрудник - 1, счетоводител - 1. Дейността цели създаване на организация за ефективно управление и успешно реализиране целите на Проекта. Екипът по проекта ще бъде отговорен за цялостната организация и управление на дейностите по проекта, изготвянето на необходимата документация, навременното й водене и правилното й съхраняване, спазването на графика на изпълнение, изготвянето на отчетите и предоставянето на необходимата информация при посещения за мониторинг. Екипът ще координира дейностите и ще взема управленски решения, като ще дава методически указания и подкрепа. , Contracted Amount: 37 000.00 , Reported Amount: 57 860.14
  • Activity: Информиране и публичност: Дейността цели гарантиране на максимална публичност и прозрачност при изпълнението на проекта. Медийният план има основната идея да даде подробна информация за почасовите социални услуги, реда и начина за предоставянето им, потенциалните потребители, условията към кандидатите за предоставяне на услугите, адрес, телефон за контакт и друга информация по преценка. Ще бъде запозната цялата общественост с целите и дейностите на услугите, начина на финансиране, дейностите и резултатите на проекта., Contracted Amount: 100.00 , Reported Amount: 25.00
  • Activity: Осигуряване на достъп до интегрирани услуги , според специфичните потребности на човека , въз основа на индивидуалната социална оценка чрез подкрепа в домашна среда от центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността.: Дейността цели да се осигури качествено предоставяне на почасови услуги в общността и в домашна среда на потребителите на услугата с оглед пълно и гъвкаво задоволяване на потребностите им, съгласно целите на Проекта. Ще се създаде Център за социални услуги, в т.ч. подкрепящи и интегрирани между секторни услуги, в който потребителите ще ползват почасово различни социални услуги, ориентирани към индивидуалните им потребности и нужди. Рисковете за здравето и безопасността на всяко от лицата, ангажирани в предоставянето и ползването на услугата, ще бъдат минимизирани на база оценка на риска. Управлението на основните рискове за потребителите е предпоставка за опазване на здравето, спазване на принципите, зачитане и защита на интересите и правата на хората с увреждания. Специалистите на центъра ще приема документите на кандидат-потребителите /заявления, документ за самоличност, копие на ЕР на ДЕЛК/ТЕЛК/НЕЛК, ЛКК, копие на амбулаторен картон, др.медицински документи и др.). Срокът за приемане на заявленията ще бъде своевременно оповестен. След приемане на заявлението за всеки кандидат-потребител ще се създава лично досие, в което ще се съхраняват подадените документи. Социалният работник, психологът в Центъра ще изготвят оценка на потребностите на кандидат-потребителите с активното участие на кандидат-потребителя и/или негов законен представител, който заявява неговите желания за подкрепа. Редът, начинът и сроковете за извършване подбор и оценка на кандидатите ще бъде подробно разработен в Правила за оценка и подбор на кандидатите за потребители. Комисия за оценка и подбор ще се произнася с Решение по оценка на потребностите и определянето на индивидуален месечен бюджет за всеки кандидат-потребител. В решението се вписва индивидуалния месечен бюджет на лицето (брой часове), съобразен с индивидуалната оценка. Комисията ще изготвя списък с резултатите от оценката и подбора на кандидат-потребителите, подредени по низходящ ред, в който ясно е отбелязано от кой до кой списъчен номер са одобрените за включване в услугата на съответния етап. Списъкът с резултатите ще се излага на определено място в сградата на общината. На одобрените кандидат-потребители ще се връчват уведомителни писма с информация за определения им индивидуален месечен бюджет и последващите процедури. Уведомителни писма ще се изпращат и на кандидатите, които няма да бъдат включени в проекта на този етап. Ще се организират срещи между всеки класиран потребител и одобреното лице, което ще му предоставя услугите. Резултатите от проведените срещи и изборът на конкретен потребител ще се отразяват в протокол, подписан от потребителя, лицето, което ще го обслужва и провеждащия срещата член на екипа. Копия на протокола ще се съхраняват в досиетата на потребителя и на обслужващото го лице. След избора ще се сключва договор с потребителя, регламентиращ правата и задълженията на страните, както и индивидуални определени почасови услуги. При констатиране на некоректно попълнена декларация от кандидат-потребител относно участието му в други проекти и програми с идентична насоченост или попълнени и представени неверни документи, със заповед се прекратява договора за предоставянето на услугите и се предприемат необходимите действия за търсене на наказателна отговорност. Жалбите и сигналите ще се разглеждат по ред, начин и срокове, разписани в Процедура за приемане и разглеждане на жалби и сигнали, като се води Дневник за жалби и сигнали. В 7-дневен срок от получаване на уведомителното писмо с решението на Комисията по оценка и подбор, всеки потребител може да подаде възражение до ръководителя на проекта. Комисията за жалби и сигнали, сформирана със заповед на Кмета на общината, разглежда жалбата и отговаря писмено на кандидат-потребителя., Contracted Amount: 432 000.00 , Reported Amount: 390 532.84
  • Activity: Подбор и обучение на персонала за предоставяне на услугата: Чрез осъществяване на тази дейност ще се създадат работни места в сектора на социалната икономика и наемане на безработни лица, притежаващи знания и практически умения за качествено предоставяне на услуги в общността и в домашна среда. Подборът и наемането на персонала е съобразен с принципа на равнопоставеност и в съответствие с изискванията на трудовото и антидискриминационното законодателство. През периода на реализиране на дейностите по проекта се предвижда въвеждащо обучение за новоназначени лица-персонал за предоставяне на услуги в общността и в домашна среда и две поддържащи /надграждащи/ обучения за персонал, който е преминал идентично обучение по други програми. Обученията ще се извършват от специалисти с подходяща квалификация, практици в съответната област, с професионален опит в социална работа и социални услуги за посочените целеви групи, обект на Проекта., Contracted Amount: 600.00 , Reported Amount: 599.54
  • Activity: Мотивационна или психологична подкрепа на потребителите на социална услуга според потребностите им: Психолога от екипа за предоставяне на услугата , ще посещава в домашна среда бенифициентите за които е оценено , че имат нужда от работа с психолог или подкрепа и мотивация в посока независим живот., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изършване на текущ ремонт на две стай от сграда собственост на община Харманли и оборудване на двете помещения с цел изграждане на център за почасово предоставяне на социалните услуги.: Сградата е общинска публична собственост , намираща се на ул. Янко Съкъзов № 16 , град Харманли. Сградата е разположена на удобно место за предоставяне на социални услуги или по точно за изграждане и функциониране на център за почасово предоставяне на социални услуги за възрастни над 65 години и увредени лица. Състои се от един етаж и няма да е необходимо да се изгражда асансьор или рампа за достъпност. От тази сграда за нуждите на дейностите по проекта ще бъдат предоставени две стай и прилежащото фоайе. Стаите ще се използва за офиси на екипа по управление и екипа по предоставяне на услугата. За целта е необходимо да се извършат следните ремонтни дейности : Подмяна на дограма, разкъртване на стари фаянсови плочки от стени и теракот от пода , поставяне на гипсо картон по стени , шпакловка и боядисване на стени и тавани , работа по елинсталация , доставка и монтаж на осветителни тела , замазка на под и доставка на ламинат , ремонт на санитарно помещение - баня , доставка на санитария , плюс оборудвнето на стайте шест бюра , шест компютърни системи , два климатика , два телефонни апарата , шест офис стола и четиринадесет посетителски стола , шкафове за папки четири броя ,архивен шкаф за документи, канцеларски материали, офис консумативи и др., Contracted Amount: 30 300.00 , Reported Amount: 28 236.73
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги.: През периода на реализиране на проекта на персонала, предоставящ социални услуги, ще се осигурява психологическата подкрепа, консултирането и супервизията чрез: - Създаване на условия за взаимна подкрепа и взаимозаменяемост между членовете на персонала; - Използване на разнообразни методи за подкрепа и повишаване на компетентността – индивидуални срещи по случай, тематични обсъждания, супервизии и други; - Подкрепа и консултиране от психолога в Центъра за услуги в общността и в домашна среда". , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: HEDI COMPUTERS OOD, Contracted Amount*: 10 250.00 , Reported Amount**: 7 250.00
  • Contractor: Anna, Contracted Amount*: 540.00 , Reported Amount**: 377.49
  • Contractor: Samo stroi EOOD, Contracted Amount*: 17 992.38 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 47.00 , Target amount: 102.00 , Reached amount: 122.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 47.00 , Target amount: 85.00 , Reached amount: 122.00

Financial Information

Total Project cost 500 000.00 BGN
Grant 500 000.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 469 746.31 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Предмет на настоящата поръчка е преустройство на общинска сграда, находяща се на ул. " Янко Сакъзов" № 16 - гр. Харманли, за нуждите на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване., Estimated Amount: 20 833.00
  • Differentiated position 1: Договор за извършване на строително-монтажни работи /СМР/
    Contractor: Samo stroi EOOD
    Contract total funded value: 17 992.38
Procedure 2 Subject to due process: Предмет на настоящия договор е доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги, съгласно Приложение №1 към договор № 35, Estimated Amount: 7 250.00
Procedure 3 Subject to due process: Предмет на настоящия договор е доставка на канцеларски материали и офис консумативи, съгласно Приложение № 1 към договор № 34, Estimated Amount: 3 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN